Jump to content

kangoogr

Χρήστης Forum
  • Content Count

    121
  • Joined

  • Last visited

 Content Type 

Profiles

Forums

Calendar

Κατηγορίες Περιεχομένων

Νέα

Ανακοινώσεις - Events

Gallery

Everything posted by kangoogr

  1. Τάκα Τάκα τα ξεπετάω ποια. Εσυ δεν κάνεις τιποτα από αυτά?
  2. Καλησπέρα, σκέφτηκα να ανοίξω αυτό το θέμα για το πως πρέπει να περιποιούμαστε τον εξοπλισμό μας μετά από μια γεμάτη ημέρα σκι. Εγώ κάνω τα ακόλουθα (αν πρόκειται να περάσουν μέρες μέχρι την επόμενη) : Πέδιλα: Καλό στέγνωμα με ελαφριά πετσέτα και απομάκρυνση υγρασίας. Τα αφήνω όρθια εκτός θήκης κάποιες μέρες σε πετσέτα πάνω. Οπτικός έλεγχος σε πέλμα πεδίλου και δέστρα για τυχόν χτυπηματα. Έλεγχος στα μαχαίρια. (Αλήθεια κάποιες ελάχιστες πιτσιλιές σκουριάς πως τις βγάζουμε?) Μπότες Καλό στέγνωμα εξωτερικά με πανί. Βγάζω το εσωτερικό μποτάκι και το αφήνω να στεγνώσει καλά για κάποιες μέρες.(Μπορείς να χρησιμοποιήσεις στεγνωτήρα μαλλιών??) Απομακρύνω τις λάσπες από τα πέλματα. Μπατόν Στέγνωμα και έλεγχος ευθύγράμμησης. Αφού περάσουν κάποιες μέρες και "τραβήξουν" τα πέδιλα και οι μπότες αποθηκεύονται στις ειδικές θήκες τους. Κράνος Σκούπισμα και το αφήνω έξω να φύγει η υγρασία και να "ξε-ιδρώσει". Μάσκα/Γυαλιά Αν έχουν αφρό στο περίγραμμα(για μάσκες κυρίως) το αφήνεις να στεγνώσει και το γυαλί καθάρισμα μόνο με το ειδικό πανάκι. Σακίδιο Άδεισμα και άπλωμα για να στεγνώσει με ανοιχτές όλες τις τσέπες. Ρουχισμός (Μπουφάν, Παντελόνια, Κάλτσες, Θερμοεσώρουχα,γάντια κ.α.) Τα αφήνεις να στεγνώσουν τελείως πρώτα και αν κάτι θέλει πλύσιμο το πλένεις σύμφωνα με τις οδηγίες. Ποτέ δεν αποθηκεύεις ρούχο αν δεν είναι τελείως στεγνό. Αυτά κάνω πάντα μετά από κάθε χιονοδρομική μέρα και έχω τον εξοπλισμό μου σε όσο μπορώ καλύτερη κατάσταση. Συμβουλές και υποδείξεις από ειδικότερους στο θέμα και στο χώρο από εμένα θα ήταν καλό για όλους μας να ειπώθούν. Είναι χρήσιμο για όλους μας Ευχαριστώ
  3. kangoogr

    Cross Country Skis

    THX Makis Για όλες τις απαντήσεις. Εσύ ασχολήσε και με cross-country? Επίσης το fish scale που έχει βοηθάει στην αποφυγή ολίσθησης προς τα πίσω και έιναι waxless?? Πρέπει να είναι γύρω στο 1. Ερώτηση : Μόνο σε πατημένες πίστες/ειδικές (με αυλάκι) για cross country με διαδρομο μπορώ να τα δουλέψω ή και γενικά και σε χιονοδιαδρόμους ψιλοπατημένους αλλά χωρίς αυλάκι?
  4. kangoogr

