batucada 7 Report post Posted February 2, 2006 Χρήστο, κάτω απο το XCR οπωσδήποτε windstopper αλλιώς θα κρυώνεις... Με -16 και αέρα απο κάτω απο ένα λεπτό shell φορούσα ένα vest windstopper και ένα καλό ισοθερμικό. Στα πόδια ένα shell παλι με ένα χοντρό ισοθερμικό. Το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικά ελαφρύς και ζεστός εξοπλισμός. Δοκίμασέ το αν θες. Με γειά κιόλας... Quote kill your television father of day, father of night Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,404 Report post Posted February 2, 2006 Ευχαριστώ πολύ. Είχα μείνει με την εντύπωση ότι το shell είναι αυτό που αποκαλούμε windstopper. Προφανώς κάνω λάθος. Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
JohNi 21 Report post Posted February 2, 2006 Χρήστο, κάτω απο το XCR οπωσδήποτε windstopper αλλιώς θα κρυώνεις... Με -16 και αέρα απο κάτω απο ένα λεπτό shell φορούσα ένα vest windstopper και ένα καλό ισοθερμικό. Στα πόδια ένα shell παλι με ένα χοντρό ισοθερμικό. Το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικά ελαφρύς και ζεστός εξοπλισμός. Δοκίμασέ το αν θες. Με γειά κιόλας... Αυτο ισχυει.Το ειχαμε διαπιστωσει και συζητησει μαζι με το Θωμα(vipersx) στο Πισοδερι που εχουμε την ιδια σαλοπετα με μεμβρανη Gore-Tet XCR. Quote Share this post Link to post Share on other sites
anemos 0 Report post Posted February 2, 2006 ωραιο το μπουφανακι...ποσο πηγε το μαλλιι περιπου?? Απο κριο ομος δεν ειναι ικανοποιτικο??Παιδια πως γινεται να δωσεις για ενα μπουφαν 200+ ευρω και να συνεχιζεις να κρυωνεις??? Καμμια καλη προσφορα επιασε το ματι σας?Μερικες αξιοπιστες μαρκες που να εχουν ολα τα παραπανω χαρακτηριστικα?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
JohNi 21 Report post Posted February 2, 2006 ωραιο το μπουφανακι...ποσο πηγε το μαλλιι περιπου??Απο κριο ομος δεν ειναι ικανοποιτικο??Παιδια πως γινεται να δωσεις για ενα μπουφαν 200+ ευρω και να συνεχιζεις να κρυωνεις??? Καμμια καλη προσφορα επιασε το ματι σας?Μερικες αξιοπιστες μαρκες που να εχουν ολα τα παραπανω χαρακτηριστικα?? To North Face της εικονας αγγιζει αν θυμαμαι τα 550 ευρω...αλλα τωρα στις εκπτωσεις το βρηκα 300+ ευρω... Επισης ο χαρακτηρισμος σου ''να μη κρυωνεις'' ειναι λαθος.Αν σε νοιαζει μονο το να μη κρωνεις,θυμησου πως σε εντυνε η μαμα σου στο δημοτικο.Θυμασαι?...ενα σωρο ρουχα...σκορδα μας εκαναν Το ματι μας πιανει πολλες προσφορες,αλλα καλο ειναι βγεις εσυ ο ιδιος στα μαγαζια μια τσαρκα και να ψαξεις.Δεν ειναι κουραστικο ουτε πολυ χρονοβορο.Εσυ πρεπει να δοκιμασεις και να δεις τι σου παει και τι σου ''πεφτει'' καλα. Το χειροτερο ομως ειναι να ψωνιζεις μονο με γνωμονα την τιμη...Μη δισταζετε να δωσετε κατι παραπανω για να παρετε κατι ποιοτικο.