-
Content Count
30 -
Joined
-
Last visited
Content Type
Profiles
Forums
Calendar
Κατηγορίες Περιεχομένων
Νέα
Ανακοινώσεις - Events
Gallery
Everything posted by Myrto78
-
Πολλές ευχές και από μένα! Επιτέλους διακοπές και προσβλέπω πολύ στο να σας ξαναδώ όλους γιατί μου λείψατε! χχ Μ
-
Zermatt αλλά πού ακριβώς;
Myrto78 replied to Myrto78's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
Ευχαριστώ πολύ C! Μετά από πολύ ψάξιμο και με τη βοήθεια της ιστοσελίδας που μου συνέστησες, βρήκαμε ένα σαλέ πολύ κεντρικά στο χωριό, που μοιάζει να μη χρειάζεσαι λεωφορείο για τουλάχιστον δύο από τα λιφτ. Και τώρα ανυπομονησία μέχρι το Φλεβάρη!! :-) Μ -
Γεια σας και χαρά σας! Μετά από χρόνια πιστοί στο Mürren λέμε φέτος με την παρέα μου να πάμε προς Zermatt. Κοιτάω τώρα για τη διαμονή (chalet, Ferienwohnung) και έχω μπερδευτεί. Δεν υπάρχει κάποιο μέρος του χωριού που είναι ski in-ski out; Παντού διαβάζω για λεωφορεία που σε πάνε στις πίστες... Επίσης όλα τα σαλέ που βρήκα είναι σε ένα χωριό που λέγεται Winkelmatten. Αυτό είναι το βασικό / πιο κεντρικό χωριό ή είναι έξω από το κυρίως Ζ; Αν είναι έξω, τότε πώς λέγεται η πιο κεντρική και κοντά στις πίστες περιοχή; Θα είμαι ευγνώμων σε όποιον έχει πάει και μπορεί να με συμβουλεύσει! :-) Μυρτώ
-
Sorry παίδες, τελικά δεν θα μπορέσω να έρθω... Προέκυψε ευκαιρία για απρόβλεπτες διακοπούλες και λέω να την αδράξω!! Θερμή παράκληση μη γκρεμοτσακιστεί κανείς μεθαύριο όταν θα κάνουμε παρέα σκι, γιατί θα αισθανθώ πολύ ανεύθυνη
-
Συμφωνώ και επαυξάνω για το Jungfrauregion! Κάθε χρόνο πάω για σκι στο Mürren που είναι από τα πιο ειδυλλιακά μέρη που έχω δει ποτέ μου. Αν πάτε προς τα εκεί πες μου αν θες να σου στείλω προτάσεις για καταλύματα (στο Mürren) και σχολές για σπορ (στο Mürren και το Interlaken). Να περάσετε τέλεια!!
-
1. Βούλα Ακριβάκη 2. Κωστης Βομπιρης 3. Πανος Παπαθανασιου (χωρις ΣΚ δύσκολα θα βρω τοσα 4ωρα... αφηνω το ονομα για να δω προγραμμα μπας και...) 4. Μακης Μονοπολις -ok 5. Ολγα Κοτσινα-ok 6. Ράνια Μπούμη -ok 7. Αλέξανδρος Κάππης -ok 8. Mακρης Αριστοτελης-ok 9. Ρούλα Ταρίνα - ok (αρκεί να μην είναι Δε-Τε, αλλιώς θα πρέπει να μετακομίσω τη salsa αν γίνεται?? ) 10. Ηλιοπουλος Τιμοθεος-ok 11. Γιαννης Ματθαιος- ok 12. Χρονης Δημητρης 13. Χρονη ''Δημήτρενα'' 14. Δημητριου Λουκας (καθημερινες Δευτερα και Τεταρτη μονο απογευματα και σκ ανετα) 15. Λεγάκη Μαρία - ok 16. Χαλιώτου Βαρβάρα - ok 17. Νεκτάριος Μπαμπούρης-ok 18. Τσούμος Φώτης - ok 19. Περλέρος Βασιλης -ok 20. Παπαγεωργιου Δημήτρης-οk 21. Πενυ Συριγου-ok 22. ΑΛΕΞΗΣ ok 23. Κορνηλιος 24. Δημήτρης Σκέτος -ok 25. Nανσυ 26. Καραθάνος Κωνσταντίνος - οκ 27. snowholicanonymous ok 28. TeoXalandri ok 29. Άννα 30. Δεληγιάννης Βασίλης (Arcas)-ok 31. Μαίρη(Over-Poulover)-ok 32. Σεφερογλου Ορεστης (αν η κατάσταση του γονατος μου, το επιτρέπει.. ) 33. Σεβαστός Στράτος (Albedo)-ok 34. Χρήστος Λάππας ok 35. Μυρτώ Μαλούτα ok
-
κατάλαβα... πάλι με κλαουδάτο με βλέπω αύριο...
-
Για να ξαναδοκιμάσω την τύχη μου... Μήπως θα ανέβει κανείς Παρασκευή (27) πρωί? Τη Δευτέρα τελικά δεν βρέθηκε κανείς και πήγα με το λεωφορείο, αλλά αυτό το ξύπνημα 4:15... Η πουδρίτσα που με περίμενε άξιζε πάντως! Αν έχει κανείς χώρο στο αυτοκίνητο, θα του είμαι ευγνώμων (και θα συνεισφέρω στη βενζίνη)... :-) Μυρτώ
-
Χαίρετε! Μήπως θ'ανέβει κανείς αύριο? Προσπαθώ να βρω τρόπο να ανέβω, αλλά μάλλον δεν θα έχει ski bus... Αν ανεβαίνει κανείς αύριο και έχει χώρο στο αυτοκίνητο και θέλει παρέα και συνεισφορά στη βενζίνη, παρακαλώ πολύ ας στείλει ένα πμ!!
-
ΓΟΥΕΛΚΑΜ!!! (αυτό μετράει για greeklish? χι χι χι).
-
Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σας! Όντως αυτό που είδα είναι πολύ υποδεέστερο του midland. Μάλλον δεν έχει και υποκάναλα. Το 'πιο πάνω' μοντελο όμως μοιάζει να έχει όλα τα έξτρα (http://www.e-shop.gr/show_tel.phtml?id=TEL.008524). Ίσως το προτιμώ από το midland γιατί το πακέτο περιέχει 2, οπότε μπορώ να το δανείζω σε φίλους που δεν έχουν. Αλλά για να είμαι ειλικρινής παίζει ρόλο και η αισθητική (ε, ρε, τι έχω ν' ακούσω...! For the record, τα σκι μου δεν τα αγόρασα *καθόλου* με αισθητικά κριτήρια!). Οπότε λέω να πάρω αυτά αν δεν έχει εμφανιστεί κανένας που να μου γράψει ότι τα έχει και είναι χάλια...
-
Γεια χαρά! 'Εχω βαρεθεί να απαντάω "όχι" στην ερώτηση "έχεις PMR?"! Λέω λοιπόν να προβώ σε αγορά. Καθώς όμως δεν έχω ιδέα τι καθιστά ένα PMR καλό ή κακό, είπα να ζητήσω τη συμβουλή σας, ώστε να μπορώ να απαντάω "ναι" και όχι "ναι, αλλά είναι μάπα"... Ιδού λοιπόν τι βρήκα, με γνώμονα, το ομολογώ, το γεγονός ότι είναι μικρό και χαριτωμένο . http://www.e-shop.gr/show_tel.phtml?id=TEL.008513 Το ξέρει κανείς? Έχει κανείς άποψη? Ελπίζω να το δείτε σύντομα το ποστ μου, γιατί σκοπεύω να το 'χτυπήσω' αύριο. χχ Μ.
-
Εκδρομη στο χ/κ Βασιλιτσας -3μερο Κ.Δευτερας 27/2-2/3
Myrto78 replied to ΣΤΧ's topic in Εκδρομές στην Ελλάδα
Μια ιδέα: ως νέο μέλος δεν έχω ακόμη κάρτα ΕΣΤΟΥΧ, και φαντάζομαι ότι πολλοί θα είναι στην ίδια θέση. Για να μην έρθουν σε δύσκολη θέση λοιπόν ούτε οι φορείς του ΧΚ αν τους ζητάνε έκπτωση χωρίς κάρτα, ούτε εμείς να χαλάμε τις καρδιές μας, μήπως γίνεται να αγοράζαμε τις κάρτες με την επίδειξη κάποιας λίστας μελών του συλλόγου μέχρι να ταχτοποιηθεί το θέμα των καρτών? Αν γίνεται, θα μπορούσε κάποιος (π.χ. Ρούλα? Όλγα?) να φέρει τη σχετική λίστα? Τι λέτε? Τα λέμε σε λίγο!!!!!!!!!!!!!!!!! :P :P :P :LOL: -
Ουφ, τελευταία στιγμή γράφετε βρε παιδιά! Μήπως θ'ανεβεί κι αύριο (19) κανείς???
-
Γεια χαρά σε όλους! Μόλις γύρισα από μια ονειρεμένη εβδομάδα στις Ελβετικές Άλπεις. Δεν φαντάζεστε χιόνι: πούδρα μέχρι το γόνατο όλη την εβδομάδα, και απίστευτες εκδρομές off-piste με ντόπιο οδηγό. Μέχρι και paragliding με σκι δοκίμασα!! Τώρα με έπιασε μια απίστευτη μιζέρια που δεν είμαι πια εκεί, και είπα να ρωτήσω μήπως κανείς σας θα ανέβει καμιά από τις επόμενες μέρες και θέλει παρέα (και συνεισφορά βενζίνης/διοδίων--γιατί paragliding κάνω, τρομάρα μου, αλλά δεν οδηγώ!). Αυτή την εβδομάδα μπορώ οποιαδήποτε μέρα εκτός Κυριακής. :-) Μυρτώ
-
Εγώ πάλι λέω να ανέβω Τρίτη ή Τετάρτη, αν βρω παρέα. Θα πάει κανείς? Δυστυχώς δεν οδηγώ, αλλά αν κανείς μπορεί να με πάρει μαζί με αυτοκίνητο κερνάω το λιφτ... 80 Μυρτώ
-
Για όσους δεν με ξέρουν....είμαι η Χιονάτη...:-)
Myrto78 replied to hionati's topic in Καλώς Ήρθατε!
Καλώς ήρθες! Μου κάνει εντύπωση πως κανείς μέχρι τώρα δεν έχει κάνει "αστειάκι" για εφτά νάνους... -
Δεν είναι ιδανικό, αλλά το αντιπαρέρχομαι για χάρη του σκι που θα ακολουθήσει!! Το ξύπνημα όμως πιο δύσκολα...
-
Ακολουθώ το λαμπρό παράδειγμα της snowcat και ρωτάω κι εγώ: θ'ανεβεί κανείς Σάββατο στον Παρνασό με αυτοκίνητο από Αθήνα και αν ναι μήπως έχει καμιά κενή θέση???? Αυτό το ξύπνημα 4:30 για το skibus με σκοτώνει...! Μυρτώ
-
Εγώ έβαλα το όνομά μου και την ημερομηνία γέννησης: ανησυχούσα ότι οι περισσότεροι στο φόρουμ θα ήταν ηλικίας 12-16, και είπα να τους προειδοποιήσω ότι είμαι γριά!
-
Βαγγέλη εγώ ίσως να μπορώ Πέμπτη. Να σου πω για σίγουρα αύριο?
-
Λοιπόν ούτε εγώ βγάζω άκρη με τα μετεωρολογικά... Οι περισσότεροι μου φαίνεται ότι λέτε πως δεν θα λέει πολύ ο Παρνασσός αύριο (για σκι τουλάχιστον). Αν είναι ετσι προτιμώ να αποφύγω το ξύπνημα στις 430... Κάτι όμως άκουσα για Δευτέρα ή Τρίτη: αν σκοπεύει κανείς να ανέβει, έχει μια θέση στο αυτοκίνητο, και θέλει συνεισφορά στη βενζίνη, πείτε μου!!!! Εν τω μεταξύ πάμε να φυτέψουμε κανένα δεντράκι την Κυριακή!! χχ Μυρτώ
-
Απλώς ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους που με καλωσορίσατε στην καταπληκτική παρέα σας στο flocafe. Ανυπομονώ να τα ξαναπούμε το Σάββατο στον Παρνασσό! Επίσης να ρωτήσω μήπως τυχόν κανείς από το snowclub θα είναι τη Δευτέρα στο Πήλιο. Θα βρεθώ στο Βόλο και λέω να ανέβω. :-) Μυρτώ
