-
Content Count
177 -
Joined
-
Last visited
Content Type
Profiles
Forums
Calendar
Κατηγορίες Περιεχομένων
Νέα
Ανακοινώσεις - Events
Gallery
Everything posted by Kangchenjunga
-
Σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές! Ήταν έτσι ακριβώς. Χιονι μαλακό με κρούστα. Πολύ ΄βαρύ΄ και ΄αργό΄ χιόνι με τα πέδιλα να κολλούν αισθητά. Απλά σε πολλά κομμάτια/μέρη της πίστας είχε παγοκρούστα / πάγο. Και εγώ αυτό πιστεύω, ότι <<μάγκωσε>> το μπατόν. Μετά την ανάταξη εδώ και μια εβδομάδα δεν έχω καμία ενόχληση-πόνο και δεν παίρνω καμία φαρμακευτική αγωγή. Δευτέρα πάω για επανεξέταση με τα αποτελέσματα της μαγνητικής και θα αποφασιστεί για επέμβαση η όχι. Ναι στις περισσότερες περιπτώσεις δεν χρειάζεται επέμβαση( αρθροσκόπηση ώμου) μετά την πρώτη φορά αλλά η συγκεκριμένη επέμβαση μονό θετικό/καλό μπορεί να σου κάνει και 100% αποκατάσταση πάντα με σωστή θεραπεία-φυσιοθεραπεία με τις υποδείξεις των γιατρών. Προς το παρόν συνεχίζω ακινησία για άλλες 30 μέρες περίπου. Θα σας ενημερώνω πάραυτα.. Και πάλι ευχαριστώ για τις ευχές!
-
Εκδρομή στα χ/κ Σελίου, 3-5 Πηγαδιών, Ελατοχωρίου
Kangchenjunga replied to ΣΤΧ's topic in Εκδρομές στην Ελλάδα
1. skimad 2. Χρήστος Λάππας, αλλά μόνο για το ΣΚ δυστυχώς. 3. Καρυστηναιος Δημητρης 4. Τσιμπας Κωστας 5. +1 6. Καρρας Βασιλης 7. +1 8. Μιχόπουλος Ανδρέας, μόνο ΣΚ 9. Ρούλα Ταρίνα 10. Βιβή Χρυσοχόου, μόνο Σ/Κ υπάρχει καλός άνθρωπος για τη μεταφορά? 11. Ράνια Μπούμη Καλό και ασφαλές σκι σε όλους!Δεν θα μπορέσω να έρθω δυστηχώς.. Ο λόγος εδώ www.snowclub.gr/forums/index.php?showtopic=8128&pid=191330&st=0entry191330 -
Παρνασσός Πέμπτη 11/03/10. Στο τέλος της τραβέρσας για αριστερή στροφή λίγο πριν την fall line το αριστερό μπατόν μου τραβάει το χέρι-ώμο εσωτερικά της στροφής και πίσω και με ρίχνει κάτω. Ακριβώς στην εναλλαγή από δεξιό σε αριστερό γώνιασμα. Έγινε τόσο γρήγορα, σχεδόν στιγμιαία, που ακόμα δεν μου είναι ακριβώς ξεκάθαρο το πώς. Διάγνωση: Αναταχθέν Εξάρθρημα ΑΡ Ώμου. Δεν είχα μεγάλη ταχύτητα αλλά μπορώ να συμπεράνω τα εξής. α. Αριστερό (εσωτερικό) πέδιλο κατά την εναλλαγή βρήκε σε παγωμένο χιόνι με αποτέλεσμα να μου φύγει πολύ μπροστά και να μου ρίξει το βάρος στο εσωτερικό της στροφής. β. Δεν είχα γωνιάσει όσο θα έπρεπε το εσωτερικό πέδιλο. Με περισσότερο γώνιασμα θα κρατούσα την ισορροπία της στροφής ακόμα και στο πάγο. γ. Πιθανή λάθος θέση σώματος lockout - κλειδωμένος Αριστερά αντί Δεξιά και αυτό λόγο χαλάρωσης και απερισκεψίας αφού το συμβάν συνέβη σε πράσινο κομμάτι πριν το λιφτ. δ. Μπατόν με Trigger Grip Strap που κλειδώνει στο γάντι χωρίς λουράκι. Πιθανόν ένα μπατόν με λουράκι να το είχε αποτρέψει με πιθανότητα να είχε φύγει από το χέρι , ή να μου έκανε ζημιά μόνο στον καρπό η στα δάχτυλα. Μετά από υπόδειξη γιατρού μου συστάθηκε ακινησία 35-40 ημέρες με νάρθηκα και πιθανή 95% επέμβαση (αρθροσκόπηση ώμου) για πλήρη αποκατάσταση 100% με φυσιοθεραπείες για 4 μήνες στο μετεγχειρητικό χρόνο. Το ίδιο μου είπε και δεύτερος γιατρός όταν ζήτησα δεύτερη γνώμη. Βλέπουμε.. Αν η μοίρα σου επιφυλάσσει να το πάθεις (είναι γραφτό σου δηλαδή) τουλάχιστον να το πάθεις από κάτι που έχεις πάθος και αγαπάς. Την ώρα της μάχης που λένε.. Και για αυτό και μόνο η διάθεση μου είναι πολύ καλή όλες αυτές τις μέρες και δεν έχω μετανιώσει που ανέβηκα. Βέβαια τέρμα το σκι για τώρα.. Θα τα πούμε με την νέα χιονοδρομική περίοδο. Μου το διαβεβαίωσε και ο γιατρός άλλωστε. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους Jimkarys και Γιώτη Κωστή για την υποστήριξη, βοήθεια, τον χρόνο και την υπομονή κατά την διακομιδή μου και παραμονή στο νοσοκομείο όπως και για το πραγματικό ενδιαφέρον τους.
-
Καλημέρα με πολλά groomer κέφια..!!Πάμε να ανέβουμε λίγο! YouTube Video ->
-
Σωστό Σωστό Πρέπει να διευκρινιστεί ότι με κόμβους (knots) ή μέτρα ανα δευτερόλεπτο (m/sec) ή χιλιόμετρα ανά ώρα (km/h) ή μίλια ξηράς (1609 μέτρα) ανά ώρα (miles/h), εκφράζουμε την ταχύτητα του ανέμου, και με Beaufort τη δύναμη του ανέμου επάνω από τη θάλασσα. Η κλίμακα Bf επεκτείνεται μέχρι τη βαθμίδα 12 γιατί είναι η μεγαλύτερη που μπόρει να αναγνωρισθεί με το μάτι του ναυτικού από την όψη της επιφάνειας της θάλασσας, λόγο του σπρέι και της μειωμένης ορατότητας. Για το λόγο αυτό δεν έχει χρησιμότητα η κλίμακα Bf απο 12 (118km/h) και πάνω. Αν είσαι ας πούμε ορειβάτης στο Everest και πνέει άνεμος 140 km/h δεν το μετράς με Bf γιατι απλά δεν υφίσταται.
-
Μιλήσαμε με Καρπενήσι και Τροχαία Λαμίας.Μπλόκα προς το παρόν σε Αλαμάνα και Κάστρο.Υπάρχει στα μπλόκα Τροχαία που σε κατευθύνει απο τους περιφερειακούς.Πιθανή διαδρομή απο περιφερειακό Λαμίας κατω απο την Γέφυρα.Πάνω έχει χιόνι και ρίχνει απο το απόγευμα.Καιρού επιτρέπωντος και αν έχει κόσμο, αύριο θα είναι ανοιχτές όλες οι πίστες...μάλλον! Θα είμαστε πάνω απο το πρώι.Περισσότερες πληροφορίες με νεότερο! Να έχετε μαζι σας αλυσίδες!Καλό και ασφαλές ταξίδι σε όλους!
-
Ήταν καλοκαίρι στο δάσος έκανε τρομερή ζέστη και ο μέρμηγκας ήταν έξω καταϊδρωμένος και μάζευε ξύλα... Εκεί που μάζευε ξύλα ακούει ένα φρενάρισμα.....ΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙιιιιιιιι. γυρνάει και τι να δει! Ο τζίτζικας μέσα σε ένα MERCEDES CABRIO SL 500 με δύο θεογκόμενες! "Έλα ρε άτομο τι κάθεσαι και κάνεις εδώ και μαζεύεις ξύλα ;;;;" του λέει ο τζίτζικας..... "Αδερφέ, χειμώνας έρχεται και μαζεύω προμήθειες για το τζάκι." "Καλά τρελός είσαι ρε... πάμε εδώ στην παραλία να κάνουμε το μπανάκι μας έχω και τα δύο μωρά μαζί ... κοίτα πως σε κοιτάνε ρεεεε... χαζός είσαι που θα κάτσεις να μαζέψεις ξύλα.... Παραλία, Μπανάκι, BEACHBAR και σφηνάκια.." "Όχι ρε φίλε δεν μπορώ έχω δουλειά ακόμα...."...... "Καλά ρε φιλαράκι δεν πειράζει τα λέμε... να ξέρεις εσύ χάνεις!!!" Φεύγει ο τζίτζικας, αναστενάζει ο μέρμηγκας και συνεχίζει το κουβάλημα Περνάνε κάνα δυο βδομάδες εκεί που ήταν ο μέρμηγκας πάλι στο δάσος και μάζευε τροφή (ντάλα ο ήλιος) σκάει μύτη το γνωστό φρενάρισμα ...ΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ.... Γυρνάει ο μέρμηγκας με βαριά καρδιά και τι βλέπει... Ο γνωστός τζίτζικας με ένα JEEP 4 x 4 GRAND CHEROKEE και από πίσω κοτσαδούρα με ένα κότερο 20 μέτρα!!!! Πάνω στο κότερο 10 θεογκόμενες 2μετρες να τον χαιρετάνε!!! "ΦΙΛΑΡΑΚΙ!!!"φωνάζει ο τζίτζικας "Καλημέρα . " του απαντάει ομέρμηγκας με ξεψυχισμένη φωνή! "Aντε, παράτα το κουβάλημα και ανέβα στο εργαλείο μαζί με τα κορίτσια ! πάμε ΜΥΚΟΝΟ τριήμερο!" "...εεεεε... ξέρεις έρχεται χειμώνας και αν δεν μαζέψω τροφή θα πεινάσουμε..." "ΡΕΕΕ ΔΕΝ ΠΑΣ ΚΑΛΑ!!! Μαζεύεις από βδομάδα τροφή ! καβάλα να φύγουμε. Τα κορίτσια σε περιμένουν πώς και πως! κοίτα κορμιά κοίτα ρεεε πως σε κοιτάνε!!!!!" "....όχι ρε φίλε δεν μπορώ" "ΚΑΛΑ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ!!!! ΧΑΖΟΣ τι να σου πω...." του λέει ο τζίτζικας και βάζει μπρος και την κάνει... Περνάει το καλοκαίρι, περνάει το φθινόπωρο και έρχεται ο χειμώνας.. Έξω έχει 2 μέτρα χιόνι και ο μέρμηγκας είναι αραχτός στην πολυθρόνα δίπλα στο τζάκι... χαζεύει τηλεόραση "Πρωινό Καφέ" και πίνει το τσαγάκι του χαλαρός...... Ξαφνικά χτυπάει η πόρτα "ΤΑΚ ΤΑΚ ΤΑΚ" και ακούει μια φωνή "ΦΙΛΑΡΑΚΙΙΙΙΙΙΙ" Σηκώνεται αργά αργά και πάει στην πόρτα... την ανοίγει και κοντεύει να πάθει έμφραγμα!.......... Ο Τζίτζικας με στολή χιονοδρόμου κασκολάκι και γυαλιά να του χαμογελάει και πίσω του το γνωστό JEEP με αλυσίδες και από πάνω φορτωμένο με πέδιλα τουσκι! Μέσα στο JEEP δύο ξανθές μοντέλες να του χαμογελάνε! "Εχεις 10 λεπτά καιρό να ετοιμαστείς και να κατέβεις να φύγουμε! Έχω κλείσει ΣΑΛΕ στον ΠΑΡΝΑΣΣΟ και θα πάμε για σκι με τα κορίτσια... άντε κατέβα!" ...Aφωνος ο μέρμηγκας έχει καταπιεί τη γλώσσα και έχει μείνει με ανοικτό το στόμα "Aντε ρε μη χαζεύεις... ΕΤΟΙΜΑΣΟΥ Γρήγορα!!! Τα κορίτσια ανυπομονούν να σε γνωρίσουν!!!!" "Εεεε, Φίλε μου τζίτζικα δυστυχώς δεν μπορώ να έρθω σήμερα μαζί σου αλλά σε παρακαλώ πολύ κάνε μου μια χάρη! Αν εκεί πάνω στο βουνό δεις τον ΑΙΣΩΠΟ... πες του ΟΤΙ Γ*****TΑΙ !!!!!" :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
-
ας τα στγκεντρώσουμε ολα μαζι κοπή πιτας 1. Όλγα Κοτσίνα 2. Χρήστος Λάππας 3. Καρυστηναιος Δημητρης (jimkarys) 4. Τσίμπας Κώστας (kosttis) 5. Σεβαστός Στράτος 6. Κωστής Βομπίρης (Νιφάδας) 7. Ηλίας Αδάμ 8. Αντρεας Τσιουτσιος 9. Ανδρέας Μιχόπουλος (MAC) 10. Σιάκουλης Γιάννης (gi@nnis) 11. Γεωργουσοπουλος Δημητρης 12. Ρούλα Ταρίνα 13. Δημήτρης Κοτρώνης (ICEMAN) 14. MIK 15. Aλέξανδρος Κάππης 16. Θανάσης Μανιάς 17. viva_ski 18. Βαρβάρα Χαλιώτου (Barbie) 19. Παππούς Γεώργιος (Koumparos) 20. Γιάννης Γιαννίτσας 21. -//- 22. Αφροδιτη κερακη (Afrodite) 23. Τσιακτάνης Μάριος 24. -//- 25. -//- 26. Κων/νος (Turms) 27 Βικτόρια (κα Turms) 28. Μελέτης Λουμάκης 29. Εύη Φώτου 30. Καλτσάς Κωστας 31. Τσέγκας Δημήτρης 32. Παπαθανασίου Πανος (nickel) 33. Βασίλης Κάρρας 34. Γιώτα Τσιμογιάννη 35. Δήμας Βασίλης (Voo) (Π/Σ) Ξενοδοχείο 36. -//- (Π/Σ) Ξενοδοχείο 37. xrisa 38. Νικολετα Μπέλλου διανυκτερευση απο Παρασκευή 1) Τσιακτάνης Μάριος - Σκούρας Ευάγγελος(φιλος μου) - Παππούς Γεώργιος (Κουμπάρος) - Τρίκλινο 2) Αφροδίτη Κεράκη - Βιβή Χρυσοχοόυ (Viva Ski) - Δίκλινο Προκαταβολη OK x 2 (αριθμός συναλλαγής 37783) 3) Μελέτης Λουμάκης - Εύη Φώτου - Δίκλινο με Διπλό Κρεβάτι 4) Τσίμπας Κώστας (kosttis) - Καρυστηναιος Δημητρης (jimkarys) - Δίκλινο προκαταβολη Χ2 ΟΚ 5) Aλέξανδρος Κάππης - Θανάσης Μανιάς - Δίκλινο 6) Βασίλης Κάρρας - Σεβαστός Στράτος - Δίκλινο (προκαταβολη Χ2 ΟΚ) 7) Γιαννίτσας Γιάννης + 2 ατομα - Τρίκλινο ( Γιάννη αν αλλάξει σε δίκλινο παρε με τηλεφωνο) Δήμας Βασίλης (Voo) + 1 άτομο - Δίκλινο 9) Ταρίνα Ρούλα (snowcat) + Χαλιώτου Βαρβάρα (Barbie) + Μπέλλου Νικολέττα (No doubt) - Τρίκλινο 10) xrisa ?
-
ΜΟΔΕΣΤΕΙΟΣ Δίκλινα 1) Χρήστος skimad - Ράνια Μπούμη 2) Γεράσιμος Μονόπολις - Jennifer Monopolis (Προκαταβολη 2Χ40 Ok) 3) Όλγα Κοτσίνα - Στόϊκα Μανουελα 4) Χρήστος Λάππας 5) Μαρία Λεγάκη - Ηλίας Αδάμ Τρίκλινα 1) Βιργινια Πομωνη(προκαταβολές ok x 3 ) 2) Γιάννης Ντούμας 3) Τετράκλινα 1) Περλερος Βασιλης(προκαταβολές ok x 4 ) 2) Κώστας Γιώτης x 3 (μόνο διαμονή) 3) Mιχάλης Ζιώτης μόνος ψάχνει συντροφιά .... 4) Πεντάκλινα 1) 2) Εξάκλινο 1) Δεκάκλινο 1) HOTEL ELENI Δίκλινα 1) Γιώτα Τσιμογιάννη - Nανά Δρόσου (προκαταβολές ok x 2 ) 2) Κώστας Τσίμπας (kosttis)-Καρυστηναιος Δημητρης (jimkarys) 3) Σεβαστός Στράτος (προκαταβολές ok x 2 ) 4) viva_ski - Afrodite 5) Πολυ Κορμανου(προκαταβολές ok x 2 ) 6) Κων/νος Καραθάνος + 1 άτομο(streiflam) 7) Ηλίας Κόκκινος - Δήμητρα Αποστολοπούλου Τρίκλινα 1) Ανδρομάχη Κραβαριώτη (maxikr) + 2 ελεύθερα 2) Βαρβάρα Χαλιώτου (Barbie) - Νικολέττα Μπέλλου (no doubt) - Ρούλα Ταρίνα (snowcat) 3) Scrapy - Koko-Goofy ( porfirio-pats-giannos) 4) Ι.Γιαννίτσας & 1 άτομο 5) Ενδιαφέρον για δίκλινα: Βασιλόπουλος Φοίβος Sn0wMaN + σύζυγος μηδιατη χρυσα-στεφανιδης ηλιας Υπενθυμίζουμε ότι η προθεσμία για τις προκαταβολές λήγει στις 15/1. Από την ημέρα αυτή και μετά τα δωμάτια αποδεσμεύονται. Παρακαλούμε, για την αποφυγή προβλημάτων, για την έγκαιρη κατάθεση των προκαταβολών.
-
Ενδιαφέρον για δίκλινα: Κωνσταντίνος Streifalm Κόκκινος Ηλίας - Αποστολοπούλου Δήμητρα Σεβαστός Στράτος Albedo Οσοι έχετε κλείσει δωμάτιο και έχετε ελεύθερα κρεββάτια δηλώστε το δίπλα στο ονομά σας.
-
ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΧΙΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ;) ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
-
ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΥΨΟΣ- ΥΠΟΞΙΑ
Kangchenjunga replied to Kangchenjunga's topic in Τραυματισμοί & Αποκατάσταση
Πάμε λοιπόν... Όπως ανεφέρεται στο αρχικό topic όταν ανεβαίνουμε ψηλότερα έχουμε Αυξηση του πνευμονικού μας αερισμού (αποβολή CO2 στις κυψελίδες). Τι είναι αυτό...? Η άμμεση αύξηση του πνευμονικού μας αερισμού (δηλ.αύξηση της εισπνοής-εκπνοής μας / περισσότερες ανάσες απλά) κατά 65% κατά την άνοδο σε μεγάλο υψόμετρο έχει ως αποτέλεσμα την απόδοση μεγάλων ποσοτήτων διοξειδίου του ανθρακα CO2 από το αίμα της πνευμονικής κυκλοφορίας στις κυψελίδες των ιστών. Μέσα στις κυψελίδες υπάρχει είδη αέρας (Οξυγόνο+ Άζωτο) και χώνεται τσουπ το CO2 και δίωχνει το Ο2. Και δεν μας φτάνει το Ο2 , και συνεχίζουμε να αναπνέουμε πιο γρήγορα και τσουπ πάλι το CO2. Παράδοξο? Οχι Πρόκειται για αντιστάθμιση του μεγάλου υψομέτρου και ο μηχανισμός αυτος μας επιτρέπει να ανέβουμε ψηλότερα απο όσο θα μπορούσαμε χωρίς την άυξηση του αερισμού. Αυξάνεται μεν η ποσότητα του CO2 αλλά μειώνεται η μερική πίεση του PCO2 και αυξάνεται το ph σωματικών υγρών.Είναι άμυνα του οργανισμού μας για αυτό που συμβάινει και ασκεί δράση αντίθετη προς την διέγερση της υποξίας. Φτάνει να σκεφτούμε ότι σε μεγάλο υψόμετρο αναπνέουμε περίπου 5 με 7 φορές πάνω απο το φυσιολογικό.Πολλές φορές δεν γίνεται αντιληπτό. Κάποιος λοιπόν που έχει καλή φυσική κατάσταση θα αναπνέει π.χ 5 φορές πάνω και αυτός που δεν έχει, 10 φορές πάνω απο το φυσιολογικό(πιο πολύ CO2- πιο πολλές πιθανότητες για υποξία..) Η αντοχή του ανθρώπου γενικότερα, σαφώς και δεν επηρεάζεται μονο απο την φυσική του κατάσταση. Η φυσική μας κατάσταση είναι κάτι που μεταβάλλεται μακρυπρόθεσμα και θεώρησε την σταθερή για ένα 24 ωρο. Η αντοχή μεταβάλλεται συνεχώς. Π.χ Ενα πολύ απλό παράδειγμα.. Με την φυσική κατάσταση που έχεις σήμερα (και θα έχεις και αύριο και μεθαύριο) αν κατεβάσεις δυο μπουκάλια τεκίλα, ξενυχτήσεις και σε βάλω το πρώι να τρέξεις 1000μ στα 999μ θα πέσεις ξέρος. Αν κατεβάσεις ένα τσάι και πέσεις για ύπνο νώρις θα τερματίσεις και με καλό χρόνο. Στην ίδια περίπτωση αν την πρώτη φορά κανεις κατάδυση στα 35μ θα πάθεις Νόσο των Δυτών και στη δεύτερη περίπτωση δεν θα πάθεις τίποτα. Και στα δύο φαινόμενα (Τρέξιμο-Κατάδυση) η φυσική σου κατάσταση είναι ίδια αλλά η αντοχή σου έχει αλλάξει άρδην..Η περίπτωση λοιπόν που αναφέρεις είναι μεμωνομένη και δεν μπορεί να αποτελέσει κανόνα ούτε να αποδείξει τίποτα αφού η υποξία προκαλείται απο πληθώρα παραγόντων και συνδιασμό αυτών. Οπως αναφέρω και στο αρχικό topic εξαρτάται απο 1. πόσο γρήγορα 2. πόσο ψηλά 3. Κρύο 4. Φυσική μας κατάσταση 5. Κούραση 6. Εγκληματισμό ) και αν θες και σε κλινική διάγνωση στο ατομικό ιστορικό του καθενός (ιστορικό σε πνευμονία, βρογχίτιδα, φυματίωση, αλλεργίες(ατοπία) κ.