Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
kangoogr

Περιποίηση Εξοπλισμού μετά από μια χιονοδρομική ημέρα

Recommended Posts

Καλησπέρα,

σκέφτηκα να ανοίξω αυτό το θέμα για το πως πρέπει να περιποιούμαστε τον εξοπλισμό μας μετά από μια γεμάτη ημέρα σκι.

 

Εγώ κάνω τα ακόλουθα (αν πρόκειται να περάσουν μέρες μέχρι την επόμενη) :

 

Πέδιλα:

 

Καλό στέγνωμα με ελαφριά πετσέτα και απομάκρυνση υγρασίας. Τα αφήνω όρθια εκτός θήκης κάποιες μέρες σε πετσέτα πάνω.

Οπτικός έλεγχος σε πέλμα πεδίλου και δέστρα για τυχόν χτυπηματα.

Έλεγχος στα μαχαίρια. (Αλήθεια κάποιες ελάχιστες πιτσιλιές σκουριάς πως τις βγάζουμε?)

 

 

Μπότες

 

Καλό στέγνωμα εξωτερικά με πανί.

Βγάζω το εσωτερικό μποτάκι και το αφήνω να στεγνώσει καλά για κάποιες μέρες.(Μπορείς να χρησιμοποιήσεις στεγνωτήρα μαλλιών??)

Απομακρύνω τις λάσπες από τα πέλματα.

 

 

Μπατόν

Στέγνωμα και έλεγχος ευθύγράμμησης.

 

Αφού περάσουν κάποιες μέρες και "τραβήξουν" τα πέδιλα και οι μπότες αποθηκεύονται στις ειδικές θήκες τους.

 

Κράνος

 

Σκούπισμα και το αφήνω έξω να φύγει η υγρασία και να "ξε-ιδρώσει".

 

Μάσκα/Γυαλιά

Αν έχουν αφρό στο περίγραμμα(για μάσκες κυρίως) το αφήνεις να στεγνώσει και το γυαλί καθάρισμα μόνο με το ειδικό πανάκι.

 

 

Σακίδιο

Άδεισμα και άπλωμα για να στεγνώσει με ανοιχτές όλες τις τσέπες.

 

 

 

Ρουχισμός

(Μπουφάν, Παντελόνια, Κάλτσες, Θερμοεσώρουχα,γάντια κ.α.)

 

Τα αφήνεις να στεγνώσουν τελείως πρώτα και αν κάτι θέλει πλύσιμο το πλένεις σύμφωνα με τις οδηγίες.

Ποτέ δεν αποθηκεύεις ρούχο αν δεν είναι τελείως στεγνό.

 

 

 

Αυτά κάνω πάντα μετά από κάθε χιονοδρομική μέρα και έχω τον εξοπλισμό μου σε όσο μπορώ καλύτερη κατάσταση.

 

 

Συμβουλές και υποδείξεις από ειδικότερους στο θέμα και στο χώρο από εμένα θα ήταν καλό για όλους μας να ειπώθούν.

 

Είναι χρήσιμο για όλους μας

 

Ευχαριστώ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η γυναικα σου τι λεει για ολα αυτα;


101277.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Η γυναικα σου τι λεει για ολα αυτα;

 

 

Τάκα Τάκα τα ξεπετάω ποια.

Εσυ δεν κάνεις τιποτα από αυτά?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest afrodite

Tη σκουρια απο τα μαχαιρια νομιζω οτι τη βγαζεις και με το σφουγγαρακι πιατων (απο την αγρια πλευρα- την πρασινη)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tη σκουρια απο τα μαχαιρια νομιζω οτι τη βγαζεις και με το σφουγγαρακι πιατων (απο την αγρια πλευρα- την πρασινη)

 

Tη σκουρια απο τα μαχαιρια τη βγαζεις.... με σκι! Περισσοτερο σκι... :lol:

 

Και δεν θα σε κυνηγαει η γυναικα σου γιατι της χαλασες το σφουγγαρακι των πιατων :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πέταμα ολα μέσα στο αμάξι χωρίς καμία φροντίδα. Τα αφήνουμε εκεί μέχρι την επόμενη μέρα σκι εκτός αν είναι η τελευταία μέρα της σεζόν.

