Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
valsam

off-topic

Recommended Posts

Kαλα το ειπες Kleio23 ειναι ακομη υπο αναπτυξη και τα περισοτερα ξενοδοχεια ειναι σε καινουγιες περιοχες οπου ακομη δεν εχουν φτιαχτει οι δρομοι!

Εμενα μου εκανε εντυπωση ειναι οτι ειδα πολλους αθηναιους που οδηγησαν 9-10 ωρες για να φθασουν,

Και πολυ φοβαμαι οτι εσεις απο την αθηνα(δεν ειμαι ρατσιστης)τους χαλατε οπως εγινε και στην Σμιξη στην βασιλιτσα,γιατι εγω πηγαινα απο 1992 στην Σμιξη και εκλεινα δωματιο για το σαββατο βραδυ και εδω και 5-6 χρονια μου ζητανε ασχετως αν θα παω το σαββατο να τους πληρωσω και την παρασκευη!!!!Και μου εχει πει στα ισια οτι τα δωματια τα ζητανε απο την αθηνα και πληρωνουν για 2 βραδυες!!!

Περυση εσκασε ενα αγροτικο επανω στο χιονοδρομικο(βασιλιτσα) και στην καροτσα ειχε ενα husky σκυλι με 5 κουταβακια,διπλα μου καθοταν μια παρεα 40αρηδες (αθηναιοι)με κατι πιπινια σουπερ ολοι καπνιζαν cohiba πουρα και ειχαν ανοιξει και 2 μπουκαλια Jagermeister και το επαιζαν λες και ηταν στο Zelamsee,και ρωταει αυτον με τα σκυλια το ενα πιπινη αν τα πουλαει και μεσα σε ενα λεπτο ο βλαχος πουλαει 3 husky απο 700 ευρω το ενα χωρις χαρτια χωρις τιποτα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Και πολυ φοβαμαι οτι εσεις απο την αθηνα(δεν ειμαι ρατσιστης)τους χαλατε οπως εγινε και στην Σμιξη στην βασιλιτσα,γιατι εγω πηγαινα απο 1992 στην Σμιξη και εκλεινα δωματιο για το σαββατο βραδυ και εδω και 5-6 χρονια μου ζητανε ασχετως αν θα παω το σαββατο να τους πληρωσω και την παρασκευη!!!!Και μου εχει πει στα ισια οτι τα δωματια τα ζητανε απο την αθηνα και πληρωνουν για 2 βραδυες!!!

Περυση εσκασε ενα αγροτικο επανω στο χιονοδρομικο(βασιλιτσα) και στην καροτσα ειχε ενα husky σκυλι με 5 κουταβακια,διπλα μου καθοταν μια παρεα 40αρηδες (αθηναιοι)με κατι πιπινια σουπερ ολοι καπνιζαν cohiba πουρα και ειχαν ανοιξει και 2 μπουκαλια Jagermeister και το επαιζαν λες και ηταν στο Zelamsee,και ρωταει αυτον με τα σκυλια το ενα πιπινη αν τα πουλαει και μεσα σε ενα λεπτο ο βλαχος πουλαει 3 husky απο 700 ευρω το ενα χωρις χαρτια χωρις τιποτα!

 

 

Πεστα να αγιασει το στομα σου!!!!!!!!!(εγω ειμαι ρατσιστης και ..κομπλεξικος) αλλα και αντικειμενικα ετσι ειναι.....Το σαββατοκυριακο επινα καφε σε ενα ξενοδοχειο στο μπανσκο και ακουσα σχολιο .....-δεν θα παρω Βesson ειδα πολλους βουλγαρους να τα φορανε(οι ελληνες που ηταν εκει ηταν μονο απο ενα συγκεκριμενο γραφειο Αθηνων)

Μην παιρνεις besson αμα θες κανε και με το στριγκ σκι μωρη φακλανα..........η γδαρε καμια αρκουδα και φορα το δερμα της να εισαι unique............ :D:):lol::lol:


ORDEM E PROGRESSO

Share this post


Link to post
Share on other sites

εγω αυτο που ειδα και γελασα αφανταστα, ηταν κοπελες στον κεντρικο δρομο pirin να ψαχνουνε να φανε "καλαμακι" (δε ξερω ομως απο που ηταν οι κοπελες ;):lol::D ) ντυμενες λες και πανε για καφε στην γλυφαδα (για αθηνα) ή κρηνη (για θεσ/κη) κυριακη μεσημερι,μακιγιαζ, μποτιτσα μυτερη και τακουνι ψηλο και λεπτο :):lol::lol: (φανταστειτε πως περπατουσαν στους δρομους του μπανσκο :lol::D ) οταν ΟΛΟΙ γυρω κυκλοφορουσαμε με ρουχισμο για σκι, αθλητικα παπουτσια για χιονια και μουτρα παγωμενα λογω αναλογου κλιματος και δραστηριοτητας :D:D


IPB Image

IPB Image

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest afrodite

εγω αυτο που ειδα και γελασα αφανταστα, ηταν κοπελες στον κεντρικο δρομο pirin να ψαχνουνε να φανε "καλαμακι" (δε ξερω ομως απο που ηταν οι κοπελες ;):lol::D ) ντυμενες λες και πανε για καφε στην γλυφαδα (για αθηνα) ή κρηνη (για θεσ/κη) κυριακη μεσημερι,μακιγιαζ, μποτιτσα μυτερη και τακουνι ψηλο και λεπτο :):lol::lol: (φανταστειτε πως περπατουσαν στους δρομους του μπανσκο :D:D ) οταν ΟΛΟΙ γυρω κυκλοφορουσαμε με ρουχισμο για σκι, αθλητικα παπουτσια για χιονια και μουτρα παγωμενα λογω αναλογου κλιματος και δραστηριοτητας :D;)

"Καγκουρες" "κιτσαριες" οπως θελετε πεστε το υπαρχουν παντου....Το Σαββατο στον παρνασσο (σορρυ που λεω για αλλο χιονοδρομικο κεντρο και βγενω off topic) ηταν μια παρεα πιτσιρικαδων (μαγκικο υφος το τσιγαρο στραβα στο στομα, μαλλι καρφακια μες στο ζελε ) που μου ανεβηκαν στο βουνο να κανουν σκι/σνοουμπορντ -για να λενε οτι πηγαν και Αραχοβα-με τζιν..Απο τις τουμπες το τζιν ειχε γινει μουσκεμα.Εν το μεταξυ ενας απο αυτους εκανε σνοουμπορντ και ετσι πως ειχε κατσει κατω ειχε κατεβει το τζιν και φενοτανε ο .πισινος του ο οποιος απο το κρυο ειχε γινει κοκκινος! :D:lol:

 

Α εχω δει και το αλλο Αντρα αλφα ηλικιας με περιβολη χιονοδρομου αλλα παπουτσακι σκαρπινι χιχιχι

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kαλα το ειπες Kleio23 ειναι ακομη υπο αναπτυξη και τα περισοτερα ξενοδοχεια ειναι σε καινουγιες περιοχες οπου ακομη δεν εχουν φτιαχτει οι δρομοι!

