Jump to content

Kangchenjunga

Χρήστης Forum
  • Content Count

    177
  • Joined

  • Last visited

 Content Type 

Profiles

Forums

Calendar

Κατηγορίες Περιεχομένων

Νέα

Ανακοινώσεις - Events

Gallery

Everything posted by Kangchenjunga

  1. Σήμερα χκπ..απο το πρωί μέχρι τις 2 έκανες αξιοπρεπέστατο σκι..καλη ορατότητα..καλό χιόνι..πίστες ανοιχτές..λίγος κόσμος..Απο τίς 2 και μετά whiteout παντού κελάρια-φτερόλακα..ταινία τρόμου πραγματικά και το χιόνι σουπα παντου..ακόμα και στις κορυφές..πολυ σουπα...δεν ηθελες πεδιλα..ηθελες βατραχοπεδιλα.. :P ...λασποντόινγκ..!! Σήμερα φόλα δεν το έλεγες..το κερδίσαμε το στοιχηματάκι ΜΙΚ!!! :thumbup:
  2. χκπ....ενημερωσα..!! ξερεις...!!ξερω οτι δουλευεις...δες καιρό για μαιναλο ,και οτι εχουν γραψει τα παιδια πιο πανω..σου καρφώθηκε τωρα εσενα .. :crazy:
  3. ευχαριστώ θα το παίξω λοιπόν....!!!! :skiing:
  4. χκπ δεν δίνει κατι ξεκάθαρο για αύριο.. :nea: ανεβαίνεις...?? δεν ανεβαίνεις..?? ανεβαίνεις...??.......
  5. πουδροντόινγκ...τουφέκι...και γάζωνε......τρέεεεεεεελααααανεεεε μας ΜΙΚ..... :yahoo:
  6. 80-90 το μέγιστο στο hard..θα τις πάει..
  7. συμφωνώ παρομοίως...!!!
  8. Καλώς ήρθες!! ....και δεν έχεις πάρει ακόμα εξοπλισμό..??? μπότες μέχρι 80-90 το πολύ έιναι καλά....πέδιλο κάπου στο 1.60 με 1.65 on-piste για intermediate- Advance... ανεξαρτήτως εταιρείας...είσαι κομπλέ κτα την γνώμη μου πάντα....!!! ΥΓ. Βεβαια δεν ξερω το επιπεδο σου και ουτε μπορω να καταλαβω τι σκι κάνεις..υπάρχουν πιο ειδικοί εδώ μέσα και θα σε κατατοπίσουν καλύτερα.....
  9. και με το αλεξίπτωτο ένας ιμάντας σε κρατάει...οπότε.... :P
  10. οταν μπήκαν τα μικρά παιδια...(απο καποια ομαδα..συλλογο...δεν ξέρω..) μονο αυτοι οι καποιοι απο ΕΜΑΣ τους μίλησαν...σηκώθηκαν..μοιράστηκαν την θέση τους..ενθάρρυναν...και είπαν ένα μπράβο στα παιδια..
  11. καλά θα περάσουμε..το μόνο σίγουρο...!!!! stadaraki... 8P ....δυνατό το team...!!!
  12. 1. Όλγα Κοτσίνα 2. Χρηστος Λάππας 3. Γιωτα Τσιμογιάννη 4. Δημήτρης Καραναστάσης 5. Ράνια Μπούμη 6. Βασίλης Παπαφίλης 7. Κωνσταντινιδης Αχιλλεας 8. Mιχάλης Ζιώτης 9. Γιώργος Παππούς 10. Δαμιανός Μουσουλίδης 11. Γκαβανιδης Γιαννης 12. Ιωαννιδης Αποστολος 13. Αγαθοπουλος Νικος 14. Δρινιας Βαγγελης 15. Γκάτζαρος 16. Μοσχόπουλος 17. Χρήστος Ζάρρας 18. Αφροδιτη κερακη... με επιφύλαξη. 19. Δανιήλ Πανταζης 20. Μελέτης Λουμάκης 21. Βαγγέλης Φουτρης 22. Ανδρέας Μιχόπουλος 23.Ηλιοπουλος Τιμοθεος 24.Συριγου Πενυ 25.Φουκας Βασιλης 26.Φουκα Χριστινα 27.Κωστής Βομπίρης Νιφάδας 28. Drifter 29. Μαρία Λεγάκη 30. Ηλίας Αδάμ 31.Μαρίνου Σοφία 32.Χρήστος Σαββόπουλος 33.Στέλλα Μασαούτα 34.Δήμητρα Πίσσα 35.Γιάννης Ντούμας 36. Πέτρος Τσαντίλας 37. Δημήτρης Παππάς (Dim) 38. Σπανός Ιωάννης 39.βασιλης Αλεξακης 40.αντωνια Κοντη 41. Ηλιας Κουστας 42. Δημητρα Δανεζη 43. Άρης Στρεμμένος 44. Γιώργος Τσαπόγας 45. Αποστόλης Παπαδόπουλος 46. Όλγα Πασσά (μη μέλος) 47.Κυριάκος Διακάτος(kyr) 48.Νέλλη Βάννα 49. Kaps 50. JetSki 51. Kangchenjun 52. Θάνος Παναπακίδης 53.ΚΑΡΡΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ 54.ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ ΝΑΓΙΑ 55.Μαγκριώτης Αλέξης +2 τέκνα 56.Δεληγιώργης Αλέξανδρος 57. Βεντουρης Ματθαιος 58. Διονυσιου Αθηνα 59. Σπύρος Σπυρίδον 60. Γιώργος Πάτσιος 61. Κώστας Τσίμπας 62. Χριστίνα Μορτζάκη 63. jimkarys
  13. αυριο...χκπ...να κάνει μέχρι και ρυπές 20 Km/h Δ..χαμηλή νέφωση ναι....θα έρχεται κ θα φεύγει..διαστήματα ηλιοφάνειας..κάλη θερμοκρασία...λίγο φτερόλακα...super θα είναι..κομπλέ..κάπου θα μας τη φυλάει το βουνο..μπορεί....ισως....μην τα θέλουμε κ όλα δικά μας.. ένα μπράβο στο ΜΙΚ που μας δίνει μια '' ...εικόνα...'' του βουνου με τα γραφόμενα του..και το εννοώ!! ευχαριστούμε!!
  14. 1. Όλγα Κοτσίνα 2. Χρηστος Λάππας 3. Γιωτα Τσιμογιάννη 4. Δημήτρης Καραναστάσης 5. Ράνια Μπούμη 6. Βασίλης Παπαφίλης 7. Κωνσταντινιδης Αχιλλεας 8. Mιχάλης Ζιώτης 9. Γιώργος Παππούς 10. Δαμιανός Μουσουλίδης 11. Γκαβανιδης Γιαννης 12. Ιωαννιδης Αποστολος 13. Αγαθοπουλος Νικος 14. Δρινιας Βαγγελης 15. Γκάτζαρος 16. Μοσχόπουλος 17. Χρήστος Ζάρρας 18. Αφροδιτη κερακη... με επιφύλαξη. 19. Δανιήλ Πανταζης 20. Μελέτης Λουμάκης 21. Βαγγέλης Φουτρης 22. Ανδρέας Μιχόπουλος 23.Ηλιοπουλος Τιμοθεος 24.Συριγου Πενυ 25.Φουκας Βασιλης 26.Φουκα Χριστινα 27.Κωστής Βομπίρης Νιφάδας 28. Drifter 29. Μαρία Λεγάκη 30. Ηλίας Αδάμ 31.Μαρίνου Σοφία 32.Χρήστος Σαββόπουλος 33.Στέλλα Μασαούτα 34.Δήμητρα Πίσσα 35.Γιάννης Ντούμας 36. Πέτρος Τσαντίλας 37. Δημήτρης Παππάς (Dim) 38. Σπανός Ιωάννης 39.βασιλης Αλεξακης 40.αντωνια Κοντη 41. Ηλιας Κουστας 42. Δημητρα Δανεζη 43. Άρης Στρεμμένος 44. Γιώργος Τσαπόγας 45. Αποστόλης Παπαδόπουλος 46. Όλγα Πασσά (μη μέλος) 47.Κυριάκος Διακάτος(kyr) 48.Νέλλη Βάννα 49. Kaps 50. JetSki 51. Kangchenjunga
