SUNena 0 Report post Posted March 11, 2009 ΝΑ 'ΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ.ΕΙΜΑΙ ΜΕΛΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΔΡΟΜΗ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΙΤΣΑΣ.ΗΤΑΝ ΤΕΛΕΙΑ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΟ ΕΠΑΝΑΛΑΒΟΥΜΕ.ΙΣΩΣ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΑΣΣΟ ΤΟ Σ/Κ. Quote Share this post Link to post Share on other sites
viva_ski 2,572 Report post Posted March 11, 2009 Γειά σου Ηλιάνα - Ηλιόλουστη SUN το έκανες τελικά και υιοθέτησες το nickname +1 ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ !!! Super !!! και εγώ (και οι υπόλοιποι του συλλόγου νομίζω) χαρήκαμε πάρα πολύ που σε γνωρίσαμε στην εκδρομή της Βασιλίτσας Πραγματικά περάσαμε ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ!!!! και νομίζω ότι αυτό θα συνεχιστεί και το Σ/Κ στον Παρνασσό Καλώς όρισες λοιπόν και ηλεκτρονικά !!! Η Ηλιάνα γράφτηκε μέλος στον ΕΣΤΟΥΧ την Κυριακή 1η Μαρτίου... Παρακαλώ αγαπητοί Mods να διορθωθεί το "επισκέπτης" Quote Social Media Professional - Creative Social Media Sitter Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted March 11, 2009 ...Παρακαλώ αγαπητοί Mods να διορθωθεί το "επισκέπτης" Oι Moderators δεν εχουν δικαιωματα που να τους επιτρεπουν τετοιες μετατροπες...τα παραπονα σας στους Admin. For the Moderating Team Φιλικα ΜακηςΜ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest afrodite Report post Posted March 11, 2009 Ηλάννα...Εσυυυυυυυυυυυ;;;;;;; Ξερεις εσυ Καλως ηρθες Quote Share this post Link to post Share on other sites
Odie 869 Report post Posted March 11, 2009 καλως ηρθες Quote τοιχο-τοιχο Share this post Link to post Share on other sites
SUNena 0 Report post Posted March 11, 2009 Ηλάννα...Εσυυυυυυυυυυυ;;;;;;; Ξερεις εσυ Καλως ηρθες Αφροδίτη.....εσύ είσαι;;;; Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest afrodite Report post Posted March 11, 2009 Αφροδίτη.....εσύ είσαι;;;; Nαι Quote Share this post Link to post Share on other sites
viva_ski 2,572 Report post Posted March 11, 2009 Καλά έχει πολύ γέλιο... θα ακολουθήσουν κι άλλα πολλά "εσύ;;;;" άντε να μαζευτούμε όλοι το βράδυ και να λέμε ο ένας στον άλλο "εσύυυυυυ ;;;;" Μ' αρέσει ! και θενκς για την βοήθεια κε Μάκη Μ. ποιοί είναι όμως οι admin οεο ;;;θα το μάθουμε κι αυτό το βράδυ μάλλον... Τα λέμε τότε λοιπόν! Βιβ Quote Social Media Professional - Creative Social Media Sitter Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted March 11, 2009 ποιοί είναι όμως οι admin οεο ;;; nickel, batucada, olga καλως ηρθες Ηλιανα Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
snowholic 2,056 Report post Posted March 11, 2009 Καλως ηλθες Ηλιανα Quote Share this post Link to post Share on other sites
elgreco 32 Report post Posted March 11, 2009 Καλώς ήρθες Ηλιάνα!! Ποια Ηλιάνα από Βασιλίτσα? Quote There is no such thing as too much snow (Doug Coombs) http://www.pelionski.gr/ Share this post Link to post Share on other sites
spider 2,124 Report post Posted March 11, 2009 nickel, batucada, olga καλως ηρθες Ηλιανα Ωπα,μην μου πεις.Πως εγινε αυτο,λυθηκε ο γορδιος δεσμος??? Και μην νομιζετε οτι ειμαι off topik............. Περαν τουτο,καλως ηρθες στον ΕΣΤΟΥΧ δεσποινις Ηλιανα!!! Quote Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι.... The Daltons...jack www.skimag.gr Share this post Link to post Share on other sites
Vanzel 1,536 Report post Posted March 12, 2009 Nα σου πώ καλώς ήρθες τώρα.....;;; Άντε το λέω....Καλώς ήρθες Ηλιάναααααα! Quote Share this post Link to post Share on other sites
snowcat 3 Report post Posted March 12, 2009 Καλώς την +1 (ή +0.5??) Σε καναπέ έμεινε η κοπέλα στη Βασιλίτσα προκειμένου να μας γνωρίσει! Άξιζε βρε Ηλιάνα?? τελικά το φούτερ που κέρδισες το χάρισες στο γνωστό σου που σε έφερε στο σύλλογο?? Ρούλα Quote "Ski good or eat wood"... The White Grizzly mantra Share this post Link to post Share on other sites
Myrto78 0 Report post Posted March 12, 2009 ΓΟΥΕΛΚΑΜ!!! (αυτό μετράει για greeklish? χι χι χι). Quote Share this post Link to post Share on other sites
viva_ski 2,572 Report post Posted March 13, 2009 Καλώς την +1 (ή +0.5??) Σε καναπέ έμεινε η κοπέλα στη Βασιλίτσα προκειμένου να μας γνωρίσει! Άξιζε βρε Ηλιάνα?? τελικά το φούτερ που κέρδισες το χάρισες στο γνωστό σου που σε έφερε στο σύλλογο?? Ρούλα Μάλλον άξιζε Ρούλα... Και να χάρησε το φούτερ, της έμεινε το μπλουζάκι που κέρδισα εγώ, που της πάει ... "γάντι". Βλέπω τα δώρα πάνε από χέρι σε χέρι... έτσι για να μη μείνει κανείς χωρίς μπλουζάκι ΕΣΤΟΥΧ... Αυτό θα πει συλλογικότητα !! Quote Social Media Professional - Creative Social Media Sitter Share this post Link to post Share on other sites
dust 4,051 Report post Posted March 14, 2009 βρε βρε βρε ποια βλεπω παλι και μεσα απο την συχνοτητα του διαδυκτιου...τελικα πιστευω οτι ειναι μια πολυ καλη επιλογη το νικ που διαλεξες.καλως μας ηρθες λοιπον στον ΕΣΤΟΥΧ και καλες κατεβασιες.θα τα πουμε και απο κοντα παλι σε καποιο βουνο. Quote Share this post Link to post Share on other sites