Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found

Recommended Posts

Καλημέρα,

πόσοι από εσάς χρησιμοποιήτε πέρα από κράνος που το θεωρώ άκρως απαραίτητο, επίσης και προστατευτικά για πλάτη??

 

Το θεωρείται απαραίτητο κομμάτι στον εξοπλισμού μας??

 

Για Off-Piste και Free Style μάλλον ναι, αλλά για πίστα??

 

Προσανατολίζομαι προς την αγορά ενός.

 

Ευχαριστώ

Share this post


Link to post
Share on other sites

δεν αξιωθηκα να παρω κρανος ακομα, αλλα στην πλατη φοραω μια τσαντουλα που εχει καποια προστασια...

κ σκοπευω να παρω μια Deuter απο το εξωτερικο, που εχει προσταευτικο πλατης ενσωματομενο...

 

αν σε βολευει δεν ειναι κακο να εχεις

στο εξωτερικο το :P% φορουσε...κ εντος πιστας οσοι κανανε


Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

εκτος απο το κρανος φοραω ενα light body armour της Deamon με προστατευτικα σε ωμους, αγκωνες και πλατη. το υιοθετησα στο τελος της περσινης σεζον αφου επανηλθα στους αγωνιστικους στιβους μετα το καταγμα στο βραχιονιο ογκωμα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σκέφτομαι να πάρω της Rossignol το αντίστοιχο. Λέει σαν αγορά?

Εσυ όταν λες αγωνιστικούς στοίβους τι εννοείς?? Για αγώνες ή χάρη λόγου το είπες?

Που βρήκες Demon??

Edited by kangoogr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kanqoogr έτσι όπως περιγράφεις τις ανάγκες σου , προστατευτικά για τον κορμό θα ήταν πλεονασμός. Ακόμα και για ελεύθερο speed μέσα στην πίστα , ενδέχεται να δυσκολέψουν τις κινήσεις σου , σίγουρα όμως μειώνουν το αίσθημα ελευθερίας.

 

Δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι στην αγορά πραγματικά λιτό και ελαφρύ για recreational χρήση, χλωμό το κόβω. Τα προστατευτηκά αυτά είναι κυρίως για freestyle .

Edited by Fidelio

People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites
στο εξωτερικο το :lol:% φορουσε...κ εντος πιστας οσοι κανανε

που?


"...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow''

(Lord Byron about Mont Blanc)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Σκέφτομαι να πάρω της Rossignol το αντίστοιχο. Λέει σαν αγορά?

Εσυ όταν λες αγωνιστικούς στοίβους τι εννοείς?? Για αγώνες ή χάρη λόγου το είπες?

Που βρήκες Demon??

 

καμια σχεση εγω με αγωνιστικο. πλακα κανω. απλα τσακιστικα και εφαγα εκτος 1 1/2 μηνα περσι καταμεσης της σεζον....

 

κατοπιν αρχισα ερευνα αγορας και δοκιμασα διαφορα. ενταξει καποια ειναι καπως βαρια αλλα γενικα αν παρεις το μεγεθος σου δεν ενοχλουν στο βουνο. εγω αυτο που πηρα δεν με ενοχλει καθολου. ειναι βεβαια βασικη λυση και οχι αυτα που εισαι ρομποκοπ. στην ουσια ειναι μια μπλουζα με ενσωματωμενα τα pads. δεν εχει σημασια αν κανεις εντος πιστας ή εκτος, μια βασικη προστασια σε χτυπηματα σου προσφερει. το Demon το πηρα απο online shop εξωτερικου γιατι εδω δεν ειχα βγαλει ακρη που θα βρω αντιστοιχο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ούτε ένα ελαφρύ απλό για τον κορμό?

Εκεί με ενδιαφέρει εμένα.

Το θεωρεις πλεονασμό?