Εμενα μου εκανε εντυπωση ειναι οτι ειδα πολλους αθηναιους που οδηγησαν 9-10 ωρες για να φθασουν,

Και πολυ φοβαμαι οτι εσεις απο την αθηνα(δεν ειμαι ρατσιστης)τους χαλατε οπως εγινε και στην Σμιξη στην βασιλιτσα,γιατι εγω πηγαινα απο 1992 στην Σμιξη και εκλεινα δωματιο για το σαββατο βραδυ και εδω και 5-6 χρονια μου ζητανε ασχετως αν θα παω το σαββατο να τους πληρωσω και την παρασκευη!!!!Και μου εχει πει στα ισια οτι τα δωματια τα ζητανε απο την αθηνα και πληρωνουν για 2 βραδυες!!!

Περυση εσκασε ενα αγροτικο επανω στο χιονοδρομικο(βασιλιτσα) και στην καροτσα ειχε ενα husky σκυλι με 5 κουταβακια,διπλα μου καθοταν μια παρεα 40αρηδες (αθηναιοι)με κατι πιπινια σουπερ ολοι καπνιζαν cohiba πουρα και ειχαν ανοιξει και 2 μπουκαλια Jagermeister και το επαιζαν λες και ηταν στο Zelamsee,και ρωταει αυτον με τα σκυλια το ενα πιπινη αν τα πουλαει και μεσα σε ενα λεπτο ο βλαχος πουλαει 3 husky απο 700 ευρω το ενα χωρις χαρτια χωρις τιποτα!

 

Τα ποστ του ειδους αυτου με εκνευριζουν... :lol: Δεν ειναι μονο θεμα ρατσισμου, η κομπλεξισμου αλλα ελλειψης στοιχιωδους εξυπναδας να καταλαβει κανεις το αιτιο και το αιτιατο!

 

Οποιοσδηποτε ξεκιναει να παει να κανει σκι στη Βασιλιτσα (και την οποιαδηποτε Βασιλιτσα) απο αποσταση 5 ωρων και βαλε, για να του φτουρησει το διημερο πρεπει να φυγει Παρασκευη βραδυ. Συνεπως ειτε φευγει απο Αθηνα, ειτε Καλαματα, ειτε Αλεξανδρουπολη ειτε Βελιγραδι :lol: θα πρεπει να κλεισει Παρασκευη/Σαβατο βραδυ για να κανει 2 μερες σκι και να ανταμοιφθει για το 10ωρο+ της οδηγικης ταλαιπωριας του. Αν ο ξενοδοχος στη Σμιξη δεν σου δινει δωματιο μονο για Σαββατο, φταιει αυτος ο Γρεβενιωτης/Σμιξιωτης και οχι ο Αθηναιος (γιατι οι Αθηναιοι δεν εχουν ανοιξει ακομα ξενοδοχεια στη Σμιξη). Μην ξαναπας σ'αυτον.

 

Στο Zell am See εχω παει για μια βδομαδα. 40αρηδες με πιπινια, Cohiba και Jaegermeister μαζι δεν ειδα πουθενα! Εσυ μεγαλε που καταλαβες οτι ηταν Αθηναιοι; Απο το 700αρι, απο τα πιπινια η απο το Cohiba? (Το Jaegermeister το πινουν κι αλλου....δεν το αντεχω, σαν φαρμακο για το βηχα ειναι :) ) η μηπως λεγανε συνεχεια χαμω;

 

Και πριν μου αρχισεις τις μ@...ες για Αθηναιους και κουραφεξαλα, ειμαι Μακεδονας, Καστοριανος και δεν τραβαω ουτε κομπλεξ ουτε ζορι γι'αυτο. Ειμαι υπερηφανος γι'αυτο που ειμαι.

 

Τραβαω ομως ζορι απο οποιοδηποτε συντοπιτη μου (Ελληνα) που το ριχνει σε ηλιθιους χαζοτοπικισμους για να ικανοποιησει τα οποιαδηποτε κομπλεξ τον δερνουν.

 

Παρακαλω μη θεωρησεις οτι απευθυνομαι σε σενα προσωπικα. Απλα τα σχολια σου (και του φιλου μου του Σακη του ρατσιστη/κομπλεξικου :D:lol::lol: ) μου εδωσαν το εναυσμα να επισημανω το ποσο χαζα ειναι αυτα τα τοπικιστικα στερεοτυπα!

 

Αν παλι το παιρνεις προσωπικα (εσυ η οποιος συμφωνει μ'αυτα που εγραψες.) μην αγριοκοιτας εμενα, κοιτα τα γραφομενα σου.

 

Φιλικα

 

ΜακηςΜ

 

ΥΓ: Οποιος κανει χαζι τις βλαχοσυμπεριφορες τακουνι στιλεττο/Cohiba/Cayenne ξερετε...ελατε Παρνασσο. Μαζευει περισσοτερο κοσμο και περισσοτερους βλαχους του στυλ...

 

ΥΓ2: Οποιοσδηποτε Βλαχος συγχιστηκε με τα γραφομενα μου, ας σημειωσει οτι η λεξη βλαχος εχει πολιτογραφηθει στην ελληνικη να υπονοει τον τυπο που ολοι γελαμε εις βαρος...Για τον εθνικοφυλετικο προσδιορισμο, η λεξη Βλαχος γραφεται παντα με κεφαλαιο Β. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα ποστ του ειδους αυτου με εκνευριζουν... :angry: Δεν ειναι μονο θεμα ρατσισμου, η κομπλεξισμου αλλα ελλειψης στοιχιωδους εξυπναδας να καταλαβει κανεις το αιτιο και το αιτιατο!

 

Οποιοσδηποτε ξεκιναει να παει να κανει σκι στη Βασιλιτσα (και την οποιαδηποτε Βασιλιτσα) απο αποσταση 5 ωρων και βαλε, για να του φτουρησει το διημερο πρεπει να φυγει Παρασκευη βραδυ. Συνεπως ειτε φευγει απο Αθηνα, ειτε Καλαματα, ειτε Αλεξανδρουπολη ειτε Βελιγραδι :blink: θα πρεπει να κλεισει Παρασκευη/Σαβατο βραδυ για να κανει 2 μερες σκι και να ανταμοιφθει για το 10ωρο+ της οδηγικης ταλαιπωριας του. Αν ο ξενοδοχος στη Σμιξη δεν σου δινει δωματιο μονο για Σαββατο, φταιει αυτος ο Γρεβενιωτης/Σμιξιωτης και οχι ο Αθηναιος (γιατι οι Αθηναιοι δεν εχουν ανοιξει ακομα ξενοδοχεια στη Σμιξη). Μην ξαναπας σ'αυτον.

 

Στο Zell am See εχω παει για μια βδομαδα. 40αρηδες με πιπινια, Cohiba και Jaegermeister μαζι δεν ειδα πουθενα! Εσυ μεγαλε που καταλαβες οτι ηταν Αθηναιοι; Απο το 700αρι, απο τα πιπινια η απο το Cohiba? (Το Jaegermeister το πινουν κι αλλου....δεν το αντεχω, σαν φαρμακο για το βηχα ειναι <_< ) η μηπως λεγανε συνεχεια χαμω;

 

Και πριν μου αρχισεις τις μ@...ες για Αθηναιους και κουραφεξαλα, ειμαι Μακεδονας, Καστοριανος και δεν τραβαω ουτε κομπλεξ ουτε ζορι γι'αυτο. Ειμαι υπερηφανος γι'αυτο που ειμαι.

 

Τραβαω ομως ζορι απο οποιοδηποτε συντοπιτη μου (Ελληνα) που το ριχνει σε ηλιθιους χαζοτοπικισμους για να ικανοποιησει τα οποιαδηποτε κομπλεξ τον δερνουν.

 

Παρακαλω μη θεωρησεις οτι απευθυνομαι σε σενα προσωπικα. Απλα τα σχολια σου (και του φιλου μου του Σακη του ρατσιστη/κομπλεξικου :rolleyes::lol::lol: ) μου εδωσαν το εναυσμα να επισημανω το ποσο χαζα ειναι αυτα τα τοπικιστικα στερεοτυπα!

 

Αν παλι το παιρνεις προσωπικα (εσυ η οποιος συμφωνει μ'αυτα που εγραψες.) μην αγριοκοιτας εμενα, κοιτα τα γραφομενα σου.

 

Φιλικα

 

ΜακηςΜ

 

ΥΓ: Οποιος κανει χαζι τις βλαχοσυμπεριφορες τακουνι στιλεττο/Cohiba/Cayenne ξερετε...ελατε Παρνασσο. Μαζευει περισσοτερο κοσμο και περισσοτερους βλαχους του στυλ...

 

ΥΓ2: Οποιοσδηποτε Βλαχος συγχιστηκε με τα γραφομενα μου, ας σημειωσει οτι η λεξη βλαχος εχει πολιτογραφηθει στην ελληνικη να υπονοει τον τυπο που ολοι γελαμε εις βαρος...Για τον εθνικοφυλετικο προσδιορισμο, η λεξη Βλαχος γραφεται παντα με κεφαλαιο Β. ;)

Και εγω απο καστορια καταγομαι (μισος απο την μανα) και καταλαβαινω τον εκνευρισμο σου γιατι και εμεις οι καστοριανοι(με μικρο και οχι κεφαλαιο γιατι βαριεμε να παταω το CAPS LOCK)την φιγουρα την εχουμε μεσα μας στον υπερτατο βαθμο(καταλοιπα παλιων καλων καιρων της γουνας!)

Καταλαβα οτι ειναι αθηναιοι γιατι απλα μου το ειπαν οι ιδιοι αφου πιασαμε συζητηση!!!!!!!

........

........

Απο το 1988 κανω σκι-σνοουμπορντ και εχω φαει στην μαπα ολα τα χωρια της β.ελλαδας και σου λεω ενα για να το καταλαβεις,τις τιμες τις καθοριζουν η προσφορα και ζητηση,απο την στιγμη που ο "βλαχος"την μια χρονια εχει 30 ευρω το δωματιο και βλεπει οτι ειναι γεματος την αλλη χρονια το κανει 40 και παει λεγοντας!

Την πιατσα ειπα οτι την χαλασαν οι αθηναιοι γιατι ειναι 6-7 εκατομυρια και ανεβαινουν εδω μερικοι "πακετοι" η απλα φιγουρατζιδες δηθεν "πακετοι",και επειδη ειναι ετσι η πονηρια του ελληνα σου λεει ο "βλαχος" χτυπα τους στο ξαχνο!

Υπαρχουν και θεσ/νικοις που χαλανε την πιατσα(αγ.αθανασιος)αλλα εμεις ειμαστε 1εκατομυριο!!!!!

......

Συγνωμη στα υπολοιπα παιδια του φορουμ δεν ξανασχολουμε με το θεμα!

 

Οι προσωπικες επιθεσεις με χρηση προσβλητικων εκφρασεων διαγραφονται βαση των κανονισμων του forum.Εξαλλου οπως τονισε παραπανω το μελος MakisM δεν αναφερεται σε σενα προσωπικα.

Παρακαλω οπως αποφευγετε τετοιου ειδους προσωπικες αντιπαραθεσεις.Υπαρχουν τα pm,e-mail,κινητα,σταθερα,ΕΛΤΑ κτλ. να ανταλλαξετε τις αποψεις σας

 

mod team(A.M)

Share this post


Link to post
Share on other sites

χαλαρά... πισω απο το δέντρο υπάρχει και δάσος...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα ποστ του ειδους αυτου με εκνευριζουν... :angry: Δεν ειναι μονο θεμα ρατσισμου, η κομπλεξισμου αλλα ελλειψης στοιχιωδους εξυπναδας να καταλαβει κανεις το αιτιο και το αιτιατο!

 

Στο Zell am See εχω παει για μια βδομαδα. 40αρηδες με πιπινια, Cohiba και Jaegermeister μαζι δεν ειδα πουθενα! Εσυ μεγαλε που καταλαβες οτι ηταν Αθηναιοι; Απο το 700αρι, απο τα πιπινια η απο το Cohiba? (Το Jaegermeister το πινουν κι αλλου....δεν το αντεχω, σαν φαρμακο για το βηχα ειναι <_< ) η μηπως λεγανε συνεχεια χαμω;

 

Και πριν μου αρχισεις τις μ@...ες για Αθηναιους και κουραφεξαλα, ειμαι Μακεδονας, Καστοριανος και δεν τραβαω ουτε κομπλεξ ουτε ζορι γι'αυτο. Ειμαι υπερηφανος γι'αυτο που ειμαι.

 

Τραβαω ομως ζορι απο οποιοδηποτε συντοπιτη μου (Ελληνα) που το ριχνει σε ηλιθιους χαζοτοπικισμους για να ικανοποιησει τα οποιαδηποτε κομπλεξ τον δερνουν.

 

Παρακαλω μη θεωρησεις οτι απευθυνομαι σε σενα προσωπικα. Απλα τα σχολια σου (και του φιλου μου του Σακη του ρατσιστη/κομπλεξικου :rolleyes::lol::lol: ) μου εδωσαν το εναυσμα να επισημανω το ποσο χαζα ειναι αυτα τα τοπικιστικα στερεοτυπα!

 

Αν παλι το παιρνεις προσωπικα (εσυ η οποιος συμφωνει μ'αυτα που εγραψες.) μην αγριοκοιτας εμενα, κοιτα τα γραφομενα σου.

 

Φιλικα

 

ΜακηςΜ

 

ΥΓ: Οποιος κανει χαζι τις βλαχοσυμπεριφορες τακουνι στιλεττο/Cohiba/Cayenne ξερετε...ελατε Παρνασσο. Μαζευει περισσοτερο κοσμο και περισσοτερους βλαχους του στυλ...

 

ΥΓ2: Οποιοσδηποτε Βλαχος συγχιστηκε με τα γραφομενα μου, ας σημειωσει οτι η λεξη βλαχος εχει πολιτογραφηθει στην ελληνικη να υπονοει τον τυπο που ολοι γελαμε εις βαρος...Για τον εθνικοφυλετικο προσδιορισμο, η λεξη Βλαχος γραφεται παντα με κεφαλαιο Β. ;)

 

 

Επειδη με παιρνουν και μενα τα σκαγια λίγο ξωφαλτσα θα πω και εγω λιγα πραγματα χωρις τον κινδυνο εντασης μιας και θεωρω φιλο τον Μακη και εχουμε μιλησει και καμια 10 φορες και στο τηλ .......

Λοιπον συμφωνω πως ο κομπλεξισμος προυποθετει ελλειψη λογικης και στοιχειωδους εξυπναδας αλλα αλλιως δεν θα ηταν κομπλεξ ;)

Προσωπικα αν και δεν ειναι ο τοπος το φορουμ για να βγαλουμε τα εσωψυχα και τα προσωπικα μας δεν προκειται να ξεχασω ποτε τα δακρυα της γιαγιας μου πριν απο 25 τουλαχιστον χρονια να μου διηγειται κατα την επιστροφη της απο την Αθηνα τον χαρακτηρισμο βουλγαρα οταν συστηθηκε στους καθως πρεπει γειτονες στην ταπεινη γλυφαδα των συγγενων μου η για να ειμαι πιο ακριβης .....μιλατε και ελληνικα εκει στα Σερρας????( το κακο ειναι οτι εγινε και δευτερη φορα......με παραλλαγη βεβαια...... δεν ζει πλεον θα της τα μαθαινα επιτελους τα βουλγαρικα.....να ειναι politically corect)

 

Κομπλεξ ισως σημαινει αμυνα, περιχαρακωση ,απουσια αναλυτικης σκεψης αρκετη χαζομαρα, αδικη ισοπεδωση,εν παση περιπτωση σηκωνει πολλες ωρες αναλυση το λημμα......δεν θα βρουμε ακρη

 

Οσον αφορα τον τοπικισμο δεν με ρωτησαν αν ειμαι συμφωνος με την Ολυμπιαδα(εγω και ο Φιλιππος Συριγος...) δεν καταλαβα ποτε οποτε επαιρνα αεροπλανο γιατι να πληρωνω σκ...(σορρυ σπατοσημο)απορω πως παει ο Καραμανλης στο χωριο του στην Πρωτη Σερρων(μαλλον με ελικοπτερο η λαντα νιβα...) θυμαμαι τα γελια του πατερα μου οταν ενας υποψηφιος πρωθυπουργος στο μπαλκονι ελεγε πως θα φροντισει τα συκα...μας :blink:......δεν θελω να επεκταθω δεν εχει νοημα ισως και να εκτιθεμαι χωρις λογο

 

Μπορεις να τραβας οποιοδηποτε ζορι με καθε τοπικιστη ειναι δικαιωμα σου Μακη και καπου σε καταλαβαινω κιολας...αλλα εγω δεν αλλαζω τετοιος ειμαι......καλπαζανης(πρεπει να το λετε και στην καστορια.... :) )

 

Με τετραγωνη λογικη "δηθεν" και γκλα-μουρατους εχει παντου με εμφαση βεβαια στα μεγαλα αστικα κεντρα που διαθετουν αρκετο κοσμο που εχοντας λυσει το ζην προσπαθει να διατυμπανισει το ευ ζην Αθηνα Θεσσαλονικη Ηρακλειο Σερρες δεν εχει καμια διαφορα αλλωστε ειμαστε λαος νταουλτζιδηκος και παναγυρτζιδικος χωρις λεζαντα τι νοημα εχει η ζωη.....Απορω κιολας πως δεν εχει η Ιταλια τα πρωτεια στις αλπικες επισκεψεις των ελληνων χιονοδρομων αλλα η Γαλλια και η Αυστρια

 

 

Δοξα τον θεο καλα ειμαι απο επιλογες χιονοδρομιας Φαλακρο Μπανσκο Βασιλιτσα εσχατως και Λαιλια....και δεν παρω αεροπλανο για να δωσω 30 ευρω καρτα για δεν ξερω ποσα χιλ πιστα και αυγο του 1959.......

 

Οσον αφορα το Βλαχος σωστα κανεις και το επισημαινεις ειναι μαλλον ατυχης η παραφραση του ορου(κατι σαν τα ανεκδοτα με τους υπερπροκομμενους ποντιους.....).Οι μεγαλυτεροι εθνικοι ευεργετες ηταν Βλαχοι που να ξεκινησει κανεις και που να τελειωσει.....Τοσιτσας Αβερωφ Σινας Τσακαλωφ Ζαππας αλλοι απο το Μετσοβο αλλοι απο το Κρουσοβο και την Μοσχοπολη(τα τελευταια δυο δεν ανηκουν στην ελληνικη επικρατεια με το τελευταιο να ειναι πλεον ενα χωριουδακι απο πολη 25000) το Ιασιο και την Κοσταντζα ,Ζεμουν και Τεργεστη.

Χωρις αυτους δεν θα ειχατε το μετσοβειο πολυτεχνειο (το κρατος δεν εδωσε φραγκο...) το Ζαππειο το θωρηκτο Αβερωφ......τι να απαριθμησει κανενας καποιοι πεθαναν στην ψαθα για την χωρα τους και δεν προλαβαν να δουν την ελλαδα των "βλαχων" και των 5 μυριων ευρω και των DVD......

 

Παντως δεν προκειται να τους συγχωρησω ποτε οτι εδωσαν τα λεφτα στην πρωτευουσα ...... ( δεν ηξεραν τι τερας θα γινει μαλλον........)

 

Το γκεγκερμαιστερ μια χαρα καλο ειναι για τον λαιμο............. ;):D


ORDEM E PROGRESSO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ωραια τα λες Σακη! :angry: Κι αν τη γιαγια σου την εχουν πει Βουλγαρα, εμενα (πιο συνομηλικο της γιαγιας σου απο οτι εσενα.. :blink: ) με εχουν πει αλβανο στα 6 μου και διαφορα αλλα στα teen μου με τα ποδοσφαιρικα... <_< ...και δεν ημουν ποτε οπαδος (αλλα δεν χρειαζεται...στοχος να εισαι, αρκει :rolleyes: ).

 

Το αστειο ειναι πως ο μπαρμπας εκοψε οτι ειμαι αλβανακι...ειχα κατεβει στου παππου για Πασχα και με ειχε παει στην πλατεια να παιξω. Εκοψε λοιπον ενας παππους οτι τα αυτια μου ηταν 'καμμενα' απο το κρυο και φωναξε τον εγγονο του να φυγει και να μην παιζει με το...αλβανακι (οι εξηγησεις για τα αυτια δωθηκαν στον παππου μου που σαν γνησιος Ακαρνανας πηγε να παρει λεπτομερειες...η συνεχεια ηταν Far West... :lol: ).

 

Λαος νταουλτζιδικος...

 

Ας αφησουμε ομως τους τοπικισμους, σαπια μηλα υπαρχουν σ'ολα τα καφασια!

 

Φιλικα

 

ΜακηςΜ

Share this post


Link to post
Share on other sites

πολλά παιδικά τραύματα έχετε μου φαίνεται!!! :)

Μάλλον θα πρέπει να κάνουμε μια ψυχολογική συνάντηση να πει ο καθένας τα τραύματα του και τα παράπονα του από την ζωή...! :P

 

By the way άμα ο Παρνασσός και ο κάθε παρνασσός και ο κάθε Ελληνάρας σας φαίνεται περίεργο να είναι με το Cayenne την πουράκλα του και τα πιπίνια του τότε θα πρέπει να πάτε μέχρι το Courchevel να δείτε τι σημαίνει ψώνιο και χλίδα...

Αφήστε λοιπόν τους νεόπλουτους να κάνουν το κομμάτι τους, εξάλλου όλοι γνωρίζουμε ποιος είναι πραγματικά πλούσιος και ποιος είναι νεόπλουτος...

 

 

Και αν η Γλυφάδα έχει γίνει το κέντρο αυτόν τον νεόπλουτων εμείς που δεν τα έχουμε αλλα μένουμε εκεί από μωρά δεν φταίμε να τα ακούμε, ναι βλέπεις συνεχεια όλους να είναι με τα πράντα και τα μαντά αλλα υπάρχουν και άλλοι 83000 πολίτες γλυφαδιώτες οι οποιοι δεν έχουν αυτά τα λεφτά...!

 

Και όσον αφορά την γιαγιά του παιδιού αυτό που θέλω να πω εγώ είναι ότι αυτό το έχουν βγάλει αν δεν κάνω κάποιο λάθος φανατικοί οπαδοί ομάδων όπου είχαν βγάλει ένα σύνθημα...

Αυτά για εμενα δεν υπάρχουν, ένας πολιτισμένος άνθρωπος δεν θα κάτσει να πει σε κάποιον a, είσαι από Θεσσαλονίκη Κομοτηνή η δεν ξέρω και από που αλλου, άρα είσαι Βούλγαρος, προσωπικά εγώ δεν το έχω πει ποτε και ούτε που μου έχει περάσει από το μυαλό ποτε αυτό...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ρε παιδια δεν ειναι θεμα αθηναιων,σαλονικιων κ.τ.λ

οπου υπαρχει ζητηση και τουρισμος οι τιμες αναιβενουν.

Δηλαδη και τη Μυκονο οι αθηναιοι τη κανανε?

Μη τα ριχνουμε ολα στους Αθηναιους πια!(ενταξει μπορει να φταινε για τα μισα αλλα οχι ολα!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ρε παιδια δεν ειναι θεμα αθηναιων,σαλονικιων κ.τ.λ

οπου υπαρχει ζητηση και τουρισμος οι τιμες αναιβενουν.

Δηλαδη και τη Μυκονο οι αθηναιοι τη κανανε?

Μη τα ριχνουμε ολα στους Αθηναιους πια!(ενταξει μπορει να φταινε για τα μισα αλλα οχι ολα!)

Παραπάνω σίγουρα υπάρχουν υπερβολές αλλά οι Αθηναίοι ανεβάζουν τιμές. Τα εστιατόρια στην Αθήνα είναι πανάκριβα (πχ ένα μέσο ιταλικό, μακαρονάδες κρασί κλπ) στη Θεσσαλονίκη θα έκλεινε με τις ίδιες τιμές. Οι άνθρωποι είναι συνηθισμένοι να πληρώνουν αυτές τις (ψηλές) τιμές στην Αθήνα και τις αυξήσεις που γίνονται κάθε χρόνο στους τουριστικούς προορισμούς τις πληρώνουν αδιαμαρτύρητα γιατί παρά τις αυξήσεις, συνεχίζουν να θεωρούν τις τιμές χαμηλές.


Board.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

:P:P:D

 

AlexC καλα τα λες και συ. Ολοι μας κουβαλαμε παιδικα τραυματα (κακες εμπειριες λεγονται...) το θεμα ειναι πως τα διαχειριζομαστε. Αλλος προσπαθει να τα ανταποδωσει (μανιατικο που λενε..) αλλος προσπαθει να μην κανει σε αλλον αυτα που επαθε αυτος (ειχαμε παρομοια κουβεντα με την γυναικα μου χθες για την ανατροφη των παιδιων, της ελεγα οτι οταν ημουν εφηβος εκανα μια ολοκληρη λιστα απο καταστασεις που ειχα προβληματα με τους γονεις μου για να τις θυμαμαι ωστε να μην τις κανω στα παιδια μου...δυστυχως οσο μεγαλωνεις...ξεχνας ;) ).

 

Πχ. αυτο που λεει ο φιλος για το οπου παν οι Αθηναιοι αυξανουν οι τιμες εχει μια δοση αληθειας. Φυσικα και οπου παν οι Βοριοελλαδιτες στην Βουλγαρια, πρωην Γιουγκοσλαβια κλπ αυξανουν οι τιμες, γιατι και αυτοι πληρωνουν ψηλοτερες τιμες χωρις να τους φαινεται παραλογο, ετσι λεγαμε και για τους Αμερικανους τουριστες παλιοτερα που τα σκορπαγανε (μοιαζω γι' Αμερικανακι;...λεγαμε :P ).

 

Ελευθερη οικονομια ειναι αυτη, προσφορα και ζητηση ειναι αυτη...Τιμες αρπαγμενες ειχα δει στη Σαμη (ψηλοτερες απο το Αργοστολι) γιατι γυρισαν το μαντολινο του Κορελλι! Τιμες χαμηλες (2,5Ε ο Γαλλικος) εχει ενα απο τα ωραιοτερα νησια, ο Πορος, διπλα στην Αθηνα. Τιμες αρπαγμενες τρελλα εχει η Μυκονος που κατεβαινει συρφετος ολη η Ελλαδα high society wannabes (ακουω, γιατι δεν εχω πατησει απο το '71 :) ).

 

Φιλικα

 

ΜακηςΜ

Share this post


Link to post
Share on other sites
Πχ. αυτο που λεει ο φιλος για το οπου παν οι Αθηναιοι αυξανουν οι τιμες εχει μια δοση αληθειας. Φυσικα και οπου παν οι Βοριοελλαδιτες στην Βουλγαρια, πρωην Γιουγκοσλαβια κλπ αυξανουν οι τιμες, γιατι και αυτοι πληρωνουν ψηλοτερες τιμες χωρις να τους φαινεται παραλογο, ετσι λεγαμε και για τους Αμερικανους τουριστες παλιοτερα που τα σκορπαγανε (μοιαζω γι' Αμερικανακι;...λεγαμε :P ).

 

Ελευθερη οικονομια ειναι αυτη, προσφορα και ζητηση ειναι αυτη...Τιμες αρπαγμενες ειχα δει στη Σαμη (ψηλοτερες απο το Αργοστολι) γιατι γυρισαν το μαντολινο του Κορελλι! Τιμες χαμηλες (2,5Ε ο Γαλλικος) εχει ενα απο τα ωραιοτερα νησια, ο Πορος, διπλα στην Αθηνα. Τιμες αρπαγμενες τρελλα εχει η Μυκονος που κατεβαινει συρφετος ολη η Ελλαδα high society wannabes (ακουω, γιατι δεν εχω πατησει απο το '71 :) ).

 

Φιλικα

 

ΜακηςΜ

Δηλαδη εγω τι το διαφορετικο ειπα και χαρακτηρισες το ποστ μου ηλιθιο??????????

Η μηπως εδω μεσα οποιος δεν ειναι μελος του συλλογου δεν εχει το δικαιωμα να γραφει???????

MakisM αγορι μου κατι δεν παει καλα,απο την μια κραζεις και ειρωνευεσε τα γραφομενα μου και απο την αλλη συμφωνεις με αυτα ακριβως που λεω!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Η μηπως εδω μεσα οποιος δεν ειναι μελος του συλλογου δεν εχει το δικαιωμα να γραφει???????
Valsam, όπως βλέπεις τα μηνύματά σου είναι εδώ και τα διαβάζουμε, όπως γίνεται με όλους όσους επισκέπτονται την ιστοσελίδα μας. Το αν κάποιος διαφωνεί δε σημαίνει οτι σου αφαιρεί το διακίωμα έκφρασης. Αυθαίρετα συμπεράσματα που σκοπό έχουν τη δημιουργία εντυπώσεων, μας προκαλούν...ευθυμία και μόνο.

 

 

MakisM αγορι μου κατι δεν παει καλα
Να υποθέσω οτι η φράση ''αγόρι μου'' έχει σχέση με τη μόδα των τελευταίων ημερών περί εξώγαμων ;

 

Στο δια ταύτα...ΣΕΒΑΣΜΟΣ στον Μάκη.

