Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
bobos...

Η πρώτη μου εμπειρία!!!

Recommended Posts

Τώρα Ηλιάννα , sτο σκίσαμε εντελώς το topic... :)


Γιατρέ τα βλέπω όλα άσπρα!Είμαι σοβαρά?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ο Herr professor μάλλον ενδιαφέρεται να σου κάνει ιδιαίτερα Ηλιάννα…


"...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow''

(Lord Byron about Mont Blanc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όλγα μου συνήθως κολυμπάω στην πισίνα των Ιλισίων, επειδή είναι και του πανεπιστημίου αλλά κι επειδή κάνω πόλο στον Ηλυσιακό. Επίσης, κολυμπάω στο γουδί, στο μεγάλο συγκρότημα. Γενικά όπου πισίνα μέσα κι εγώ... :D

 

Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια αν και πιο κάτω αναφέρω και την ανωριμότητά μου... :P

 

Χρήστο τώρα με πέθανες!!!! Κι έχω καιρό να κολυμπήσω με τους βλαμμένους τραυματισμούς μου. :P

Θέλω πισίνα!!!!!!!!!!!!!!!!!! (συγκεκριμένα θέλω αυτήν την πισίνα...)

 

christosz το topic έγινε πολύ ενδιαφέρον, έχει από όλα τα αθλήματα... Μου αρέσει!!! :D

 

Χα χα χα Όλγα, ποιός ξέρει... Ο Herr professor μάλλον την μέρα θέλει να μου φτιάξει!!!


Πέφτωωωωωωω!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είστε πράγματι μια πολύ-πολύ ωραία παρέα.

Κι επειδή πολύ σωστά και σοφά η Ηλιάννα δίνει μήνυμα

να μην κλαίμε για το παρελθόν μας, αλλά να

προχωράμε μπροστά, έχω ανάγκη τα φώτα σας για το μέλλον

του γιου μου. Κάντε σας παρακαλώ πολύ τον κόπο

να απαντήσετε στο ερώτημα που θέτω στο topic "Ένα παιδί στο

βουνό". Ευχαριστώ πολύ τον ΜακηΜ που μου απάντησε ήδη.

Share this post


Link to post
Share on other sites

batsav, πήγαινε τα πιτσιρίκια σου στο βουνό, να δουν αυτό το υπέροχο λευκό και άστα να παίξουν με το χιόνι... Δειξτους τους σκιερ και τους snowboarders και κάτι μου λέει οτι θα το ζητήσουν μόνα τους να δοκιμάσουν... Αν είναι δυνατά παιδιά δεν έχεις πρόβλημα με την ηλικία τους... Δεν το ξέρω από πρώτο χέρι απλά έψαξα λίγο τώρα στο internet και λέει οτι ακόμα και από τα 4 είναι δυνατόν τα παιδάκια να ξεκινήσουν. Ψάξε, θα βρεις πολλά στο νετ!

 

:P


Πέφτωωωωωωω!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest afrodite

Ο αθλητισμος δε σημαινει οποσδηποτε πρωταθλητισμο!!!Αθλητισμος ειναι ζωη...Αντιθετα οπως ελεγε ο δασκαλος μου του ταεκβο ντο ο πρωταθλητισμος σκοτωνει τον αθλητισμο!!!Χρηστο μη σταματησεις τα παιδια σου απο τα αθληματα...και καλο ειναι να γνωρισουν και αλλα!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...