Share this post


Link to post
Share on other sites

υπαρχουν και σκετα προστατευτικα που ειναι μονο για σπονδυλικη στηλη. ακομα πιο light. βασικα δοκιμασε τα και βλεπεις αν σε βολευουν

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ειχα ανεβασει αυτο το θεμα οσον αναφορα τα προστατευτικα,μηπως ξερει κανεις κατι για την εξελιξη τους στη αγορα; http://www.snowclub.gr/forums/index.php?showtopic=10421

 

 

Μην σπου πω πως τα βλέπω τα συγκεκριμένα και πρώτη φορα..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ούτε ένα ελαφρύ απλό για τον κορμό?

Εκεί με ενδιαφέρει εμένα.

Το θεωρεις πλεονασμό?

 

Ναι είναι υπερβολή , εφόσον δεν σε ενδιαφέρει προς το παρόν το freestyle.

 

Στα εντός πίστας για να πούμε οτι σε προστατεύουν θα πρέπει να μιλάμε για προσκρουση πολύ δυνατή σε πάγο και μέσα από μεγάλες ταχύτητες - κάτι που στο ελεύθερο σκι/snowboard είναι πολύ δύσκολο να συμβεί για τους ευνόητους λόγους, ακόμα και από τους ικανότερους χιονοδρόμους.

Αν και στην σανίδα υπάρχει μια προδιάθεση γενικώς για καρπούς και ώμους , αλλά αυτό όταν μιλάμε για επιπεδο αρχαρίων και εφόσον αυτοί δεν βελτιώνουν τον εαυτό τους προοδευτικά και βάση λογικής. Ο κορμός σου δεν κινδυνεύει (σπονδυλική , πλάτη , θώρακας εφόσον μιλάμε για ελεύθερο σκι στην πίστα και σε recreational επίπεδο)


People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ναι είναι υπερβολή , εφόσον δεν σε ενδιαφέρει προς το παρόν το freestyle.

 

Στα εντός πίστας για να πούμε οτι σε προστατεύουν θα πρέπει να μιλάμε για προσκρουση πολύ δυνατή σε πάγο και μέσα από μεγάλες ταχύτητες - κάτι που στο ελεύθερο σκι/snowboard είναι πολύ δύσκολο να συμβεί για τους ευνόητους λόγους, ακόμα και από τους ικανότερους χιονοδρόμους.

Αν και στην σανίδα υπάρχει μια προδιάθεση γενικώς για καρπούς και ώμους , αλλά αυτό όταν μιλάμε για επιπεδο αρχαρίων και εφόσον αυτοί δεν βελτιώνουν τον εαυτό τους προοδευτικά και βάση λογικής. Ο κορμός σου δεν κινδυνεύει (σπονδυλική , πλάτη , θώρακας εφόσον μιλάμε για ελεύθερο σκι στην πίστα και σε recreational επίπεδο)

 

θα διαφωνισω... επειδη δεν ειμαστε στις αλπεις που σημαινει πολυ πετρα γυρω απο τις πιστες, χιονι τσιμεντο, μικρο τεραιν με πολλους αρχαριους που το παιζουν experts και αλλα ελληνικα φαινομενα, μια basic προστασια οτι στιλ και να κανεις, δεν θεωρω οτι ειναι υπερβολη. τωρα για την πλατη πιστευω οτι ισως ειναι υπερβολη γιατι προσωπικα δεν εχω γνωση για το αν (και πως) με το σκι ή sb μπορεις να τραυματισεις την πλατη και να σε σωσουν τα pads εκει...

Share this post


Link to post
Share on other sites

εγω προσωπικα αυτο το προστατευτικο πλατης το θεωρω περιτο

ειναι σαν να λεμε κυκλοφορεις με παπακι και πρεπει αν φορεσεις στολη μοτοκροσιερη ετοιμο για αγωνα

για freestyle που πηδας στον θεο ναι χρειαζεται μηπως και σκασεις με την πλατη αλλα μεσα στην πιστα κανοντας τουριστικο σκι τι να το κανεις ειναι λιγακι Too much


DALTONS POW ROBBERY.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σαν να κάνεις με μποντριέ στον Περικλή. (Είπα να χτυπήσω ένα στου φίλου μου του Σούστερ το καλοκαίρι, αλλά μετά σκέφτηκα ότι θα γελούσανε και τα πιατάκια του Τηλέμαχου :wacko: ).


