Jump to content

best-ever

Χρήστης Forum
  • Content Count

    98
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About best-ever

  • Birthday 06/13/1985

Contact Methods

  • MSN
    georgebestever@msn.com

Profile Information

  • Φύλο
    Male
  • Περιοχή
    Αγια παρασκευη
  • Ενδιαφέροντα
    βουνο, θαλασσα, αυτοκινητο
  1. Έχει καμιά ελπίδα ηλιοφάνειας αύριο ο Παρνασσός ; τι λέτε; Θα ήθελα η πρώτη μέρα της σαιζόν να είναι κάπως επική... Είμαι από την Πέμπτη πρωί στο βουνό και απολαμβάνω τον "αποκλεισμό" στο σπίτι , αλλά μου φαίνεται αύριο είναι μέρα δράσης!!
  2. ...όπως επίσης και να "άνοιγες" λίγο την μεταξύ τους απόσταση.
  3. .....Γιατί θα έπρεπε ακόμα και όταν πατάς το σανίδι με όλη τη βάση του , να ασκείς μια πίεση σε μια από τις δύο ακμές ούτως ώστε να το οδηγεί η λάμα. επίσης θα βοηθούσε αν έδινες λίγο offset φέρνοντας και τις δύο δέστρες ένα-δυο κλικ προς τα πίσω...
  4. Μπράβο για το συγκεντρωτικό αυτό άρθρο! Μερικές γρήγορες απαντήσεις: 1 Για τις λάμες καλό είναι να κάνεις ένα απαλό πέρασμα με μια πέτρα προκειμένου να "πάρεις" την αγριάδα και την σκουριά, με προσοχή να μην χαλάσεις τις μοίρες που έχει εργοστασιακά το σανίδι (ή ενδεχομένως έχει δώσει αυτός που σου έκανε την συντήρηση μέχρι τώρα) Από εκεί και πέρα καλό είναι να πάρεις ένα εργαλείο το οποίο θα σου δίνει δυνατότητα ρύθμισης της γωνίας ώστε να την λιμάρεις σύμφωνα με το γούστο σου , αλλά και να λιμάρεις με ασφάλεια, χωρίς κίνδυνο να χαλάσεις τις μοίρες σου. ΕΔΩ http://www.edgeandwax.co.uk/acatalog/Onlin...g_Tools_13.html βλέπεις ενδεικτικά μερικά Edge Tools 2 Για τον καθαρισμό της βάσης θα σου πρότεινα εναλλακτικά να κάνεις hot scrape μιας και είναι ο πλέον αποτελεσματικός τρόπος και δεν βάζεις χημικά καθαριστικά (base cleaner) , τα οποία μπορεί να αλλοιώσουν την ποιότητα της βάσης. Το hot scrape έχει ως εξής: Περνάς κανονικά το κερί στη σανίδα, σιδερώνεις σχολαστικά ώστε να τραβήξουν κερί οι πόροι της βάσης και αφου το αφήσεις 2-3 λεπτά να αρχίσει να στερεοποιείται (αλλά είναι σημαντικό να είναι ακόμη μαλακό) αρχίζεις το ξύσιμο μέχρι να αφαιρέσεις όλο το κερί. Με τον τρόπο αυτό , η βρωμιά που υπάρχει στους πόρους ομογενοποιείται με το κερί και ξύνοντας στη συνέχεια την αφαιρείς. Μπορείς να επαναλάβεις την διαδικασία αν η σανίδα είναι πολύ βρώμικη (αν πχ έχει τσουλίσει σε λασπόχιονο ή ακόμη χειρότερα σε χιόνι "εμπλουτισμένο" με λάδια από ratrac.... 3 Κάτι τελευταίο , το σίδερο δεν χρειάζεται να είναι κάποιο ειδικό, αρκεί, και είναι σημαντικό , να μην έχει τρύπες από κάτω. Την θερμοκρασία της πλάκας την ρυθμίζεις ένα δύο κλικ χαμηλότερη απο την θερμοκρασία που κάνει το κερί να "καπνίζει' όταν το ακουμπάς πάνω στην πλάκα... Αυτά από εμένα , have fun waxing! A! και κάτι άλλο, θα βρείς ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα την επιλογή κεριών αναλόγως την θερμοκρασία και το είδος χιονιού για το οποίο προορίζεις την χρήση του, και τα διαφορετικά αποτελέσματα στις επιδόσεις που θα διαπιστώσεις!
  5. Τα Michelin είχαν προηγηθεί της τοποθέτησης των Bridgestone Dueller, οπότε έχω προσωπική άποψη και για αυτά. Για κάποιο λόγο δεν τα είχα συμπαθήσει τα Michelin.... μάλλον γιατι δεν είχαν εκτός δρόμου επιδόσεις (οχι οτι με ενδιαφέρουν) ,γιατί στο χιόνι , ειλικρινά τα θεώρησα απαράδεκτα! και γιατί αφού ήταν κακά σε αυτούς τους τομείς δεν ήταν καθαρά ασφάλτινα να πώ οτι κάνουν κάτι και το κάνουν καλα... ναι, είχαν ανώτερη ποιότητα κύλισης, αλλά από κράτημα έπρεπε να είναι καλύτερα, αφού ο προσανατολισμός τους ήταν ασφάλτινος.... Περί ορέξεως ..... Τα λάστιχα πάντως είναι σε ένα μεγάλο ποσοστό θέμα "προσωπικού" γούστου. Και δεν θα διαφωνήσω για τον χαρακτηρισμό στη σύγκριση των toyo με τα Michelin, αλλά εγώ τα συνέκρινα με τα bridgestone dueller, ένα μακράν πιο χωμάτινο λάστιχο από τα michelin kai ta toyo. Να συμπληρώσω οτι τα λάστιχα που προαναφέρω φορέθηκαν σε Rav4 1ης και 2ης γενιάς. Υ.Γ. Το scooby της οικογένειας (wrx sti MY '08) φόρεσε για πρώτη φορά χιονολάστιχα πριν από 3 εβδομάδες (μου διαφεύγει πιο λάστιχο έβαλε) και ανυπομονώ να δω τι θα κάνει διότι το 245 είναι πολύ φαρδύ για το χιόνι ακόμα και αν το πέλμα είναι κατάλληλο....
  6. Καταπληκτικά ποδήλατα τα Canyon και οι τιμές τους δεν υπάρχουν πουθενά αλλού στον ανταγωνισμό. 3ο χρόνο έχει κλείσει ένας φίλος από τότε που πήρε το δικό του και μέχρι σήμερα κανένα πρόβλημα και μόνο καλά λόγια. Το επίπεδο του εξοπλισμού τους σε ποδήλατο άλλης μάρκας θα το βρείς με τουλάχιστον 1000 ευρώ διαφορά επιπλέον!!! Όσο για τους σκελετούς , μια χαρά ανθεκτικοί έιναι, πολύ καλές κολλήσεις έχουν, ελαφριοί, πολύ όμορφο design και όσων αφορά τη γεωμετρία τους, που αυτό κρίνεται από τις κούρσες και οχι τόσο από τα mountain bike και εκεί μια χαρά τα πάνε από μαρτυρίες γνωστών-κατόχων και αποτελέσματα αγώνων.
