Ο ναρθηκας θα στο κρατει λιγο πιο σταθερο απλα δεν θα σε σωσει τελειως. Εμενα ο γιατρος μου ειχε πει οτει δεν χρειαζεται αλλα αν με βοηθαει στην αρχη ας τον φοραω. Μετα να τον βγαλω οπωσδηποτε για να μην το συνηθισω. Τωρα ειμαι περιπου 8 μηνες απο την επεμβαση και τον εχω φορεσει 1 φορα μονο, δεν μου εκανε και ιδιαιτερη διαφορα.