stergios 0 Report post Posted November 19, 2007 Λόγο του ότι έχω κοντό πόδι (Νο 41) αλλά ψηλό κουντουπιέ και χοντρή γάμπα, πια μάρκα θα μου προτείνατε να κοιτάξω. Τώρα έχω κάτι παλιές Dalbello μπότες που δε μου στρώνουν και πολύ καλά άσε που έχουν ανοίξει λίγο ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
A.K 0 Report post Posted November 19, 2007 Λόγο του ότι έχω κοντό πόδι (Νο 41) αλλά ψηλό κουντουπιέ και χοντρή γάμπα, πια μάρκα θα μου προτείνατε να κοιτάξω. Τώρα έχω κάτι παλιές Dalbello μπότες που δε μου στρώνουν και πολύ καλά άσε που έχουν ανοίξει λίγο ... H καλυτερη μαρκα ειναι η ....... κ θα την βρεις στον .......... Ασε τις ερωτησεις και ξεκινα να γυρνας στα μαγαζια και να δοκιμαζεις... Και οποιος πωλητης σου πει πως η ταδε μαρκα που σου πουλαει ειναι η καλυτερη και οι αλλες 'δεν κανουν', να το εκτιμησεις δεοντως και να μην ξαναπατησεις εκει. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted November 19, 2007 οπως λεει ο Α.Κ θελει δοκιμασμα η μποτα δεν βρισκεται μεσα απο φορουμ. Η μακραν καλυτερη μποτα είναι αυτη που σου ταιριάζει τέλεια στο πόδι σου, εχει το σωστό flex και είναι στο νουμερο σου. σαν βοηθεια θα έλεγα ότι δύσκολα λογικά θα βρείς μπότα race να σου δίνει χώρο στο κουντουπιέ. καλό ψάξιμο. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pro-rad 0 Report post Posted November 20, 2007 lange εχει δυο fit στις μποτες της αρκεί να τις φέρνουμε Quote www.LINESKIS.com Share this post Link to post Share on other sites