Share this post


Link to post
Share on other sites
σαπια μηλα υπαρχουν σ'ολα τα καφασια!

εγω κρατάω μόνο αυτό...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Να υποθέσω οτι η φράση ''αγόρι μου'' έχει σχέση με τη μόδα των τελευταίων ημερών περί εξώγαμων ;

:):D;)

 

 

 

@Valsam: Στο πρωτο ποστ μου εγραψα για αιτιο και αιτιατο και χαζοτοπικισμο. Ξαναδιαβασε το με προσοχη... ;) Αυτο που μου τη δινει ειναι οτι βαζουμε ολους σε ενα τσουβαλι, γιατι αυτο βολευει τα κομπλεξ μας και μιλαμε με στερεοτυπα. ;) Δυστυχως, αυτη η χρηση στερεοτυπων, στα φορουμ βαζει φωτιες, γιατι πολλα μελη αντιδρουν συναισθηματικα (με ποιους εισαι, με μας η με τους αλλους... :P ).

 

@ Forum: Οσο για τους περιβοητους "Αθηναιους", οταν γεννηθηκα εγω, η Αθηνα δεν ειχε φτασει το μισο εκατομμυριο :P . Αν εξαιρεσουμε τους μεταναστες πρωτης γενεας, ουτε για 200000 'βερους Αθηναιους' δεν μιλαμε. Αυτοι (οι επιζωντες) και τα παιδια/εγγονια τους 600000 σκαρτες φτιαχνουνε. Μεχρι τα 5 εκατομμυρια, οι υπολοιποι ειμαστε μεταναστες πρωτης και δευτερης γενιας. :P Οσοι κορδωνονται για το 'Αθηναιϊλικι' τους, βασει του νομου των πιθανοτητων, απο καπου αλλου κατεβηκαν, αυτοι η οι γονιοι τους.

 

Στην τελικη, οποιος προσπαθει να προσδωσει αξια στο ατομο του βασει αληθινης η wannabe καταγωγης, ...κατι τζουφιο κουβαλαει! Αυτο μην το μπερδευετε με το να ειναι κανεις υπερηφανος για τον τοπο της καταγωγης του!

 

Φιλικα

 

ΜακηςΜ

Share this post


Link to post
Share on other sites
Οσον αφορα τον τοπικισμο δεν με ρωτησαν αν ειμαι συμφωνος με την Ολυμπιαδα(εγω και ο Φιλιππος Συριγος...) δεν καταλαβα ποτε οποτε επαιρνα αεροπλανο γιατι να πληρωνω σκ...(σορρυ σπατοσημο)απορω πως παει ο Καραμανλης στο χωριο του στην Πρωτη Σερρων(μαλλον με ελικοπτερο η λαντα νιβα...) θυμαμαι τα γελια του πατερα μου οταν ενας υποψηφιος πρωθυπουργος στο μπαλκονι ελεγε πως θα φροντισει τα συκα...μας :P......δεν θελω να επεκταθω δεν εχει νοημα ισως και να εκτιθεμαι χωρις λογο
και φταινε οι "Αθηναιοι" γι αυτα?

Share this post


Link to post
Share on other sites
και φταινε οι "Αθηναιοι" γι αυτα?
Ειπα εγω τετοιο πραγμα????Απαριθμω το ενα εκατοστο των πραγματων που με ενοχλουν δεν θελω να σκεφτω με την τετραγωνη λογικη δεν θελω να σκεφτω πολιτικα σημειωνω τι συμβαινει .......ειναι μια πραγματικοτητα που δεν μπορει να αρνηθει κανενας

Δεν ειναι προθεση κανενος το παιχνιδι βορειων νοτιων και κανενας δεν θελει να ριξει λαδι στην φωτια.....ποια φωτια αλλωστε δεν θελω προσωπικα με τιποτα να γινει αυτο που λεει ο Μακης εισαι με μας η με τους αλλους

Ωστοσο εχω το δικαιωμα να διατηρω τις αποψεις μου εφοσον δεν προσβαλλω κανεναν εχω το δικαιωμα να ειμαι τοπικιστης και κομπλεξικος

Επισης σε αυτο το φορουμ πριν απο 3-4 χρονια σε τοπικ που ειχε διαγραφει οταν το μπανσκο δεν ηταν και τοσο τρεντυ ειχα ακουσει για διαβατηρια που δεν επρεπε να γραφουν το GR....το δικο μου και καποιων φιλων μου.....Μετα το μπανσκο εγινε τρεντυ......

Κρατηστε το πως σαπια μηλα υπαρχουν παντου ειναι καταλυτης......Προσωπικα θεωρω πως και εγω ειμαι αρκετα σαπιο μηλο οσον αφορα την ξεροκεφαλια μου αλλα δεν θελω και να αλλαξω μ αρεσει ετσι


ORDEM E PROGRESSO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valsam, όπως βλέπεις τα μηνύματά σου είναι εδώ και τα διαβάζουμε, όπως γίνεται με όλους όσους επισκέπτονται την ιστοσελίδα μας. Το αν κάποιος διαφωνεί δε σημαίνει οτι σου αφαιρεί το διακίωμα έκφρασης. Αυθαίρετα συμπεράσματα που σκοπό έχουν τη δημιουργία εντυπώσεων, μας προκαλούν...ευθυμία και μόνο.

Να υποθέσω οτι η φράση ''αγόρι μου'' έχει σχέση με τη μόδα των τελευταίων ημερών περί εξώγαμων ;

 

Στο δια ταύτα...ΣΕΒΑΣΜΟΣ στον Μάκη.

 

 

 

Εχει και καποια ηλικια :P:P:P .....ο ανθρωπος μην μας φυγει με τις μακακιες που λεμε.....

Παντως αν και δεν μου πεφτει λογος και τα συχαινομαι αυτα αποτελει πνευμα μετριοπαθειας ο μπαρμπα Μακης και δεν νομιζω να ηθελε να πει τιποτα προσωπικο για τον Valsam.......


ORDEM E PROGRESSO

Share this post


Link to post
Share on other sites

σαπια μηλα υπαρχουν σ'ολα τα καφασια!

 

Συμφωνώ Μάκη, εμείς στην Καστοριά το ξέρουμε καλά.