Με 100-200 ευρω ουτε πλουτιζεις ουτε φτωχαινεις Αν παρεις κατι καλο και ποιοτικο θα το χαρεις και θα σου κρατησει Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jokey 126 Report post Posted February 2, 2006 ο Gore(εβραιος) δεν ειναι η μοναδικη μεβρανη αδιαβροχοποιησης, μη κολλαμε σε ενα ονομα. ολα που τελειωνουν σε -tex ειναι το ιδιο πραγμα nano-tex τα ziener microtex η columbia απλως δε πληρωνουν τα δικαιωματα στον εβραιο... Συμφωνώ απολύτως σε αυτό που λές ΑΛΛΑ πως γίνετε η ziener στα γάντια να έχει goretex και στα μποφάν όχι οεο ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
gmak 26 Report post Posted February 2, 2006 ωραιο το μπουφανακι...ποσο πηγε το μαλλιι περιπου??Απο κριο ομος δεν ειναι ικανοποιτικο??Παιδια πως γινεται να δωσεις για ενα μπουφαν 200+ ευρω και να συνεχιζεις να κρυωνεις??? Καμμια καλη προσφορα επιασε το ματι σας?Μερικες αξιοπιστες μαρκες που να εχουν ολα τα παραπανω χαρακτηριστικα?? Jacket υπάρχουν σκέτα [shell], με κανονικo insulation ή πιο βαριά. Η μεμβράνη σε κρατάει στεγνό [δεν επιτρέπει να μπει υγρασία και απελευθερώνει τους υδρατμούς του ιδρώτα], όχι ζεστό. Αν υπάρχει insulation αυτό μπορεί να είναι thinsulate διαφόρων παχών, κάτι ανάλογο άλλης μάρκας ή κάτι πιο βαρύ [δεν κάνει για Ελλάδα] στυλ primaloft. Όταν λέμε "τεχνικό" ρούχο αναφερόμαστε σε κάτι minimal [σκέτο, με λίγες τσέπες] με καλή μεμβράνη. Για να κρατηθείς ζεστός φοράς ισοθερμικά ή και fleece, ανάλογα τις συνθήκες και... την κράση σου. Καλοφόρετο Χρήστο, πολύ ωραίο.. Quote vae victis Share this post Link to post Share on other sites
anemos 0 Report post Posted February 3, 2006 και τι προτεινετε?? λεπτο μπουφαν με μεγαλη αδιαβροχοποιση και διαπνοη η με τα ιδια χαρακτηριστικα αλλα και με επενδυση για το κρυο??και ποσο μεγαλη επενδυση.παντως βλεπω οτι η μοδα ειναι τα μπουφαν να ειναι ολο και πιο λεπτα... Οσο για τα μαγαζια john επειδη εχω παει ρωταω και εδω τιποτα γιατι αν ακουσεις τι μου εχουν πει...θα φρικαρεις!! Αλλος μου ελεγε οτι δε συμφερει να παρω μπουφαν για σκι και να δωσω τοσα λεφτα παρα μονο ενα φουσκωτο που μου το πασαρε για τα παντα(!) γιατι ελεγε οτι η θερμοκρασια της ελλαδος ανεβενει καθε χρονο ενα βαθμο(!) και σε 5 χρονια δε θα υπαρχουν χιονια!! Και μετα απο 1 εβδομαδα χιονιζε και μες στην αθηνα! Γι αυτο ασε.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
lefteris 0 Report post Posted February 3, 2006 Καλημερα, για οσους παιζουν με Gore-Tex , το παρακατω ειναι email επικοινωνια με την Gore-Tex και πως να πλενουμε, φροντιζουμε τα Gore-Tex ρουχαλακια.. lefteris, I could not find any representation in your region. Β I have included some information that I hope you can use in your country. Repair kits are available at: Β www.mcnett.com Basic Care instructions: Do not use Bleach or Fabric Softeners. Generally, washing the garment