kangoogr 0 Report post Posted November 23, 2009 Καλημέρα, πόσοι από εσάς χρησιμοποιήτε πέρα από κράνος που το θεωρώ άκρως απαραίτητο, επίσης και προστατευτικά για πλάτη?? Το θεωρείται απαραίτητο κομμάτι στον εξοπλισμού μας?? Για Off-Piste και Free Style μάλλον ναι, αλλά για πίστα?? Προσανατολίζομαι προς την αγορά ενός. Ευχαριστώ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted November 23, 2009 δεν αξιωθηκα να παρω κρανος ακομα, αλλα στην πλατη φοραω μια τσαντουλα που εχει καποια προστασια... κ σκοπευω να παρω μια Deuter απο το εξωτερικο, που εχει προσταευτικο πλατης ενσωματομενο... αν σε βολευει δεν ειναι κακο να εχεις στο εξωτερικο το % φορουσε...κ εντος πιστας οσοι κανανε Quote Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
kangoogr 0 Report post Posted November 23, 2009 Πόσοι έχετε και χρησιμοποιήτε? Quote Share this post Link to post Share on other sites
clouseau 199 Report post Posted November 23, 2009 εκτος απο το κρανος φοραω ενα light body armour της Deamon με προστατευτικα σε ωμους, αγκωνες και πλατη. το υιοθετησα στο τελος της περσινης σεζον αφου επανηλθα στους αγωνιστικους στιβους μετα το καταγμα στο βραχιονιο ογκωμα. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kangoogr 0 Report post Posted November 23, 2009 (edited) Σκέφτομαι να πάρω της Rossignol το αντίστοιχο. Λέει σαν αγορά? Εσυ όταν λες αγωνιστικούς στοίβους τι εννοείς?? Για αγώνες ή χάρη λόγου το είπες? Που βρήκες Demon?? Edited November 23, 2009 by kangoogr Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted November 23, 2009 (edited) Kanqoogr έτσι όπως περιγράφεις τις ανάγκες σου , προστατευτικά για τον κορμό θα ήταν πλεονασμός. Ακόμα και για ελεύθερο speed μέσα στην πίστα , ενδέχεται να δυσκολέψουν τις κινήσεις σου , σίγουρα όμως μειώνουν το αίσθημα ελευθερίας. Δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι στην αγορά πραγματικά λιτό και ελαφρύ για recreational χρήση, χλωμό το κόβω. Τα προστατευτηκά αυτά είναι κυρίως για freestyle . Edited November 23, 2009 by Fidelio Quote People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted November 23, 2009 στο εξωτερικο το % φορουσε...κ εντος πιστας οσοι κανανε που? Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
clouseau 199 Report post Posted November 23, 2009 Σκέφτομαι να πάρω της Rossignol το αντίστοιχο. Λέει σαν αγορά?Εσυ όταν λες αγωνιστικούς στοίβους τι εννοείς?? Για αγώνες ή χάρη λόγου το είπες? Που βρήκες Demon?? καμια σχεση εγω με αγωνιστικο. πλακα κανω. απλα τσακιστικα και εφαγα εκτος 1 1/2 μηνα περσι καταμεσης της σεζον.... κατοπιν αρχισα ερευνα αγορας και δοκιμασα διαφορα. ενταξει καποια ειναι καπως βαρια αλλα γενικα αν παρεις το μεγεθος σου δεν ενοχλουν στο βουνο. εγω αυτο που πηρα δεν με ενοχλει καθολου. ειναι βεβαια βασικη λυση και οχι αυτα που εισαι ρομποκοπ. στην ουσια ειναι μια μπλουζα με ενσωματωμενα τα pads. δεν εχει σημασια αν κανεις εντος πιστας ή εκτος, μια βασικη προστασια σε χτυπηματα σου προσφερει. το Demon το πηρα απο online shop εξωτερικου γιατι εδω δεν ειχα βγαλει ακρη που θα βρω αντιστοιχο. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kangoogr 0 Report post Posted November 23, 2009 Ούτε ένα ελαφρύ απλό για τον κορμό? Εκεί με ενδιαφέρει εμένα. Το θεωρεις πλεονασμό? Quote Share this post Link to post Share on other sites