  15. Καλώς ήρθες!! κ πολύ καλά έκανες!! καλές καταβάσεις κ σε σένα!!
  16. Ρε καποιοι δουλεύουν...!! θα ανέβω Μπιλ..!! θα σου τηλ..τους άλλους δε βλέπω..
  17. 1. Όλγα Κοτσίνα 2. Χρηστος Λάππας 3. Γιωτα Τσιμογιάννη 4. Δημήτρης Καραναστάσης 5. Ράνια Μπούμη 6. Βασίλης Παπαφίλης 7. Κωνσταντινιδης Αχιλλεας 8. Mιχάλης Ζιώτης 9. Γιώργος Παππούς 10. Δαμιανός Μουσουλίδης 11. Γκαβανιδης Γιαννης 12. Ιωαννιδης Αποστολος 13. Αγαθοπουλος Νικος 14. Δρινιας Βαγγελης 15. Γκάτζαρος 16. Μοσχόπουλος 17. Χρήστος Ζάρρας 18. Αφροδιτη κερακη... με επιφύλαξη. 19. Δανιήλ Πανταζης 20. Μελέτης Λουμάκης 21. Βαγγέλης Φουτρης 22. Ανδρέας Μιχόπουλος 23.Ηλιοπουλος Τιμοθεος 24.Συριγου Πενυ 25.Φουκας Βασιλης 26.Φουκα Χριστινα 27.Κωστής Βομπίρης Νιφάδας 28. Drifter 29. Μαρία Λεγάκη 30. Ηλίας Αδάμ 31.Μαρίνου Σοφία 32.Χρήστος Σαββόπουλος 33.Στέλλα Μασαούτα 34.Δήμητρα Πίσσα 35.Γιάννης Ντούμας 36. Πέτρος Τσαντίλας 37. Δημήτρης Παππάς (Dim) 38. Σπανός Ιωάννης 39.βασιλης Αλεξακης 40.αντωνια Κοντη 41. Ηλιας Κουστας 42. Δημητρα Δανεζη 43. Άρης Στρεμμένος 44. Γιώργος Τσαπόγας 45. Αποστόλης Παπαδόπουλος 46. Όλγα Πασσά (μη μέλος) 47.Κυριάκος Διακάτος(kyr) 48.Νέλλη Βάννα 49. Kaps 50. JetSki
  18. Δεν έχει καμία σχέση.Σίγουρα κ έχεις δίκιο, δεν συγκρίνεται το ένα με το άλλο και δεν ανήκουν στην ίδια κατηγορία.Είναι διαφορετικά πράγματα.Σαφώς είναι πιο δύσκολο και απαιτεί εκπαίδευση και διαδικασίες η ελεύθερη πτώση ενώ το bungie είναι για όλους.Συμφωνώ και πολυ καλά το ανέφερες. Αυτό που ήθελα να πώ (κ ίσως να μην το διατύπωσα σωστά..) είναι ότι στο Bungie ή στο Base jump πιστεύω (προσωπική άποψη καθαρά..) έχεις μεγαλύτερη αμεσότητα-αίσθηση του ύψους που βρίσκεσαι κ αυτο σου δίνει στιγμιαία περισσότερο αδρεναλίνη. το είπες κ μόνος σου ... Έχω περάσει απο την βασική στατικού με 3 άλματα. Η βουτια πού έκανα στα 140 bungie μου έδωσε περισσότερο αδρεναλίνη και απο τα παραπάνω 3 (... καθαρά προσωπική αίσθηση...) Ελεύθερη δεν έχω κάνει..δεν έχω άποψη. Σαφώς κ δεν τα βάζω στην ίδια κατηγορία...για μενα είναi κάπως έτσι bungie : fun for while (party trick) αλεξιπτωτο : more addictive (sport) Φιλικά Στράτος
  19. ξέρεις οτι είμαι κοινωνικός... Καλώς ήρθες κ έσυ...!!!
×
×
  • Create New...