τ.λ ενα σορό ιατρικα δεδομένα που δεν είναι της στιγμής). Ναι λοιπόν μπορεί κάποιος που έχει μέτρια φυσική κατάσταση να επηρεάζεται (μεμωνομένο περιστατικό) λιγότερο στην υποξία απο κάποιον με καλή φυσική κατάσταση αλλα ο δεύτερος σίγουρα θα είναι φάουλ σε έναν ή και σε περισσότερους απο τους παραπάνω παράγοντες. Συμπέρασμα Η καλή Φυσική Κατάσταση είναι ένας (απο τους πολλούς) σημαντικός σύμμαχος για την πρόληψη και αντιμετώπιση της Υποξίας, όπως και κάθε αρνητικού φαινομένου από δραστηριότητα σε μεγάλο υψόμετρο Στην ερώτηση σου λοιπόν ισχύει το πρώτο. -
Εν όψη της χειμερινής περιόδου οι περισσότεροι απο έμας θα ανέβουμε στα βουνα για την χιονοδρομική μας δραστηριότητα. Η κατανόηση των επιδράσεων του μεγάλου ύψου στον οργανισμό λοιπόν αποκτά μεγάλο ενδιαφέρον. Στον παρακάτω πίνακα αναφέρονται οι βαρομετρικές πιέσεις που παρατηρούνται σε διάφορα ύψη. Η ελλάτωση της βαρομετρίκης πίεσης αποτελεί τη βασική αιτία όλων των προβλημάτων υποξίας (ανεπάρκεια οξυγόνου) γιατί καθώς ελαττώνεται η βαρομετρική πίεση PO2 , η πίεση του οξυγόνου ελαττώνεται ανάλογα, μένοντας συνεχώς λίγο πιο κάτω απο το 21% της συνολικής βαρομετρικής πίεσης. Στον δεύτερο πίνακα έχουμε την επίδραση της χαμηλής ατμοσφαιρικής πίεσης στον κορεσμό του αρτηριακού αίματος με οξυγόνο κατα την εισπνοή. Ύψος..............Βαρομετρική Πίεση.....PO2...............Αρτηριακός κορεσμός Ο2 (μέτρα).............(mm Hg)..............(mm Hg).............στην αναπνοή μας % 0 ......................760....................159.............................97 2000..................641....................130 ............................95 3000..................523....................110.............................90 5000..................349.....................73..............................70 Όταν ανεβαίνουμε ψηλότερα και με βάση τα ανωτέρω έχουμε.. Αύξηση του πνευμονικού μας αερισμού (αποβολή CO2 στις κυψελίδες) , μείωση της μερικής πίεσης του οξυγόνου ΡΟ2 στους ιστους μας , αύξηση της αιμοσφαιρίνης(χημική ουσία στα ερυθρά αιμοσφαίρια που έλκει το Ο2) και αύξηση του αριθμού και του μεγέθους των τριχωειδών. Ναι όλα αυτά.. Μια απο τις σπουδαιότερες επιδράσεις της υποξίας είναι η ελάττωση των νοητικών λειτουργιών που προκαλεί ελάττωση της κρίσης, της μνήμης, και της δυνατότητας εκτέλεσης λεπτών κινητικών λειτουργιών. Οι ικανότητες αυτές διατηρούνται απόλυτα φυσιολογικές ως το ύψος των 2500 μέτρων. Απο τα 2500 μέτρα και πάνω η γρήγορη αύξηση του ύψους μπορεί (λέω μπορεί γιατι εξαρτάται απο 1. πόσο γρήγορα 2. πόσο ψηλά 3. Κρύο 4. Φυσική μας κατάσταση 5. Κούραση 6. Εγκληματισμό ) να προκαλέσει σταδιακά υποξία με τα παρακάτω συμπτώματα: Α. Απώλεια ελέγχου κινήσεων/συγκέντρωσης (εμφανίζεται χωρίς προειδοποίηση) Β. Υπνηλία, χαλάρωση Γ. Πονοκέφαλο Δ. Εκνευρισμό Ε. Εύφορια (μερικές φορές) ΣΤ.Πνευματική κόπωση (Αν για να κάνουμε τον πολλαπλασιασμό π.χ 18Χ25 ίσον 450 θέλουμε τώρα 8 sec, στα 3500 μέτρα όταν μας αφήσει το λίφτ θα χρειαστούμε 15 sec.) Nαι συμβαίνει.... Σε μεγαλύτερα ύψη (4500μ και πάνω) μερικά απο τα ανωτέρω συμπτώματα γίνονται εντονότερα, συχνά κυρίως κεφαλαλγία ενώ τα εγκεφαλικά συμπτώματα μερικές φορές εξελίσονται μέχρι μυικών ινιδισμών η σπασμών και πάνω απο τα 7000μ το μη εξοικειωμένο άτομο πέφτει σε κώμα. Τι κάνουμε... Αν εμφανίσουμε ένα η περισσότερα απο τα συμπτώματα.. Α. Σταματάμε την δραστηριότητα μας Β. Μένουμε ζεστοί Γ. Πάμε σε χαμηλότερο υψόμετρο Αν τα συμπτώματα είναι εντονότερα και δεν φέυγουν..θεωρούμε ότι έχουμε Υποξία Δ. Καλούμε Βοήθεια Ε. ΚΑΡΠΑ αν χρειάζεται ΣΤ. Χορήγηση 100% Ο2 Ζ. Κάνουμε τα Α,Β,Γ Ι. Διακομιδή σε νοσοκομείο Να σας πω το καλύτερο.. Την πρώτη ημέρα μας στο βούνο (1πρώτο 24ωρο) καλό και συνετό θα είναι να μην πάρουμε το λίφτ και καρφωθούμε στα 3200μ φέυγα..Αν το κάνουμε, τουλάχιστον όχι απο την πρώτη ανάβαση.Δεν λέω οτι θα πάθουμε σίγουρα υποξία αλλά αυξάνουμε κατα πολύ τις πιθανότητες να εμφανίσουμε τα συμπτώματα.Ο εγκληματισμός σε αυτό το θέμα είναι η καλύτερη πρόληψη. Τα ανωτέρω δεν πρέπει να φοβίζουν. Ένας χιονοδρόμος (που μας αφορά) πιστεύω με καλή φυσική κατάσταση, συνείδηση, σύνεση, πρόληψη και επαγγελματικό πνέυμα ορεινής λατρείας δεν έχει να φοβιθεί τίποτα. Τουλάχιστον σε αυτό το κομμάτι. Καλή και ασφαλή σεζόν σε όλους.
-
από Αθήνα 1) Γιωτα Τσιμογιάννη (Yota) - ΟΚ κατάθεση προκαταβολής 50% - 3κλινο 2) Όλγα Κοτσίνα (olga) - ΟΚ κατάθεση προκαταβολής 3) Καρυστηναιος Δημητρης (jimkarys) Ok Εξόφληση του συνολικού ποσού 945? και dolomiti superski pass 4) Κώστας Τσίμπας (kosttis) Ok Εξόφληση του συνολικού ποσού 945? και dolomiti superski pass 5) Νικολετα Μπελλου (no doubt) ΟΚ κατάθεση προκαταβολής 6) Tίμος Ηλιόπουλος (appoplanitarxis) Ok καταθεση προκαταβολης 50% 7) Πένυ Συρίγου (Peni) - ΟΚ κατάθεση προκαταβολής Βασιλης Περλερος (vperle) Ok. Εξόφληση του συνολικού ποσού -?945 για dolomiti superski pass- μέσω πιστωτικής. 9) Πωλινα Ζερβογιαννη Ok. Εξόφληση του συνολικού ποσού -?930 μέσω πιστωτικής. 10) Κωσταντης Περλερος (τρικλινο,Περλερακια+Μονοπολακι)Ok. Εξόφληση του συνολικού ποσού -?945 για dolomiti superski pass- μέσω πιστωτικής. 11) Γιωργος Περλερος (τρικλινο,Περλερακια+Μονοπολακι)Ok. Εξόφληση του συνολικού ποσού για dolomiti superski pass- μέσω πιστωτικής. 12) Χρήστος Λάππας Ok. Εξόφληση του συνολικού ποσού -?945 για dolomiti superski pass- μέσω πιστωτικής. 13) Ηλίας Κόκκινος ΟΚ εξόφληση 945? dolomiti superski pass 14) Δήμητρα Αποστολοπούλου ΟΚ εξόφληση 945? dolomiti superski pass 15) Κωνσταντινιδης Αχιλλεας Ok καταθεση προκαταβολης 50% 16) Nανά Δρόσου (nanad)Ok. Εξόφληση του συνολικού ποσού για dolomiti superski pass μέσω πιστωτικής.(3κλινο)[/color] 17) Ρούλα Ταρίνα Ok. Εξόφληση του συνολικού ποσού -?945 για dolomiti superski pass (axriasto na 'nai )- μέσω πιστωτικής. 18) Στόϊκα Μανουέλα Μαρίνα - ΟΚ κατάθεση προκαταβολής 19) Βιβή Χρυσοχόου - ΟΚ κατάθεση προκαταβολής 20) Σεφέρογλου Ορέστης (Al_Foutzin) Ok καταθεση προκαταβολης 50% 21) Στέλιος Προεστάκης (Master Chief) ΟΚ κατάθεση προκαταβολής (3κλινο) 22) Σάκης Παπαθανασίου (3κλινο) - ΟΚ κατάθεση προκαταβολής 23) Αριστείδης Παπαθανασίου (3κλινο) - ΟΚ κατάθεση προκαταβολής 24) Κωνσταντίνα Παπαθανασίου (3κλινο) - ΟΚ κατάθεση προκαταβολής 25) Κωστας Κανδηλιωτης (moonsoda) - Ok. Εξόφληση του συνολικού ποσού (2κλινο)με Μαρια Αγγελη 26) Ζάρρας ΧρήστοςΟΚ κατάθεση προκαταβολής (4κλινο) 27) Κανάκη Καλομοίρα ΟΚ κατάθεση προκαταβολής(4κλινο) 28) Ζάρρας ΔημήτριοςΟΚ κατάθεση προκαταβολής (4κλινο) 29) Ζάρρας Ιωάννης ΟΚ κατάθεση προκαταβολής(4κλινο) 30) Μονοπολις Γερασιμος (MakisM) Ok καταθεση προκαταβολης 50% 31) Monopolis Jennifer Ok καταθεση προκαταβολης 50% 32) Monopolis Christopher Ok καταθεση προκαταβολης 50% (τρικλινο,Περλερακια+Μονοπολακι) 33) Κωστής Βομπίρης ΟΚ κατάθεση προκαταβολής 34) Άννα Κουνάδη (Αννα) ΟΚ κατάθεση προκαταβολής 35) Αφροδιτη Κερακη (Afrodite) Δικλινο (Viva-Ski)ΟΚ Κατάθεση προκαταβολής 50% + Dolomiti Superski (Γιατι εμενα τα 170 χλμ δε μου φτανουν ....σσσ...Ποτε δεν ξέρεις) 36) Μιχόπουλος Ανδρέας (MAC) ΟΚ κατάθεση προκαταβολής 300 E 37) Κυριάκου Τάσος (snowspirit) Ok καταθεση προκαταβολης 50% (3κλινο) 38) Μιχάλης Ζιώτης (ΜΙΚ) OK ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ 30% 39) Δημήτρης Αβανίδης (ava) ΟΚ κατάθεση προκαταβολής 40) Θεοδωρόπουλος Γιάννης (skiflox) - ΟΚ κατάθεση προκαταβολής 50%+ Dlomiti Superski (μονόκλινο) 41) Παναγιώτης Σακούλης Ok καταθεση προκαταβολης 50% 42) Μαμάς Γιάννης (ski snowman) - - ΟΚ καταθεση προκαταβολης 50% 43) Μερλόπουλος Δημήτρης (mimis) - - ΟΚ καταθεση προκαταβολης (Μονόκλινο) 44) Πάτσιος Γιώργος - ΟΚ κατάθεση προκαταβολής Με Πατσιο Λιμα,Κοναξή(3κλινο)dolomiti superski pass 45) Λίμας Γιάννης - ΟΚ κατάθεση προκαταβολής (3κλινο) Με Πατσιο,Κοναξ dolomiti superski pass 46) Γιωργος Λευκαδιτης (giorgosL) - ΟΚ κατάθεση προκαταβολής 50% 47) Σεβαστος Στρατος (albedo)-Ok Εξόφληση του συνολικού ποσού (946)-dolomiti superski pass με Καρρας 2κλινο 48)Βασίλης Κάρρας (vkarras)Ok. Εξόφληση του συνολικού ποσού μέσω πιστωτικής. (2κλινο)με Σεβαστος 49) Ζερμπούλης Αβδημιώτης - ΟΚ Εξόφληση (2κλινο)με Μαρiτινα Σημβουλιδη 50) Μαρία Καρολίνα Θανοπούλου- ΟΚ κατάθεση προκαταβολής 51)Δημήτρης Τσελίφης- ΟΚ κατάθεση προκαταβολής 52)Μαρiτινα Σημβουλιδη- ΟΚ Εξόφληση (2κλινο) 53)Μαρια Αγγελη - Ok. Εξόφληση του συνολικού ποσού 54)Μελετιάδης Αλέξανδρος (meletiadis) 55) Κοναξής Γιάννης - ΟΚ κατάθεση προκαταβολής Με Πατσιο κι Λιμα (3κλινο) 56)Αλέξανδρος Κάππης ΟΚ Εξόφληση 57)Mιχαηλιδης Βασιλειος (bilipont) - καταθεση προκαταβολης κ συνδρομη ο.κ 58) Παλιατσάρας Μηνάς- ΟΚ κατάθεση προκαταβολής 59) Μαριλη Θεολογου- ΟΚ κατάθεση προκαταβολής από Θεσσαλονίκη 60) Δαμιανός Μουσουλίδης - ΟΚ κατάθεση προκαταβολής 50% (Μονόκλινο + Dolomiti Superski) 61) Παππούς Γεώργιος (koumparos) - ΟΚ κατάθεση προκαταβολής 50%+ Dolomiti Superski (Μονόκλινο) 62) Στεφανιδης Ηλιας (palmer) ΟΚ κατάθεση προκαταβολής+Dolomiti superski+συνδρομή 63) Μηδιατη Χρυσουλα (xrysa) ΟΚ κατάθεση προκαταβολής +Dolomiti superski+συνδρομή 64) Κεφαλιδης Αρης - καταθεση προκαταβολης κ συνδρομη ο.κ 65) Αλεξανδρα Παση - καταθεση προκαταβολης ο.κ 66) Αλεξανδρος Πελλας -καταθεση προκαταβολης κ συνδρομη-εγγραφη ο.κ τα ατομα με αρ. 57, 58, 59, 64, 65, 66 θα ειναι στο 2ο ξενοδοχειο.