    Cross Country Skis

    Sporty ο γερμανός ποιός είναι Camber τι είναι? Η έναρξη της κοιλότητας επίσης είμαι 175 69 κιλά. Ειδικότερα για την σκληρότητα αν το κατάλαβα με ισομερή κατάτακη του βάρους και στα δύο πέδιλα το χαρτί θα πρέπει να μπορεί να τραβηχτεί και με κατανομή βάρους σε ένα πέδιλο να μην μπορεί να τραβηχτεί. Δεν υπάρχει κάποιο κατάστημα να τα στείλω να τα μοντάρουν οι ίδιοι?? ή να πάω εγώ?? Για αθήνα τουλάχιστον. **Για φυσική κατασταση σε χαλαρή φάση δηλαδή έλεγα να τα χρησιμοποιήσω. Και τελικά αξίζει να τα φτιάξω ή είναι πολύ παλιά και ξεπερασμένα??
  5. kangoogr

    Cross Country Skis

    Photos απότα πέδιλα...
  6. kangoogr

    Cross Country Skis

    Όχι δεν εχουν δέστρες. Φώ το θα ανεβ'ασω μάλλον αύριο.
  7. kangoogr

    Cross Country Skis

    Καλησπέρα, βρήκα στην αποθήκη μου κάτι πέδιλα καινούργια για cross-country της Pale, wax less με fish scale για να μην γρυστράνε προς τα πίσω και είπα μπας τα φτιάξω. Είναι του παλιού στυλ με της μύτες προς τα πάνω όχι σαν ττου σημερινού στυλ. Ξέρετε κανένα κατάστημα να πουλάει δέστρες και μπότες για cross-country?? Αξίζει τον κόπο να ασχοληθώ να τα φτιάξω? Ευχαριστώ **
  8. Πώς θα το μάθουμε άραγε μια μέρα πριν ?? ps: ΤΕΟ το βουναλάκι είναι η κορυφή του igloo??
  9. Ισχυει κατι τέτοιο?? Τα Κελλάρια και η Φτερόλακα έχουν κατακλυστεί από αγέλες πουδρόκερων ( Poudrokerus parnassious : το γνωστό μικρόσωμο θηλαστικό , με ένα ή δύο κέρατα, μικρά σαν λέπια, ανάμεσα στα αυτιά, ενδημικό του Παρνασσού , σε υψόμετρο άνω των 1800 μ., με παχύ-σκληρό δέρμα , φουντωτό τρίχωμα λευκό , σηκωτή ουρά, μικρά -παχιά - πολύ δυνατά πόδια , μουσούδα μυτερή , μάτια μεγάλα , βλεφαρίδες γυριστές ) που έχουν τρυπώσει κάτω από το φρέσκο χιόνι , παίζουν και απολαμβάνουν την χιονοβραδιά . Αν και αρχικά φοβόντουσαν, φαίνεται ότι έχουν αρχίσει να συνηθίζουν την όχληση απο τα διαστρωτικά
  10. Και κατεβαίνει προς τα μας....Ελπίζουμε... Σύμφωνα με τουε ειδικούς πάντα...
  11. περιμένουμε χιονοπτώσεις ειδικά το σαββατοκύριακο. Επιτέλους χειμώνας σοβαρός...
  12. Δεν μπορούσε μια εβδομάδα νωρίτερα να τακάνει αυτά??
  13. Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά...και καλά. Μόλις γύρισα από Καρπενήσι και το μόνο που έχω να σας πω είναι πως περάσαμε τέλεια έστω και χωρίς το πολυπόθητο χιόνι. Το χιονοδρομικό έμοιαζε σαν να ήταν Μάϊος με μόνο χιονούρες. Θα προσπαθήσω να ανεβάσω photos. Όλοι είμαστε σε αναμονή χιονιού αλλά τελικά η καλή παρέα και η καλή διάθεση είναι το πάν για να περάσεις καλά. Φιλικά
  14. Ναι γιατί ενώ τώρα έπρεπε να χαλαρώνω και να απολαμβάνω τους καρπούς των κόπων μου χωρίς άγχος οπως το είχα εδώ και 5-6 μήνες χαλάρωσα και μου βγαίνουν όλα τώρα...Άγχος ψυχοσωματικά φοβίες και τέτοια...(όποιος έχει περάσει καταλαβαίνει). ΟΠΟΤΕ: ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΕΠΕΙΓΌΝΤΩΣ...έστω και χωρίς χιόνι...
  15. Καλησπέρα. Μόλις μίλησας με ΧΚΚ και μου είπαν για Χριστούγεννα ότι είναι από δύσκολο εώς απίθανο να καταφέρουν να ανοίξουν. Ήδη το χιόνι δεν ειναι αρκετό και καλής ποιότητας. Περιμένουν να ρίξει αύριο λίγο αλλά όχι τίποτα το σημαντικό ώστε να μας κάνει την χάρη και περιμένουν να δώσει σοβαρό χιόνι μετά τα Χριστούγεννα ίσως μετά και την Πρωτοχρονία. Εγώ προσωπικά δεν θα πάρω σκί μαζί μου και αν γίνει κάνα θαύμα προτιμώ να νοικιάσω από το να καταστρέψω τα δικά μου στις πέτρες. Μην ξεχνάμε πως το ΧΚΚ έχει κάμποσες από δαύτες που καλύπτονται μόνο από μεγάλη χιονόπτωση. Άσε που φοβάμαι και τραυματισμούς από πέτρες. Τί να κάνουμε λοιπόν?? Αντί για σκι, εναλλακτικά βολτίτσες, καθαρός αέρας, ξεκούραστος ύπνος, πεζοπορείες και γενικά χαλάρωση και βασικότερα από όλα "Anti-Stress" γιατί περνάω μια περίοδο δύσκολη χωρίς σοβαρό λόγο. Μάλλον άγχος που με γ@..ει τώρα που περάσαν τα δύσκολα με δουλεία και προσωπικά. Το χειρότερο από όλα δεν είναι πως δεν θα κάνουμε σκι αλλά πως δίνει καιρό ζέστη σχετικά με την περιοχή και την εποχή με νοτιάδες και βροχές. Υπομονή...Χιόνια θα έρθουν σύντομα...
  16. Τι νέο.... Μακάρι να κρατήσει και για Χριστούγεννα που θα είμαστε πάνω.
  17. Λέγοντας πιατάκι εννοείς τον αναβατήρα Τάκη Φλέγγα??
  18. Περιμένουμε το θάυμα των Χριστουγέννων δηλαδή για να δούμε άσπρη μέρα? Κάνα φως στο τούνελ?? http://www.snow-forecast.com/resorts/Karpenisi/6day/top
  19. Γειά και πάλι... Διαβάζω πολύ δυσάρεστα πράγματα για τις ημέρες των Χριστουγέννων από πλευράς καιρού (24/12 - 28/12). Βλέπω για κάτι λιακάδες και βρόχες. Έχει πάρει το ματάκι/αυτάκι σας τίποτα? Λέτε να μείνουμε με την χαρά?? Ειδικά για Καρπενήσι που θα είμαι και που είναι και σε αρκετό υψόμετρο δεν βλέπω τρελλά πράγματα όπως και παντού άλλωστε. Ας ελπίσουμε να μας εκπλήξει για άλλη μια φορά ο καιρός και να μας τα ασπρίσει όλα. Κανένας ειδικός που να μπορεί να μας διαφωτίσει μετεωρολογικά (stefoxe)?? Φιλικά Γιάννης
  20. Έλεγα μπας και υπάρχουν προβλέψεις για το επόμενο 10-12ήμερο. Αν περιμένουμε χιονοπτώσεις και τέτοια για την περιοχή.
×
×
  • Create New...