skimad 665 Report post Posted May 9, 2010 πηγα και εγω να γραψω τα χρονια πολλα για τον αγαπημενο μας Κωστακη και κολλησε η σελιδα για μιση ωρα :LOL: μηπως τωρα που σαρανταρησε χειροτερευει η κατασταση η θα αλλαξει προς το καλυτερο??? :LOL: χρονια πολλα νεαρε οτι επιθυμεις... Quote DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
snowcat 3 Report post Posted May 9, 2010 Happy birthday! Quote "Ski good or eat wood"... The White Grizzly mantra Share this post Link to post Share on other sites
peni 21 Report post Posted May 10, 2010 Χρόνια πολλά και καλά Γιωργάκη!! Να τα εκατοστήσεις και να είσαι πάντα χαμογελαστός όπως είσαι!! Ολγα να τον χαίρεσαι!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ράνια 616 Report post Posted May 10, 2010 Χρόνια πολλά στον Αλκοολα!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted May 10, 2010 Ναι!!... τον καημενο... Χρονια Πολλα Γιωργο! Φιλικα ΜακηςΜ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted May 10, 2010 Χρόνια πολλά! <_> Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted May 10, 2010 σου ευχομαι αλλα τοσα απ'οσα εχεις αλκοολα! Quote DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
viva_ski 2,572 Report post Posted May 10, 2010 Χρόνια ΠΟΛΛΑ και ΚΑΛΑ Γιώργο!! να σε χαίρονται η Όλγα και οι γιοι σου Quote Social Media Professional - Creative Social Media Sitter Share this post Link to post Share on other sites
snowcat 3 Report post Posted May 10, 2010 Γιώργο πολύχρονος και πάντα ευτυχισμένος χάρη στην Όλγα και τα ανωνυμάκια σας Quote "Ski good or eat wood"... The White Grizzly mantra Share this post Link to post Share on other sites
Melo 36 Report post Posted May 10, 2010 Χρόνια πολλά φίλε Γιώργο να τα εκατοστήσεις και να σε χαίρεται η οικογένειά σου ! Quote Ότι δεν μας σκοτώνει… μας κάνει πιο δυνατούς !!! vs Share this post Link to post Share on other sites
estenough 96 Report post Posted May 10, 2010 Χρόνια πολλά Γιώργο!! Όλγα να τον χαίρεσαι!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mitsaras 230 Report post Posted May 10, 2010 Πιτσιρίκο...,απ΄ότι βλέπω κοντεύεις να με φτάσεις Νά΄σαι καλά φιλαράκι...εσύ και η οικογένειά σου! Quote Μπορεί να μην είμαι μικρής ηλικίας αλλά είμαι νεαρής νοοτροπίας Share this post Link to post Share on other sites
snowholic 2,056 Report post Posted May 11, 2010 Σας ευχαριστω πολυ ολους. Να εισαστε παντα καλα Quote Share this post Link to post Share on other sites
memnonas 0 Report post Posted May 11, 2010 Χρόνια σου Πολλά και Καλά φίλε Γιώργο !!! Quote ...Τιμος ακουει...snowclub ακουει...? Share this post Link to post Share on other sites
snowcat 3 Report post Posted May 15, 2010 Happy birthday ...και πάντα με δροσερές προβλέψεις! Quote "Ski good or eat wood"... The White Grizzly mantra Share this post Link to post Share on other sites
Ράνια 616 Report post Posted May 16, 2010 Χρόνια πολλά, καλά και λευκά Ρούλα!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted May 17, 2010 Snowcat & Snowbow, Quote Share this post Link to post Share on other sites
peni 21 Report post Posted May 17, 2010 Χρόνια πολλά φιλενάδα να είσαι πάντα καλά και να σε χαιρόμαστε !! Πένυ&Τίμος Quote Share this post Link to post Share on other sites
snowholic 2,056 Report post Posted May 17, 2010 Ρουλα και Βαγγελη πολυχρονοι κι ετυχισμενοι Quote Share this post Link to post Share on other sites
viva_ski 2,572 Report post Posted May 17, 2010 Ρούλα, Βαγγέλη και Γιώργο Γεροντοπουλε - (νέο μέλος του συλλόγου απ΄τον χειμώνα) πολύχρονοι κι ετυχισμένοι ότι επιθυμείτε στις χιονισμένες πλαγιές να το βρείτε! Quote Social Media Professional - Creative Social Media Sitter Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted May 17, 2010 Χρονια Πολλα στους εορταζοντες Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
Odie 869 Report post Posted May 17, 2010 Χρόνια πολλά Quote τοιχο-τοιχο Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted May 17, 2010 Χρονια Πολλα στους εορταζοντες Quote DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
Melo 36 Report post Posted May 17, 2010 Χρόνια πολλά παιδιά !!! Quote Ότι δεν μας σκοτώνει… μας κάνει πιο δυνατούς !!! vs Share this post Link to post Share on other sites
estenough 96 Report post Posted May 17, 2010 Χρόνια πολλά Ρούλα!! Ότι επιθυμείς!! Quote Share this post Link to post Share on other sites