  7. Ο ξενέρωτος θα επιστρέψει στο θέμα του topic... Υπάρχουν κάποια βασικά χαρακτηριστικά βάση των οποίων θα κρίνεις και θα κατηγοριοποιήσεις ένα σανίδι. 1) Flex ή σκληρότητα. Υπάρχει το torsional flex, το longitudinal flex και το flex γενικότερα. torsional flex: η σκληρότητα της σανίδας κατά την στρέψη ως προς την διαγώνιό της longitudinal flex : η σκληρότητα της σανίδας ως προς το λύγισμα flex γενικότερα : πολλές εταιρές δεν αναφέρουν το κάθε flex ξεχωριστά , αλλά ένα γενικό. Ούτως ή άλλως συνήθως διαφέρουν λίγο μεταξύ τους. Τι σου δίνει να καταλάβεις για το σανίδι. Η κλίμακα είναι απο το 1 εως το 10 με το 1 να είναι το ποιό μαλακό. Όσο πιο μαλακό το σανίδι, τόσο πιο εύκολα μπορείς να το χειριστείς και γενικότερα να του ''επιβληθείς'' με λιγότερη σωματική προσπάθεια και ακρίβεια, πράγμα που αφήνει και μεγαλύτερη ανεκτικότητα από την πλευρά της σανίδας στα λάθη. Αυτά ισχύουν βέβαια όσο οι ταχύτητες που κινείσαι είναι μικρές . Από την άλλη οσο πιο σκληρή είναι η σανίδα, θέλει μεγάλη ακρίβεια στο χειρισμό , έντονη και δυναμική κατάβαση από τον boarder , αλλά θα σε ανταμοίψει με τον πολύ καλύτερο έλεγχο που θα σου δώσει στις υψηλές ταχύτητες , λόγω του κρατήματος και της σταθερότητας πάνω από ανωμαλίες εν μέσω της κατάβασης. Συνήθως στην κλίμακα 1-10 μεχρι το 6 είναι τα freestyle σανίδια και απο εκεί και πάνω τα freeride. Υπολόγισε οτι τα νοικίαρικα που χρησιμοποιούσες ως τώρα ήταν 4-5 το πολύ. Με ένα σανιδι από 7 και πάνω θα δυσκολευτείς πάρα πολύ να κάνεις πρόοδο στην τεχνική σου (και αν καταφέρεις να κάνεις) και θα απογοητευτείς. Αν είσαι βαρύς τότε καλό θα ήταν να κινηθείς σε 6αρι αντιθέτως με 5 θα είσαι καλά για αρχή (αλλά και στην συνέχεια, αν το στυλ που προτιμάς είναι freestyle) Πολύ μαλακά σανίδια ,4 και κάτω, είναι και αυτά δύσκολα στο χειρισμό τους και εξυπηρετούν μόνο σε tricks. 2)Μήκος σανίδας. Ξεκινάμε με σημείο αναφοράς σαν μήκος σανίδας το ύψος σου μείον 20 πόντους περίπου. Αν είσαι βαρύς θα χρειαστεί να προσθέσεις 3-4 πόντους Όσο βελτιώνεις την τεχνική σου θα καταλάβεις και πιο στυλ σ'αρέσει περισσοτερο. Αν προτιμάς το freeride , τις υψηλές ταχύτητες και την δυναμική κατάβαση, τοτε το μήκος της σανίδας πρέπει να ανέβει. Το πόσο θα ανέβει έχει να κάνει με τις δυνατότητές σου να κουμαντάρεις όλο και πιο μακριά σανίδα. Η μακριά σανίδα θα σου προσφέρει : μεγαλύτερη ταχύτητα και καλύτερη σταθερότητα. Θα σου είναι δύσκολο να την μανουβράρεις σε χαμηλότερες ταχύτητες Αν προτιμάς το freestyle και τα trics , ίσως μια ακόμα κοντύτερη σανίδα σε βοηθήσει σε κάποια σημεία.... 3)Φάρδος σανίδας. Αν οι μπότες σου είναι μεγαλύτερες απο 45 νούμερο, πιθανώς θα εξέχουν από την σανίδα και επομένως χρειάζεσαι wide σανίδι. 4)Σχήμα σανίδας. Όσες σανίδες παρατηρείς ότι έχουν έντονη καμπυλότητα στα πλαiνά τους (μεγάλο sidecut) , με αποτέλεσμα να λεπταίνουν αρκετά στην μέση τους και όσο πιο έντονο είναι αυτό, ανήκουν στην κατηγορία freeride. Το σχήμα αυτό βοηθάει στο carve και τον έλεγχό του σε υψηλές ταχύτητες. Αντιθέτως, όσο πιο έντονο είναι το σχήμα αυτό, δυσκολεύει τον χειρισμό της σανίδας σε χαμηλότερες ταχύτητες και στο μανουβράρισμα. Αυτά είναι προσωπικά συμπεράσματα και αν και θεωρώ οτι είναι γενικώς σωστά και κοινώς αποδεκτά, επειδή άνθρωποι είμαστε και λάθη κάνουμε, παρακαλώ να με διορθώσετε αν έχω κάνει κάποιο λάθος. Σε γενικές γραμμές , αυτά είναι τα χαρακτηριστικά μιας σανίδας που είναι υπεύθυνα κατά 95 τοις εκατό για την ταυτότητα της και που πρέπει να λάβεις υπ'όψιν στην επιλογή και την αγορά ενός καινούριου board. Λοιπά χαρακτηριστικά, προσωπικά θεωρώ οτι είναι πολύ marketing και τις διαφορές που θα φέρουν στη κατάβασή σου θα τις καταλάβεις μόνο όταν βάλεις ΠΟΛΛΕΣ ώρες στα πόδια σου... Αυτά από εμένα για μια καλή επάνοδο μετά από 4-5 χρόνια απουσίας από το snowclub!
  8. Χαιρετω μετα απο 4-5 χρονακια απουσιας... Λοιπόν, στο θέμα μας , θα ήθελα να βάλω άλλο ένα ελαστικό στην λιστα μιας και το φοράω τον τελευταίο χρόνο σε αντικατάσταση του Bridgestone Dueler. Ο λόγος περί του TOYO AT open country. Χαρακτηριστικά του ο "ασφάλτινος" προσανατολισμός του ,με οτι θετικό αυτό συνεπάγεται στο κράτημα και την ποιότητα κύλισης και οι επιδόσεις του στο χιόνι σαν M+S ελαστικό που είναι. (ιδίως συγκριτικά με το dueler). Στα αρνητικά , συγκριτικά με το deuller, το toyo είναι λιγότερο ανθεκτικό στην καταπόνηση και φθορά στην εκτός δρόμου χρήση , οχι τόσο σε ένα χωματόδρομο, αλλά περισσότερο όταν η αναλογία χώμα - πέτρα γέρνει προς το δεύτερο συστατικό. Και σίγουρα υστερεί σε "χωμάτινη χάραξη" και τα πλενεκτήματα της, τα οποία εγώ προσωπικά δεν χρειάζομαι, εφ'όσων απολαμβάνω αυξημένες ικανότητες και δυνατότητες στο χιόνι.
  9. ΑΝΕΜΑΡ: Fine by me, απλως αποτελεσε αφορμη για εκδηλωσω τον προβληματισμο μου (το αν το παρεξηγεισα δεν ειναι μονο λαθος δικο μου γιατι πιστευω πως οποιοσδηποτε δεν παρακολουθει εντατικα το φορουμ θα μπορουσε να εχει μια ασαφη εικοναεπι του θεματος, οποτε θα προτεινα λιγη προσοχη μιας και η εικονα που δινουμε παραεξω εχει μεγαλη σημασια) Και ενα λιγο που ασχετο σχολιο: παρακολουθω το φορουμ απο την δημιουργια του συλλογου μεχρι τωρα και πιστευω πως εχω ια ολοκληρωμενη αποψη για την πορεια μας, ασχετα αν δεν ειμαι τοσο ενεργος απο την αποψη καταχωρησης ποστς. Ελεικρινα τα σχολια μου εξαρχης ειναι καλοπροαιρετα και για την βελτιωση του συλλογου, δεν βλεπω λοιπον κανεναν λογο να μην γινει μια προσπαθεια για την αξιολογηση και κατανοηση της αποψης μου, παρα μονο προσπαθεια για καταριψη.
  10. Λοιπον, ας μην κρυβομαστε πισω απο το δαχτυλο μας! Ποτε δεν πηγα να αμφισβητησω τα προφανη: τις πληθυσμιακες ιδιοτροπιες και ποικιλομορφιες. Σαφεστατα και δεν ειπα οτι φταιει ο συλλογος οτι οι σνοουμπορντερς ειναι λιγοτεροι στα βουνα, δεν τρελαθηκα ακομη. Σαφεστα και δεν ειπα οτι φταιει ο συλλογος που οι σνοουμπορντερς ειναι ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ λιγοτεροι στο φορθμ. ΑΛΛΑ ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ ειπα οτι φταιει το υφος και η νοοτροπια (οχι η φιλοσοφια και η ιδεολογια) του συλλογου για το γεγονος οτι οι σνοουμπορντερς ειναι δυσαναλογα λιγοτεροι.... Και μην κρυβοστε πισω απο το δαχτυλο μας λεγοντας "ποιος εχει διαπιστωσει διαχωρισμο στην πολιτικη του συλλογου" διοτι σαφως και δεν υπαρχει, οπως επισης ομως δεν υπαρχει και μια διφορετικη προσεγγιση (η αποια απαιτειται προκειμενου να προσελκυσεις και ενα διαφορετικο κοινο) Λοιπον, τι ειναι αυτο που ανεφερα και ειναι τοσο δυσνοητο ωστε να με κατηγορειτε για δικες σας προεκτασεις , χωρις να εχετε την θεληση να "ριξετε" μια ματια και σ'αθτην την αποψη??
  11. Ωραια, να το ξεκαθαρισουμε και αυτο: εννοω οτι απ'τι στιγμη που το Δ.Σ. αποτελειται απο σκιερ ισως να μην ενδιαφερονται σχετικα με το "θεμα" των σνοουμπορντερ! Και οχι οτι επιτηδες μας κρατανε στο περιθωριο, προς Θεου ποτε δεν εννοουσα κατι τετοιο.
  12. Τιποτα περισοτερο , τιοποτα λιγοτερο! Σαφεστατα και εξηγειται πληθυσμιακα το γεγονος οτι οι σνοουμπορντερς πρεπει να ειναι λιγοτεροι (και ακομη λιγοτεροι οι λοιποι) αλλα οχι και "να μετρουνται στα δαχτυλα των χεριων"....
  13. Ναι, οντως δεν εχει σχεση με το σιγκεκριμενο τοπικ, απλως παρασυρθηκα απο ενα σχολιο το οποιο μου ακουστηκε "καπως".... Επειδη δεν ξερω και πολλα σχετικα με την λειτουργεια του forum, αν θελει καποιος αρμοδιος ας το μεταφερει σε πιο καταλληλο τομεα.
  14. Ο,τι αναφερω εχει φιλικο τονο και διαθεση για βελτιωση , ανεξαρτητως αν διακρινετε μια επιθετικη ταση.... Το γεγονος οτι οι σνοουμπορντερς του συλλογου ειναι ελαχιστοι θα επρεπε να θεωρηθει ενα απο τα σημαντικα αρνητικα-προβληματα του συλλογου που απαιτει αμεση επιλυση διοτι ο συλλογος ειναι συλλογος χιονοδρομιας και οχι φιλων σκι και ως εκ τουτου πρεπει να αντιπροσωπευει και τους μεν και τους δε. Ο συλλογος για να αυξησει την δυναμη και την ενεργητικοτητα του απαιτει οσο το δυνατο μεγαλυτερο αριθμο μελων, ειτε σκερ ειτε σνοουμπορντερ και αυτο επιτυγχανεται ΚΑΙ με την αυξηση των σνοουμπορντερ. Με βαση τα παραπανω εχω να πω οτι θα επρεπε καθε αλλο παρα να "χλευαζετε" την ελειψη μελλων σνοουμπορντερ ( γιατι ισως και καποιους να τους βολευει) και οτι ο συλλογος οφειλει καποιες αλλαγες στο υφος του ωστε να μπορεσει να προσελκυσει και τον "ιδιοτροπο" πλυθησμο μας. Δεν θελω να κανω καμια νυξη, ουτε να δωσω το εναυσμα στην γνωστη αντιπαραθεση διοτι αναφερομαι μονο σε γνησιους χιονοδρομους τουριστικης χιονοδρομιας και οχι ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ..... Τελος να καλωσορισω και εγω τον Neversummer που δυστυχως δεν εχω καποια αλλη χρησιμη πληροφορια σχετικα με τιν ερωτηση του...
  15. Σανιδι: Rome metal 5.8 Δεστρες: Drake Matrix Μποτες: Καποιος τυχαιρος(?) τις βρηκε περσυ στο παρκινγκ του Παρνασσου, φετος παμε για 32
×
×
  • Create New...