Jump to content

ChrisFromGreece

Χρήστης Forum
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

15 Good

About ChrisFromGreece

  • Birthday 08/21/1964

Profile Information

  • Φύλο
    Male
  • Περιοχή
    Ερετρια/Ευβοιας

Recent Profile Visitors

144 profile views
  1. Γεια στην παρεα. Ηρθε ο καιρος μετα απο 60.000 χλμ να αλλαξω λαστιχα. Το αμαξι φοραει απο το εργοστασιο τα Continental Crosscontact LX 2. Ικανοποιητικο θερινο λαστιχο αλλα οχι και το καλυτερο σε βρεγμενο οδοστρωμα αλλα ουτε και σε χιονι αφου παρολο την σημανση M+S δεν ανταποκρινοταν στις προδιαγραφες αυτες. Για ελαφρυ off-road κατασταση ικανοποιητικο. Ειναι ενα SUV Peugeot 5008 2018 μοντελο βαρυ και μεγαλο σε ογκο με αποτελεσμα να θελει λαστιχα με ενισχυμενα πλευρικα τοιχωματα ειδικα για SUV. Η διασταση ελαστικου ειναι 225/55 r18 αλλα σκεφτομουν να βαλω λιγο φαρδυτερο δλδ 235/55/18 αφου ειμαι εντος οριου ασφαλειας. Θελω ενα λαστιχο με ετικετα τουλαχιστον Α η Β στον βρεγμενο δρομο γιατι με τα συγκεκριμενα λαστιχα που φοραει παρολο το ESP μπαινοντας σε στροφη με λιγη περισσοτερη ταχυτητα ειχε την ταση να φευγει το πισω μερος οχι υπερβολικα λογω μηκους του αυτοκινητου. Ειμαι σε διλημμα αν θα επιλεξω all weather ελαστικα η all season. Καπου διαβασα οτι τα πρωτα εχουν πιο μαλακη γομα απο τα δευτερα κι οτι ειναι καλυτερα σε κρατημα σε βρεγμενο και χιονισμενο οδοστρωμα. Βασικα ο ορος all weather εχει βγει απο τις εταιριες για ελαστικα που προοριζονται για την αγορα της Β. Αμερικης κι οχι τοσο για την Ευρωπη. Πανωτς υπαρχουν και στην Ελλαδα 2-3 μοντελα απο οσο ειδα και εψαξα. Δεν θελω χειμερινα για τον λογο οτι δεν κανω πολλα χλμ σε χιονισμενους δρομους συν οτι για τις διαστασεις μου ειναι ακριβα σε σχεση με τα υπολοιπα. Υπαρχουν και φτηνες μαρκες αλλα επειδη η ζωη μας στηριζεται απο 4 ροδες δεν τα επιλεγω. Θελω την γνωμη σας στις επιλογες που εχω κανει συμφωνα με το καλυτερο κρατημα σε βρεγμενο και χιονι. Δεν ξερω βεβαια αν καποια απο αυτα εχουν κι εναν light off-road χαρακτηρα σε σχεση με αυτα που φοραω τωρα αλλα δεν με πειραζει τοσο αφου δεν θα παω και σε δρομους με κοτρωνες εναν χωματινο δρομο βατο πιστευω ολα τα παρακατω μπορουν να πανε. 1) Nokian Weatherproof SUV με δεικτη Α σε βρεγμενο και με 3PMSF σημανση. 2) Nokian Seasonproof SUV με δεικτη Β σε βρεγμενο και με 3PMSF σημανση. 3) Goodyear Vector 4Seasons Gen-3 SUV με δεικτη Β σε βρεγμενο και με 3PMSF σημανση. 4) Continental AllSeasonContact με δεικτη Β σε βρεγμενο και με 3PMSF σημανση. Αυτα εχω επιλεξει και θα ηθελα γνωμες.
  2. Αγαπητα μελη οπως βλεπω το θεμα Club Med εχει δημιουργησει μια ενδιαφερουσα αντιπαραθεση οσο αφορα το ποσο οικονομικο η οχι ειναι. Οταν δημιουργησα αυτο το topic το εβαλα ξεχωριστα απο το "χειμερινο τουρισμο στο εξωτερικο" διοτι δεν εχει τοσο πολυ τουριστικο κομματι για μενα προσωπικα οσο το μαθει καποιος σωστα σκι με καποιον δασκαλο.οταν εχει παρα πολλα χρονια να σχοληθει με το σπορ. Γι αυτο καποιον που θελει να κανει μαθηματα σκι με δασκαλο - οδηγο στο εξωτερικο κι οχι απλα να παει τουρισμο στις Αλπεις δεν συνεφερε σε ατομικο επιπεδο διοτι ειναι ακριβα τα μαθηματα σκι κι αν επιλεξεις τα ομαδικα μαθηματα με δασκαλο σαν πιο οικονομικη λυση υπηρχε προβλημα γιατι τα ατομα της παρεας μου ηταν διαφορετικου επιπεδου απο μενα και δεν μπορουσα να τους ακολουθησω. Αυτο ηταν για μενα το κινητρο το να επιλεξω το Club Med σαν λυση πιο "οικονομικη" απ' οτιδηποτε αλλο συν οτι η παρεα μου δεν προτιμουσε να πηγαινει με την επιλογη του ελευθερου τουρισμου για σκι στο εξωτερικο. Δεν ειχαν οικονομικο θεμα ως ποτε δεν τους ενδιεφερε το κοματι αυτο, φυσικα ουτε κι εγω ειχα γι αυτο και το επιλεγαμε οχι για τουρισμο αλλα το να παμε παρεα 7 μερες για σκι και τιποτε αλλο και να μην εχουμε να σχοληθουμε ουτε για το που θα φαμε ουτε του που θα παμε για σκι αφου ο δασκαλος αναλογα το επιπεδο που ησουν σε πηγαινε και στις αναλογες πιστες που ηξερε πολυ καλα απο τον καθενα μας απο οτι ετσι ελευθερα και χωρις να ξερεις καλα την περιοχη με αποτελεσμα να εχεις και καποιες "δυσαρεστες" καταστασεις τραυματισμου που για μενα ηταν και θα ειναι το ποιο βασικο. Ειχα δει αρκετα ατυχηματα απο "ελευθερους τουριστες" που δεν ηξεραν καλα τις πιστες και εκαναν υπερβαση των ικανοτητων τους. Δεν θυμαμαι αν επαιζε τοτε καποιο ρολο στην τιμη που κλειναμε τα ξενοδοχεια διοτι ημουν μελος του Club Med με καποια μικρη συνδρομη τον χρονο.Τοτε ειχε καποια γραφεια στην Συγγρου τωρα δεν ξερω αν υπαρχουν ακομα. Παντως θυμαμαι οτι μεχρι 1000 - 1200 ευρω δεν ειχα δωσει για το πακετο Club Med τοτε, (αφου τον Δεκεμβριο επαιρνα μαζι με το δωρο Χριστουγεννων και το bonus που μας εδινε η Ιντρακομ 3 μισθους δλδ 3.000 και κατι ευρω) ακομα και στα "ακριβα" reosrt οπως το Val d'Isere . Συνηθως πηγαιναμε η τον Δεκεμβριο Χριστουγεννα η Πρωτοχρονια η αρχες Ιανουαριου. Ποτε δεν πηγαιναμε Φεβρουαριο η Μαρτιο. Μετα η παρεα οπως ανεφερα σε αλλο post μου πιο πανω ηταν ατομα που ταξιδευαν στο εξωτερικο πολλες φορες τον χρονο και μαζευαν αεροπορικα μιλια με αποτελεσμα να εχουν πλεονασμα κι ετσι να εχουμε δωρεαν αεροπορικα εισητηρια οχι για ολους αλλα απο τα 5 εισητηρια να πληρωνουμε τα 2 μονο..!!! Ειναι κι αυτος ενας λογος το να μας ερχεται οικονομικα το πακετο του σκι. Επεισης κλειναμε και την μεταφορα απο αεροδρομιο (συνηθως απο της Γενευης) προς το Club Med ειτε με το πουλμανακι που ειχε το ιδιο το Club ειτε με ταξι ακομα και με το λεωφορειο της γραμμης που μας πηγαινε στο resort. Υπηρχαν πολλες επιλογες αναλογα το πορτοφολι. Αλλοστε τα 3 ατομα της παρεας μου ηταν οικονομολογοι κι ετσι τα κανονιζαν ολα αυτοι αφου και ειχαν ξαναπαει αρκετες φορες πριν απο μενα και γνωριζαν τα "κολπα" στο να ερθει το πακετο πιο οικονομικα για ολους. Το θεμα το ποσο οικονομικο η οχι ειναι κατι ειναι εντελως υποκειμενικο για τον καθενα και αναλογα το σκεπτικο που το επιλεγει. Για μενα προσωπικα ηταν οικονομικο τοτε, τωρα αλλαξανε οι εποχες και οι καταστασεις αφου και διακοπες φετος στην Ελλαδα να κανεις θα ειναι ειδος πολυτελειας για καποιους ανθρωπους που εχουν να δουλεψουν αρκετο καιρο η εχουν μαγαζια κλειστα λογω των lockdown.