-
1) Γιωτα Τσιμογιάννη (Yota) - ΟΚ κατάθεση προκαταβολής - 3κλινο 2) Όλγα Κοτσίνα (olga) 3) Καρυστηναιος Δημητρης (jimkarys) 4) Κώστας Τσίμπας (kosttis) ΟΚ κατάθεση προκαταβολής 5) Νικολετα Μπελλου (no doubt) ΟΚ κατάθεση προκαταβολής 6) Tίμος Ηλιόπουλος (appoplanitarxis) Ok καταθεση προκαταβολης 50% 7) Πένυ Συρίγου (Peni) Βασιλης Περλερος (vperle) Ok. Εξόφληση του συνολικού ποσού -€945 για dolomiti superski pass- μέσω πιστωτικής. 9) Πωλινα Ζερβογιαννη Ok. Εξόφληση του συνολικού ποσού -€930 μέσω πιστωτικής. 10) Κωσταντης Περλερος (τρικλινο,Περλερακια+Μονοπολακι)Ok. Εξόφληση του συνολικού ποσού -€945 για dolomiti superski pass- μέσω πιστωτικής. 11) Γιωργος Περλερος (τρικλινο,Περλερακια+Μονοπολακι)Ok. Εξόφληση του συνολικού ποσού για dolomiti superski pass- μέσω πιστωτικής. 12) Χρήστος Λάππας Ok. Εξόφληση του συνολικού ποσού -€945 για dolomiti superski pass- μέσω πιστωτικής. 13) Ηλίας Κόκκινος ΟΚ κατάθεση προκαταβολής 14) Δήμητρα Αποστολοπούλου ΟΚ κατάθεση προκαταβολής 15) Κωνσταντινιδης Αχιλλεας Ok καταθεση προκαταβολης 50% 16) Nανά Δρόσου (nanad)ΟΚ κατάθεση προκαταβολής (3κλινο) 17) Ρούλα Ταρίνα Ok. Εξόφληση του συνολικού ποσού -€945 για dolomiti superski pass (axriasto na 'nai )- μέσω πιστωτικής. 18) Στόϊκα Μανουέλα Μαρίνα - ΟΚ κατάθεση προκαταβολής 19) Βιβή Χρυσοχόου - ΟΚ κατάθεση προκαταβολής 20) Σεφέρογλου Ορέστης (Al_Foutzin) ΟΚ κατάθεση προκαταβολής 21) Στέλιος Προεστάκης (Master Chief) ΟΚ κατάθεση προκαταβολής (3κλινο) 22) Σάκης Παπαθανασίου (3κλινο) 23) Αριστείδης Παπαθανασίου (3κλινο) 24) Κωνσταντίνα Παπαθανασίου (3κλινο) 25) Κωστας Κανδηλιωτης (moonsoda) new entry!!! 26) Ζάρρας Χρήστος(4κλινο) 27) Κανάκη Καλομοίρα(4κλινο) 28) Ζάρρας Δημήτριος(4κλινο) 29) Ζάρρας Ιωάννης(4κλινο) 30) Βασίλης Βλαχάκης 31) Μονοπολις Γερασιμος (MakisM) Ok καταθεση προκαταβολης 50% 32) Monopolis Jennifer Ok καταθεση προκαταβολης 50% 33) Monopolis Christopher Ok καταθεση προκαταβολης 50% (τρικλινο,Περλερακια+Μονοπολακι) 34) Κωστής Βομπίρης ΟΚ κατάθεση προκαταβολής 35) Άννα Κουνάδη (Αννα) ΟΚ κατάθεση προκαταβολής 36) Αφροδιτη Κερακη (Afrodite) 37) Μιχόπουλος Ανδρέας (MAC) 38) Κυριάκου Τάσος (snowspirit) Ok καταθεση προκαταβολης 50% (3κλινο) 39) Μιχάλης Ζιώτης (ΜΙΚ) 40) Αλέξανδρος Κάππης (alexk) 41) Δημήτρης Αβανίδης (ava) 42) Θανάσης Μανιάς 43) Θεοδωρόπουλος Γιάννης (skiflox) - ΟΚ κατάθεση προκαταβολής (μονόκλινο) 44) Παναγιώτης Σακούλης Ok καταθεση προκαταβολης 50% 45) Μαμάς Γιάννης (ski snowman) - - ΟΚ καταθεση προκαταβολης 50% 46) Μερλόπουλος Δημήτρης (mimis) - - ΟΚ καταθεση προκαταβολης (Μονόκλινο) 47) Πάτσιος Γιώργος - ΟΚ κατάθεση προκαταβολής (3κλινο) Με Λιμα κι Καρρα 48) Λίμας Γιάννης - ΟΚ κατάθεση προκαταβολής (3κλινο) Με Πατσιο κι Καρρα 49) Γιωργος Λευκαδιτης (giorgosL) 50) Σεβαστος Στρατος (albedo)-Ok καταθεση προκαταβολης 50% (473€)-dolomiti superski pass 51)Βασίλης Κάρρας (vkarras)Ok. Εξόφληση του συνολικού ποσού μέσω πιστωτικής. (3κλινο) Με Λιμα κι Πατσιο 52) Ζερμπούλης Αβδημιώτης new entry!!! 53) Μηνάς Παλιατσάρας (minas) new entry!!! από Θεσσαλονίκη 54) Δαμιανός Μουσουλίδης - ΟΚ κατάθεση προκαταβολής (Μονόκλινο) 55) Παππούς Γεώργιος (koumparos) - ΟΚ καταθεση προκαταβολης (Μονόκλινο) 56) Στεφανιδης Ηλιας (palmer) ΟΚ κατάθεση προκαταβολής 57) Μηδιατη Χρυσουλα (xrysa) ΟΚ κατάθεση προκαταβολής 58) Μελετιάδης Αλέξανδρος (meletiadis) 59)Δημήτρης Κοτρώνης (ICEMAN) 60) Mιχαηλιδης Βασιλειος (bilipont) 61)Κεφαλιδης Αρης Αναμονή: Μέλη: Τσελίφης Θωμάς Μαρία Καρολίνα Θανοπούλου Δημήτρης Τσελίφης Μη μέλη: Δανιηλ Πανταζης Ζαλωνης Μιχαλης Ανδρονίκη Αντωνιάδου Αλεξανδρα Παση Αλεξανδρος Πελλας Μαρτινα Σημβουλιδη Μαρια Αγγελη ατομο -Μηνάς Παλιατσάρας Α. Παρακαλούμε τα μέλη που έχουν την πρόθεση να μείνουν σε τρίκλινο ή τετράκλινο δωμάτιο με σκοπό να εξυπηρετηθούν περισσότερα άτομα να το δηλώσουν δίπλα στο όνομά τους. Η τιμή που θα πληρώσουν θα αναπροσαρμοστεί αντίστοιχα. Β. Για όσους ενδιαφέρονται να αναχωρήσουν από Θεσσαλονίκη, το επιπλέον κόστος είναι 50€ περιλαμβανομένων των φόρων. Για τα μονόκλινα δωμάτια υπάρχει επιπλέον επιβάρυνση 100€ Γ. Η τελική διαθεσιμότητα είναι 61 άτομα. Η λίστα προτεραιότητας αναπροσαρμόσθηκε ανάλογα Δ. Προεραιτικά, η πρόσθετη διαφορά για το domomiti superski pass αντί του alpi di siusi είναι +15€/άτομο και σας δίνει άμεση πρόσβαση στη περιοχή της Alta Badia και της Arabba, που συνδέονται με τη Val Gardena, όπως επίσης και σε όλους τους Δολομίτες (περίπου 1250 χλμ πίστες). Ε. Τέλος, είναι πολύ σημαντικό να στείλει κάθε μέλος στο mail του Euroski: dimos@skylines.gr(ή τηλεφωνικά) τα πλήρη στοιχεία του (Ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, Τ.Κ και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας) ώστε να μπορεί να εκδοθεί απόδειξη είσπραξης στο όνομά του. Παρακαλούμε οι παρακάτω να τακτοποιήσουν εντός ημερών τη συνδρομή τους για το 2009-2010 και να ενημερώσουν μόλις τακτοποιηθεί. Σεφέρογλου Ορέστης Λίμας Γιάννης Γιωργος Λευκαδιτης Στεφανιδης Ηλιας Μιχαηλίδης Βασίλης Κεφαλιδης Αρης ΠΡΟΣΟΧΗ. Δόθηκε παράταση πληρωμής προκαταβολών μέχρι Παρασκευή 23/10 στα ποστ σας πατατε quote reply βαζετε στο ονομα σας οκ καταθεση προκαταβολης και απλα σβηνετε τις αγκυλες που γραφουν quote
-
1) Γιωτα Τσιμογιάννη (Yota) 2) Όλγα Κοτσίνα (olga) 3) Καρυστηναιος Δημητρης (jimkarys) 4) Κώστας Τσίμπας (kosttis) 5) Ράνια Μπούμη (pies) 6) Νικολετα Μπελλου (no doubt) 7) Tίμος Ηλιόπουλος (appoplanitarxis) Πένυ Συρίγου (Peni) 9) Βασιλης Περλερος (vperle) 10) Πωλινα Ζερβογιαννη 11) Κωσταντης Περλερος 12) Γιωργος Περλερος 13) Χρήστος Λάππας 14) Ηλίας Κόκκινος 15) Δήμητρα Αποστολοπούλου 16) Κωνσταντινιδης Αχιλλεας 17) Nανά Δρόσου (nanad) 18) Ρούλα Ταρίνα 19) Στόϊκα Μανουέλα Μαρίνα 20) Βιβή Χρυσοχόου 21) Σεφέρογλου Ορέστης (Al_Foutzin) 22) Στέλιος Προεστάκης (Master Chief) 23) Σάκης Παπαθανασίου 24) Αριστείδης Παπαθανασίου 25) Κωνσταντίνα Παπαθανασίου 26) Βαρβάρα Χαλιώτου (Barbie) 27) Ζάρρας Χρήστος 28) Κανάκη Καλομοίρα 29) Ζάρρας Δημήτριος 30) Ζάρρας Ιωάννης 31) Βασίλης Βλαχάκης 32) Μονοπολις Γερασιμος (MakisM) 33) Monopolis Jennifer 34) Monopolis Christopher 35) Κωστής Βομπίρης ( Nifadas ) 36) Άννα Κουνάδη ( Αννα ) 37) Αφροδιτη Κερακη (Afrodite) 38) Δανιηλ Πανταζης 39) Μιχόπουλος Ανδρέας (MAC) SOS Παρακαλώ για τηλεφωνική ενημέρωση 40) Δεληγιώργης Αλέξανδρος (oddin) 41) Σωτήρχου Κωνσταντίνα (konstantina) 42) Δεληγιάννης Βασίλης (Arcas) 43) Κυριάκου Τάσος (snowspirit) 44) Κώστας Κρόμπας (kostakiskal) 45) Μιχάλης Ζιώτης (ΜΙΚ) 46) Αλέξανδρος Κάππης (alexk) 47) Δημήτρης Αβανίδης 48) Ζαλωνης Μιχαλης (φιλος του apoplanitarxi) 49) Παντελοπουλος Νικος (lalakis) 50) Θανάσης Μανιάς (φέρελπις νέος και φίλος του alexk) 51) Θεοδωρόπουλος Γιάννης (skiflox) 52) Ζαχάρη Δέσποινα (κυρία skiflox) 53) Ανδρονίκη Αντωνιάδου 54) Παναγιώτης Σακούλης 55) Νίκος Κορκολής 56) Μαμάς Γιάννης (ski snowman) 57) Μερλόπουλος Δημήτρης (mimis) 58) Γιωργος Πατσιος 59) Γιαννης Λιμας 60) Γιωργος Λευκαδιτης (giorgosL) (?) 61) Θωμάς Τσελίφης (tomasts) 62) Μαρία Καρολίνα Θανοπούλου 63) Δημήτρης Τσελίφης 64) Σεβαστός Στράτος (Albedo) από Θεσσαλονίκη 1) Δαμιανός Μουσουλίδης 2) Δέσποινα Παπαδημητρίου 3) Ζώτου Φένια 4) Παναγιώτου Πέτρος 5) Τσιούτσιος Ανδρέας (austriakos) 6) Παππούς Γεώργιος (koumparos) 7) Στεφανιδης Ηλιας (palmer) Μηδιατη Χρυσουλα (xrysa) 9) Μελετιάδης Αλέξανδρος (meletiadis) ? ισως πετάξει από Αθήνα, ανάλογα τις ώρες των πτήσεων 10)Δημήτρης Κοτρώνης (ICEMAN) ....Αν μπορέσω να πάρω άδεια...... 11)Mιχαηλιδης Βασιλειος (bilipont) 12)Κεφαλιδης Αρης 13)Αλεξανδρα Παση 14)Αλεξανδρος Πελλας
-
Χρόνια πολλά Στάθη! Να έχεις πάντα υγεία, ευτυχία και όρεξη για χιονοδρομία !!
-
Χρόνια πολλά μάγκες! Να έχετε παντα υγεία, ευτυχία και όρεξη για χιονοδρομία...!!
-
Τα μελτέμια στο Βόρειο Αιγαίο είναι κυρίως άνεμοι Β-ΒΑ και η θάλασσα του Θερμαϊκού και το Θρακικό επηρεάζονται λιγότερο από όλο το Αιγαίο. Και για την περιοχή που σε ενδιαφέρει τα μελτέμια σου βγάζουν καθαρό άνεμο Β οπότε και δεν σε επηρεάζουν. Οι Ν-ΝΑ άνεμοι που σε ενδιαφέρουν, έχουν ηπειρωτική τροπική προέλευση και πνέουν από νότιες διευθύνσεις πάνω στη Μεσόγειο Θάλασσα και της ακτές της. Πνέουν κατά μέσο όρο 4 με 5 ημέρες το μήνα, με μεγαλύτερη συχνότητα αργά την Άνοιξη και νωρίς το καλοκαίρι.(ΜΑΙΟΣ-ΙΟΥΝΙΟΣ).Κατά περιόδους γίνονται θυελλώδεις 8-9 Μποφόρ όπου συνδέονται με τα βαρομετρικά χαμηλά και η ενίσχυση τους είναι προοδευτική. Είναι άνεμος υγρός και συνοδεύεται από χαμηλά σύννεφα με περιορισμένη ορατότητα και μετωπικές βροχές. Και πάλι όμως εμφανίζεται συχνότερα στο Κεντρικό Αιγαίο. Επηρεάζει όμως και το Θερμαϊκό που ενδιαφέρεσαι. Λόγο λοιπόν της αποθαλασσιας (swell) στην περιοχή του Θερμαϊκού ανοιχτα υπάρχει ασυμφωνία μεταξύ του ανέμου και του κυματισμού, κοντά στα παράκτια όπου πνέουν άνεμοι τοπικού χαρακτήρα. Κάνε λοιπόν την εκτίμηση σου για τον άνεμο αλλά προσοχή μην βασιστείς μονό στον κυματισμό. Δεν γνωρίζω κάτι για το κάτι αλλά λίγο προσοχή στο παρακάτω: Κοντά σε ακτές με απόκρημνους βράχους, βουνά, ακρωτήρια έως και 6 με 7 μίλια ανοιχτα στη θάλασσα σχηματίζονται στάσιμα κύματα του κατερχομένου ανέμου με αποτέλεσμα να δημιουργούνται ζώνες με ισχυρότερο η ασθενέστερο άνεμο. Στις ζώνες με ασθενέστερο άνεμο μπορεί να συμβεί και αναστροφή του ανέμου. Τι έχουμε λοιπόν….??? Πίσω από τα ακρωτήρια δημιουργούνται ισχυροί στρόβιλοι (δίνες) που δημιουργούν με την σειρά τους μια εναλλαγή άπνοιας και ισχυρών ρύπων (σπιλιάδες) διαφόρων διευθύνσεων. Και ο Βοριάς σου φαίνεται Νοτιάς και ο Δυτικός, Ανατολικός... Kαι έχει μεγαλύτερη ένταση φυσικά Που θέλω να καταλήξω: Δώσε προσοχή στους τοπικούς ανέμους τις περιοχής σου και από την εμπειρία σου θα μάθεις τη άνεμο θα σου βγάλει σε συγκεκριμένη περιοχή που θα κάνεις το χόμπι σου. Τα μελτέμια και ο Σιρόκος(Ν-ΝΑ) δεν νομίζω ότι σε επηρεάζουν άμεσα. Ελπίζω να βοήθησα.
