blades 6 Report post Posted February 19, 2010 (edited) Πέταμα ολα μέσα στο αμάξι χωρίς καμία φροντίδα. Τα αφήνουμε εκεί μέχρι την επόμενη μέρα σκι εκτός αν είναι η τελευταία μέρα της σεζόν. Μόνο κλείνω τις μπότες στο πρώτο κλιπ γιατί χάνουν φόρμα. that's me εκτος απο το τελευταιο,δεν εκλεινα κανενα κλιπ στις μποτες σκι,καλα εννοειται περναγαν ολο το χρονο ανοιχτες.φροντιδα σε εξοπλισμο σκι/σανιδας καμια.μονο κερωμα κανω καθε 3-4 τσουληματα Edited February 19, 2010 by blades Quote Share this post Link to post Share on other sites
kangoogr 0 Report post Posted February 19, 2010 Μπορεί να ρωτάο βλακεία αλλά.. Ποιο κλιπ εννοιες τελευταίο?? Στην μύτη ή στην γάμπα? Quote Share this post Link to post Share on other sites
blades 6 Report post Posted February 19, 2010 Πέταμα ολα μέσα στο αμάξι χωρίς καμία φροντίδα. Τα αφήνουμε εκεί μέχρι την επόμενη μέρα σκι εκτός αν είναι η τελευταία μέρα της σεζόν. Μόνο κλείνω τις μπότες στο πρώτο κλιπ γιατί χάνουν φόρμα. that's me εκτος απο το τελευταιο,δεν εκλεινα κανενα κλιπ στις μποτες σκι,καλα εννοειται περναγαν ολο το χρονο ανοιχτες.φροντιδα σε εξοπλισμο σκι/σανιδας καμια.μονο κερωμα κανω καθε 3-4 τσουληματα Μπορεί να ρωτάο βλακεία αλλά..Ποιο κλιπ εννοιες τελευταίο?? Στην μύτη ή στην γάμπα? o MIK ειπε κλεινει το πρωτο κλιπ,εγω ειπα οτι κανω ακριβως οτι λεει και αυτος εκτος απο το τελευταιο,που αυτο το τελευταιο ειναι να κλεινω το πρωτο κλιπ της μποτας (το πρωτο κλιπ της μποτας ειναι το πανω πανω,αυτο στη γαμπα) Quote Share this post Link to post Share on other sites
nek70 5 Report post Posted February 19, 2010 Και τώρα το επίμαχο ερώτημα με τι κερί θα κερώσουμε τα πέδιλα μας αυτήν την εποχή με ανοιξιάτικο η με χειμερινό την μια μέρα έχουμε +8 και την άλλη -6 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted February 19, 2010 wax for all types of snow - το "παραδοσιακό" λευκό χύμα κερι ! - τώρα βγαίνει και σε κουβά! Quote People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
ilias-zak 1,749 Report post Posted February 19, 2010 Αντηλιακο με τι δεικτη προστασιας βαζουμε αυτο το καιρο; +5 η΄ +10; Quote Share this post Link to post Share on other sites
captainhook3 680 Report post Posted December 2, 2010 μηπως γνωριζει κανεις τα εργαλεια που χρειαζομαστε για service πεδιλων? εννοω και για διορθωμα γραντζουνιων(μαλλον για βαθειες χαρακιες),κερωμα και για τις ακρες στα inox Quote Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted December 2, 2010 http://www.snowclub.gr/forums/index.php?sh...F5%E7+%F3%EA%E9 http://www.snowclub.gr/forums/index.php?sh...F5%E7+%F3%EA%E9 Κορυφαιο δε: http://www.swixschool.com/ Φοβερο βιντεο σχολειο 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
captainhook3 680 Report post Posted December 2, 2010 http://www.snowclub.gr/forums/index.php?sh...F5%E7+%F3%EA%E9 http://www.snowclub.gr/forums/index.php?sh...F5%E7+%F3%EA%E9 Τα ειχα δει αλλιως δε θα ρωτουσα Κορυφαιο δε: http://www.swixschool.com/ Φοβερο βιντεο σχολειο Πραγματικα εγραψες Quote Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted December 2, 2010 Υπαρχει και επισημο DVD του ΕΣΤΧ "1ο Σεμιναριο για την επισκευη και συντηρηση των σκι"... Σκηνες εδω: YouTube Video -> Quote Share this post Link to post Share on other sites
xara 2 Report post Posted January 28, 2014 Καλησπέρα σε όλους τους χιονοδρομους . Αντιμετωπίζω ενα πρόβλημα με το μπουφαν του σκι. επεσε μια μπαλα αρκετα μεγαλη απο τον τετραθέσιο στον παρνασσο πανω μου και ειχε μεσα σκουριες απο το λιφτ.εγινε το μπουφάν ολο λεκέδες . Εψαξα σε αρκετές σελίδες στο ιντερνετ και προσπαθώ να κανω δουλειά χωρίς να το χαλασω .Υπάρχει περίπτωση να εχει περάσει κάποιος κατι παρόμοιο με μενα και να μου δωσει μια λυση? Quote Share this post Link to post Share on other sites
wraith 6,406 Report post Posted January 28, 2014 Διαβολάκο του λεκέ για σκουριά (θα το βρεις σε supermarket) και μετά ένα πλύσημο με Nikwax ή αντίστοιχο, σύμφωνα πάντα με τις οδηγίες τους. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dust 4,051 Report post Posted January 28, 2014 αυτο το θεμα με τις σκουριες κ τα γρασσα απο τα καρεκλακια πλεον κατανταει ξεφτιλα στα ελληνικα χιονοδρομικα.εγω σε αναλογη περιπτωση παντως εαν μ χαλασει ενα ρουχο θα απαιτησω απο την εκαστοτε διευθυνση να που πληρωσει τα ρουχα.γτ στο εξωτερικο δλδ δεν σταζει τπτ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
xara 2 Report post Posted February 2, 2014 ευχαριστω παιδια για το ενδιαφέρον σας...εκανα τις κινήσεις που μου είπατε και με πολυ κόπο βγηκαν... και μετα εκανα ενα μπανακι το μπουφανακι με το Νikwax ...βεβαια εκανα και μια αλλη πατέντα σοδα με λεμόνι και εκανα πολυ καλη δουλεια σε συνδυασμό με το διαβολακο.. Πάντως το δικιο σου δεν πρόκειται να το βρεις με τους @@@@κες εκει.Εμεις φταίμε που πηγαίνουμε και δεν μας προσέχουν γενικότερα.... Σας ευχαριστω και παλι.. 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
bujinkan 2,507 Report post Posted February 2, 2014 Εγώ αγόρασα το κάτωθι προϊόν στο ischgl για στέγνωμα http://www.therm-ic.com/Care-Systems/Refresher.html sent from my cave using smoke signals Quote Share this post Link to post Share on other sites
captainhook3 680 Report post Posted February 3, 2014 Εγώ αγόρασα το κάτωθι προϊόν στο ischgl για στέγνωμα http://www.therm-ic.com/Care-Systems/Refresher.html sent from my cave using smoke signals Επενδυσες τα κέρδη; Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα ..... Quote Share this post Link to post Share on other sites