 

Μόνο κλείνω τις μπότες στο πρώτο κλιπ γιατί χάνουν φόρμα.


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βγάζω το εσωτερικό μποτάκι και το αφήνω να στεγνώσει καλά για κάποιες μέρες.(Μπορείς να χρησιμοποιήσεις στεγνωτήρα μαλλιών??)

 

 

Αυτό ισχύει?? Η χαλάει η φόρμα?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οι μπότες αφού στεγνώσουν, πρέπει να κλείνονται στα σημεία που τις κλείνουμε όταν τις φοράμε για κατάβαση, προκειμένου να μην χάνουν τη φόρμα τους. Μπορεί κανείς να χρησιμοποιήσει πιστολάκι μαλλιών, αλλά από μακρία για να μην κάψει το εσωτερικό. Κυκλοφορούν ειδικά - φτηνα, γύρω στα 30 ευρώ - σεσουάρ διπλά, με δύο ακροφύσια για ορειβατικά παπούτσια και μπότες του σκι, τα οποία βγάζουν χλιαρό αέρα και απομακρύνουν επίσης δυσοσμίες, ακάρεα κλπ. Στη Θεσσαλονίκη, τα έχει ο Ντίνος στο sport+ski, Αλεξάνδρου Σβώλου! Υπάρχουν και με 12v για το αυτοκίνητο! και έτσι μέχρι να ανέβεις στο ΧΚ οι μπότες είναι ζεστές και έτοιμες!!!!


carpe diem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πανε κ παρε ενα μηχανηματακι για να στεγνωνει τις μποτες...

30 ευρω εχει...δυο τσουνια (σαν δονητες ειναι) τα βαζεις μεσα στις μποτες το βαζεις για 2-3 ωρες κ εισαι τζετ...μετα ενα ψεκασμα με το σπρει για εσωτερικο παπουτσιων κ εισαι τζετ...

 

για σκι κλπ...τα πετας οπως ειναι κ στο τελος σαιζον κανεις σερβις...

εκτος αν σου λασκαρει καμια βιδα οπως εμενα κ παιδευσαι πλεον μονος σου


Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Βγάζω το εσωτερικό μποτάκι και το αφήνω να στεγνώσει καλά για κάποιες μέρες.(Μπορείς να χρησιμοποιήσεις στεγνωτήρα μαλλιών??)

 

 

Αυτό ισχύει?? Η χαλάει η φόρμα?

Καλό είναι να αφήνεις την μπότα να στεγνώνει πιο φυσικά και σχετικά μακρυά απο κάθε πηγή θερμότητας, γιατί ναι , χαλάει η φόρμα της μακροπρόθεσμα , γίνεται κατα το κοινώς λεγόμενο "σώβρακο". Στεγνωτήρες και άλλα σχετικά εργαλεία που τοποθετούντε μέσα στην μπότα ,κάνουν τα πράγματα ακόμα χειρότερα.

 

Για τις σκουριές μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτο:

http://tognar.com/deburr_polishing_sharpen...ones_tools.html

 

Είναι το δεύτερο στην σειρά, Gummi Stone

 

 

Ολα τα υπόλοιπα τα κάνεις μια χαρα. Οι υπόλοιποι που πετάτε τις μπότες μέσα στο αμάξι χύμα μέχρι να τελειώσει η σαιζόν , αφήνεται κανα παράθυρο ανοιχτό, όχι τίποτα άλλο ,μην μπούμε κατα τύχη στο αυτοκίνητο και πεθάνουμε από την μπόχα :lol:

Edited by Fidelio

People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites
Καλό είναι να αφήνεις την μπότα να στεγνώνει πιο φυσικά και σχετικά μακρυά απο κάθε πηγή θερμότητας.

