kangoogr 0 Report post Posted November 13, 2009 Καλημερα. Δεν πρόλαβα να σας γράψω τίποτα εχθές για την συνάντησή μας στο Φάληρο την Τετάρτη που μας πέρασε. Χαίρομαι που υπάρχουν ακόμη παρέες με αγάπη γύρω από τον χώρο με αίσθημα ανιδιοτέλειας για αυτό που γουστάρουν να κάνουν στο βουνό είτε αυτό λέγεται σκι είτε ορειβασία κλπ κλπ. Καλώς σας βρήκα λοιπόν...και καλή μας συν Φιλικά Γιάννης. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted November 13, 2009 καλως ηρθες Γιάννη Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
Ράνια 616 Report post Posted November 13, 2009 Καλώς μας ήρθες! Χαρήκαμε που σε γνωρίσαμε και ευχόμαστε να σε βλέπουμε συχνά Φιλικα Ράνια Quote Share this post Link to post Share on other sites
snowcat 3 Report post Posted November 13, 2009 welcome! ski/snowboard? πόσα χρόνια? Ρούλα Quote "Ski good or eat wood"... The White Grizzly mantra Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted November 13, 2009 καλως ηρθες Quote DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
snowholic 2,056 Report post Posted November 13, 2009 Kαλως ηρθες Γιαννη Quote Share this post Link to post Share on other sites
dust 4,051 Report post Posted November 14, 2009 καλως ηρθες γιαννη και να τα ξαναπουμε γρηγορα και σε συναντηση μα πανω απο ολα στο βουνο. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Αννα 57 Report post Posted November 15, 2009 Καλώς μας ήλθες. Quote *καιρός να λάβουνε τα όνειρα εκδίκηση* Share this post Link to post Share on other sites