TiLT 0 Report post Posted October 3, 2008 επανερχομαι και φετος με την γνωστη ερωτηση - προταση: ειναι κανενας για inline; ειναι και πολυ καλη προπονηση για το σκι λενε... μπορώ και χωρίς ... Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted October 4, 2008 αλλοι λενε οτι η καλυτερη προπονηση για το σκι ειναι το να κανεις σκι χεχεχεχε.βλ.fidelio τι ειναι αυτο ακριβως εγω δεν το ξερω DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
gmournos 0 Report post Posted October 13, 2008 Γεια σας, Έχω γυρίσει ελλάδα πρίν τρείς μήνες και τα πατίνια μου σκουριάζουν. Κάνω inline skating (όχι aggressive), και παίζω και λίγο hockey. Ψάχνω κόσμο να πάμε καμιά διαδρομή παρέα. Στην Αθήνα. Το τηλέφωνο μου είναι 6976326301. Share this post Link to post Share on other sites
heidi 0 Report post Posted October 15, 2008 Γεια σας, Έχω γυρίσει ελλάδα πρίν τρείς μήνες και τα πατίνια μου σκουριάζουν. Κάνω inline skating (όχι aggressive), και παίζω και λίγο hockey. Ψάχνω κόσμο να πάμε καμιά διαδρομή παρέα. Στην Αθήνα. Το τηλέφωνο μου είναι 6976326301. Γεια χαρα, εγω γυρισα στην Ελλαδα πριν απο 10 μηνες αλλα τα πατινια μου δε σκουριαζουν καθόλου! Ειμαστε μια ομαδα κ κανουμε συναντησεις με τα πατινια μας καθε Τεταρτη κ Σαββατο στο ΟΑΚΑ κατω απο την εντυπωσιακη ασπιδα του Καλατραβα! Τεταρτη κατα τις 18.30 κ Σαββατο στις 16.00 εχουμε κ γκρουπ στο γνωστο facebook! οποιος επιθυμει περισσοτερες πληροφοριες, I am all yours! Share this post Link to post Share on other sites
gmournos 0 Report post Posted October 31, 2008 (edited) Thx heidi, βρηκα και γω τωρα αυτη την ομαδα... Παρακαλεισθε να γραφετε Ελληνικα με Ελληνικους χαρακτηρες, η χρηση των Greeklish αντιβαινει στους κανονισμους του φορουμ. The Moderating Team Edited October 31, 2008 by MakisM Share this post Link to post Share on other sites
aris689 0 Report post Posted January 3, 2009 Καλησπέρα και καλώς σας βρήκα! Πριν από 3 βδομάδες πήγα σε παγοδρόμιο μετά απο πολύ καιρό, και τότε κατάλαβα πόσο μου λείπει τόσο το πατινάζ που έκανα περιστασιακά όσο και το inline skating με το οποίο ήμουν εθισμένος στο γυμνάσιο,πριν απο 8-9 χρόνια. Δυστηχώς όπως αποδείχθηκε οι περισσότεροι τότε έκαναν λόγο της "μόδας" που υπήρχε και πλέον βλέπω σπάνια ως και καθόλου άτομα να κάνουν. Εμένα παρ'όλα αυτά ήταν κάτι που μου άρεσε πραγματικά και αυτό τον καιρό μου έχει "κάτσει" στο μυαλό να ξαναρχίσω, και γι'αυτό θα ήθελα να σας ρωτήσω κάποια πράγματα... 1) Ξέρετε κάποιο καλό κατάστημα στην Αθήνα με τέτοια είδη που να έχει έστω μία μικρή ποικιλία; 2) Πόσο περίπου θα μου κοστίσει ένα ζευγάρι μέτριας ποιότητας; (με το "μέτρια" εννόω ούτε αυτά που βρίσκεις σε παιχνιδάδικα, αλλά ούτε και κάτι επαγγελματικά που κοστίζουν όσο ένας μισθός...) 3) Υπάρχει ακόμα αυτή η ομάδα που αναφέρατε προηγουμένος για κάποιες πιο οργανωμένες συναντήσεις/εκδρομές ; Share this post Link to post Share on other sites
lpd 15 Report post Posted January 13, 2009 Μπορείτε να δώσετε μερικές ακόμη πληροφορίες για αυτή την ομάδα?aggressive κανείς?? Share this post Link to post Share on other sites
gmournos 0 Report post Posted January 22, 2009 Τηλέφωνα επικοινωνίας φαίνονται στη σελίδα. http://www.ilsa.gr/ Στο http://www.ilsa.gr/ilsamaingr.html υπάρχουν μερικές γενικές πληροφορίες. Τώρα η δική μου περιγραφή. Στο site φαίνεται σαν επαγγελματική ομάδα, μαθήματα, προιόντα, κόστη κόστη... Όμως δεν είναι έτσι. Την ομάδα την οργανώνει ο Γιάννης Χ... που είναι ενθουσιώδης πατινιέρης. Είναι μια ομάδα ερασιτεχνική. Τα μαθήματα που αναφέρωνται στο site είναι δωρεάν. Ο Γιάννης έχει και αρκετά spare ζευγάρια (ακόμα και γυναικεία) τα οποία πολλές φορές τα δανείζει δωρεάν, μέχρι να πάρεις τα δικά σου. Κατά καιρούς κάνει ταξίδια στο εξωτερικό, και φέρνει πατίνια. Yπάρχουν άτομα σε όλα τα επίπεδα, όχι μονο καλοί αλλά και όχι μόνο αρχάριοι. Kανείς στην ομάδα δεν κάνει aggressive. Οι περισσότεροι έχουν fitness skates και δεν παίζουν hockey. Hockey μου έχει πεί ο Γιώργος (που τον έχω συναντήσει στην ομάδα) υπάρχουν επτά ομάδες στην Αθήνα. Τέλος το χειμώνα οι συναντήσεις δεν είναι πολύ συχνές λόγω καιρού. Πάρε τηλεφωνο το Γιάννη στο κινητό τηλεφωνο που αναγράφεται στο site για το πότε είναι η επόμενη συνάντηση. Share this post Link to post Share on other sites
Captain Powder 2,135 Report post Posted February 5, 2009 Περιοχή Γλυφάδας κανείς ? Share this post Link to post Share on other sites
gmournos 0 Report post Posted February 16, 2009 An exi kalo kero kanonizume kana glifada-pireas. Aν εχει καλο καιρο κανονιζουμε κανα Γλυφαδα-Πειραιας. Παρακαλουμε γραφετε Ελληνικα με Ελληνικους χαρακτηρες. Ο κανονισμος του φορουμ απαγορευει τα Greeklish Moderating Team Share this post Link to post Share on other sites