 

 

Φυσιολογικά έχοντας βγάλει το εσωτερικό μποτάκι εννοείς φανταζομαι.

Κανα διήμερο σε θερμοκρασία δωματίου για στέγνωμα καλά είναι?

Share this post


Link to post
Share on other sites

εγω εχω μια hot gear bag, το pro model (πρακτικότατη για τα ταξιδια..θα θυμαστε ολοι χθες στην επιστροφή από το Πισοδερι που την αδειασα στο πεζοδρομιο 3 φορες να βρω τα αναθεματισμένα κλειδια – που ειχα αφησει ολο το 3μερο πανω στο αυτ/το στο Φλο :lol: )

 

 

είναι πολύ πρακτική, χωρίς να την εχω δοκιμάσει ακομα σε μπαταρία αυτ/του, μονο στα 220V

 

κανει δουλιτσα

 

Υ.Γ. πωλείται στο εξωτερικό το ιδιο μοντελο (ακριβότερα βεβαια) με την υπογραφή του Bode


"...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow''

(Lord Byron about Mont Blanc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fidelio αυτο που λες ειναι η διαμαντοπετρα που λενε;

ή οχι;


Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites
εγω εχω μια hot gear bag, το pro model (πρακτικότατη για τα ταξιδια..θα θυμαστε ολοι χθες στην επιστροφή από το Πισοδερι που την αδεισα στο πεζοδρομιο 3 φορες να βρω τα αναθεματισμένα κλειδια – που ειχα αφησει ολο το 3μερο πανω στο αυτ/το στο Φλο :lol: )

 

 

είναι πολύ πρακτική, χωρίς να την εχω δοκιμάσει ακομα σε μπαταρία αυτ/του, μονο στα 220V

 

κανει δουλιτσα

 

Υ.Γ. πωλείται στο εξωτερικό το ιδιο μοντελο (ακριβότερα βεβαια) με την υπογραφή του Bode

 

λιγο θηριο δεν ειναι;

βολευει σε αεροπορικα ταξιδια;


Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ναι, χωράει το συμπαν και με την Aegean πριν 1 βδομαδα την πηρα πανω μαζι μου (ειχα υπέρβαρο ως συνήθως στο τρολεϋ)

 

από τις πολύ πρακτικές για ταξιδια..εχω δοκιμάσει πολλών ειδων αποσκευές


"...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow''

(Lord Byron about Mont Blanc)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ολα τα υπόλοιπα τα κάνεις μια χαρα. Οι υπόλοιποι που πετάτε τις μπότες μέσα στο αμάξι χύμα μέχρι να τελειώσει η σαιζόν , αφήνεται κανα παράθυρο ανοιχτό, όχι τίποτα άλλο ,μην μπούμε κατα τύχη στο αυτοκίνητο και πεθάνουμε από την μπόχα :lol:

Συγνώμη το ξέχασα. Φυσικά παράθυρο ανοιχτό και αρωματικό. :lol:


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites
ναι, χωράει το συμπαν και με την Aegean πριν 1 βδομαδα την πηρα πανω μαζι μου (ειχα υπέρβαρο ως συνήθως στο τρολεϋ)

 

από τις πολύ πρακτικές για ταξιδια..εχω δοκιμάσει πολλών ειδων αποσκευές

 

αν χωραει να την εχεις επανω τοτε βολευει...θα το ψαξω


Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Φυσιολογικά έχοντας βγάλει το εσωτερικό μποτάκι εννοείς φανταζομαι.

Κανα διήμερο σε θερμοκρασία δωματίου για στέγνωμα καλά είναι?

Ναι μωρε , στο δωμάτιο μακρυά απο καλοριφερ , σόμπες κτλ Επίσης να αποφευγεις να βγάζεις το εσωτερικό, για να μην σου πω μην το βγάζεις καθόλου. Στεγνώνει και έτσι. Πάλι για το λόγο οτι μαλακώνει η μπότα , τα σκληρά της μέρη , από το μπάσε-βγάλε.