in the washing machine, using regular powdered or liquid laundry detergent, and then drying it in the dryer, on low to medium heat for about hour, is the best way to care for your GORE-TEXΒ® garment. Β The heat from the dryer actually helps to β€reviveβ€ the Durable Water Repellent (DWR) that is coated to the outside shell of the garment. Β The GORE-TEXΒ® membrane is laminated to the inside of the outside shell, providing a waterproof barrier. Β The heat from the dryer does not affect the membrane in anyway. Β Higher heat may affect the outside shell of the product, but again, please contact the manufacturer for this information. Β Also, ironing the garment using low heat adds a nice finishing touch that helps enhance the effectiveness of the repellency. What does happen when a garment is not cared for on a regular basis, is that the DWR becomes β€maskedβ€ and then does not perform properly. Β The outside shell becomes saturated (called wet out) and this prevents the water vapors that are coming off your body from β€escapingβ€ to the outside (breathability). Β The garment becomes heavy and water logged, and then you begin to feel cold and damp on the inside. Β In fact, it might feel like the garment is actually leaking from the condensation that is occurring. Β So it is best to keep the DWR at its peak performance. Ask your local β€Outdoor Retailerβ€ to show you a β€Durable Water Repellentβ€ (DWR) for Waterproof/Breathable Fabrics. NOTE: Β W. L. Gore & Associates, Inc, does not recommend the use of β€wash-inβ€ DWR restoration products for garment with β€high performance/wicking liners. However, DWR does not need to be applied to the garment each time, and if you are still getting wet on the inside after applying the DWR then there may be a problem with the GORE-TEXΒ® membrane (the waterproof membrane.) Β If this is the case, please call me at the number below so we can discuss your situation further. Please let me know if I can be of any further assistance. Best Regards, Bill Acklin Fabrics Consumer Advocate Team W. L. Gore & Associates, Inc 1 800 431 4673 GORE-TEXΒ®, GORE-TEXΒ® XCRΒ®, GORE-TEXΒ® PACLITEΒ®, Guaranteed To Keep You DryΒ®, WINDSTOPPERΒ®, WINDSTOPPERΒ® N2Sβ„Ά, and AIRVANTAGEΒ® are registered trademarks of W. L. Gore & Associates, Inc. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stormbringer 1 Report post Posted February 7, 2006 Μια ερωτισούλα... το μοντέλο TWELVE της SUN VALLEY σε λευκο με γκρι και μαύρες λεπτομέρειες το έχει δει κανείς? Το ψάχνω αρκετό καιρό. Quote ΘΕΟΔΟΣΗΣ Share this post Link to post Share on other sites
Lili 80 Report post Posted March 7, 2006 Πάω Νέα Υόρκη. Ενδιαφέρομαι για ρούχα σκι, εξωτερική "στοιβάδα". Πέστε καμιά μάρκα αμερικάνικη και άρα φτηνότερη εκεί να κοιτάξω. Ξέρω Spyder, North face. Καμιά άλλη? Κοίταξα στο paragon και είδα αυτό το spyder, http://www.paragonsports.com/Paragon/Shop?...andspage=Spyder αλλά μου φαινεται ακριβό... 540$ με την έκπτωση, . Τι άλλο να κοιτάξω? Quote Share this post Link to post Share on other sites
silmarils 0 Report post Posted March 8, 2006 Δες και Patagonia. http://www.patagonia.com/ Αν και όπως και πολλά άλλα στη ΝΥ θα βρεις απίστευτες ευκαιρίες που δεν φανταζόσουν μόλις φτάσεις. Αν έχεις χρόνο τσέκαρε σε outlets με αθλητικά είδη και είδη σκι. Quote white fluffy stuff Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted March 8, 2006 Αν πηγαινεις σε φιλους, κυταξε τα παρακατω (mail order), τα παραγγελεις η στα παραγγελουν οι φιλοι σου, τα πληρωνεις, η τους πληρωνεις εκει. Πολλες εταιρειες mail order δεχονται να παραγγειλεις εσυ με την δικη σου καρτα και να τα στειλουν σε αλλη διευθυνση (c/o - care of..). REI Campmor Το δευτερο ιδιαιτερα ηταν ο παραδεισος του τσιγκουνη Εχει καταστημα στο New Jersey περιπου μια ωρα απο Νεα Υορκη, αν εχεις φιλους με αυτοκινητο, πες τους να πατε με το μεγαλο, θα χρειαστειτε τους χωρους (εχει εκπτωσεις απ'οτι ειδα!!) Φιλικα ΜακηςΜ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Chris82 4 Report post Posted September 13, 2006 Τα νούμερα που λέτε στα fleece που τα βλέπουμε? Γιατί στα sites της marmot και patagonia που είδα δεν είδα να λέει πουθενά για fleece 100 κτλ... Υ.Γ.Για το 2917 (κατάστημα) στη Θεσσαλονίκη τι λέτε? Είδα ότι έχει προσφορές Quote Share this post Link to post Share on other sites
panagiotis 209 Report post Posted September 14, 2006 Καλοί φίλοι, επειδή είναι sopping seasson και ετοιμαζόμαστε σιγά σιγά, θέλω να ενημερωθώ σε κάποια πράγματα. Διάβασα και τις προηγούμενες σελίδες αλλά μπερδεύτηκα και δεν έχω βγάλει άκρη. Πέρσυ υπήρχαν μέρες που ήμουν μια χαρά με τα ρούχα μου και άλλες που κρύωνα μόνο στο λιφτ όμως. Και οι μέρες αυτές ήταν στην Ελλάδα. Όσο παράξενο και αν φανεί, τις 2 φορές που βρέθηκα εξωτερικό πέρσυ, δεν είχα απολύτως κανένα πρόβλημα, όμως στο Καιμακτσαλάν και μερικές φορές στον Παρνασσό ο αέρας με είχε ξυρίσει κυριολεκτικά. Φαίνεται ότι έχω λάθος ρουχισμό. Εδώ θέλω την βοήθειά σας. Για 1o layer φοράω ισοθερμικό, αυτό λοιπόν πρέπει να είναι ειδικά για χιονοδρομία; Φορούσα ένα που το πήρα από κατάστημα κηνυγετικού εξοπλισμού. Αυτό στις βαριές συνθήκες, στις πιό light ένα απλό oneill δυστυχώς όχι τελείως κολλητό. Επιπλέον πρέπει να είναι οπωσδήποτε συνθετικό; Να περιμένω για τις προσφορές του συλλόγου μήπως τσιμπήσω ένα καλό ισοθερμικό marmot; Φοράω κανονικό βαμβακερό boxer, πρέπει να πάρω τεχνικό; Για 2o layer fleece Burton φαίνεται ότι κάνει δουλειά αλλά στο Καιμακτσαλάν... Ευθύνεται το 1ο layer μόνο ή και αυτό; Για 3ο κλασσικά παντελόνι Gore tex XCR με μόνωση και ένα μπουφάν με ελαφρύ insulation, ήταν και σχετικά φαρδύ (Yo style...) Παντελόνι θα αλλάξω θα πάρω gore tex αλλά είμαι ακόμα στο δίλλημα. Με μόνωση ή τεχνικό; Πέρσυ δεν φόραγα ισοθερμικό από κάτω, αν πάρω τεχνικό πρέπει να φοράω; Να πάρω κατάσαρκο ή ένα απλό Burton που είδα στο Sublime; Gmak δουλεύει; Σκέφτομαι και να αλλάξω μπουφάν και να είμαι πιό προσεκτικός με την αγορά αυτή τη φορά. Να πάρω ένα καλό εντάξει αλλά και λίγο style να έχει Το gore tex για μπουφαν το θεωρώ υπερβολικό, εσείς τι λέτε; Αφού πέρσυ το μπουφάν με το insulation μου έπεφτε λίο βαρύ, λέω να κοιτάξω για τα cargo jackets αλλά είναι πιό λεπτά. Παιδιά, δώστε help Φιλικά Quote JAPOW!!! Share this post Link to post Share on other sites
arma 9 Report post Posted September 14, 2006 Καλοί φίλοι, επειδή είναι sopping seasson και ετοιμαζόμαστε σιγά σιγά, θέλω να ενημερωθώ σε κάποια πράγματα. Διάβασα και τις προηγούμενες σελίδες αλλά μπερδεύτηκα και δεν έχω βγάλει άκρη. Πέρσυ υπήρχαν μέρες που ήμουν μια χαρά με τα ρούχα μου και άλλες που κρύωνα μόνο στο λιφτ όμως. Και οι μέρες αυτές ήταν στην Ελλάδα. Όσο παράξενο και αν φανεί, τις 2 φορές που βρέθηκα εξωτερικό πέρσυ, δεν είχα απολύτως κανένα πρόβλημα, όμως στο Καιμακτσαλάν και μερικές φορές στον Παρνασσό ο αέρας με είχε ξυρίσει κυριολεκτικά. Φαίνεται ότι έχω λάθος ρουχισμό. Εδώ θέλω την βοήθειά σας. Για 1o layer φοράω ισοθερμικό, αυτό λοιπόν πρέπει να είναι ειδικά για χιονοδρομία; Φορούσα ένα που το πήρα από κατάστημα κηνυγετικού εξοπλισμού. Αυτό στις βαριές συνθήκες, στις πιό light ένα απλό oneill δυστυχώς όχι τελείως κολλητό. Επιπλέον πρέπει να είναι οπωσδήποτε συνθετικό; Να περιμένω για τις προσφορές του συλλόγου μήπως τσιμπήσω ένα καλό ισοθερμικό marmot; Φοράω κανονικό βαμβακερό boxer, πρέπει να πάρω τεχνικό; Για 2o layer fleece Burton φαίνεται ότι κάνει δουλειά αλλά στο Καιμακτσαλάν... Ευθύνεται το 1ο layer μόνο ή και αυτό; Για 3ο κλασσικά παντελόνι Gore tex XCR με μόνωση και ένα μπουφάν με ελαφρύ insulation, ήταν και σχετικά φαρδύ (Yo style...) Παντελόνι θα αλλάξω θα πάρω gore tex αλλά είμαι ακόμα στο δίλλημα. Με μόνωση ή τεχνικό; Πέρσυ δεν φόραγα ισοθερμικό από κάτω, αν πάρω τεχνικό πρέπει να φοράω; Να πάρω κατάσαρκο ή ένα απλό Burton που είδα στο Sublime; Gmak δουλεύει; Σκέφτομαι και να αλλάξω μπουφάν και να είμαι πιό προσεκτικός με την αγορά αυτή τη φορά. Να πάρω ένα καλό εντάξει αλλά και λίγο style να έχει Το gore tex για μπουφαν το θεωρώ υπερβολικό, εσείς τι λέτε; Αφού πέρσυ το μπουφάν με το insulation μου έπεφτε λίο βαρύ, λέω να κοιτάξω για τα cargo jackets αλλά είναι πιό λεπτά. Παιδιά, δώστε help Φιλικά φιλοι ,για χαρα !!! Μετα απο μεγαλη περιοδο απουσιας , (παρα μονο κλεφτες ματιες στο φορουμ ) ,λογω φορτου εργασιας και διακοπων ,χαιρομαι παρα πολυ που σας ξαναβρισκω ολους στις επαλξεις.... Ας προσπσθησω τωρα να βοηθησω τον φιλο panagiotis... 