loopman321 0 Report post Posted November 16, 2009 Καλημέρα και καλή βδομάδα! ...Χαιρετώ όλα τα μέλη... ...πολύ ενδιαφέρον το club σας... Τάσος Παπαδημητρίου Πάτρα Quote It doesn't matter what kind of hat you have on your head, but what sort of a head is under the hat... www.loop.com.gr Share this post Link to post Share on other sites
Ράνια 616 Report post Posted November 16, 2009 Τάσο καλώς όρισες στο φόρουμ του Ελληνικού Συλλόγου Τουριστικής Χιονοδρομίας. Υπάρχουν κι άλλα μέλη από τα μέρη σου Ασχολείσαι με το βουνό; Σκι, snowboard ή κατι άλλο; Πού συχνάζεις το χειμώνα; Φιλικά Ρανια Quote Share this post Link to post Share on other sites
loopman321 0 Report post Posted November 16, 2009 Τάσο καλώς όρισες στο φόρουμ του Ελληνικού Συλλόγου Τουριστικής Χιονοδρομίας. Υπάρχουν κι άλλα μέλη από τα μέρη σου Ασχολείσαι με το βουνό; Σκι, snowboard ή κατι άλλο; Πού συχνάζεις το χειμώνα; Φιλικά Ρανια ...Ευχαριστώ για το καλωσόρισμα, Ράνια...κάνω snowboard, ως επί το πλείστον στα Καλάβρυτα... 80 Quote It doesn't matter what kind of hat you have on your head, but what sort of a head is under the hat... www.loop.com.gr Share this post Link to post Share on other sites
AKIS-AIGIO 0 Report post Posted November 16, 2009 Βρε καλώς τον πατριώτη. Η καταυλακιανη παρέα........μεγαλώνει. Quote ΑΚΗΣ ΠΑΠΑΔOΠΟΥΛΟΣ http://www.e-achaia.gr/ Share this post Link to post Share on other sites
Mitsaras 230 Report post Posted November 16, 2009 ... Ράνια...κάνω snowboard,αυτό είναι που πειράζει ως επί το πλείστον στα Καλάβρυτα... 80 Βρε καλώς τον πατριώτη. Η καταυλακιανη παρέα........μεγαλώνει...αυτό όμως δεν πειράζει καθόλου. . Τέλος πάντων,αν και παραστρατείς....καλώς μας ήλθες! Quote Μπορεί να μην είμαι μικρής ηλικίας αλλά είμαι νεαρής νοοτροπίας Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted November 16, 2009 καλως ηρθες! Quote DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted November 16, 2009 Καλωσήλθες στο snowclub forum. Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
snowholic 2,056 Report post Posted November 16, 2009 Καλωσήλθες Τασο Κατω απο το avatar σου βλεπω joined:18-october 04 member No:329 Που εισουν 5 χρονια;;; Quote Share this post Link to post Share on other sites
loopman321 0 Report post Posted November 17, 2009 ...παιδιά, ευχαριστώ για το καλωσόρισμα... @ snowholicanonymous ...είναι γεγονός ότι εδώ μέσα περισσότερο παρακολουθώ συζητήσεις...και μπορώ να πω ότι μαθαίνω πολλά πράγματα... Quote It doesn't matter what kind of hat you have on your head, but what sort of a head is under the hat... www.loop.com.gr Share this post Link to post Share on other sites
kangoogr 0 Report post Posted November 17, 2009 Welcome!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites