Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
Myrto78

συμβουλή για αγορά PMR?

Recommended Posts

Γεια χαρά! :lol:

'Εχω βαρεθεί να απαντάω "όχι" στην ερώτηση "έχεις PMR?"! Λέω λοιπόν να προβώ σε αγορά. Καθώς όμως δεν έχω ιδέα τι καθιστά ένα PMR καλό ή κακό, είπα να ζητήσω τη συμβουλή σας, ώστε να μπορώ να απαντάω "ναι" και όχι "ναι, αλλά είναι μάπα"...

Ιδού λοιπόν τι βρήκα, με γνώμονα, το ομολογώ, το γεγονός ότι είναι μικρό και χαριτωμένο :D .

 

http://www.e-shop.gr/show_tel.phtml?id=TEL.008513

 

Το ξέρει κανείς? Έχει κανείς άποψη? Ελπίζω να το δείτε σύντομα το ποστ μου, γιατί σκοπεύω να το 'χτυπήσω' αύριο.

 

χχ Μ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

δυνατότητα ρύθμισης "υποκάναλων" έχει? ρώτα (εκτός κι αν το λέει στα χαρακρτηριστηκά??), γιατί το ζουμί είναι να το έχεις στο 820 (όπου 8 η συχνότητα/κανάλι και 20 η υποσυχνότητα) προκειμένου να μιλάς με snowclub :D


"Ski good or eat wood"... The White Grizzly mantra

Share this post


Link to post
Share on other sites

γιατι δεν παιρνεις αυτα που παραγγειλαμε midland g8


τοιχο-τοιχο :sword::drinks:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σας!

Όντως αυτό που είδα είναι πολύ υποδεέστερο του midland. Μάλλον δεν έχει και υποκάναλα. Το 'πιο πάνω' μοντελο όμως μοιάζει να έχει όλα τα έξτρα (http://www.e-shop.gr/show_tel.phtml?id=TEL.008524). Ίσως το προτιμώ από το midland γιατί το πακέτο περιέχει 2, οπότε μπορώ να το δανείζω σε φίλους που δεν έχουν. Αλλά για να είμαι ειλικρινής παίζει ρόλο και η αισθητική (ε, ρε, τι έχω ν' ακούσω...! For the record, τα σκι μου δεν τα αγόρασα *καθόλου* με αισθητικά κριτήρια!).

Οπότε λέω να πάρω αυτά αν δεν έχει εμφανιστεί κανένας που να μου γράψει ότι τα έχει και είναι χάλια...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σας!

Όντως αυτό που είδα είναι πολύ υποδεέστερο του midland. Μάλλον δεν έχει και υποκάναλα. Το 'πιο πάνω' μοντελο όμως μοιάζει να έχει όλα τα έξτρα (http://www.e-shop.gr/show_tel.phtml?id=TEL.008524). Ίσως το προτιμώ από το midland γιατί το πακέτο περιέχει 2, οπότε μπορώ να το δανείζω σε φίλους που δεν έχουν. Αλλά για να είμαι ειλικρινής παίζει ρόλο και η αισθητική (ε, ρε, τι έχω ν' ακούσω...! For the record, τα σκι μου δεν τα αγόρασα *καθόλου* με αισθητικά κριτήρια!).

Οπότε λέω να πάρω αυτά αν δεν έχει εμφανιστεί κανένας που να μου γράψει ότι τα έχει και είναι χάλια...

 

Γειά σου Μυρτώ :rolleyes:

που σκέφτεσαι και τους φίλους/ -ες (θέλω να ελπίζω... :P )

 

Να 'σαι καλά!

 

:mellow:

και μόλις θα άρχιζα τα τηλέφωνα για να θυμίσω να μου φέρουν (οι φίλοι)

το ζευγάρι του pmr τους που κοιμάται στο συρτάρι (φορτισμένο παρακαλώ)

 

Την προηγούμενη Κυριακή ζορίστηκα γιατί κάτι είχε πάθει η κεραία του cosmote...

Τα λέμε αύριο! <_<


Social Media Professional - Creative Social Media Sitter

Share this post


Link to post
Share on other sites

To COBRA-MT 600C πως σας φαίνεται? Από τα λίγα που κατάλαβα μπορεί να λειτουργήσει στο 8.20 κανάλι του snowclub.


elan.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

To COBRA-MT 600C πως σας φαίνεται? Από τα λίγα που κατάλαβα μπορεί να λειτουργήσει στο 8.20 κανάλι του snowclub.

 

Ολα μπορουν να λειτουργησουν στις ιδιες συχνοτητες. Απο εκει κ περα η αποδοση εχει να κανει με πολλα πραγματα. Tα Cobra ειναι μια χαρα για καποιον που δεν εχει πολυ μεγαλες απαιτησεις κ οικονομικα. Value for money.

  • Like 1

Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου......

'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αστα και κοιτα για Midland.Εγγυηση μεχρι και το φτηνοτερο της μοντελο.

Εχω τουλαχιστον 2, 3 ζευγαρια κομπρα και ειναι για πεταμα.

Ειναι ασυγχρόνιστα ,δεν επικοινωνουν και οταν τα εστειλα στην εταιρια μου τα εστειλε παλι προβληματικα.

Δεν τα συστηνω.

Edited by ilias-zak
  • Like 1

101277.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

To COBRA-MT 600C πως σας φαίνεται? Από τα λίγα που κατάλαβα μπορεί να λειτουργήσει στο 8.20 κανάλι του snowclub.

θα σου πρότεινα αυτά Cobra MT-975 κοίτα εδώ http://www.skroutz.gr/s/321359/Cobra-MT-975-2VP.html.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κιαυτα τα εχω μια απο τα ιδια.Ασε που ειναι και γκουμούτσες.

Midland ασυζητητή.


101277.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

αν οικονομικα μπορεις να παρεις midland μην το σκεφτεσαι

το midland g8 ειναι αψογο

Edited by gatz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πολλοί φίλοι που το έχουν πάντως αναφέρουν πολλά προβλήματα, με την μπαταρία, με τους φορτιστές, με τα βύσματα, με τα μικρόφωνα...

 

Χρήστο σε ποιο αναφέρεσαι?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και εγώ αυτά έχω MT-975 μια χαρά δούλεψαν τώρα στην Αυστρία και με εβγαλαν και 5 ημέρες χωρίς φόρτιση :animier:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τελικα ολα ειναι θεμα τυχης. :thumbup:


101277.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πολλοί φίλοι που το έχουν πάντως αναφέρουν πολλά προβλήματα, με την μπαταρία, με τους φορτιστές, με τα βύσματα, με τα μικρόφωνα...

Στο Midland G8. Είχαν κάνει μαζική παραγγελία αρκετά παιδιά από τον σύλλογο.

Τελικα ολα ειναι θεμα τυχης. :thumbup:

 

Το δικό μου G 8 ήταν μια χαρά ,μέχρι που το έχασα στον Παρνασσό :crybaby:

Μετά αγόρασα δύο φτηνά από το ALDI και μιλάγαμε εγώ από την κορυφή της άγκυρας στα Καλάβρυτα και ο Χρήστος από τον Δία :D

Edited by ChristosZ
  • Like 2

Γιατρέ τα βλέπω όλα άσπρα!Είμαι σοβαρά?

Share this post


Link to post
Share on other sites

με το G8 ειχα και εχω προβλημα με την μπαταρια απο την πρωτη μερα...

εχει αλλαξει μπαταρια πλεον και ειναι μια χαρα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...