Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
Dolomites

Skiing in Greece (YouTube - video)

Recommended Posts

Από την καρδιά του καλοκαιριού μήπως θέλετε να πάτε στην καρδιά του χειμώνα;

Επιτέλους κάθισα και έκανα (για πρώτη φορά) ένα βιντεάκι με θέμα τις χειμερινές αποδράσεις τις παρέας μου.

Επιτρέψτε μου να το μοιραστώ μαζί σας.

Θα το βρείτε στο YouTube εδώ:

Share this post


Link to post
Share on other sites

τα βιντεακια μας κρατανε στην "ζωη".....

 

πουδρες Αυγουστιατικα ονειρευομαστε.... αχ βαχ

:P

 

 

αντε και αλλοι να ανεβασουμε κανα βιντεακι να περασει ο Αυγουστος


Κάνε μου λιγάκι Μπεεεεεε...

Share this post


Link to post
Share on other sites

και μην πει κανεις πως το Σελι δεν εχει καλες πουδρες ...

 

Dolomites .. εσυ εισαι το παλικαρι που χαιρεταει?

Share this post


Link to post
Share on other sites

και μην πει κανεις πως το Σελι δεν εχει καλες πουδρες ...

 

Κρύβε λόγια... <_<


Αυτός που τα κατάφερε στη ζωή του είναι αυτός που έζησε ωραία, που χάρηκε και αγάπησε δυνατά.

Αυτός που άφησε ένα καλύτερο κόσμο απ’ αυτόν που βρήκε, εκτιμούσε την ομορφιά της γης και κατάφερε να το εκφράσει.

Αυτός που σταθερά έψαχνε ότι καλύτερο στους φίλους του και τους έδινε ότι καλύτερο είχε.

Ποιανού η ζωή ήταν έμπνευση και η μνήμη του ευλογία.

 

Δ.Χ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

τωρα που το λες ... Χαλια το Σελι!! ... χαλια ...

 

παω να συνεχισω το ψαρεμα...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εύγε zermatt... <_<

 

Συρτή και πάλι συρτή!


Αυτός που τα κατάφερε στη ζωή του είναι αυτός που έζησε ωραία, που χάρηκε και αγάπησε δυνατά.

Αυτός που άφησε ένα καλύτερο κόσμο απ’ αυτόν που βρήκε, εκτιμούσε την ομορφιά της γης και κατάφερε να το εκφράσει.

Αυτός που σταθερά έψαχνε ότι καλύτερο στους φίλους του και τους έδινε ότι καλύτερο είχε.

Ποιανού η ζωή ήταν έμπνευση και η μνήμη του ευλογία.

 

Δ.Χ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εύγε zermatt... <_<

 

Συρτή και πάλι συρτή!

 

συρτη συρτη!! Ετσι θα κανω και προπονηση για το χειμωνα που θα τραβαω τον πιτσιρικο μου

που θεου θελοντος - καιρου επιτρεποντος θα βαλει πεδιλα για πρωτη φορα ..

 

Παω να βρω καμια καλη ξερα μπας και φαμε το βραδυ τιποτα :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

απο οτι ειδα στο video ειχε μονο βορεια ελλαδα μεσα......

 

 

σελι ,,3-5 πηγαδια,, βασιλλιτσα

 

πολυ ωραιο το video και πολυ πουδρα ειδικα στο σελι και στα πηγαδια,στην μαυρη που εχεις τραβηγμενο το βιντεο πρεπει να ηταν απιθανα με τοσο χιονι

 

 

 

ας ελπισουμε τετοιοι χειμωνες να ειναι συχνοτεροι και να μην παθουμε τα ιδια οπως φετος τον χειμωνα

 

 

καλα να περναμε

Share this post


Link to post
Share on other sites

και μην πει κανεις πως το Σελι δεν εχει καλες πουδρες ...

Dolomites .. εσυ εισαι το παλικαρι που χαιρεταει?

Ναι, αν εννοείς το πλάνο με φόντο τις κεραίες στα 3-5 Πηγάδια.

 

Σπάνια μέρα τόσο απάτητο στο Σέλι.

Σχεδόν με τηλεπαθητική συνεννόηση βρέθηκε η παρέα στο Σέλι μια καθημερινή αφού πρώτα με θράσος βρήκαν όλοι διάφορες δικαιολογίες για να μην πάνε στην δουλειά!

Μετά από βουτιές στο απάτητο ήταν από τις λίγες φορές που πραγματικά χαιρόμασταν να ψάχνουμε τα σκι μας…

Όσο για την μαύρη στα Πηγάδια έχει αρκετά συχνά αυτό το χιόνι, γι’ αυτό άλλωστε μας τραβάει εκεί σαν μαγνήτης!

Στην αρχή θέλησα να βάλω και πλάνα από εξωτερικό αλλά τελικά κατάλαβα ότι και στην Ελλαδούλα μας μια χαρά είναι το… Skiing in Greece

 

Φυσικά αυτές οι μέρες θα ξανάρθουν αφού και ο καιρός κύκλους κάνει όπως άλλωστε τα πάντα στην ζωή... <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ναι, αν εννοείς το πλάνο με φόντο τις κεραίες στα 3-5 Πηγάδια.

 

οχι εννοουσα τον Μελετη που χαιρεταει στο Σελι...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συνεννόηση Πλατίτσας! <_<


Αυτός που τα κατάφερε στη ζωή του είναι αυτός που έζησε ωραία, που χάρηκε και αγάπησε δυνατά.

Αυτός που άφησε ένα καλύτερο κόσμο απ’ αυτόν που βρήκε, εκτιμούσε την ομορφιά της γης και κατάφερε να το εκφράσει.

Αυτός που σταθερά έψαχνε ότι καλύτερο στους φίλους του και τους έδινε ότι καλύτερο είχε.

Ποιανού η ζωή ήταν έμπνευση και η μνήμη του ευλογία.

 

Δ.Χ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

οχι εννοουσα τον Μελετη που χαιρεταει στο Σελι...

καλά τον Μελέ με το ζόρι τον πήγαμε στο απάτητο...

 

Συνεννόηση Πλατίτσας! <_<

Ακριβώς αυτό! :P:lol::lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

καλά τον Μελέ με το ζόρι τον πήγαμε στο απάτητο...

 

Κι εγώ άμα φάω... με το ζόρι πάω οπουδήποτε στο Σέλι!!! <_<

 

Πέρα από την πλάκα όμως, τα καλύτερα απάτητα στο Σέλι για μένα βρίσκονται της καθόδου στο Χρυσό Ελάφι. :P


Αυτός που τα κατάφερε στη ζωή του είναι αυτός που έζησε ωραία, που χάρηκε και αγάπησε δυνατά.

Αυτός που άφησε ένα καλύτερο κόσμο απ’ αυτόν που βρήκε, εκτιμούσε την ομορφιά της γης και κατάφερε να το εκφράσει.

Αυτός που σταθερά έψαχνε ότι καλύτερο στους φίλους του και τους έδινε ότι καλύτερο είχε.

Ποιανού η ζωή ήταν έμπνευση και η μνήμη του ευλογία.

 

Δ.Χ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λιγα απο τα απατητα στο Σελι:

καθοδος προς Χ.Ελαφι απο την πλαινη

καθοδος προς Χ.Ελαφι απο την κορυφη του συνδετικου

πισω απο τον Αρη

περιμετρικα του αρσουμπασι

δεξια απο τον Αλεξανδρο (συρομενο) προς πριονια

πισω απο το καταφυγιο του ΣΧΟ

στην κορυφη Καταφλιωρα

Share this post


Link to post
Share on other sites

στην κορυφη Καταφλιωρα

 

Βρε τι μαθαίνει κανείς!

Από το '83 στο Σέλι, πρώτη φορά την ακούω αυτή την κορυφή...

 

Για δώσε τη βοήθεια του "κοινού" γιατί κόλλησα στο 50-50... <_<


Αυτός που τα κατάφερε στη ζωή του είναι αυτός που έζησε ωραία, που χάρηκε και αγάπησε δυνατά.

Αυτός που άφησε ένα καλύτερο κόσμο απ’ αυτόν που βρήκε, εκτιμούσε την ομορφιά της γης και κατάφερε να το εκφράσει.

Αυτός που σταθερά έψαχνε ότι καλύτερο στους φίλους του και τους έδινε ότι καλύτερο είχε.

Ποιανού η ζωή ήταν έμπνευση και η μνήμη του ευλογία.

 

Δ.Χ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

σε επιασα αδιαβαστη .. ειναι και κοντα ο Σεπτεμβρης και δεν εχεις χρονο για να δωσεις μετεξεταστεα .. μαλλον θα φας ολη τη χρονια ... :lol::lol:

 

η κορυφη αυτη δεν ειναι στα ορια του ΧΚ αλλα ειναι πολυ κοντα... ειναι ακριβως πισω απο το τερμα του Χ.Ελαφιου και διπλα στο τερμα του συνδετικου ... θελει περπατημα αρκετο εκτος αν εχεις snowmobile ...

 

Βρισκεται επισης πολυ κοντα στην γνωστη "Τρυπα του Μιχαλη " απο την οποια ο Μιχαλης ακομα δεν εχει βγει και ουτε προκειται ... Προσοχη λοιπον στην περιοχη αυτη .. αν δεν την ξερεις, καλο ειναι να πας με

καποιον που την ξερει (χειμωνα - καλοκαιρι)

Share this post


Link to post
Share on other sites

σε επιασα αδιαβαστη .. ειναι και κοντα ο Σεπτεμβρης και δεν εχεις χρονο για να δωσεις μετεξεταστεα .. μαλλον θα φας ολη τη χρονια ... :lol::lol:

 

η κορυφη αυτη δεν ειναι στα ορια του ΧΚ αλλα ειναι πολυ κοντα... ειναι ακριβως πισω απο το τερμα του Χ.Ελαφιου και διπλα στο τερμα του συνδετικου ... θελει περπατημα αρκετο εκτος αν εχεις snowmobile ...

 

Βρισκεται επισης πολυ κοντα στην γνωστη "Τρυπα του Μιχαλη " απο την οποια ο Μιχαλης ακομα δεν εχει βγει και ουτε προκειται ... Προσοχη λοιπον στην περιοχη αυτη .. αν δεν την ξερεις, καλο ειναι να πας με

καποιον που την ξερει (χειμωνα - καλοκαιρι)

 

 

Τι έγινε; Που ζω εγώ; Ο μόνος Μιχάλης που ξερω στο χ/κ είναι ο αδερφός μου! :lol:

 

Θα κανονίσουμε εξόρμηση 9 Δεκέμβρη στη γιορτή μου! Γιατί για να την κάνω στον Παρνασσό δε με βλέπω!!! :lol:

 

Να με βγάλετε από τα σκοτάδια... τι είν' τούτο! Νιώθω άχριστη τώρα :(


Αυτός που τα κατάφερε στη ζωή του είναι αυτός που έζησε ωραία, που χάρηκε και αγάπησε δυνατά.

Αυτός που άφησε ένα καλύτερο κόσμο απ’ αυτόν που βρήκε, εκτιμούσε την ομορφιά της γης και κατάφερε να το εκφράσει.

Αυτός που σταθερά έψαχνε ότι καλύτερο στους φίλους του και τους έδινε ότι καλύτερο είχε.

Ποιανού η ζωή ήταν έμπνευση και η μνήμη του ευλογία.

 

Δ.Χ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με την ευκαιρία της αναφοράς στο Σέλι, να σημειώσω οτι η νέα διοίκηση του χ/κ δείχνει πολύ καλή διάθεση συνεργασίας με τον σύλλογό μας. Μέσα στο φθινόπωρο μάλιστα θα πραγματοποιηθεί και συνάντηση των δύο πλευρών με την οποία ελπίζουμε να μας δοθεί η δυνατότητα να βοηθήσουμε όσο μπορούμε στην προσπάθεια που γίνεται.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Τι έγινε; Που ζω εγώ; Ο μόνος Μιχάλης που ξερω στο χ/κ είναι ο αδερφός μου!

 

Θα κανονίσουμε εξόρμηση 9 Δεκέμβρη στη γιορτή μου! Γιατί για να την κάνω στον Παρνασσό δε με βλέπω!!!

 

Να με βγάλετε από τα σκοτάδια... τι είν' τούτο! Νιώθω άχριστη τώρα

δες παρακατω την περιοχη οπως φαινεται (λιγο χαλια βεβαια ) απο το google earth

http://www.snowclub.gr/gallery/displayimag...album=309&pos=0

Share this post


Link to post
Share on other sites

επισης παρακατω φαινεται η τρυπα του Μιχαλη .. το στομιο της ειναι αρκετα μεγαλο οπως

φαινεται (ισως και 20 τετραγωνικα μετρα) .. εκει λεγεται πως ενας βοσκος εν ονοματι Μιχαλης

κατεβαινε μαζι με τα προβατα το βουνο προς τα κατω με πολυ ομιχλη .. και επεσε μεσα οπως

και ολα τα προβατα ... Γαλλοι σπηλαιολογοι καταφεραν να κατεβουν σε βαθος 200 μετρων

χωρις ομως να καταφερουν να κατεβουν πιο κατω λογω ελλειψης οξυγονου ...

 

Η περιοχη νομιζω οτι ειναι πολυ επικινδυνη για καποιον που δεν την γνωριζει ... φαντασου πως

κατεβαινοντας μια μαυρη (σε δυσκολια) πλαγια ξαφνικα γινεται ενα χασιμο και βρισκεσαι μεσα στην

τρυπα ... ο σωστος δρομος ειναι να πας γυρω γυρω απο την τρυπα και να την προσεγγισεις απο την κατω

πλευρα της...

 

http://www.snowclub.gr/gallery/displayimag...cat=10050&pos=0

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΜΑΥΡΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ ΕΧΩ!

 

καλά βρε παιδί μου, τόσο καιρό γιατί δε μιλάς; :lol:

 

Έχουμε δουλειά να κάνουμε! Αυτό το σημείο είναι περιφραγμένο;


Αυτός που τα κατάφερε στη ζωή του είναι αυτός που έζησε ωραία, που χάρηκε και αγάπησε δυνατά.

Αυτός που άφησε ένα καλύτερο κόσμο απ’ αυτόν που βρήκε, εκτιμούσε την ομορφιά της γης και κατάφερε να το εκφράσει.

Αυτός που σταθερά έψαχνε ότι καλύτερο στους φίλους του και τους έδινε ότι καλύτερο είχε.

Ποιανού η ζωή ήταν έμπνευση και η μνήμη του ευλογία.

 

Δ.Χ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

δυστυχως οι αρμοδιοι δεν φροντισαν να το περιφραξουν μεχρι σημερα

ή ακομα και να το εκμεταλευτουν τουριστικα ... αλλα τι λεω εδω οι

τοπικοι αρχοντες δεν φροντισαν να εκμεταλευτουν τουριστικα ουτε το

χιονοδρομικο ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βρήκα task για φέτος!

Εργασιοθεραπεία zermatt, θα παίρνουμε και το φίλο σου το Συκιώτη και θα το περιφράσσουμε κομμάτι κομμάτι, σιγά σιγά. :unsure:

Μην το κάνουμε γρήγορα, περάσει ο μήνας και μετά δεν έχουμε τι να κάνουμε...

Ο ένας θα κουβαλάει τις κορδέλες, εγώ τα capuccino μας, τα γυναικόπαιδα το φαγητό, θα γυρίσουμε και video με την πρόοδο των εργασιών και πάει λέγοντας B)


Αυτός που τα κατάφερε στη ζωή του είναι αυτός που έζησε ωραία, που χάρηκε και αγάπησε δυνατά.

Αυτός που άφησε ένα καλύτερο κόσμο απ’ αυτόν που βρήκε, εκτιμούσε την ομορφιά της γης και κατάφερε να το εκφράσει.

Αυτός που σταθερά έψαχνε ότι καλύτερο στους φίλους του και τους έδινε ότι καλύτερο είχε.

Ποιανού η ζωή ήταν έμπνευση και η μνήμη του ευλογία.

 

Δ.Χ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απ' ότι φαίνεται είναι πολύ επικίνδυνο σημείο... μήπως πρέπει να γίνει κάτι με την περίφραξή του. B)

BOOZER μην ξεχάσετε το κολατσιό γιατί σίγουρα θα είσαστε πεινασμένοι μετά τόση δουλειά .... :lol::P

Αυτή η τρύπα είναι κοντά στις πίστες ??? :unsure:

 

Εάν ναι οι Τοπικές Αρχές ή το ΧΚ δεν το έχουν "καταλάβει" ακόμα?

 

Πάντως εάν ο Σύλλογος κάνει τελικά επαφή - με βάση τα λεγόμενα του ΑΛΕΞΗ - καλό θα ήταν να αναφερθεί και στην περίπτωση περίφραξης / σήμανσης της περιοχής αυτής και να μην περιμένουμε πρώτα να γίνει κάτι. :P

 

Φιλικά

Δημήτρης

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Today's Birthdays

    1. Cancer
      Cancer
      (41 years old)
    2. zagla
      zagla
      (62 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,151
    • Total Posts
      460,817
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,730
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    RichardWab
    Joined
×
×
  • Create New...