  3. Θελω να ξεκαθαρισω κατι το οποιο το εχω αναφερει στην δημιοργια του του topic που εκανα, Κανονας 1ος Δεν παω ποτε μονος για σκι οπουδηποτε γιατι σε περιπτωση ατυχηματος θελω να εχω διπλα μου καποιον δικο μου ανθρωπο να νιωθω πιο ασφαλης. Κανονας 2ος Χωρις δικη μου παρεα το σκι για μενα δεν μ' αρεσει. Θεωρω οτι ειναι πολυ διαφορετικο να κανεις μια πιστα με παρεα γιατι μπορεις να μοιραζεσαι την ευχαριστηση σου με καποιο δικο σου ατομο. Οσο αφορα την επιλογη στο εξωτερικο για σκι σιγουρα ειναι πολλες, απλα δεν επικεντρωνομαστε σαν παρεα μονο στο σκι. Μας ενδιαφερει και η δυνατοτητα να γνωρισουμε την περιοχη με καποιον δασκαλο-οδηγο που γνωριζει παρα πολυ καλα τα βουνα αυτα. Σε αυτο το κομματι επειδη το ειχαμε ψαξει μονο το Club Med μας συνεφερε οικονομικα απο το να "νοικιασουμε" καποιον τοπικο δασκαλο-οδηγο για τις 6 μερες διαμονης. Επειτα το πασο ηταν μια αλλη πλευρα οικονομιας διοτι σου εδινε πασο για πολυ μεγαλυτερη περιοχη σκι απο το να πηγαιναμε μεμονομενα σε καποιο σαλε λογω της συμβασης που ειχε με τα λιφτ το Club Med. Ολα αυτα και καποια αλλα οπως ο εξοπλισμος του σκι το φαγητο που ειχαμε στο Club με τους μπουφεδες που ειχαν ολα τα καλουδια της περιοχης δεν θα μπορουσαμε να τα ειχαμε εκτος Club. Και δεν χρειαζεται να επιλεξεις ακριβη κατηγορια Club Med επιλεγεεις Club Med 3 αστερια η 2 για να ευχαριστηθεις σκι με την παρεα σου. Αναλογα και ποια περιοχη σου αρεσει να πας. Πχ το Courchevel η το Saint Moritz δεν μου αρεσαν σαν χωριo η πολη παρολο που τα θεωρουν πολυ ακριβα και lifestyle resorts. Προτιμουσα reosrts σαν το Avoriaz/ Val Thorens /Val d'Isere/ Tignes /La PLagne κ.α
  4. Ευχαριστω φιλε Σπυρο γαι τις προτασεις σου. Τις autosock τις γνωριζω και εχω διαβασει οτι ειναι αξιοπιστες για την τιμη τους. Την αλλη μαρκα δεν την γνωριζω αλλα θα κανω μια ερυνα αγορας στο ιντερνετ.?
  5. Ευχαριστω για την προθεση σου αλλα το θεμα ειναι οτι ο κατασκευαστης μου λεει να αποφυγω τις χιονοαλυσιδες λογω οτι εχω αλουμινιες ζαντες. Τις φθειρουν. Οσο αφορα τις προτασεις σου για τι 2 συγκεκριμενες εταιρεις μεν ειναι πολυ καλες αλλα δεν ειναι για μενα που μια φορα τον χρονο θα παω στα χιονια για λιγες μερες να δωσω τοσα χρηματα. Απο τις χιονοκουβερτες αν εχεις καποια μαρκα να μου προτεινεις ειναι ευπροσδεκτη και σε λογικο budget.
  6. Καλησπερα σιγουρα ενα απλο M + S δεν ειναι καλυτερο στο χιονι απο ενα Μ + S* με το συμβολο της νιφαδας. Μετα παιζει ρολο αν το αμαξι ειναι 4χ4 η οχι. Τα SUV παρολο που θεωρουνται καταληλα για ηπιες συνθηκες off-road λογω οτι ειναι ψηλοτερα απο τα απλα επιβατικα δεν μπορουν συγκριθουν με ενα 4χ4 σε off-road καταστασεις λογω ογκου και βαρους και συν τοις αλλης δεν ειναι κατασκευασμενα για τοσο σκληρες συνθηκες χρησης ασχετα αν καποιοι κατασκευαστες ακριβων SUV επιμενουν να τα πλασαρουν σε σκληροτραχιλα terrain χωρις προβλημα κολληματος. Το καθε οχημα ειναι φτιαγμενο για καποια συγκεκριμενη χρηση δεν μπορει να παει παντου...!!! Το ιδιο συμβαινει και με τα λαστιχα. Απλα εχω παρατηρησει σε site οποιασδηποτε μαρκας ελαστικου δεν βρισκεις μεγαλη ποικιλια ελαστικων για SUV λογω της κατασκευης του, ογκος,λογος φωρτωσης και αλλοι παραγοντες που επηραζουν την οδικη συμπεριφορα του. Ειναι ενα ειδος κατ εμε που υπερισχυσε τα προηγουμενα χρονια με τα περιφημα Porsche Cayenne που κυκλοφορουσαν τοσα πολλα που ανρωτιωσουν που βρισκουν τα λεφτα για να τα αγορασουν, ετσι μετα την αποτομη "εξαφανιση" τους απο τους ελληνικους δρομους το ειδος αυτο παρεμεινε στο αγοραστικο κοινο αυτοκινητου με τις αυτοκινητοβιομηχανιες να βγαζουν ολο και πιο πολλα μοντελα με προσιτες τιμες. Μετα εμφανιστηκαν και τα 7θεσια μοντελα των εταιρειων αλλα αυτα παρολο που ταξινομουνται στην κατηγορια SUV απευθυνεται σε ενα συγκεκριμενο κοινο οπως ειναι οι πολυτεκνοι. Η δικη μου επιλογη εγινε με κριτηριο πρωταρχικο τους μεγαλους χωρους ετσι αποφασισα να παρω την 7θεσια εκδοση του 5008. Οχι δεν ειμαι πολυτεκνος απλα δεν μου αρεσει οταν θελω να κουβαλησω ογκωδη αντικειμενα να με περιοριζει το αυτοκινητο απο τους χωρους του. Εχω παει στην Ευβοια σε απομοκρυσμενες παραλιες μα κακοτραχηλους δρομους με την πετρα να λες θα βρει απο κατω η οχι, τα λαστιχα θα αντεξουν η θα σχιστουν αλλα τελικα δεν με απογοητευσε. Οσο αφορα την επιλογη των ελαστικων ειναι μεγαλη υποθεση και δεν πρεπει να ξεφευγεις απο τις οδηγιες του κατασκευαστη και σε αυτο τον τομεα. Πειραματισμοι και μετατροπες δεν μου αρεσουν γιατι δεν θελω να χασω την ανεση μου η να με αφησει στον δρομο και να μου χαλασει την διαθεση η τις διακοπες μου και να μπω σε μπελαδες χωρις λογο..!! Δεν θελω ομως να δωσω πολλα χρηματα για κατι που θα το χρησιμοποιησω μια φορα τον χρονο και σε καποιες "ειδικες συνθηκες". Οι αραχνες ειναι ακριβες καθως και καποια αλλα συστηματα αντιολισθησης, γι αυτο ρωτησα αν οι χιονοκουβερτες σε "βοηθανε" σε ενα δρομο οπως ειναι του Παρνασσου να μπορεσεις να ανεβεις μεχρι το ΧΚ χωρις να κολλησεις και να δημιουργησεις μποτιλιαρισμα. Προτιμω τα χρηματα να τα διαθεσω για ενα καλυτερο ελαστικο που θα μου βελτιωσει την οδικη συμπεριφορα του αυτοκινητου ολο το χρονο κι οχι για κατι περιστασιακο.