clouseau 199 Report post Posted November 23, 2009 υπαρχουν και σκετα προστατευτικα που ειναι μονο για σπονδυλικη στηλη. ακομα πιο light. βασικα δοκιμασε τα και βλεπεις αν σε βολευουν Quote Share this post Link to post Share on other sites
koukos 362 Report post Posted November 23, 2009 Ειχα ανεβασει αυτο το θεμα οσον αναφορα τα προστατευτικα,μηπως ξερει κανεις κατι για την εξελιξη τους στη αγορα; http://www.snowclub.gr/forums/index.php?showtopic=10421 Quote Share this post Link to post Share on other sites
kangoogr 0 Report post Posted November 23, 2009 Ειχα ανεβασει αυτο το θεμα οσον αναφορα τα προστατευτικα,μηπως ξερει κανεις κατι για την εξελιξη τους στη αγορα; http://www.snowclub.gr/forums/index.php?showtopic=10421 Μην σπου πω πως τα βλέπω τα συγκεκριμένα και πρώτη φορα.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted November 23, 2009 Ούτε ένα ελαφρύ απλό για τον κορμό?Εκεί με ενδιαφέρει εμένα. Το θεωρεις πλεονασμό? Ναι είναι υπερβολή , εφόσον δεν σε ενδιαφέρει προς το παρόν το freestyle. Στα εντός πίστας για να πούμε οτι σε προστατεύουν θα πρέπει να μιλάμε για προσκρουση πολύ δυνατή σε πάγο και μέσα από μεγάλες ταχύτητες - κάτι που στο ελεύθερο σκι/snowboard είναι πολύ δύσκολο να συμβεί για τους ευνόητους λόγους, ακόμα και από τους ικανότερους χιονοδρόμους. Αν και στην σανίδα υπάρχει μια προδιάθεση γενικώς για καρπούς και ώμους , αλλά αυτό όταν μιλάμε για επιπεδο αρχαρίων και εφόσον αυτοί δεν βελτιώνουν τον εαυτό τους προοδευτικά και βάση λογικής. Ο κορμός σου δεν κινδυνεύει (σπονδυλική , πλάτη , θώρακας εφόσον μιλάμε για ελεύθερο σκι στην πίστα και σε recreational επίπεδο) Quote People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
clouseau 199 Report post Posted November 23, 2009 Ναι είναι υπερβολή , εφόσον δεν σε ενδιαφέρει προς το παρόν το freestyle. Στα εντός πίστας για να πούμε οτι σε προστατεύουν θα πρέπει να μιλάμε για προσκρουση πολύ δυνατή σε πάγο και μέσα από μεγάλες ταχύτητες - κάτι που στο ελεύθερο σκι/snowboard είναι πολύ δύσκολο να συμβεί για τους ευνόητους λόγους, ακόμα και από τους ικανότερους χιονοδρόμους. Αν και στην σανίδα υπάρχει μια προδιάθεση γενικώς για καρπούς και ώμους , αλλά αυτό όταν μιλάμε για επιπεδο αρχαρίων και εφόσον αυτοί δεν βελτιώνουν τον εαυτό τους προοδευτικά και βάση λογικής. Ο κορμός σου δεν κινδυνεύει (σπονδυλική , πλάτη , θώρακας εφόσον μιλάμε για ελεύθερο σκι στην πίστα και σε recreational επίπεδο) θα διαφωνισω... επειδη δεν ειμαστε στις αλπεις που σημαινει πολυ πετρα γυρω απο τις πιστες, χιονι τσιμεντο, μικρο τεραιν με πολλους αρχαριους που το παιζουν experts και αλλα ελληνικα φαινομενα, μια basic προστασια οτι στιλ και να κανεις, δεν θεωρω οτι ειναι υπερβολη. τωρα για την πλατη πιστευω οτι ισως ειναι υπερβολη γιατι προσωπικα δεν εχω γνωση για το αν (και πως) με το σκι ή sb μπορεις να τραυματισεις την πλατη και να σε σωσουν τα pads εκει... Quote Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted November 23, 2009 εγω προσωπικα αυτο το προστατευτικο πλατης το θεωρω περιτο ειναι σαν να λεμε κυκλοφορεις με παπακι και πρεπει αν φορεσεις στολη μοτοκροσιερη ετοιμο για αγωνα για freestyle που πηδας στον θεο ναι χρειαζεται μηπως και σκασεις με την πλατη αλλα μεσα στην πιστα κανοντας τουριστικο σκι τι να το κανεις ειναι λιγακι Too much Quote DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted November 23, 2009 Σαν να κάνεις με μποντριέ στον Περικλή. (Είπα να χτυπήσω ένα στου φίλου μου του Σούστερ το καλοκαίρι, αλλά μετά σκέφτηκα ότι θα γελούσανε και τα πιατάκια του Τηλέμαχου ). Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted November 23, 2009 (edited) τωρα για την πλατη πιστευω οτι ισως ειναι υπερβολη γιατι προσωπικα δεν εχω γνωση για το αν (και πως) με το σκι ή sb μπορεις να τραυματισεις την πλατη και να σε σωσουν τα pads εκει... Βασικά για την σπονδυλική στήλη παίζουν δύο σενάρια τραυματισμού α) πτώση πάνω σε κάποιο rail - για ευνόητους λόγους δεν χρειάζεται κάποια εξήγηση. Συνήθως όμως σπανε πλευρά ... i know β) άσχημο landing από κάποιο table ή drop. Εκεί δεν είναι οτι σε προστατεύουν από το impact της πρόσκρουσης , αλλά από τις βίαιες περιστροφές του κορμού. Οι σύνδεσμοι γενικώς στην σπονδυλική έχουν την τάση να εκφυλίζονται όταν η κίνησή της είναι snap χωρίς να έχει μυικό control (αστραπιαία ή αλλιώς βαλιστικά αν έχεις ακουστά τον όρο ) και αυτό συμβαίνει κυρίως όταν πέφτεις ανορθόδοξα από κάποιο ύψος ή όταν πέφτεις με τρελά χιλιόμετρα όπως πχ συμβαίνει με τους downhill racers (που αυτοί σημειωτεών ΔΕΝ φοράνε τέτοια προστατευτικά) Ps δεν αναφέρομαι στα πιο μαλακά pads αλλά σε σκληρότερο εξοπλισμό. Edited November 23, 2009 by Fidelio Quote People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
clouseau 199 Report post Posted November 23, 2009 εγω εχω αυτο. δεν ενοχλει καθολου οταν το φοραω Quote Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted November 23, 2009 που? στο Stubai, οταν καθομουν για ενα διαλειμα, οσοι ηταν γυρω μου μικροι μεγαλοι , το % φορουσε προστατευτικα πλατης Quote Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted November 23, 2009 εγω προσωπικα αυτο το προστατευτικο πλατης το θεωρω περιτοειναι σαν να λεμε κυκλοφορεις με παπακι και πρεπει αν φορεσεις στολη μοτοκροσιερη ετοιμο για αγωνα για freestyle που πηδας στον θεο ναι χρειαζεται μηπως και σκασεις με την πλατη αλλα μεσα στην πιστα κανοντας τουριστικο σκι τι να το κανεις ειναι λιγακι Too much η αληθεια ειναι οτι ναι... αν δεν κανεις το σουπερ εκτος πιστας, ή freestyle ειναι λιγο υπερβολη.. αν ομως σε βολευει δεν υπαρχει λογος να μην φορας... Quote Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
kangoogr 0 Report post Posted November 24, 2009 Εΰχαριστώ για τις απαντήσεις. Quote Share this post Link to post Share on other sites
panthessa 11 Report post Posted December 21, 2012 Επαναφερω το θεμα γιατι Μια φανταστικη, για την εποχη, μερα η πεμπτη για τον παρνασσο εξελιχθηκε αθλια για μενα!!! Τρεις καταβασεις ολες κι ολες και μετα τραυματισμος. Κλασσικο λαθος να βγαλω χερι σε πτωση με την πλατη και... καταγμα στον καρπο. Ετσι γιορτες θα περασω με ναρθηκα για τουλ. 20 μερες(παλι καλα λεω γιατι θα μπορουσε να ειναι πολυ χειρ.) και φυσικα μακρια απο το βουνο. Και φυσικα επειδη με το που βγαλω το ναρθηκα θα ανεβω παλι ηθελα να ρωτησω το εξης. Χρησιμοποιει κανεις προστατευτικα καρπου κ αν ναι σας εχουν σωσει ποτε? Quote Share this post Link to post Share on other sites
7ψυχος_gtsap 1,066 Report post Posted December 21, 2012 Και φυσικα επειδη με το που βγαλω το ναρθηκα θα ανεβω παλι ηθελα να ρωτησω το εξης. Αυτό θα σου ποτεινα να το ξανασκεφθείς. Δώσε λίγο παραπάνω χρόνο στον εαυτό σου (και στο χέρι σου) και δεν θα το μετανιώσεις. Φιλικά 7ψυχος Quote Όλα τα βουνά είναι καλά. Όλοι οι skier είναι καλοί. Μόνο μερικοί άτυχοι στη ζωή άνθρωποι υπάρχουν. Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted February 8, 2013 ο καρπος ειναι ασχημη φαση... Quote Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites