-
Content Count
151 -
Joined
-
Last visited
Content Type
Profiles
Forums
Calendar
Κατηγορίες Περιεχομένων
Νέα
Ανακοινώσεις - Events
Gallery
Everything posted by georgetziker
-
Καλημέρα έχουν πουληθει ναι
-
Καλησπέρα με ενδειαφέρουν
-
Πωλούνται σε κατάσταση καινούργιου volkl blaze 86 σε ύψος 1,73 και δέστρα MARKER MOTION 10 Αγορασμένα φέτος καινούργια Τιμή 300Ε και δώρο τα μπατόν
-
Καλημέρα πωλούνται καινούργιες οι παρακάτω μπότες Size 25.5 Flex 115 LV ΤΙΜΗ 200Ε
-
απο το κακό στο χειρότερο
-
Καλησπέρα ανέβηκε κανένας σήμερα να μας πει λίγο κατάσταση πιστών?
-
Είναι κανένας προς Αράχωβα έχουμε καθόλου εικόνα γενικότερα τι γίνεται από αέρα σκεφτόμαστε να ερθουμε από μακριά
-
Bansko 2021-2022
georgetziker replied to pepe karaivanov's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
Καλησπέρα θέλω να κλείσω και να ανέβω Μπάνσκο 8-11 Μαρτίου θα μπορούσα να έχω κάποια βοήθεια ως προς το που πρέπει να κλείσω ξενοδοχείο για να γλυτώσω λίγη ταλαιπωρεία ? Κοντά στην γόνδολα να φανταστώ για να πηγαίνω με τα πόδια κάθε πρωί? Η γόνδολα είναι το λίφτ στο κέντρο του Μπάνσκο με το μεγάλο Παρκινγκ? ΕΠίσης από θέμα κόσμου τα ΣΚ παλεύεται ? -
Μέσω καστοριάς είναι εντάξει ο δρόμος?
-
Θα μπορούσατε να μου πείτε το ωράριο που δουλεύει το κέντρο αύριο?
-
Πωλούνται τα παρακάτω πέδιλα σε πολύ καλή κατάσταση σε ύψος 167εκ και μέση 73 εκ. μοντέλο 2022 Τιμή 280 Ε
-
Καλησπέρα θα ανέβω το πρωί παρνασσό μετά από πολλά χρόνια! Θα μπορούσα να έχω μερικά tips όσων αφορά το που θα παρκάρω το πρωί τι ώρα πρέπει να είμαι για να γλυτώσω το μπούγιο (8.00 πχ είναι οκ?) και σε ποίες πίστες να τσουλήσω? Με ενδειαφέρει σκι πίστας και μόνο με όσον το δυνατόν λιγότερο κόσμο
-
Εχουμε καθόλου εικόνα του κέντρου από σήμερα ? Αξίζει για Κυριακή από θέμα χιονιού για 3 ώρες δρόμο?
-
Καλησπέρα πωλούνται τα παρακάτω πέδιλα salomon qst 93 ύψους 176εκ 128-92-116 και ακτίνα στροφής 15 μέτρα!! Δέστρες καρφωμένες στη μέση. Αγοράστηκαν πριν 2 μήνες και έχουν τσουλήσει 3 φορές. Κατάσταση άψογη Τιμή 400 ΕΥΡΩ
-
Πωλούνται πέδιλα NORDICA AVENGER 82 ALL MOUNTAIN 2014 με δέστρες MARKER SQUIRE 11 σε ύψος 170cm Κατηγορία all mountain διαστάσεις 128 - 82 - 112 ( r 15.5m) Τα πέδιλα προέρχονται από service και βρίσκονται κερωμένα λόγο καλοκαιριού.
-
Βενζινόκολλα - κολλα δερμάτων
-
Το epoxy δεν υπάρχει κίνδυνος να κάψει τον πυρήνα ή τη βάση?
-
Το επισκεύασα με ptex απλά ,ίσως λόγο του βάθους, όταν στεγνώνει το ptex ρυγματώνει. Το δούλεψα 2 μέρες και έμεινε στη θέση του απλά έψαχνα το υλικό που θα έκανε πιο σωστά τη δουλειά κάτι σαν κορδόνι από ότι έχω ψαρέψει στο ιντερνετ
-
Καλησπέρα ύστερα από ένα κατέβασμα στην Πισοδερίου είδα το ένα μου πέδιλο με ζημιά μέχρι τον πηρύνα! (Μπορεί να έχει γίνει και από κλαρί και όχι πέτρα). Ευτυχώς οι γωνίες είναι κομπλέ και δεν έχουν πάρει οπότε μιλάμε μόνο για ζημιά στη βάση! Ηθελα να ρωτήσω εάν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο υλικό να γεμίσω μέχρι τον πυρήνα και μετά με stick coffix ή γεμίζω όλο το κενό με stick?
-
Πολύ Αρτα μαζευτηκε εδώ μέσα https://www.car.gr/classifieds/snowsports/view/319476941-xeimerina-spor-ski Στείλε μου το προφιλ σου στο fb εάν υπάρχει george tziker είναι το δικό
-
Είμαι και εγώ από Αρτα όπου μπορώ να βοηθήσω