  7. Δεν βρισκω ευκολα απο κατω αφου το υψος ειναι στα 21 εκατοστα απο το εδαφος.Απλα δεν με συμφερει να παρω αποκλειστικα χιονολαστιχο αλλα απο οτι εβλεπα και στο site της Continental στα λαστιχα για SUV δεν εχει στις διαστασεις 225/55/18 λαστιχο χιονιου και γενικα στα SUV υπαρχουν περιορισμενοι τυποι ελαστικου μαλλον λογω βαρους και φωρτωσης. Συνηθως ειναι all weather η all season. Αλλοστε οπως εγραψα δεν με συμφερει να παρω χειμερινα ελαστικα και να εβρισκα γιατι δεν παω στα χιονια συχνα κι αλλοστε το χιονολαστχο εχει μεγαλυτερη καταναλωση στην ασφαλτο και περιορισμο στις μεγαλες ταχυτητες. Αλλο το απλο επιβατικο αυτοκινητο κι αλλο το SUV που λογω ογκου δεν βρισκεις ευκολα χιονολαστιχα, δεν ξερω τι αλλο να πω. Σκεφτομαι οταν θα αλλαξω λαστιχα αργοτερα να βαλω η τα ιδια η κατι πιο νεο σε τεχνολογια αλλα παντα λαστιχο για SUV. Οι χιονοκουβερτες σαν λυση αναγκης αξιζουν η πεταμενα λεφτα? Οι αλυσιδες εχω διαβασει ειναι καλο να αποφευγονται σε ζαντες αλουμινιου.γιατι μπορει να προκαλεσουν φθορες.
  8. Θερινα θεωρουνται απο την Cοntnental. Τωρα γιατι βαζουν το M + S για χρηση μαλλον για πιο ηπια κατασταση off road οχι το χιονι που εριξε αυτες τις μερες. Μονο ερπυστριοφορο ειναι για τοσο χιονι.. Αυτο παντως που καταλαβα δεν ειναι για πολυ χιονι απατητο ειδικα, γιατι εχτες εδω στην Ερετρια κολλησα κοντα στο σπιτι σε χωματινο δρομο με απατητο χιονι 60 εκ και ηρθε μια ομαδα εθελοντων και με τραβηξανε με 4χ4 και παλι λογω βαρους του 5008 δεν μπορεσε. Μονο ενα αγροτικο 4χ4 εκανε δουλεια αφου κι αυτο παρολο τα off road τρακτερωτα λαστιχα του τα καπνισε μεχρι να με βγαλει απο τοσους ποντους χιονι που ειχε ο δρομος. Μονο οι αλυσιδες μου φαινεται κανουν δουλεια σε τοσο πολυ χιονι η λαστιχο με καρφια, παρατραβηγμενο τετοιου ειδους λαστιχο για Ελλαδα. Φαινομενα σαν την "Μηδεια" μια φορα στα 10 και χρονια εχουμε Παντως εκανα σκι για φετος με τοσο χιονι....!!!?
  9. Το κακο ειναι οτι ολες αυτες οι περιοχες (νοτια προαστια) ηρθε πολυ κοσμος την δεατεια 80, 90 και πυκνοκατοικηθηκε παρα πολυ. Ενας λογος που εφυγα ηταν κι αυτος.
  10. Και γω ασυρματιστης ειχα σπουδασει αλλα μετα στο στρατο στην Σχολη Τηλ/νιων κι ετσι κατεληξα στην Ιντρακομ του Κοκκαλη. Ξερω που εχουν φτασει σε τεχνολογια ολα αυτα διαβαζοντας διαφορα σχετικα αρθρα. Δεν εχω πια κρατησει τιποτε απο τον μοντελισμο παρα ενα ηλεκτρικο τραινακι της Lima που μου χε κανει δωρο ο πατερας μου οταν ημουν μικρος. Ετσι για ενθυμιο απο τα παιδικα χρονια. Αλλοστε θελει να εχεις ενα δωματιο μονο γιαυτα σαν εργαστηριο και να μην μπαινει αλλος μεσα. Τωρα με τοσο χιονι που εριξε κι εδω στην Ερετρια που μενω εχτες εβαλα τα πεδιλα κι εκανα λιγο σκι αφου δεν βλεπω να ανοιγουν τα ΧΚ. Ετσι για το καλο. 1 μετρο πουδρα εχει.
  11. Καλα τα λες κι εδω τωρα στην Χαλκιδα τους εβαλε τις φωνες ο Χρυσοχοιδης οτι δεν κανανε συχνα ελεγχους κια τωρα βγηκαν παγανια και κανουν αβερτα αφου εγινε κοκκινη η Ευβοια απο τα κρουσματα. Εισαι απο Ν. Σμυρνη ? Ειμαι απο Π Γαληρο, κι ερχομουν πολλες φορες στην πλατεια ειτε για καφε ειτε για φαγητο. Πουλησα πριν 2 χρονια ομως το σπιτι μου (πατρικο μονοκατοικια) και μετακομισα Ευβοια στην Ερετρια μονιμα πια. Παραμενω ομως δημοτης Π Φαληρου.
  12. Καλησπερa. Αγορασα πριν 2χρονια ενα Peugeot 5008 και φοραει απο την μαμα τα Continental ContiCross Lx2. Μ+S Τα εχω δοκιμασει στην Στενη Ευβοιας και σε πατημενο χιονι αλλα και σε απατητο και δεν κολλησα. Βεβαια το αμαξι εχει ενα συστημα που λεγεται Grip Control και εχει επιλογη για διαφορα terrain οπως χιονι λασπη στεγνο δρομο και αμμο. Σε αυτα τα terrain που το δοκιμασα δεν εχω κολλησει μεχρι στιγμης Ρωτησα για το ποσο εχουν τα 4 και μου ειπαν 600 ευρω. Ειναι λαστιχο μονο για SUV. Αυτο ειναι το ελαστικο.. Πειτε γνωμες αν ειναι καλο στο χιονι. Δεν πηγαινω τοσο συχνα στα χιονια οποτε δεν με συμφερει η αγορα χειμερινου ελαστικου.
  13. Ενταξει δεν ειναι ολοι οι συλλογοι χαλια....υπαρχουν και αξιοπρεπεις..! Ασχολεισαι με τον μοντελισμο η απλο ενδιαφερον ? Τωρα τα εχω παρατησει ολα αυτα και τα χαρισα σε εναν φιλο που εχει μαγαζι με ειδη μοντελισμου. Ειχα 3 πομπους αρκετα servo που χρησιμοποιουνται για να κινουν διαφορα μερη (πηδαλια,μηχανες για το γκαζι, φωτα κ.α) Απο μοντελα ειχα απο υδροπλανο μεχρι ανεμοπτερο, ολα φυσικα σε κιτ κι οχι ετοιμα. Κι αλα τα καραβακια απο τον πατερα μου απο ιστιοφορο μεχρι ταχυπλοο με θερμικο κινητηρα. Επειδη πουλησα το πατρικο μου δεν μπορουσα να τα παρω ολα μαζι μου στο αλλο σπιτι που εμενα λογω χωρου, κι ετσι τα χαρισα και κρατησα ενα ιστιοφορο για στατικο μοντελο και το υδροπλανο σαν διακοσμητικο. Δεν εχω δουλεψει με τα καινουργια συστηματα που εχουν βγαλει εδω και χρονια (απο πομπους που αλλαζουν συχνοτητα απο κουμπι , μεχρι σερβομηχανισμους που κανουν παραπανω απο 2 κινησεις). Ειμαι της παλιας σχολης μοντελιστης που "κληρονομησα" τα μηχανηματα απο τον πατερα μου και δεν αγορασα καινουργια.
