Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
Sign in to follow this  
SUNena

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΓΡΑΦΩ......

Recommended Posts

ΝΑ 'ΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ.ΕΙΜΑΙ ΜΕΛΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΔΡΟΜΗ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΙΤΣΑΣ.ΗΤΑΝ ΤΕΛΕΙΑ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΟ ΕΠΑΝΑΛΑΒΟΥΜΕ.ΙΣΩΣ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΑΣΣΟ ΤΟ Σ/Κ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γειά σου Ηλιάνα - Ηλιόλουστη SUN

 

το έκανες τελικά και υιοθέτησες το nickname +1

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ !!! Super !!!

 

και εγώ (και οι υπόλοιποι του συλλόγου νομίζω)

χαρήκαμε πάρα πολύ που σε γνωρίσαμε στην εκδρομή της Βασιλίτσας

 

Πραγματικά περάσαμε ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ!!!!

και νομίζω ότι αυτό θα συνεχιστεί και το Σ/Κ

στον Παρνασσό :rolleyes:

 

Καλώς όρισες λοιπόν και ηλεκτρονικά !!! ;)

 

Η Ηλιάνα γράφτηκε μέλος στον ΕΣΤΟΥΧ την Κυριακή 1η Μαρτίου...

Παρακαλώ αγαπητοί Mods να διορθωθεί το "επισκέπτης"


Social Media Professional - Creative Social Media Sitter

Share this post


Link to post
Share on other sites
...

Παρακαλώ αγαπητοί Mods να διορθωθεί το "επισκέπτης"

Oι Moderators δεν εχουν δικαιωματα που να τους επιτρεπουν τετοιες μετατροπες...τα παραπονα σας στους Admin.

 

For the Moderating Team

 

Φιλικα

 

ΜακηςΜ

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest afrodite

Ηλάννα...Εσυυυυυυυυυυυ;;;;;;;

 

;)

 

Ξερεις εσυ :rolleyes:

 

Καλως ηρθες

Share this post


Link to post
Share on other sites

καλως ηρθες


τοιχο-τοιχο :sword::drinks:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ηλάννα...Εσυυυυυυυυυυυ;;;;;;;

 

;)

 

Ξερεις εσυ :rolleyes:

 

Καλως ηρθες

 

 

 

 

Αφροδίτη.....εσύ είσαι;;;;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλά έχει πολύ γέλιο...

θα ακολουθήσουν κι άλλα πολλά "εσύ;;;;"

 

άντε να μαζευτούμε όλοι το βράδυ και να λέμε ο ένας στον άλλο "εσύυυυυυ ;;;;"

 

Μ' αρέσει !

 

και θενκς για την βοήθεια κε Μάκη Μ.

ποιοί είναι όμως οι admin οεο ;;;θα το μάθουμε κι αυτό το βράδυ μάλλον...

Τα λέμε τότε λοιπόν!

Βιβ


Social Media Professional - Creative Social Media Sitter

Share this post


Link to post
Share on other sites
ποιοί είναι όμως οι admin οεο ;;;

nickel, batucada, olga

 

 

 

καλως ηρθες Ηλιανα


"...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow''

(Lord Byron about Mont Blanc)

Share this post


Link to post
Share on other sites
nickel, batucada, olga

 

 

 

καλως ηρθες Ηλιανα

Ωπα,μην μου πεις.Πως εγινε αυτο,λυθηκε ο γορδιος δεσμος??? :lol: Και μην νομιζετε οτι ειμαι off topik.............

Περαν τουτο,καλως ηρθες στον ΕΣΤΟΥΧ δεσποινις Ηλιανα!!! :)


Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι....

The Daltons...jack

www.skimag.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nα σου πώ καλώς ήρθες τώρα.....;;; :blink::lol::P Άντε το λέω....Καλώς ήρθες Ηλιάναααααα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλώς την +1 (ή +0.5??) :lol: Σε καναπέ έμεινε η κοπέλα στη Βασιλίτσα προκειμένου να μας γνωρίσει! Άξιζε βρε Ηλιάνα?? ;) τελικά το φούτερ που κέρδισες το χάρισες στο γνωστό σου που σε έφερε στο σύλλογο?? :P

 

Ρούλα :blink:


"Ski good or eat wood"... The White Grizzly mantra

Share this post


Link to post
Share on other sites
Καλώς την +1 (ή +0.5??) :P Σε καναπέ έμεινε η κοπέλα στη Βασιλίτσα προκειμένου να μας γνωρίσει! Άξιζε βρε Ηλιάνα?? :D τελικά το φούτερ που κέρδισες το χάρισες στο γνωστό σου που σε έφερε στο σύλλογο?? ;)

 

Ρούλα :lol:

 

Μάλλον άξιζε Ρούλα... :D

 

Και να χάρησε το φούτερ, της έμεινε το μπλουζάκι που κέρδισα εγώ, που της πάει ... "γάντι".

Βλέπω τα δώρα πάνε από χέρι σε χέρι... :blink:

 

έτσι για να μη μείνει κανείς χωρίς μπλουζάκι ΕΣΤΟΥΧ...

Αυτό θα πει συλλογικότητα !!

:D


Social Media Professional - Creative Social Media Sitter

Share this post


Link to post
Share on other sites

βρε βρε βρε ποια βλεπω παλι και μεσα απο την συχνοτητα του διαδυκτιου...τελικα πιστευω οτι ειναι μια πολυ καλη επιλογη το νικ που διαλεξες.καλως μας ηρθες λοιπον στον ΕΣΤΟΥΧ και καλες κατεβασιες.θα τα πουμε και απο κοντα παλι σε καποιο βουνο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

  • Today's Birthdays

    1. cube
      cube
      (16 years old)
    2. petran13
      petran13
      (45 years old)
    3. Valeria
      Valeria
      (45 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,150
    • Total Posts
      460,794
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,728
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    XanderMorris
    Joined
×
×
  • Create New...