 

Ολα αυτά μιλώντας για "κακές συνήθειες" , αν το κάνεις μια- δυό φορές δεν παθαίνει τίποτα, αλλά εκεί που δεν το καταλαβαίνεις πολλές φορές ο εξοπλισμός μια μέρα και εντελώς ξαφνικά παρουσιάζεται μπροστά μας ένα μάτσο απο ταλαιπωρημένα πράγματα έτοιμα για το ...τζάκι.

 

 

Fidelio αυτο που λες ειναι η διαμαντοπετρα που λενε;

ή οχι;

 

Οχι , η διαμαντόπετρα είναι για το λεγόμενο φινίρισμα της γωνίας σε σχετικά πιο σχολαστική συντήρηση. Είναι αυτή:

 

265x265px-LS-B000I4S2KI-410X56T12HL.jpg

 

η Gummi stone είναι για τις σκουριές καθώς και για το καθάρισμα απο τα γρέζια (<-πιο συμαντικό αυτό) , γίνεται το πέρασμα τσακ μπαμ και είναι αυτή:

GSRED.jpg


People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ναι μωρε , στο δωμάτιο μακρυά απο καλοριφερ , σόμπες κτλ Επίσης να αποφευγεις να βγάζεις το εσωτερικό, για να μην σου πω μην το βγάζεις καθόλου. Στεγνώνει και έτσι. Πάλι για το λόγο οτι μαλακώνει η μπότα , τα σκληρά της μέρη , από το μπάσε-βγάλε.

 

 

Δίκιο έχεις απλά καμιά φορά ανάμεσα σε εσωτερικο μποτάκι και μπότα υπάρχει υγρασία για αυτο και το βγάζω.

Αλλά θα ακολουθήσω την/τις συμβουλές σου ως ειδήμωνα/guru/expert στο είδος.. :lol:

.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Αλλά θα ακολουθήσω την/τις συμβουλές σου ως ειδήμωνα/guru/expert στο είδος.. ;)

.

 

Εντάξει , κόψε κάτι... :lol:


People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οι μπότες πιάνουν μούχλα αν δεν βγάλεις τα εσωτερικά παπουτσάκια, γιατί το πιο πολύ νερό παγιδεύεται εκεί ακριβώς...

Δεν παθαίνουν τίποτα σπουδαία πράγματα αν τα βγάζεις (εγώ το κάνω πάντα) και κρατάνε χρόνια χωρίς φθορές.

Το κόλπο για εύκολο βάλε βγάλε, είναι το λιπαντικό... :lol:

Ένα σπρέι σιλικόνης στο εσωτερικό κέλυφος και στην εξωτερική πλευρά από το εσωτερικό παπουτσάκι, κάνει θαύματα...

Όλα τα άλλα τα κάνεις σωστά, έως υπερβολικά σωστά μερικά, όπως το σκούπισμα με πετσέτα (άκου πετσέτα... :lol: )

Απλά τα αφήνω όλα ανοιχτά να στεγνώσουν, μακριά από πηγές θέρμανσης και ήλιο.

Α και ξεχωρίζω τα σκι για να στεγνώνουν οι πάτοι, που επίσης παγιδεύουν υγρασία για μέρες μερικές φορές, ειδικά αν τα σκι δεν έχουν κάμπερ και πατάνε μεταξύ τους σε μεγάλο μήκος.

Το παράτημα μέσα σε κουτιά με υγρασία, είναι ότι χειρότερο...

Share this post


Link to post
Share on other sites
(άκου πετσέτα... :lol: )

 

Δεν έχουν χώρο για να αφήσω να τρέχουν τα νερά και δεν έχω άλλη λύση..από το σκούπισμα... :lol:

Edited by kangoogr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...