MakisM 3,965 Report post Posted January 23, 2008 Μαλακά ρε παιδια με το σεβασμο.... Θα νομιζε κανεις οτι ειμαι κανενας Quote Share this post Link to post Share on other sites
KonstantinosV 0 Report post Posted January 23, 2008 σου πάει πάντως Μάκη! Quote Share this post Link to post Share on other sites
valsam 0 Report post Posted January 23, 2008 Για διαβεστε ρε παιδια απο την αρχη τα ποστ μου γιατι δεν καταλαβαινω που ειναι το λαθος μου!!!! 1)Χωρις να γνωριζει λεπτομεριες ο λατρευτος σε ολους σας εδω μεσα MakisM με ειρωνευτηκε λεγοντας ...πως το καταλαβες ρε μεγαλε οτι ειναι αθηναιοι κ.τλ.......Και πριν μου αρχισεις τις μ@...ες για Αθηναιους και κουραφεξαλα , ειμαι Μακεδονας, Καστοριανος .....κ.τλ...Ο βλαχος γραφετε με κεφαλαιο....κ.τ.λ 2)Απαντησα στο ποστ του MakisM γιατι παρολου που γραφει "Παρακαλω μη θεωρησεις οτι απευθυνομαι σε σενα προσωπικα" ειναι φανερο οτι σ'εμενα αναφερετε αφου εγω εραψα το ποστ! Και δειτε τι μου απανταει ο σεμνος και ταπεινος κολητος σας> Τα ποστ που χωριζουν την Ελλαδα σε Βορειους και σε Νοτιους ειναι κομπλεξικα και ηλιθια. Προσπαθησα να στο πω με το καλο, το καταλαβες και εκνευριστηκες, αλλα δεν σ'αφηνει ο εγωϊσμος σου και θελεις να μου την πεις. Προσωπικα, δυσκολα σε βλεπω να μου κανεις ιδιαιτερα, θελεις αλλο επιπεδο. Ασε μας λοιπον στην αγνοια μας... ΜακηςΜ 3)Εξηγησα πιστευω το θεμα βορειον-νοτιον με αυτο> Την πιατσα ειπα οτι την χαλασαν οι αθηναιοι γιατι ειναι 6-7 εκατομυρια και ανεβαινουν εδω μερικοι "πακετοι" η απλα φιγουρατζιδες δηθεν "πακετοι",και επειδη ειναι ετσι η πονηρια του ελληνα σου λεει ο "βλαχος" χτυπα τους στο ξαχνο! Υπαρχουν και θεσ/νικοις που χαλανε την πιατσα(αγ.αθανασιος)αλλα εμεις ειμαστε 1εκατομυριο 4)Οσω για τους Καστοριανους που γραφω(το μισο μου σοι μενει στην καστορια) ερχετε ο makistop και λεει τα ιδια που ειπα εγω. Που ηταν το προκλητικο??? 5)Ο ιδιος ο ΜακηςΜ σε ποστ του μετεπειτα απανταει στον leonp> Πχ. αυτο που λεει ο φιλος για το οπου παν οι Αθηναιοι αυξανουν οι τιμες εχει μια δοση αληθειας. Φυσικα και οπου παν οι Βοριοελλαδιτες στην Βουλγαρια, πρωην Γιουγκοσλαβια κλπ αυξανουν οι τιμες, γιατι και αυτοι πληρωνουν ψηλοτερες τιμες χωρις να τους φαινεται παραλογο, ετσι λεγαμε και για τους Αμερικανους τουριστες παλιοτερα που τα σκορπαγανε (μοιαζω γι' Αμερικανακι;...λεγαμε ).< Και το αποτελεσμα ειναι να δεχθω 2 προειδοποιησεις οτι στην τριτη θα με διωξετε απο το φορουμ!!!!!! Πειτε μου στα ισια αν ο φιλος σας ο Μακης δεχθηκε καμια παρατηρηση! Τι να σεβαστω οταν μου στελνει τετοια P.M. Πειτε το καθαρα οτι δεν γουσταρετε αλλους εδω μεσα εκτος απο τα μελη να ξερω να παω να γραφω αλλου! ΕΝΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΔΕΝ ΒΛΑΠΤΕΙ!!!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted January 23, 2008 Άλλο ένα παράδειγμα για το πόσο εύκολο είναι να δημιουργηθούν παρεξηγήσεις μέσω του forum. Επαναλαμβάνω, ότι το forum του snowclub είναι ανοιχτό σε όλους και σε όλες τις απόψεις, εφόσον είναι τεκμηριωμένες και διατυπώνονται με κόσμιο τρόπο. Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites