Jump to content

Kangchenjunga

Χρήστης Forum
  • Content Count

    177
  • Joined

  • Last visited

 Content Type 

Profiles

Forums

Calendar

Κατηγορίες Περιεχομένων

Νέα

Ανακοινώσεις - Events

Gallery

Everything posted by Kangchenjunga

  1. Καλησπέρα σε όλα τα μελή και φίλους του sc.Ονομάζομαι Στράτος, είμαι 28 ετών και μένω Αθήνα (Πειραιά) τα τελευταία 11 χρόνια. Η καταγωγή μου είναι από νησί και η δουλεία μου έχει σχέση με τη θάλασσα. Είμαι λάτρης της θάλασσας, αν μη τι άλλο, της κολύμβησης, της αυτόνομης κατάδυσης, της ιστιοπλοΐας…κ.τ.λ. Μην απορείτε…!!Το άγνωστο, ανεξήγητο αθέατο του βουνού ήταν πάντα κάτι ξένο για μένα αλλά και η μεγαλύτερη πρόκληση που είχα. Αποφάσισα λοιπόν να πάω εκεί ψηλά που όλα είναι άσπρα..!! Με έπεισαν κάτι φίλοι και ανέβηκα στο βουνό για σκι. Δεν έκανα σκι αυτό εννοείται…Δεν μπορώ να πω, τις κατέβηκα οοολεεες τις πίστες αλλά όχι μετά πέδιλα..! Κουράστηκα… …νεύριασα.. αγανάκτησα…γελασα..επεσα..σηκωθηκα..περασα καταπληκτικά! Αλλά σκι δεν έκανα! Την δεύτερη φορά έμαθα να σταματώ με τα πέδιλα (φανταστείτε τι έκανα την πρώτη φορά) και πήγα σε κόκκινη όπου και είχα ένα σοβαρό ατύχημα. Έσπασα την κλείδα . Σε όλη τη διαδρομή για το νοσοκομείο η μονή φράση που είπα ήταν ‘’Εγώ φταίω! Όταν γίνω καλά θα ξανάπαω στο βουνό’’. Υπερεκτίμησα τις δυνατότητες μου. Δεν έφταιγε το άθλημα. Ήμουν σίγουρος. Η ασφάλεια στη χιονοδρομία είναι ένα μεγάλο και σοβαρό θέμα που θα πρέπει να το λαμβάνουμε όλοι υπόψη μας.(Τα posts στο χιονοδρομία και ασφάλεια είναι θησαυρός)Από αυτή τη στιγμή με μάγεψε, με συνεπήρε! Η μεγαλύτερη αυτή πρόκληση έγινε και η μεγαλύτερη μου αγάπη και πάθος για το σκι! Οι στιγμές που μου έχει χαρίσει είναι κάτι παραπάνω από μοναδικές. Κάνω σκι οχτώ 8 χρόνια στα περισσότερα χ/κ της χωράς. Σας ανακάλυψα από το διαδίκτυο τα τελευταία δυο 2 χρόνια όταν άρχισα να ψάχνω το κάτι παραπάνω. Κάνετε φοβερή δουλεία και συγχαρητήρια γι αυτό. Δεν σας κουράζω άλλο. Αυτά και αλλά πολλά δικά μου και δικά σας, θα τα πούμε και ελπίζω να μοιραστούμε αν το θέλετε από κοντά. Δεν γνωρίζω πολλά για το Σύλλογο αλλά ανυπομονώ να σας γνωρίσω όλους. Με εκτίμηση Αlbedo
  2. Καλησπέρα απο μένα.Σας ευχαριστώ για την ανταπόκριση!Εχω δοκιμάσει τα metron και τα sx της προηγούμενης χρονιάς.Το drive 11 δεν το έχω βρεί ακόμα σε κατάστημα για ενοικίαση.Οπως και να έχει έχω καταλήξει στο sx 11 ή 12.Έχω μείνει ικανοποιημένος από δοκιμές στα προηγούνενα μοντέλα.Τα metron μου φάνηκαν αρκέτα σκληρά.Εχω λαθάκια στην τεχνική μου σίγουρα οπότε θα πάρω κανένα μάθημα για να τα διορθώσω.Ισως ξεπεράσω το φόβο της μεγάλης ταχήτητας.Αυτο πιστευω ειναι που με κρατάει πίσω.Ειδικά στην γραμμή πτώσης όπου πλαγιολισθάινω με φρένα.Διορθώνεται έτσι δεν είναι..
  3. Καλημέρα σε όλα τα μέλη και φίλους του φόρουμ!Είμαι νέος εδώ και θέλω την βοήθεια σας και την γνωμη σας στα παρακάτω.Κάνω σκι 8 οκτώ χρόνια.Είμαι 1.70, 78kg και το επίπεδο μου είναι προχωρημένος (κάλος στην πίστα-κρατάω την τεχνική μου στις κοκκινες και την χαλάω λίγο στις μάυρες).Εφθασε η στιγμή να πάρω δικά μου πέδιλα.Κάνω cross carv και μια ιδέα από GS με μεσαία ακτίνα.Τον διαχωρισμό μεταξύ του cross και του gs είναι κάτι το οποίο δεν εχω κατανοήσει πλήρως ακόμα τόσο σε τεχνίκη όσο και στα πέδιλα.Πάντως με αυτό θέλω να ασχολήθω περισσότερο και δεν είμαι ακόμα σε θέση να ξέρω αν οι πίστες στα δικά μας χ/κ προσφέρονται να το κάνω η πρέπει να ξενιτεύθω.Πιστέυω ότι ένα σχετικά σκληρό πέδιλο θα με βοηθήσει να βελτιώσω την τεχνική μου(καλύτερη ανταπόκριση-συμπεριφορά στις μεσαίες στροφές με μεγάλη ταχύτητα που θέλει το cross) και να ανέβω επίπεδο.Μετα απο έρευνα αγοράς σε ιστιοσελίδες και καταστήματα έχω καταλήξει σε 3 τρία μοντέλα και θα ήθελα σας παρακαλώ την βοηθεια σας και την γνώμη σας για την τελική επιλογή μου όπως και για τα παραπάνω. Α) Atomic Drive 11 (2009) 164cm (16.5m) 110-70-96,5 Atomic sx 11 (2009) 162cm (15m) 113-68-96.5) Γ) Atomic Metron 11 B5 (2008) 164cm (14m) 123-76-107 H επιλόγη μου σε πέδιλα της Atomic έχει να κανει με το ότι τις περισσότερες φορές εχω νοικίασει πέδιλα αυτης της εταιρείας και έχω μείνει πόλυ ικανοποιημένος.Και για κανέναν άλλο λόγο. Εχω μπότα με flex 100 και είναι καλούπι ιταλικό μαφιόζικο Μου πάει γάντι. Πιστέυετε οτι θα χρειαστώ μαθηματάκια για να βελτιωθώ στην τεχνική GS η θα τα καταφέρω και μόνος μου? Σας ευχαριστώ! Με εκτίμηση σε όλους τους φίλους του φόρουμ! Αlbedo
×
×
  • Create New...