kangoogr
Χρήστης Forum-
Content Count
121 -
Joined
-
Last visited
Content Type
Profiles
Forums
Calendar
Κατηγορίες Περιεχομένων
Νέα
Ανακοινώσεις - Events
Gallery
Everything posted by kangoogr
-
Έχετε μιλήσει με ΧΚΚ να σας πούνε πως βλέπουν τα πράγματα για τις επόμενες ημέρες?
-
Για Χριστούγεννα πως το βλέπετε βρε παιδιά από την εμπειρία σας?? Θα είναι ανοιχτό?? THX
-
Απο πού ήθελε αλυσίδες σήμερα?
-
Καλωσόρισες. Να ξέρεις πάντα πως εκτός από το Ι.Χ. υπάρχουν σχεδόν σε καθημερινή βάση τα Ski Bus για Παρνασσό, Καλάβρυτα. Επίσης αν θες παρέα και δεν θες να οδηγήσεις έλα να γνωρίσεις κόσμο και μπορεί κανείς που πάει για βουνό και έχει χώρο να σε παίρνει μαζί του. Φιλικά
-
Παιδιά γνωρίζει κανείς να μας πει τα έργα συντήρησης που έχουν γίνει φέτος στο Καρπενήσι. Διαβάζω ότι πολλά χρόνια διαμαρτύρονται για τις διάσπαρτες πέτρες στις πίστες που δέν έχουν απομακρυνθέι εδώ και χρόνια και μόνο καλύπτονται από το χιόνι καθ'ως και ότι τώρα ξεκινούσαν αντικαταστάσεις στα συρματόσχοινα για την φετινή χρονιά. Όποιος γνωρίζει ας μας ενημερώσει. PS: Διαβάστε σχετικά στο αντίστοιχο forum του snowreport για το χιονοδρομικό.
-
Καλημέρα, τα προιόντα dare2be τα γνωρίζει κανείς να μας πει εντυπώσεις? Πρόσφατα πήγε ένας φίλος Αγγλία και έφερε καμιά 10ρια προιόντα που δείχνουν αρκετά καλά παρόλο το χαμηλό της τιμής τους. Πήρα ένα παντελόνι για σκί γύρω στα 45 ευρώ!!! με θεωρητικά πολύ καλά χαρακτηρηστικά μόνωσης και αδιαβροχοποίησης εφάμμιλο με κάποιο πολύ πολύ ακριβότερα που έχω (North Face και άλλα). Όποιος γνωρίζει περισσότερα για αυτή την εταιρία ας ή έχει εμπειρία ας πεί. Ευχαριστώ
-
Welcome...
-
Εύχομαι και το ίδιο να ισχύει και στο Καρπενήσι...
-
Καλημέρα. Τελικά βρέθηκε δωμάτιο στο Καρπενήσι. ;-)
-
Καλημέρα σε όλους και όλες. Ψάχνοντας εδω και μέρες για να κλείσω χριστουγεννιάτικες διακοπές στο Καρπενήσι από 24-27/12 δεν βρήκα δωμάτιο ούτε για δείγμα ακόμη και στα πανάκριβα. Η αναζήτηση αυτή ξεκίνησε εδώ και δέκα μέρας. Τελικά και με μεγάλη μου λύπη αποφασίζαμε να αλλάξουμε προορισμό και να πάμε προς Πήλιο. Βρήκα δωμάτιο στο υποτειθέμενο καλύτερο ξενοδοχείο στα Χάνια του Πηλιόυ.(όποιος έχει πάει καταλαβαίνει πιο είναι). Θέλω να σας ρωτήσω αν έχει μείνει κανείς τελευταία στο ξενοδοχείο αυτό{Chania Palace}(θεωρητικά είναι τετράστερο) και επίσης εντυπώσεις από την περιοχή και φυσικά το χιονοδρομικό. Αν κάποιος δεν θέλει να πεί ή να ρωτήσει κάτι δημόσια PM. Σημειωτέον τιμή για δικλίνο 150 €. Ευχαριστώ. PS: Αν κάποιος μπορεί να βοηθήσει και έχει καμιά άκρη για Καρπενήσι θέλω 2x δίκλινα.
-
Εΰχαριστώ για τις απαντήσεις.
-
Μην σπου πω πως τα βλέπω τα συγκεκριμένα και πρώτη φορα..
-
Ούτε ένα ελαφρύ απλό για τον κορμό? Εκεί με ενδιαφέρει εμένα. Το θεωρεις πλεονασμό?
-
Σκέφτομαι να πάρω της Rossignol το αντίστοιχο. Λέει σαν αγορά? Εσυ όταν λες αγωνιστικούς στοίβους τι εννοείς?? Για αγώνες ή χάρη λόγου το είπες? Που βρήκες Demon??
-
Πόσοι έχετε και χρησιμοποιήτε?
-
Καλημέρα, πόσοι από εσάς χρησιμοποιήτε πέρα από κράνος που το θεωρώ άκρως απαραίτητο, επίσης και προστατευτικά για πλάτη?? Το θεωρείται απαραίτητο κομμάτι στον εξοπλισμού μας?? Για Off-Piste και Free Style μάλλον ναι, αλλά για πίστα?? Προσανατολίζομαι προς την αγορά ενός. Ευχαριστώ
-
Καλημερα. Δεν πρόλαβα να σας γράψω τίποτα εχθές για την συνάντησή μας στο Φάληρο την Τετάρτη που μας πέρασε. Χαίρομαι που υπάρχουν ακόμη παρέες με αγάπη γύρω από τον χώρο με αίσθημα ανιδιοτέλειας για αυτό που γουστάρουν να κάνουν στο βουνό είτε αυτό λέγεται σκι είτε ορειβασία κλπ κλπ. Καλώς σας βρήκα λοιπόν...και καλή μας συν Φιλικά Γιάννης.