Make Parnassos Great Again!

Share this post


Link to post
Share on other sites
τωρα για την πλατη πιστευω οτι ισως ειναι υπερβολη γιατι προσωπικα δεν εχω γνωση για το αν (και πως) με το σκι ή sb μπορεις να τραυματισεις την πλατη και να σε σωσουν τα pads εκει...

 

Βασικά για την σπονδυλική στήλη παίζουν δύο σενάρια τραυματισμού

 

α) πτώση πάνω σε κάποιο rail - για ευνόητους λόγους δεν χρειάζεται κάποια εξήγηση. Συνήθως όμως σπανε πλευρά ... i know :wacko:

 

β) άσχημο landing από κάποιο table ή drop. Εκεί δεν είναι οτι σε προστατεύουν από το impact της πρόσκρουσης , αλλά από τις βίαιες περιστροφές του κορμού. Οι σύνδεσμοι γενικώς στην σπονδυλική έχουν την τάση να εκφυλίζονται όταν η κίνησή της είναι snap χωρίς να έχει μυικό control (αστραπιαία ή αλλιώς βαλιστικά αν έχεις ακουστά τον όρο ) και αυτό συμβαίνει κυρίως όταν πέφτεις ανορθόδοξα από κάποιο ύψος ή όταν πέφτεις με τρελά χιλιόμετρα όπως πχ συμβαίνει με τους downhill racers (που αυτοί σημειωτεών ΔΕΝ φοράνε τέτοια προστατευτικά)

 

Ps δεν αναφέρομαι στα πιο μαλακά pads αλλά σε σκληρότερο εξοπλισμό.

Edited by Fidelio

People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites
που?

 

 

στο Stubai, οταν καθομουν για ενα διαλειμα, οσοι ηταν γυρω μου μικροι μεγαλοι , το :wacko:% φορουσε προστατευτικα πλατης


Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites
εγω προσωπικα αυτο το προστατευτικο πλατης το θεωρω περιτο

ειναι σαν να λεμε κυκλοφορεις με παπακι και πρεπει αν φορεσεις στολη μοτοκροσιερη ετοιμο για αγωνα

για freestyle που πηδας στον θεο ναι χρειαζεται μηπως και σκασεις με την πλατη αλλα μεσα στην πιστα κανοντας τουριστικο σκι τι να το κανεις ειναι λιγακι Too much

 

 

η αληθεια ειναι οτι ναι...

 

αν δεν κανεις το σουπερ εκτος πιστας, ή freestyle ειναι λιγο υπερβολη..

αν ομως σε βολευει δεν υπαρχει λογος να μην φορας...


Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επαναφερω το θεμα γιατι

Μια φανταστικη, για την εποχη, μερα η πεμπτη για τον παρνασσο εξελιχθηκε αθλια για μενα!!! Τρεις καταβασεις ολες κι ολες και μετα τραυματισμος. Κλασσικο λαθος να βγαλω χερι σε πτωση με την πλατη και... καταγμα στον καρπο. Ετσι γιορτες θα περασω με ναρθηκα για τουλ. 20 μερες(παλι καλα λεω γιατι θα μπορουσε να ειναι πολυ χειρ.) και φυσικα μακρια απο το βουνο.

Και φυσικα επειδη με το που βγαλω το ναρθηκα θα ανεβω παλι ηθελα να ρωτησω το εξης.

Χρησιμοποιει κανεις προστατευτικα καρπου κ αν ναι σας εχουν σωσει ποτε?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και φυσικα επειδη με το που βγαλω το ναρθηκα θα ανεβω παλι ηθελα να ρωτησω το εξης.

Αυτό θα σου ποτεινα να το ξανασκεφθείς. Δώσε λίγο παραπάνω χρόνο στον εαυτό σου (και στο χέρι σου) και δεν θα το μετανιώσεις.

 

Φιλικά

 

7ψυχος


Όλα τα βουνά είναι καλά. Όλοι οι skier είναι καλοί. Μόνο μερικοί άτυχοι στη ζωή άνθρωποι υπάρχουν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...