Τα φαινόμενα νεοπλουτισμού τα ζήσαμε πολύ πριν από την κάθε ''Γλυφάδα'' και συνεχίζουμε να τα ζούμε ως νοοτροπία ακόμη και τώρα που οι κ@λοι σφίξανε. :P

Εκτός αυτού ξέρουμε και από μήλα :P:P

 

 

..........την επιστροφη της απο την Αθηνα τον χαρακτηρισμο βουλγαρα οταν συστηθηκε στους καθως πρεπει γειτονες στην ταπεινη γλυφαδα των συγγενων μου η για να ειμαι πιο ακριβης .....μιλατε και ελληνικα εκει στα Σερρας????.........

 

 

Επειδή κάποιος έγραψε ότι ο χαρακτηρισμός Βούλγαροι ξεκίνησε από τους οπαδούς κάποιας ομάδας...

Προς αποκατάσταση της ιστορικής αλήθειας..... :P

Υπάρχουν τριών ειδών Βούλγαροι.

 

1. Οι βόρειοι γενικά, σύμφωνα με το γνωστό σύνθημα....των νότιων.

(θεωρώ ότι δεν είναι ο κανόνας βέβαια, έχω ίδια άποψη και αντίληψη)

Εξυπηρετεί μόνο τους ανόητους τέτοιος διαχωρισμός και χρησιμοποιείται και ως δικαιολογία από διάφορους.

Δεν φταίνει για όλα τα δεινά της Β. Ελλάδας οι Αθηναίοι. Ας σκεφτούμε λίγο ποιο σοβαρά :P

Όπως φυσικά η Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα

 

2. Οι ''ντόπιοι'' ή ''δίγλωσσοι'' για τους υπόλοιπους βόρειους (πόντιους, βλάχους κλπ)

Πρόκειται για τους απογόνους αυτών που οι αντίπαλοι μας κατά τον Μακεδονικό αγώνα τους αποκαλούσαν ''Γραικομάνους''

Ο Καπετάν Κώττας, επί παραδείγματι, ένας από τους σημαντικότερους οπλαρχηγούς της περιόδου, δεν ήξερε λέξη ελληνικά :o αλλά ήταν ποιο Έλληνας από όλους μας ;)

Εδώ για να κατανοήσεις καταστάσεις και νοοτροπίες θέλει ιστορική γνώση που δυστυχώς οι περισσότεροι δεν διαθέτουμε για λόγους ''εθνικών συμφερόντων'' (όπως συμβαίνει και με τους Πομάκους για παράδειγμα.

Και έτσι βρίσκουν πρόσφορο έδαφος οι εξτρεμιστικές μειοψηφίες κατά καιρούς ;)

 

3. Οι Βούλγαροι της Βουλγαρίας :P:P

Ναι, αυτοί δεν θα γίνουν Έλληνες ποτέ, όπως και οι Αλβανοί (κατά το γνωστό σύνθημα της εξέδρας) και πολλοί άλλοι...αλλά επειδή έχουν την δική τους εθνική συνείδηση. Επειδή αυτοί δεν θέλουν και όχι επειδή εμείς δεν τους επιτρέπουμε :P

 

 

υγ1. Πρόβλεψη. Σε λίγο θα κάνουμε off-topic και το off-topic :D:D

 

υγ2. Εμένα με ενοχλούν μόνον οι Ιζνογκουντ (wannabe..) Και τέτοιους έχει σε όλα τα μήκη και πλάτη του πλανήτη που μας φιλοξενεί. Παντού έχουν φωλιές :lol::lol:


''...ουκ εν το πολλώ το ευ...'' ...εκτός κι αν είναι χιόνι ή κυβικά

armada_alpha1.jpg

τα μυαλά και τα αλεξίπτωτα δουλεύουν μόνο ανοιχτά

6179.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο δια ταύτα...ΣΕΒΑΣΜΟΣ στον Μάκη.

+1. Ο Μάκης έχει ένα λόγο σταθερό εδώ και πολύ καιρό χωρίς να έχει δώσει δικαίωμα. Είναι κρίμα να διαβάζει αυτά τα πράγματα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

..


''...ουκ εν το πολλώ το ευ...'' ...εκτός κι αν είναι χιόνι ή κυβικά

armada_alpha1.jpg

τα μυαλά και τα αλεξίπτωτα δουλεύουν μόνο ανοιχτά

6179.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ειπα εγω τετοιο πραγμα????Απαριθμω το ενα εκατοστο των πραγματων που με ενοχλουν δεν θελω να σκεφτω με την τετραγωνη λογικη δεν θελω να σκεφτω πολιτικα σημειωνω τι συμβαινει .......ειναι μια πραγματικοτητα που δεν μπορει να αρνηθει κανενας

Δεν ειναι προθεση κανενος το παιχνιδι βορειων νοτιων και κανενας δεν θελει να ριξει λαδι στην φωτια.....ποια φωτια αλλωστε δεν θελω προσωπικα με τιποτα να γινει αυτο που λεει ο Μακης εισαι με μας η με τους αλλους

Ωστοσο εχω το δικαιωμα να διατηρω τις αποψεις μου εφοσον δεν προσβαλλω κανεναν εχω το δικαιωμα να ειμαι τοπικιστης και κομπλεξικος

Επισης σε αυτο το φορουμ πριν απο 3-4 χρονια σε τοπικ που ειχε διαγραφει οταν το μπανσκο δεν ηταν και τοσο τρεντυ ειχα ακουσει για διαβατηρια που δεν επρεπε να γραφουν το GR....το δικο μου και καποιων φιλων μου.....Μετα το μπανσκο εγινε τρεντυ......

Κρατηστε το πως σαπια μηλα υπαρχουν παντου ειναι καταλυτης......Προσωπικα θεωρω πως και εγω ειμαι αρκετα σαπιο μηλο οσον αφορα την ξεροκεφαλια μου αλλα δεν θελω και να αλλαξω μ αρεσει ετσι

 

Δε σε κατηγορησα, απλα σε ρωτησα. Προσπαθω ματαια να καταλαβω απο που πηγαζουν αυτοι οι χαρακτηρισμοι και αυτη η αντιπαλοτητα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...