Καλησπέρα σε όλα τα μελή και φίλους του sc.Ονομάζομαι Στράτος, είμαι 28 ετών και μένω Αθήνα (Πειραιά) τα τελευταία 11 χρόνια. Η καταγωγή μου είναι από νησί και η δουλεία μου έχει σχέση με τη θάλασσα. Είμαι λάτρης της θάλασσας, αν μη τι άλλο, της κολύμβησης, της αυτόνομης κατάδυσης, της ιστιοπλοΐας…κ.τ.λ. Μην απορείτε…!!Το άγνωστο, ανεξήγητο αθέατο του βουνού ήταν πάντα κάτι ξένο για μένα αλλά και η μεγαλύτερη πρόκληση που είχα.
Αποφάσισα λοιπόν να πάω εκεί ψηλά που όλα είναι άσπρα..!!
Με έπεισαν κάτι φίλοι και ανέβηκα στο βουνό για σκι. Δεν έκανα σκι αυτό εννοείται…Δεν μπορώ να πω, τις κατέβηκα οοολεεες τις πίστες αλλά όχι μετά πέδιλα..! Κουράστηκα… …νεύριασα.. αγανάκτησα…γελασα..επεσα..σηκωθηκα..περασα καταπληκτικά! Αλλά σκι δεν έκανα! Την δεύτερη φορά έμαθα να σταματώ με τα πέδιλα (φανταστείτε τι έκανα την πρώτη φορά) και πήγα σε κόκκινη όπου και είχα ένα σοβαρό ατύχημα. Έσπασα την κλείδα .
Σε όλη τη διαδρομή για το νοσοκομείο η μονή φράση που είπα ήταν ‘’Εγώ φταίω! Όταν γίνω καλά θα ξανάπαω στο βουνό’’. Υπερεκτίμησα τις δυνατότητες μου. Δεν έφταιγε το άθλημα. Ήμουν σίγουρος. Η ασφάλεια στη χιονοδρομία είναι ένα μεγάλο και σοβαρό θέμα που θα πρέπει να το λαμβάνουμε όλοι υπόψη μας.(Τα posts στο χιονοδρομία και ασφάλεια είναι θησαυρός)Από αυτή τη στιγμή με μάγεψε, με συνεπήρε! Η μεγαλύτερη αυτή πρόκληση έγινε και η μεγαλύτερη μου αγάπη και πάθος για το σκι! Οι στιγμές που μου έχει χαρίσει είναι κάτι παραπάνω από μοναδικές.
Κάνω σκι οχτώ 8 χρόνια στα περισσότερα χ/κ της χωράς. Σας ανακάλυψα από το διαδίκτυο τα τελευταία δυο 2 χρόνια όταν άρχισα να ψάχνω το κάτι παραπάνω. Κάνετε φοβερή δουλεία και συγχαρητήρια γι αυτό. Δεν σας κουράζω άλλο. Αυτά και αλλά πολλά δικά μου και δικά σας, θα τα πούμε και ελπίζω να μοιραστούμε αν το θέλετε από κοντά. Δεν γνωρίζω πολλά για το Σύλλογο αλλά ανυπομονώ να σας γνωρίσω όλους.
Με εκτίμηση
Αlbedo