  14. Φιλε Turms thanks για την απαντηση σου,.δλδ Ενωση σημαινει το συνολο των σωματειων η συλλογων σε πανελλαδικο επιπεδο. Μηπως ομως υπαρχει και καποια διαφορα αναμεσα σε συλλογο απο σωματειο σε οτι αφορα το νομικο πλαισιο η το φορολογικο ? Ξερω οτι ενα σωματειο εχει δικαιωμα νομικης προστασιας ενος μελους η περισσοτερων οταν υπαρχει παραβιαση των δικαιωματων τους, ισχυει το ιδιο και για ενα συλλογο η οχι ?
  15. Δεν ξερω τι εμπειριες εχει ο καθενας σε αυτο το θεμα, απλα θα ηθελα να σας περιγραψω τις δικες μου σε αυτο. Απο μικρος μου αρεσαν τα αεροπλανα και λογω του οτι εμενα σε μια περιοχη της Αθηνας που περνουσαν πανω απο το σπιτι μου. με εκανε να θελω να γινω πιλοτος οταν μεγαλωσω. Ηταν ενα ονειρο που τελικα δεν πραγματοποιηθηκε για διαφορους λογους (οικογενειακους,οικονομικους) την εποχη εκεινη καπου στα μεσα της δεκαετιας 70. Ετσι αποφασισα να ασχοληθω με τον αερομοντελισμο που για μενα ηταν το επομενο "σταδιο" του ονειρου μου. Υπηρχε το υποβαθρο απο την οικογενεια στον μοντελισμο πολυ πριν ασχοληθω εγω, με την διαφορα οτι. ο πατερας μου ασχολιοταν με τον ναυτομοντελισμο και ηταν μελος στην Ενωση Μοντελιστων Ελλαδος που τοτε δεν ειχε και πολλα μελη αφου ηταν αρκετα ακριβο hobby τα λεγομενα τηλεκατευθυνομενα με πομπους, δεκτες, μπαταριες κ.α Υπηρχε και μια σχετικη "παρακολουθηση" τοτε λογω Χουντας λογω των πομπων που εκπεμπανε μια ορισμενη συχνοτητα τοτε. Υπηρχε στο σπιτι (μονοκατοικια) ενα χωρος διαμορφωμενος για αυτην την δουλεια αφου τοτε τα μοντελα ηταν σε κιτ κι οχι ετοιμα. Πολλα χρονια μετα ηρθαν και τα ετοιμα κιτ. Τοτε δεν υπηρχαν μαγαζια πωλησης σε ευρεια κλιμακα στην Αθηνα και λογω κοστους η Ενωση ειχε δικη της αποθηκη που προμηθευε τα μελη της και μονο με ολα τα υλικα που χρειαζοταν καθως και τα διαφορα μοντελα στα κουτια τους για φτιαξιμο Ετσι κι εγω σε ηλικια 10 ετων ξεκινησα να ασχολουμε με τον μοντελισμο και ειδικοτερα τον αερομοντελισμο. Παντα με την βοηθεια του πατερα μου και μετα πια μονος μου. Ημουν γραμμενος και στην Ενωση η οποια διοργανωνε τοτε σε ολη την Ελλαδα αγωνες για τα μελη της ειτε με καραβακια ειτε με αεροπλανα. Ηταν ακομα στα σπαργανα η ολη προσπαθεια αφου τις εποχες εκεινες δεν ηταν εκολη η μετακινηση απο το ενα μερος στο αλλο και στα καλυτερα της.Μετεπειτα ηρθε η Ολυμπιακη που εκανα πιο ευκολα αλλα με τα ακριβα εισητηρια της τοτε την μετακινηση πιο ευκολη. Μετα χρονια η Ενωση Μοντελιστων χωριστηκε λογω των πολλων μελων της σε διαφορες τοπικες Ενωσεις. Μετα αρχισαν τα οικονομικα προβληματα και οι αποχωρησεις μελων γιατι υπηρχε ενα αλλαλουμ μεταξυ των Ενωσεων. Τα παρατησε κι ο πατερας μου λογω ηλικιας πια κι ετσι εφυγα κι εγω. Ασχολιουμουν πια για προσωπικη ευχαριστηση με καποια πρωην μελη και φιλοι της Ενωσης κανονιζοντας καποια ΣΚ να πηγαινουμε στην Σταματα που υπηρχε ενα υποτυπωδες αεροδρομιο για τους μοντελιστες. Μετα απο καιρο σταματησα να ασχολουμαι κι εγω με τον μοντελισμο γιατι ηθελε αρκετο χρονο και δεν προλαβαινα λογω δουλειας. Θα ελεγα οτι απο την Ενωση αυτη γνωρισα αρκετα ατομα που καναμε παρεα και μετα απο την αποχωρηση μας απο αυτην, παρολο που τελικα διαλυθηκε στην ουσια ασχετως αν υφισταται μεχρι σημερα χωρις να εχει την ομαδικοτητα και το κυρος της παλιας. Δεν περασε πολυ χρονος απο τοτε και εγινα μελος στο Club 2CV ( Ντεσεβο) αφου με τα πρωτα μου χρηματα απο την δουλεια μου αγορασα ενα 2CV,το πρωτο δικο μου αμαξι. Ηταν πολυ οργανομενο Club αφου ειχαν συμβεβλημενα συνεργεια για σερβις με πολυ καλες τιμες για τα μελη και στα ανταλλακτικα. Κανονιζανε αρκετες φορες εκδρομες σε διαφορα μερη της Ελλαδας καθως και μια φορα την εβδομαδα συναντηση μελων. Απο τα καλυτερα Club που ημουν μελος. Και η τελευταια και χειροτερη ηταν η Ανεμολεσχη Αθηνων που ημουν μελος για 1 χρονο. Ειχα ασχοληθει με την ανεμοπορια (ανεμοπτερο). Καναμε μαθηματα θεωρητικα στα γραφεια της Λεσχης και μετα πτησεις στο αεροδρομιο Τατοιου οπου υπηρχε ενα υποστεγο με τα ανεμοπτερα, 2 εκπεδευτικα ενα μοτο ανεμοπτερο το αεροπλανο ρυμουλκησης και 2 μονοθεσια γι αυτους που κανανε solo πτησεις για να συμπληρωνουν ωρες για το διπλωμα. Το κακο ηταν οτι ειχε και κοσμο εκτος λεσχης( δεν ξερω με ποια λογικη επιτρεποταν αυτο αφου ο χωρος ανηκε στην πολεμικη αεροπορια και επρεπε να υπαρχει ελεγχος στο ποιος μπαινει) και επειδη πληρωναν 50 ευρω την μιση ωρα πτησης με εκπεδευτη για να προσελκυσουν κοσμο στο σπορ και να γινουν μελη με αποτελεσμα τα μελη να καθυστερουν να πετουν και πολλες φορες δεν προλαβαιναν γιατι κλειναμε πριν την δυση του ηλιου κι επρεπε να μεταφερουμε τα ανεμοπτερα στο υποστεγο. Ειχαμε κανει επανηλλημενα παραπονα για το θεμα αυτο αλλα καμια ανταποκριση δεν υπηρξε αφου τα 50ευρα των επισκεπτων ηταν πιο σημαντικα απο τα μελη. Προεδρος ηταν ο Καββαθας που ειχε και τους 4τροχους το περιοδικο Ετσι εφυγα απογοητευμενος απο τη ολη αντιμετωπιση που ειχα σαν μελος. Αυτες ειναι οι εμπειριες μου σοο αφορα τους συλλογους τις ενωσεις και τα club, παρολο που ηξερα οτι οι συλλογοι εχουν να κανουν περισσοτερο με ατομα που ειναι απο τον ιδιο τοπο καταγωγης τους κι οχι τοσο με καποιο αθλημα η hobby. Υπαρχει καποιος να μου διευκρινιση την διαφορα συλλογου και ενωσης ?
×
×
  • Create New...