Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted February 15, 2008 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
ChristosZ 2,649 Report post Posted February 15, 2008 Τώρα Ηλιάννα , sτο σκίσαμε εντελώς το topic... Quote Γιατρέ τα βλέπω όλα άσπρα!Είμαι σοβαρά? Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted February 15, 2008 ο Herr professor μάλλον ενδιαφέρεται να σου κάνει ιδιαίτερα Ηλιάννα… Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted February 15, 2008 Πάντα πρόθυμος να μεταλαμπαδεύω τις γνώσεις μου στις νέες χιονοδρόμους! Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
bobos... 0 Report post Posted February 15, 2008 Όλγα μου συνήθως κολυμπάω στην πισίνα των Ιλισίων, επειδή είναι και του πανεπιστημίου αλλά κι επειδή κάνω πόλο στον Ηλυσιακό. Επίσης, κολυμπάω στο γουδί, στο μεγάλο συγκρότημα. Γενικά όπου πισίνα μέσα κι εγώ... Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια αν και πιο κάτω αναφέρω και την ανωριμότητά μου... Χρήστο τώρα με πέθανες!!!! Κι έχω καιρό να κολυμπήσω με τους βλαμμένους τραυματισμούς μου. Θέλω πισίνα!!!!!!!!!!!!!!!!!! (συγκεκριμένα θέλω αυτήν την πισίνα...) christosz το topic έγινε πολύ ενδιαφέρον, έχει από όλα τα αθλήματα... Μου αρέσει!!! Χα χα χα Όλγα, ποιός ξέρει... Ο Herr professor μάλλον την μέρα θέλει να μου φτιάξει!!! Quote Πέφτωωωωωωω!!!!!!! Share this post Link to post Share on other sites
batsav 0 Report post Posted February 15, 2008 Είστε πράγματι μια πολύ-πολύ ωραία παρέα. Κι επειδή πολύ σωστά και σοφά η Ηλιάννα δίνει μήνυμα να μην κλαίμε για το παρελθόν μας, αλλά να προχωράμε μπροστά, έχω ανάγκη τα φώτα σας για το μέλλον του γιου μου. Κάντε σας παρακαλώ πολύ τον κόπο να απαντήσετε στο ερώτημα που θέτω στο topic "Ένα παιδί στο βουνό". Ευχαριστώ πολύ τον ΜακηΜ που μου απάντησε ήδη. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bobos... 0 Report post Posted February 15, 2008 batsav, πήγαινε τα πιτσιρίκια σου στο βουνό, να δουν αυτό το υπέροχο λευκό και άστα να παίξουν με το χιόνι... Δειξτους τους σκιερ και τους snowboarders και κάτι μου λέει οτι θα το ζητήσουν μόνα τους να δοκιμάσουν... Αν είναι δυνατά παιδιά δεν έχεις πρόβλημα με την ηλικία τους... Δεν το ξέρω από πρώτο χέρι απλά έψαξα λίγο τώρα στο internet και λέει οτι ακόμα και από τα 4 είναι δυνατόν τα παιδάκια να ξεκινήσουν. Ψάξε, θα βρεις πολλά στο νετ! Quote Πέφτωωωωωωω!!!!!!! Share this post Link to post Share on other sites
Guest afrodite Report post Posted February 15, 2008 Ο αθλητισμος δε σημαινει οποσδηποτε πρωταθλητισμο!!!Αθλητισμος ειναι ζωη...Αντιθετα οπως ελεγε ο δασκαλος μου του ταεκβο ντο ο πρωταθλητισμος σκοτωνει τον αθλητισμο!!!Χρηστο μη σταματησεις τα παιδια σου απο τα αθληματα...και καλο ειναι να γνωρισουν και αλλα!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites