-
Content Count
3,156 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
31
Content Type
Profiles
Forums
Calendar
Κατηγορίες Περιεχομένων
Νέα
Ανακοινώσεις - Events
Gallery
Everything posted by leonidastria
-
Καποια στιγμη οπως λεμε εδω και τοσα ποστ ,νομιζω πως ο συλλογος πρεπει να παει ενα St. Moritz ! Ιδιαιτερα δε αν ξερει το μελος οτι το 2020 θα παει ο συλλογος σ αυτο το Χ/Κ ενδεχωμενα να κανει και το κουμαντο του και η εκδρομη να μπορει να βγει οσον αφορα τις συμμετοχες !Θελω να πω δηλ δεν θα ηταν κακο στην ΓΣ να παρθει μια αποφαση για την εκδρομη σε δυο χρονια ,αν δεν μπορει να βγει νωριτερα (εννοω τις συμμετοχες).Θα μου πειτε γιατι να μην μπορει να βγει ...λεφτα εχουμε.... Λεω σε δυο χρονια για να μπορεσουν οσο γινεται περισσοτερα μελη να απολαυσουν ενα τετοιο ταξιδι ,εκτος αν θελει ο συλλογος, να γινει με λιγοτερες συμμετοχες και πιο "ελιτιστικη".Θα μου πειτε οσο πιο νωρις αποφασισει καποιος να παει τοσο πιο φθηνη θα ειναι σε σχεση με το μελλον.Στο σκεπτικο που ανεφερα η κεντρικη ιδεα δεν ειναι το κοστος ,αλλα ο προγαραμματισμος και η επιτευξη του στοχου-ταξιδιου απο καποιον οχι τοσο οικονομικα ανετο.
-
Μέλος Του Συλλόγου Ή Μέλος Του Forum
leonidastria replied to gatz's topic in Προτάσεις - Ερωτήσεις προς τον Σύλλογο
χαχαχαχαχα -
Αν υποθεσουμε οτι η δευτερη εκδρομη (οπως εγινε φετος ) ειναι λιγο πιο ακριβη και αν η δευτερη γινει πρωτη ...τι πειραζει δηλ ?Ας το δοκιμασει ο συλλογος ,δεν ειναι πια και η αγορα κανενος οικοπεδου..
-
Μέλος Του Συλλόγου Ή Μέλος Του Forum
leonidastria replied to gatz's topic in Προτάσεις - Ερωτήσεις προς τον Σύλλογο
Αααααα εδω θα τα χαλασουμε ! Τον Νικο μονο σουπια και υπουλο δεν μπορει κανεις να τον πει !!! Οτι εχει το λεει ευθαρσως (με θαρρος δηλ) Αν δεν συμφωνουμε με τις αποψεις του ειναι αλλο θεμα ,αλλα ποτε δεν ηταν υπουλος,μακαρι να εχεις εχθρο τον president !!!Ο president ειναι ενα μυαλο ακονισμενο απο το πεζοδρομιο και την ζωη, γι αυτο και ειναι πετυχημενος επιχειρηματιας ,γιατι ξερει να "διαβαζει". Τωρα το ποσες φορες εχω μαλωσει εγω με τον Νικο ειναι αλλη υποθεση ... -
Αν εχει χιονι και καλες θερμοκρασιες θα το πανε μεχρι και του Θωμα ?
-
Ποτε θα κλεισουν Νικο?
-
Εντυπωση παντος μου κανει πως αν και ο καιρος μας εκανε την χαρη και μαλιστα τελος Μαρτιου ,βαζοντας χιονι σε αρκετα Χ/Κ παρ ολα αυτα δεν υπαρχει ιδιατερο ενδιαφερον απο τους χιονοδρομους να συνεχισουν να χαιρονται τις πιστες των Χ/Κ κι απ την αλλη μερια ...σου λεει το Χ/Κ σιγα μη συνεχισω να λειτουργω για 20 νοματαιους ...Κριμα ! Τελικα μαλλον δεν μας φταιει ο καιρος ,αλλα ..."ο κακος μας ο καιρος " !
-
Δε το βλεπω...αμα μαζεψαν τραπεζακια και σεζλογκ ...παρ ολο που η καμερα δειχνει πως το χιονι εφθασε παλι μπροστα απο το snowbar και θα μπορουσαν αν κρατησει ο καιρος να δουλεψουν με ενημερωση ομως,πολυ καλα !
-
Μηπως ν ανοιξω και τον Απριλιο ... ?
-
Μέλος Του Συλλόγου Ή Μέλος Του Forum
leonidastria replied to gatz's topic in Προτάσεις - Ερωτήσεις προς τον Σύλλογο
Να μια ωραια ιδεα που θα μπορουσε να τρεξει σχετικα ευκολα ,αλλα θα μπορουσε να ειναι και δικοπο μαχαιρι ...Ο νοων νοειτω...!!! -
Μέλος Του Συλλόγου Ή Μέλος Του Forum
leonidastria replied to gatz's topic in Προτάσεις - Ερωτήσεις προς τον Σύλλογο
Δραττομαι της ευκαιριας και σχολιαζω την αξια του like για μενα προσωπικα, επειδη το εβαλα ισως σε καποιες αντικρουομενες αποψεις. Ετσι λοιπον το like για μενα ειναι ενα ειδος σεβασμου σ αυτον που καταναλωσε φαια ουσια και προβληματιστηκε με καποιο θεμα,ειτε συμφωνω ειτε οχι ! -
Μέλος Του Συλλόγου Ή Μέλος Του Forum
leonidastria replied to gatz's topic in Προτάσεις - Ερωτήσεις προς τον Σύλλογο
Σακη (garsak) θα γινεις μελος του συλλογου ? -
Ενδιαφέρον Για Τον Σύλλογο.
leonidastria replied to ΑΛΕΞΗΣ's topic in Προτάσεις - Ερωτήσεις προς τον Σύλλογο
1.Το χαρακτηριζω ευκολη καραμελα για καποιον που καταλαβαινω αμεσως πως το λεει για να υπεκφυγει της ερωτησης ..γιατι δεν γινεσαι μελος !Ευκολα καταλαβαινεις ποιος ενδιαφερεται για την επιλυση των προβληματων ενος Χ/Κ. 2.Δεν ειναι αποκλειστικος λογος υπαρξης του συλλογου και το ξερεις πολυ καλα.Αντιθετα με οτι υποστηριζεις ,απο καθε ΔΣ και αναλογα με τις συγκυριες ειτε περισσοτερο ειτε λιγοτερο ,παντα υπηρχε πιεση και προσπαθεια αναδειξης και επιλυσης προβληματων στα Χ/Κ. Ολα αυτα βεβαια μεσα στα επιτρεπτα και λογικα επιπεδα ...Δεν μπορει πχ οπως ειχες προτινει , ο συλλογος να οργανωση διαδηλωση στο υπουργειο διαμαρτυρομενος γιατι δεν το ενα και δεν το αλλο στον Παρνασσο ,εν μεσω κρισης και οταν ο Ελληνας ψαχνει στα σκουπιδια να φαει !Θα καταντουσαμε γραφικοι! Αντιθετα με τις εσφαλμενες αυτες αποψεις, δινουμε λαβη σε καποιο μελος του φορουμ ,να λεει οτι ο συλλογος δεν κανει τιποτα!Κανουμε δηλ κακο στον συλλογο ! -
Ενδιαφέρον Για Τον Σύλλογο.
leonidastria replied to ΑΛΕΞΗΣ's topic in Προτάσεις - Ερωτήσεις προς τον Σύλλογο
Κι οχι μονο αυτο...αλλα βρηκαμε και την ευκολη καραμελα ...Δεν με καλυπτει ο συλλογος ωστε να γινω μελος ,γιατι βλεπω οτι δεν κανετε κατι για τα Χ/Κ της Ελλαδας που εχουν προβληματα και δεν τα λυνετε ! -
Να σας ζησει Μαρια και Ηλια ,να ειναι γερη και τυχερη και να την καμαρωνετε μεχρι τα βαθεια σας γεραματα !!!
-
κι εχουν R 14m ,ενω τα πιο μεγαλα 18 απ οτι βλεπω ?
-
Καταστροφική Βλάβη Αναβατήρα
leonidastria replied to Χρήστος Μ.'s topic in Γενική Συζήτηση για Χιονοδρομία και Ασφάλεια
Αυτοκολητο ,Νουλικας ...βλεπω ! -
Καλως βρεθηκαμε !!!
-
Γιατι τα δινεις?
-
Καταστροφική Βλάβη Αναβατήρα
leonidastria replied to Χρήστος Μ.'s topic in Γενική Συζήτηση για Χιονοδρομία και Ασφάλεια
Συμφωνα με το αρθρο https://liftblog.com/2016/03/15/yan-high-speed-quads-20-years-later/ καταλαβαινει κανεις πως περισσοτερες πιθανοτητες για ενα ατυχημα τυπου κατασκευαστικης ατελειας ,θα μπορουσαμε να περιμενουμε ...εδω : https://www.remontees-mecaniques.net/bdd/reportage-tsd4-de-la-roca-yan-lift-engineering-1057.html ... -
Χρονια πολλα στους εορταζοντες ,παντα με υγεια και ολιγον απο τυχη !!!
-
Εβρεχε απο τις 8 μεχρι 10:30 ...Κατα τις 11+ εβγαλε ηλιο...σα να γελουσε ο καιρος που τα χαλασε ολα !
-
Δυστυχώς...βρεχει στα 3-5 πηγάδια και δεν δείχνει να αλλάζει η κατάσταση...Σκι σήμερα ...niente,nichts ,γιοκ sent with my WP using tapatalk
-
Καταστροφική Βλάβη Αναβατήρα
leonidastria replied to Χρήστος Μ.'s topic in Γενική Συζήτηση για Χιονοδρομία και Ασφάλεια
Βιντεακι απο αλλη οπτικη γωνια ...καπου στο τελος του, δειχνει οτι μπορεσαν να το σταματησουν https://streamable.com/6cucb -
Καταστροφική Βλάβη Αναβατήρα
leonidastria replied to Χρήστος Μ.'s topic in Γενική Συζήτηση για Χιονοδρομία και Ασφάλεια
Και οι ελεγχοι προφανως θα γινονται ...και το κουμπι θα πατησε ο χειριστης και ενδεχομενως τα φρενα ισως δεν ειχαν την δυναμη να ακινητοποιησουν το λιφτ.Δεν αισθανομαι ομως να γινομαστε δικαστες εκ του καναπεως μιας και ριχνουμε ιδεες για το πως μπορεσε να γινει κατι τετοιο...
