spaka 1 Report post Posted March 4, 2008 Ολοι οι αντρες σε καποια φαση δοκιμαζουν να μυησουν τις γυναικες τους σε αυτο που απασχολουντια αυτοι (οπως και ο πατερας μου οσο θυμαμαι τραβουσε τη μανα μου παλια στο ψαρεμα). Το κανεις αυτο αναγκαστικα 1ον για να μη νιωθεις τυψεις εσυ ο ιδιος που φευγεις και την αφηνεις και... 2ον να μη σου γκρινιαζει μετα που γυρνας οτι "να εσυ μονο πας εκει που θες ενω εγω εδω στο σπιτι με τα παιδια"*. Μετα ομως απο την 1η 2η αποπειρα αντιλαμβασε τι γινετε και συνηδητοποιηεις και συ ο ιδιος αυτο που λενε ολοι... οι γυναικες δε κανουν για τετοια πραγματα. *εγω ευτηχως δεν εχω φτασει ακομα σε αυτο το επιπεδο. Τωρα μη βγουν και μου την πεσουν ολες οι γυναικες του Forum. Ξερω υπαρχουν και εξαιρεσεις! Quote Share this post Link to post Share on other sites
bobos... 0 Report post Posted March 7, 2008 Hello!!! Hello!!! Καλώς ήρθες κι από μένα Spaka! Είμαι κι εγώ νέο μέλος και μάλιστα αρκετά αρχάρια στο άθλημα. Όσο για την συζήτηση που βλέπω οτι έχει ανάψει θα συμφωνήσω οτι οι άντρες μας... τραβολογάτε στα χόμπι σας... Όποιο κι αν ειναι αυτό. Από ψάρεμα μέχρι... συλλογή βόλων... Ξεχνάτε κάτι, όμως, έχει να κάνει με το τι γυναίκα έχετε δίπλα σας. Και μιλάω για το πόσο περιπετειώδης είναι. Π.χ. η γυναίκα που ολη τη μέρα ασχολείται με τον εαυτό της (και καλά κάνει) ε δεν θα δεχτεί εύκολα να πιάσει το δόλωμα (που μεταξύ μας, ΒΡΩΜΑΕΙ) για να το περάσει: "να μωρό μου, το βλέπεις αυτό το γλυκούλι αγκιστράκι??? Εκεί θα το βάλεισς, να εεεετσι..." Την πρώτη φορά μου έμοιαζε με πυρηνική φυσική... Προσωπικά ακολουθώ το φίλο μου σε όλα του τα χόμπι, τυχαίνει να μας αρέσουν τα ίδια πράγματα. Και για ψάρεμα πηγαίνουμε και στο bowling χαλάμε όλα μας τα λεφτά και και και... Μάλιστα ο φίλος μου με μύησε στο κόσμο του σκι, άσχετα αν τελικά αποφάσισα να ¨δωθώ" στο snowboard... Έτσι γιατί μπορεί να τον ακολουθώ αλλά μου είναι αδύνατον να ξεχάσω την αντιδραστική πλευρά του χαρακτήρα μου... Απλά όπως σωστά είπε ο Μάκης, όταν κάνεις κάτι με τον άνρωπο που έχειw δίπλα σου ΣΙΓΟΥΡΑ θα τσακωθείτε!!! -Έτσι μωρό μου είναι το σωστό, λέει ο υπομονετικός εκ των δυο. -Όοοοοοχι. εγώ θα το κάνω ΕΤΣΙ!!!, απαντά ο... ξεροκέφαλος... Και κάπως έτσι κλείνει το ψυχογράφημα στα χόμπι ενός ευτυχισμένου (?) ζευγαριού... Και ζήσαν αυτοί καλά κι εμείς... Ηλιάννα Quote Πέφτωωωωωωω!!!!!!! Share this post Link to post Share on other sites
spaka 1 Report post Posted March 7, 2008 Εγω καταρχιν να να πω οτι εχθες πηγα και στο flocafe για τη πρωτη μου συναντηση με τα παιδια του club. Ειπαμε λιγα πραγματα εκει σαν πρωτη μερα. Ευχαριστω για το καλοσορισμα παιδια εισται τελειοι και απο οτι καταλαβα εχετε και πολλες γνωσεις πανω στο αθλημα. Θα ειμαι εκει και σε επομενες συναντησεις να γνωρισω καποια πραγματα οσο μπορω. Αν βοηθησει και ο καιρος να γινει και το πρωτο ραντεβου στα βουνα. Εις το επανειδην.... Hello!!! Hello!!! Καλώς ήρθες κι από μένα Spaka! Είμαι κι εγώ νέο μέλος και μάλιστα αρκετά αρχάρια στο άθλημα. Όσο για την συζήτηση που βλέπω οτι έχει ανάψει θα συμφωνήσω οτι οι άντρες μας... τραβολογάτε στα χόμπι σας... Όποιο κι αν ειναι αυτό. Από ψάρεμα μέχρι... συλλογή βόλων... Ξεχνάτε κάτι, όμως, έχει να κάνει με το τι γυναίκα έχετε δίπλα σας. Και μιλάω για το πόσο περιπετειώδης είναι. Π.χ. η γυναίκα που ολη τη μέρα ασχολείται με τον εαυτό της (και καλά κάνει) ε δεν θα δεχτεί εύκολα να πιάσει το δόλωμα (που μεταξύ μας, ΒΡΩΜΑΕΙ) για να το περάσει: "να μωρό μου, το βλέπεις αυτό το γλυκούλι αγκιστράκι??? Εκεί θα το βάλεισς, να εεεετσι..." Την πρώτη φορά μου έμοιαζε με πυρηνική φυσική... Προσωπικά ακολουθώ το φίλο μου σε όλα του τα χόμπι, τυχαίνει να μας αρέσουν τα ίδια πράγματα. Και για ψάρεμα πηγαίνουμε και στο bowling χαλάμε όλα μας τα λεφτά και και και... Μάλιστα ο φίλος μου με μύησε στο κόσμο του σκι, άσχετα αν τελικά αποφάσισα να ¨δωθώ" στο snowboard... Έτσι γιατί μπορεί να τον ακολουθώ αλλά μου είναι αδύνατον να ξεχάσω την αντιδραστική πλευρά του χαρακτήρα μου... Απλά όπως σωστά είπε ο Μάκης, όταν κάνεις κάτι με τον άνρωπο που έχειw δίπλα σου ΣΙΓΟΥΡΑ θα τσακωθείτε!!! -Έτσι μωρό μου είναι το σωστό, λέει ο υπομονετικός εκ των δυο. -Όοοοοοχι. εγώ θα το κάνω ΕΤΣΙ!!!, απαντά ο... ξεροκέφαλος... Και κάπως έτσι κλείνει το ψυχογράφημα στα χόμπι ενός ευτυχισμένου (?) ζευγαριού... Και ζήσαν αυτοί καλά κι εμείς... Ηλιάννα Ηλιανα ευχαριστω για το καλοσορισμα. μπραβο σου και να συνεχισεις να ακολουθας τον φιλο σου αφου το γουσταρεις. Οντως υπαρχουν και εξαιρεσεις και μια λαμπρη εισαι εσυ (μιας και κανεις και snowboard.) Και μενα η κοπελα μου δεν καμια που "βαφεται" ολη μερα αλλα οσο να ναι εκεινο το σκουλικι που κουνιοταν κιολας σιχαινοταν να το πιασει. Δε τη κατηγορω καθολου μαλιστα ειχε και πολλη πλακα. Τωρα μιας το σκι στην αρχη θελει αρκετο τσαμπουκα για μενα (να πεφτεις να σηκωνεσαι να πεφτεις να σηκωνεσαι) το θεμα στη γυναικα ειναι η θεληση. Ή εχεις θεληση και το κανεις ή οχι. Δε θα τη πιεσω. Θα δειξει ο καιρος.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
chiemsee 0 Report post Posted March 14, 2008 Να ΄μαι κι εγω, καλως σας βρηκα. Αγοράκι Quote Share this post Link to post Share on other sites
KonstantinosV 0 Report post Posted March 15, 2008 Βρε καλώς τον/την . Quote Share this post Link to post Share on other sites
spaka 1 Report post Posted September 26, 2008 Παιδια να χαιρετισω πλεον και επισημα ως μελος του συλλογου. Να ξαναπω ενα μεγαλο ευχαριστω σε ολα τα παιδια εδω μεσα που με βοηθησαν απιστευτα με τις συμβουλες τους στην αγορα του εξοπλισμου μου. Επισης να πω οτι 6μηνες τωρα επεσε αρκετο διαβασμα εδω μεσα και εκει που περσι δεν ηξερα τι θα πει μπατον φετος εμαθα και το Trois Vallees :blink: (δυστηχως δε θα μπορεσω να ακολουθησω στην εκδρομη) Αν ο σκοπος του συλλογου ηταν να φερει περισσοτερο και πιο γρηγορα το κοσμο στα βουνα, γραψτε +1. Ψαχνω να βρω εδω μεσα κατι απο την ιστορια του συλλογου( πως δημιουργηθηκε σκοπος κτλ) οπιος μπορει ας ποσταρει ενα λινκ. Ξερω ειμαι τυφλος... Quote Share this post Link to post Share on other sites
spider 2,124 Report post Posted September 26, 2008 Καλως μας ηρθες πλεον σας μελος του ΕΣΤΟΥΧ φιλε spaka!!!!!!!!!!!!! Καλα να περνας εδω που ηρθες!!!!!!!!!!!! Quote Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι.... The Daltons...jack www.skimag.gr Share this post Link to post Share on other sites
snowcat 3 Report post Posted September 26, 2008 Welcome και επισήμως! Πάρε και κάτι για bed time reading... http://www.snowclub.gr/forums/index.php?showtopic=5017 Καλά, το quote του Μάκη κορυφαίο=πολύ αστείο (τώρα το είδα πρώτη φορά)... το worst case scenario όμως είναι το αντίστροφο (μακριά από όλες μας κορίτσια) Και λίγο σοβαρά, πάνω απ' όλα να είστε αγαπημένοι εύχομαι! Ρούλα Quote "Ski good or eat wood"... The White Grizzly mantra Share this post Link to post Share on other sites