-
1. Βούλα Ακριβάκη 2. Κωστης Βομπιρης 3. Πανος Παπαθανασιου 4. Μακης Μονοπολις -ok 5. Ολγα Κοτσινα-ok 6. Ράνια Μπούμη -ok 7. Αλέξανδρος Κάππης -ok 8. Mακρης Αριστοτελης-ok 9. Ρούλα Ταρίνα -ok 10. Ηλιοπουλος Τιμοθεος-ok 11. Γιαννης Ματθαιος- ok 12. Χρονης Δημητρης 13. Χρονη ''Δημήτρενα'' 14. Δημητριου Λουκας 15. Λεγάκη Μαρία - ok 16. Χαλιώτου Βαρβάρα 17. Νεκτάριος Μπαμπούρης 18. Τσούμος Φώτης 19. Περλέρος Βασιλης -ok 20. Παπαγεωργιου Δημήτρης-οk 21. Πενυ Συριγου-ok 22. ΑΛΕΞΗΣ ok 23.Κορνηλιος 24. Δημήτρης Σκέτος -ok 25.Nανσυ 26. Καραθάνος Κωνσταντίνος - οκ 27. snowholicanonymous ok 28.TeoXalandri ok 29. Άννα 30. Δεληγιάννης Βασίλης (Arcas)-ok 31. Μαίρη(Over-Poulover)-ok 32. Σεφερογλου Ορεστης 33. Σεβαστός Στράτος (Albedo)-ok
-
Εκδρομή στο χ/κ Παρνασσού, 14-15 Μαρτίου 2009 Λίστα συμμετοχών
Kangchenjunga replied to ΣΤΧ's topic in Εκδρομές στην Ελλάδα
Mε Διαμονή Δρυάς Σοφιανός 1. pies 2. alexk 3. -//- 4. Υota 5. scrapy 6. Γωγώ 7. matfield 8. aegeas 9. PID 10. skimad 11. Χρήστος Λάππας Σχολαρχείο 1. snowcat 2. Timos 3. Peni 4. kostakiskal 5. Pantelopoulos Nikos 6. maestros1 7. -//- 8. fotski 9. Πάρης 10. vperle 11.-//- 12. -//- προαιρετικά μπορείτε να συμπληρώσετε το όνομά σας κάτω από τον ξενώνα διαμονής σας (παίρνοντας σα δεδομένο οτι ισχύει η πρόθεση συμμετοχής σας??) 1. Ηλίας Αδάμ 2. dust 3. viva_ski (τελικά ΟΚ Σκαι Κ κανονίσαμε με skiFX) 4. zoisnow 5. Ηλίας Κόκκινος 6. Δήμητρα Αποστολοπούλου 7. aristot 8. I.T. (με επιφύλαξη) 9. Vouli (με επιφύλαξη - αυτή τη φορά λέω να κάνω σκι, τα τσίπουρα θα τα αφήσω για μετά) 10. Myrto78 (τελικά ΟΚ Σκαι Κ κανονίσαμε με skiFX) 11. Αlbedo ( Π.Σ.Κ και ίσως Δ (Nostos) - βρε πως τα καταφέρνω πάντα στο τέλος..) Χωρίς Διαμονή (όσοι έρθετε αυθημερόν, προσπαθήστε το για Σάββατο=η συζήτηση με το ΧΚΠ) 1. MakisM 2. -//- 3. -//- 4. Nickel 5. -//- 6. ChristosZ(Ελπίζω να πάμε για σκι και όχι για ποδήλατο!) 7. -//- 8. -//- 9. -//- 10. Olga 11. clouseau 12. elmi 13. MIK 14. korn (βρηκα φιλο να του φορτωθω) 15. nassia 16. Χρήστος Σαββόπουλος(chrisstem) 17. Άννα (με μια μικρή επιφύλαξη) 18. Νιφάδας 19. Snow bow 20. Spider 21. kathy 22. eolos (να θυμηθώ να φορτίσω τις μπαταρίες ) 23. koko 24. snoopy 25. arma (πιθανοτατα αυθημερον Κυριακη) 26. xrisa 27. elgreco (αυθημερών Σάββατο) 28. Δημητρης Καρυστηναιος (πιθανοτατα αυθημερον Κυριακη) 29. MAC (πιθανότατα αυθημερόν Κυριακή, ίσως και Σάββατο απόγευμα) 30. arcas (πιθανοτατα αυθημερον Κυριακη) 31. nek70 32. -//- 33. Slider -
Καλώς σας βρήκα! Βρέθηκα στην συνάντηση της Τέταρτης 18/2 στο πάρτι για πρώτη φορά και έφυγα με τις καλύτερες εντυπώσεις. Λίγο ακατάλληλος βεβαία ο χρόνος για γνωριμίες λόγο του ξεφαντώματος αλλά το κλίμα πολύ φιλικό. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους Olga, Viva_ski, Vouli, ΗΛΙΑ ΑΔΑΜ, snowcat, Nifada για την υποδοχή και το καλωσόρισμα! Μόνο αυτούς γνώρισα αλλά ήταν αρκετό για να νιώσω και εγώ μέλλος της παρέας αν και νεος. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν θέλω να να σας γνωρίσω όλους. Ελπίζω στην επόμενη συνάντηση να γνωρίσω τους περισσότερους. Άντε να είμαστε καλά..!!! Και όπως λέω πάντα ‘’Βρε θα πάμε στο βουνό…’’ Σας ευχαριστώ Με εκτίμηση Στράτος
-
Σάββατο 21/2 Παρνασσός ώρα 1330 στην κάτω είσοδο του σαλέ μπροστά από τούς χιονοστρωτηρες έπεσε από την οροφή ένα κομμάτι πάγου περίπου (όσο πρόλαβα να δω) στα 3X2 μετρά και έσκασε μερικά εκατοστά δίπλα από μια σκιέρ. Φορούσε μόνο σκουφάκι. Όλοι μπροστά στο σαλέ μείναμε να κοιτάμε. Η σκιέρ έμεινε παγωμένη για κάνα δεκάλεπτο προσπαθώντας να συνειδητοποιήσει τι έγινε. Δεν το παίζω έξυπνος, ούτε εγώ έχω αλλά θα πάρω οπωσδήποτε! Μπορεί να συμβεί όταν δεν το περιμένουμε! Αρκεί να συμβεί μια φορά Δεν έχω Φώτο αλλά το σημείο είναι εκεί που βρίσκονται πολλές φόρες τα μελή του Συλλόγου. Προσοχή για το μέλλον!!!
-
H φυσική άμυνα του χιονιού κατά την εξάτμιση λέγεται ‘’Albedo’’, δηλαδή η διαδικασία αντανάκλασης των ηλιακών ακτινών από την λευκή επιφάνεια του χιονιού. Ο ‘’Albedo’’ μετριέται με το πηλίκο των ακτινών αντανάκλασης και ακτινών που πέφτουν στην επιφάνεια του χιονιού σε ποσοστό (%).Σε μεγάλο υψόμετρο όπου έχουμε τις <<πούδρες>> η τιμή μπορεί να φτάσει και το 90 %.(Tεχνική της χιονοδρομίας-Βασίλης Φ Γιοβάνης-Αθήνα 2006) Δηλαδή αν ο Albedo έχει κέφια και είναι ανεβασμένος εμείς κάνουμε σκι…!!! Κάπως έτσι το είδα, το διάβασα, και μου άρεσε σαν nick…μάλλον!!!!
