Jump to content

nodas

Χρήστης Forum
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

 Content Type 

Profiles

Forums

Calendar

Κατηγορίες Περιεχομένων

Νέα

Ανακοινώσεις - Events

Gallery

Everything posted by nodas

  1. Να συμπληρώσω το μάθημα σερβικών, UVOZ IZVOZ MESA. Αυτό σημαίνει "εισαγωγές εξαγωγές κρεάτων". Αν το πείτε σε κάποια που γνωρίζεται καλά, και δεν σας απαντήσει αρνητικά τότε σημαίνει ότι το έπιασε το υπονοούμενο και βρίσκεστε σε καλό δρόμο. χεχε... ....
  2. Πολυ ωραία τα λες και προφανώς γνωρίζεις κι άλλα. Για τους φίλους μας που δεν ξέρουν τους πληροφορώ ότι η παραπανω φραση κυριολεκτικά σημαίναει "ωραιο ψαρι" μεταφορικά σημαινει "ωραίο μ***ι" Άρα πολύ λογικό είναι να τσατιστεί κάποια που θα της το πεις. Edit: τώρα το αντιλίφθηκα. Το σωστό είναι dobra οχι dobar. Έτσι νομίζω ότι το είχα ακούσει.
  3. Ayger εισαι θεός!!! Είσαι άπαιχτος!!!! Ενα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ που έκατσες τόσες ώρες να γράψεις πληροφορίες. Μπράβο επίσης και στον anemar που βοήθησε κι αυτός σε μεγάλο βαθμό! Μετά από αυτά δε πιστεύω κάποιος να έχει απορίες σχετικές με το Kopaonik. Ούτε ο ταξιδιωτικός οδηγός δε τα λέει τόσο αναλυτικά!.... χαχαχα
  4. Γειά σας ήρθα κι εγώ.! Πλέον δουλεύω πολλές ώρες και έχω ελάχιστο χρόνο. Παρόλα αυτά κάθε φορά που κάνω βόλτα σε αυτό το σάιτ νιώθω ότι χαλαρώνω. Γειά σε όλους!!!
  5. Ωραία τα λες, αλλά διστυχώς δεν μπορώ να σε βοηθήσω. Πάντως εγώ δε σταιναχωριομουν ιδιαίτερα όταν χτύπαγα σε χιονισμένες περιοχες διοτι πολύ απλά το χιόνι με ανακούφιζε. χεχε
  6. Νικελ πολύ καλή ιδέα να ποστάρεις αυτό το θέμα
×
×
  • Create New...