Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
kangoogr

Περιποίηση Εξοπλισμού μετά από μια χιονοδρομική ημέρα

Recommended Posts

Πέταμα ολα μέσα στο αμάξι χωρίς καμία φροντίδα. Τα αφήνουμε εκεί μέχρι την επόμενη μέρα σκι εκτός αν είναι η τελευταία μέρα της σεζόν.

 

Μόνο κλείνω τις μπότες στο πρώτο κλιπ γιατί χάνουν φόρμα.

 

that's me :ph34r:

εκτος απο το τελευταιο,δεν εκλεινα κανενα κλιπ στις μποτες σκι,καλα εννοειται περναγαν ολο το χρονο ανοιχτες.φροντιδα σε εξοπλισμο σκι/σανιδας καμια.μονο κερωμα κανω καθε 3-4 τσουληματα

Edited by blades

rafting.png mountain-podilato.png anarrixisi.png pezoporia.png gpx-kml-downloads.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπορεί να ρωτάο βλακεία αλλά..

Ποιο κλιπ εννοιες τελευταίο??

Στην μύτη ή στην γάμπα?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Πέταμα ολα μέσα στο αμάξι χωρίς καμία φροντίδα. Τα αφήνουμε εκεί μέχρι την επόμενη μέρα σκι εκτός αν είναι η τελευταία μέρα της σεζόν.

 

Μόνο κλείνω τις μπότες στο πρώτο κλιπ γιατί χάνουν φόρμα.

 

 

that's me :ph34r:

εκτος απο το τελευταιο,δεν εκλεινα κανενα κλιπ στις μποτες σκι,καλα εννοειται περναγαν ολο το χρονο ανοιχτες.φροντιδα σε εξοπλισμο σκι/σανιδας καμια.μονο κερωμα κανω καθε 3-4 τσουληματα

 

 

Μπορεί να ρωτάο βλακεία αλλά..

Ποιο κλιπ εννοιες τελευταίο??

Στην μύτη ή στην γάμπα?

 

o MIK ειπε κλεινει το πρωτο κλιπ,εγω ειπα οτι κανω ακριβως οτι λεει και αυτος εκτος απο το τελευταιο,που αυτο το τελευταιο ειναι να κλεινω το πρωτο κλιπ της μποτας

(το πρωτο κλιπ της μποτας ειναι το πανω πανω,αυτο στη γαμπα)


rafting.png mountain-podilato.png anarrixisi.png pezoporia.png gpx-kml-downloads.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και τώρα το επίμαχο ερώτημα με τι κερί θα κερώσουμε τα πέδιλα μας αυτήν την εποχή με ανοιξιάτικο η με χειμερινό την μια μέρα έχουμε +8 και την άλλη -6 :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

wax for all types of snow - το "παραδοσιακό" λευκό χύμα κερι ! - τώρα βγαίνει και σε κουβά! :rolleyes:


People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αντηλιακο με τι δεικτη προστασιας βαζουμε αυτο το καιρο; +5 η΄ +10;


101277.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

μηπως γνωριζει κανεις τα εργαλεια που χρειαζομαστε για service πεδιλων?

εννοω και για διορθωμα γραντζουνιων(μαλλον για βαθειες χαρακιες),κερωμα και για τις ακρες στα inox


2013_Elan_Amphibio_Waveflex_14_Fusion.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
http://www.snowclub.gr/forums/index.php?sh...F5%E7+%F3%EA%E9

 

http://www.snowclub.gr/forums/index.php?sh...F5%E7+%F3%EA%E9

 

 

Τα ειχα δει αλλιως δε θα ρωτουσα

 

Κορυφαιο δε:

 

http://www.swixschool.com/

 

Φοβερο βιντεο σχολειο

 

 

Πραγματικα εγραψες


2013_Elan_Amphibio_Waveflex_14_Fusion.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Υπαρχει και επισημο DVD του ΕΣΤΧ "1ο Σεμιναριο για την επισκευη και συντηρηση των σκι"...

 

Σκηνες εδω:

 

YouTube Video ->

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους τους χιονοδρομους . Αντιμετωπίζω ενα πρόβλημα με το μπουφαν του σκι. επεσε μια μπαλα αρκετα μεγαλη απο τον τετραθέσιο στον παρνασσο πανω μου και ειχε μεσα σκουριες απο το λιφτ.εγινε το μπουφάν ολο λεκέδες . Εψαξα σε αρκετές σελίδες στο ιντερνετ και προσπαθώ να κανω δουλειά χωρίς να το χαλασω .Υπάρχει περίπτωση να εχει περάσει κάποιος κατι παρόμοιο με μενα και να μου δωσει μια λυση?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Διαβολάκο του λεκέ για σκουριά (θα το βρεις σε supermarket) και μετά ένα πλύσημο με Nikwax ή αντίστοιχο, σύμφωνα πάντα με τις οδηγίες τους.


sinox-0.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

αυτο το θεμα με τις σκουριες κ τα γρασσα απο τα καρεκλακια πλεον κατανταει ξεφτιλα στα ελληνικα χιονοδρομικα.εγω σε αναλογη περιπτωση παντως εαν μ χαλασει ενα ρουχο θα απαιτησω απο την εκαστοτε διευθυνση να που πληρωσει τα ρουχα.γτ στο εξωτερικο δλδ δεν σταζει τπτ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ευχαριστω παιδια για το ενδιαφέρον σας...εκανα τις κινήσεις που μου είπατε και με πολυ κόπο βγηκαν... και μετα εκανα ενα μπανακι το μπουφανακι με το Νikwax ...βεβαια εκανα και μια αλλη πατέντα σοδα με λεμόνι και εκανα πολυ καλη δουλεια σε συνδυασμό με το διαβολακο.. Πάντως το δικιο σου δεν πρόκειται να το βρεις με τους @@@@κες εκει.Εμεις φταίμε που πηγαίνουμε και δεν μας προσέχουν γενικότερα....

Σας ευχαριστω και παλι..

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ αγόρασα το κάτωθι προϊόν στο ischgl για στέγνωμα

http://www.therm-ic.com/Care-Systems/Refresher.html

 

sent from my cave using smoke signals

Επενδυσες τα κέρδη;

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα .....


2013_Elan_Amphibio_Waveflex_14_Fusion.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...