Myrto78 0 Report post Posted March 12, 2009 Γεια χαρά! 'Εχω βαρεθεί να απαντάω "όχι" στην ερώτηση "έχεις PMR?"! Λέω λοιπόν να προβώ σε αγορά. Καθώς όμως δεν έχω ιδέα τι καθιστά ένα PMR καλό ή κακό, είπα να ζητήσω τη συμβουλή σας, ώστε να μπορώ να απαντάω "ναι" και όχι "ναι, αλλά είναι μάπα"... Ιδού λοιπόν τι βρήκα, με γνώμονα, το ομολογώ, το γεγονός ότι είναι μικρό και χαριτωμένο . http://www.e-shop.gr/show_tel.phtml?id=TEL.008513 Το ξέρει κανείς? Έχει κανείς άποψη? Ελπίζω να το δείτε σύντομα το ποστ μου, γιατί σκοπεύω να το 'χτυπήσω' αύριο. χχ Μ. Quote Share this post Link to post Share on other sites
snowcat 3 Report post Posted March 12, 2009 δυνατότητα ρύθμισης "υποκάναλων" έχει? ρώτα (εκτός κι αν το λέει στα χαρακρτηριστηκά??), γιατί το ζουμί είναι να το έχεις στο 820 (όπου 8 η συχνότητα/κανάλι και 20 η υποσυχνότητα) προκειμένου να μιλάς με snowclub Quote "Ski good or eat wood"... The White Grizzly mantra Share this post Link to post Share on other sites
Odie 869 Report post Posted March 12, 2009 γιατι δεν παιρνεις αυτα που παραγγειλαμε midland g8 Quote τοιχο-τοιχο Share this post Link to post Share on other sites
Odie 869 Report post Posted March 12, 2009 http://www.snowclub.gr/forums/index.php?showtopic=10310 Quote τοιχο-τοιχο Share this post Link to post Share on other sites
Pefto_kai_Matheno 111 Report post Posted March 12, 2009 θα το αγορασεις μια και καλη δωσε κατι παραπανω και παρε το midland g8 Quote Κάνε μου λιγάκι Μπεεεεεε... Share this post Link to post Share on other sites
Myrto78 0 Report post Posted March 12, 2009 Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σας! Όντως αυτό που είδα είναι πολύ υποδεέστερο του midland. Μάλλον δεν έχει και υποκάναλα. Το 'πιο πάνω' μοντελο όμως μοιάζει να έχει όλα τα έξτρα (http://www.e-shop.gr/show_tel.phtml?id=TEL.008524). Ίσως το προτιμώ από το midland γιατί το πακέτο περιέχει 2, οπότε μπορώ να το δανείζω σε φίλους που δεν έχουν. Αλλά για να είμαι ειλικρινής παίζει ρόλο και η αισθητική (ε, ρε, τι έχω ν' ακούσω...! For the record, τα σκι μου δεν τα αγόρασα *καθόλου* με αισθητικά κριτήρια!). Οπότε λέω να πάρω αυτά αν δεν έχει εμφανιστεί κανένας που να μου γράψει ότι τα έχει και είναι χάλια... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted March 13, 2009 Απλά δες τα πρώτα από κοντά, γιατί έχω την εντύπωση ότι είναι πιο μεγάλα από ότι φαντάζεσαι. Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
viva_ski 2,572 Report post Posted March 13, 2009 Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σας!Όντως αυτό που είδα είναι πολύ υποδεέστερο του midland. Μάλλον δεν έχει και υποκάναλα. Το 'πιο πάνω' μοντελο όμως μοιάζει να έχει όλα τα έξτρα (http://www.e-shop.gr/show_tel.phtml?id=TEL.008524). Ίσως το προτιμώ από το midland γιατί το πακέτο περιέχει 2, οπότε μπορώ να το δανείζω σε φίλους που δεν έχουν. Αλλά για να είμαι ειλικρινής παίζει ρόλο και η αισθητική (ε, ρε, τι έχω ν' ακούσω...! For the record, τα σκι μου δεν τα αγόρασα *καθόλου* με αισθητικά κριτήρια!). Οπότε λέω να πάρω αυτά αν δεν έχει εμφανιστεί κανένας που να μου γράψει ότι τα έχει και είναι χάλια... Γειά σου Μυρτώ που σκέφτεσαι και τους φίλους/ -ες (θέλω να ελπίζω... ) Να 'σαι καλά! και μόλις θα άρχιζα τα τηλέφωνα για να θυμίσω να μου φέρουν (οι φίλοι) το ζευγάρι του pmr τους που κοιμάται στο συρτάρι (φορτισμένο παρακαλώ) Την προηγούμενη Κυριακή ζορίστηκα γιατί κάτι είχε πάθει η κεραία του cosmote... Τα λέμε αύριο! Quote Social Media Professional - Creative Social Media Sitter Share this post Link to post Share on other sites
Prokopas 282 Report post Posted February 13, 2013 To COBRA-MT 600C πως σας φαίνεται? Από τα λίγα που κατάλαβα μπορεί να λειτουργήσει στο 8.20 κανάλι του snowclub. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kaps 2,736 Report post Posted February 13, 2013 To COBRA-MT 600C πως σας φαίνεται? Από τα λίγα που κατάλαβα μπορεί να λειτουργήσει στο 8.20 κανάλι του snowclub. Ολα μπορουν να λειτουργησουν στις ιδιες συχνοτητες. Απο εκει κ περα η αποδοση εχει να κανει με πολλα πραγματα. Tα Cobra ειναι μια χαρα για καποιον που δεν εχει πολυ μεγαλες απαιτησεις κ οικονομικα. Value for money. 1 Quote Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου...... 'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε! Share this post Link to post Share on other sites
ilias-zak 1,749 Report post Posted February 13, 2013 (edited) Αστα και κοιτα για Midland.Εγγυηση μεχρι και το φτηνοτερο της μοντελο. Εχω τουλαχιστον 2, 3 ζευγαρια κομπρα και ειναι για πεταμα. Ειναι ασυγχρόνιστα ,δεν επικοινωνουν και οταν τα εστειλα στην εταιρια μου τα εστειλε παλι προβληματικα. Δεν τα συστηνω. Edited February 13, 2013 by ilias-zak 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
kosaitis 689 Report post Posted February 13, 2013 To COBRA-MT 600C πως σας φαίνεται? Από τα λίγα που κατάλαβα μπορεί να λειτουργήσει στο 8.20 κανάλι του snowclub. θα σου πρότεινα αυτά Cobra MT-975 κοίτα εδώ http://www.skroutz.gr/s/321359/Cobra-MT-975-2VP.html. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ilias-zak 1,749 Report post Posted February 13, 2013 Κιαυτα τα εχω μια απο τα ιδια.Ασε που ειναι και γκουμούτσες. Midland ασυζητητή. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted February 13, 2013 (edited) αν οικονομικα μπορεις να παρεις midland μην το σκεφτεσαι το midland g8 ειναι αψογο Edited February 13, 2013 by gatz Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted February 13, 2013 Πολλοί φίλοι που το έχουν πάντως αναφέρουν πολλά προβλήματα, με την μπαταρία, με τους φορτιστές, με τα βύσματα, με τα μικρόφωνα... Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
ALCATRAZ 6,828 Report post Posted February 13, 2013 Πολλοί φίλοι που το έχουν πάντως αναφέρουν πολλά προβλήματα, με την μπαταρία, με τους φορτιστές, με τα βύσματα, με τα μικρόφωνα... Χρήστο σε ποιο αναφέρεσαι? Quote «EIMAI ΓIA TA ΣIΔEPA» Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted February 13, 2013 Στο Midland G8. Είχαν κάνει μαζική παραγγελία αρκετά παιδιά από τον σύλλογο. Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
agavalas 1,000 Report post Posted February 13, 2013 Και εγώ αυτά έχω MT-975 μια χαρά δούλεψαν τώρα στην Αυστρία και με εβγαλαν και 5 ημέρες χωρίς φόρτιση Quote [/img] Share this post Link to post Share on other sites
ilias-zak 1,749 Report post Posted February 13, 2013 Τελικα ολα ειναι θεμα τυχης. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChristosZ 2,649 Report post Posted February 13, 2013 (edited) Πολλοί φίλοι που το έχουν πάντως αναφέρουν πολλά προβλήματα, με την μπαταρία, με τους φορτιστές, με τα βύσματα, με τα μικρόφωνα... Στο Midland G8. Είχαν κάνει μαζική παραγγελία αρκετά παιδιά από τον σύλλογο. Τελικα ολα ειναι θεμα τυχης. Το δικό μου G 8 ήταν μια χαρά ,μέχρι που το έχασα στον Παρνασσό Μετά αγόρασα δύο φτηνά από το ALDI και μιλάγαμε εγώ από την κορυφή της άγκυρας στα Καλάβρυτα και ο Χρήστος από τον Δία Edited February 13, 2013 by ChristosZ 2 Quote Γιατρέ τα βλέπω όλα άσπρα!Είμαι σοβαρά? Share this post Link to post Share on other sites
Pefto_kai_Matheno 111 Report post Posted February 13, 2013 με το G8 ειχα και εχω προβλημα με την μπαταρια απο την πρωτη μερα... Quote Κάνε μου λιγάκι Μπεεεεεε... Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted February 13, 2013 με το G8 ειχα και εχω προβλημα με την μπαταρια απο την πρωτη μερα... εχει αλλαξει μπαταρια πλεον και ειναι μια χαρα Quote Share this post Link to post Share on other sites
wraith 6,406 Report post Posted February 14, 2013 Εγώ ζαχαρώνω τα Motorola TLKR T8. Τι λέτε γι' αυτά; Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted February 14, 2013 Ότι φαίνονται εξαιρετικά. Που τα βρήκες και πόσο, αν επιτρεπεται; Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
wraith 6,406 Report post Posted February 14, 2013 Μέσω skroutz, τα βρήκα (το σετ) 78+μεταφορικά+αντικαταβολή, από εδώ. Quote Share this post Link to post Share on other sites