1) Ετσι οπως το περιγραφεις ,πρεπει να φταιει το ισοθερμικο σου .Το ισοθερμικο κανει διπλη δουλεια ΄α ,διαπνοη και β ,μεταφερει τον ιδρωτα του κορμου στο εξωτερικο στρωμα του υφασματος για να μην μενει πανω στο σωμα και παγωνεις οταν δεν κανεις κινησεις....(και μετα μεταφερεται στο fleece ,στο μπουφαν κτλ. Ολα αυτα μαζι συνεργαζονται .Πιστευω οτι πανω στα λιφτ παγωσες γιατι -ιδιως με βαμβακερο ισοθερμικο -ο ιδρωτας εμεινε στο σωμα σου .Ενα καλο (παντα συνθετικο) lowe alpine ,marmot ,salewa ,ειναι οτι πρεπει. 2) Για το συγκεκριμενο fleece που αναφερεις ,δεν ξερω αν δουλευει -συνεργαζεται με ολα τα αλλα. 3)Για το παντελονι ,ειναι αναλογα το ποσο αντεχεις το κρυο......Παντως αν παρεις τεχνικο παντελονι ,καλο θα ηταν να ειχες και ενα ισοθερμικο απο μεσα ,γιατι το τεχνικο ειναι μονο μια μεμβρανη για αδιαβροχοποιηση και διαπνοη (πολυ λεπτη). Τωρα αν παρεις με μονωση ,δεν πιστευω να χρειαζεσαι ΚΑΙ ισοθερμικο......... ΑΥΤΑ τα ολιγα ,ελπιζω να βοηθησα ........ Quote Share this post Link to post Share on other sites
donmeli 14 Report post Posted September 14, 2006 Εγώ πάλι θα είχα και το νου μου στο μπουφάν. Αφού όπως λέει κρυώνει στο καρεκλάκι ή όταν φυσάει δεν έχει να κάνε τόσο ι με τις θερμοκρασίες αλλά με τον αέρα. Ένα μπουφάν πιο ανθεκτικό στον αέρα ίσως να έδινε λύση. Τελικά μήπως τα Grore-tex δεν είναι υπερβολή? Quote Αλήθεια στο curling ντοπάρονται? Share this post Link to post Share on other sites
Chris82 4 Report post Posted September 14, 2006 1. Tεχνικό μπουφάν θεωρούμε τα πολύ πολύ λεπτά? Eγώ έχω πάρει από πέρσι από Κλαουδάτο (off season) ένα Rossignol air vantage goretex ( http://www.airvantage.com ). Αυτό θεωρείται "τεχνικό"? 2. Τι λέτε για τα airvantage? Είναι σχετικά βαρύ θα έλεγα αν και λεπτό. 3. Από μέσα φοράω "κατάσαρκα" ένα μακρυμάνικο ισοθερμικό (90% πολυέστερ 10% πολυακριλικό) της salomon και ενίοτε κοντομάνικο. Με αυτά είμαι μια χαρά για ελληνικά βουνά. Για εξωτερικό όμως θα χρειαστώ επιπλέον fleece?Ή επειδή μάλλον δεν έχω τεχνικό μπουφάν δε θα γίνεται δουλειά? 4. Από κάτω πάλι φοράω ένα παντελόνι της rossignol (όχι goretex) και ένα μποξεράκι ισοθερμικό κατάσαρκα...Εκεί νομίζω αντιμετωπίζω κάποια "ψύχρα" Quote Share this post Link to post Share on other sites
flat 28 Report post Posted September 25, 2006 Ξεχάστε ότι ξέρετε για μεμβράνες,layers και τεχνολογικές τρίχες,η spyder έχει την υπέρτατη λύση που είναι και οικολογική: ΥΓ μακριά από τη Βασιλίτσα γιατί οι αρκούδες παραμονεύουν Quote Share this post Link to post Share on other sites
Yota 472 Report post Posted September 25, 2006 1. Tεχνικό μπουφάν θεωρούμε τα πολύ πολύ λεπτά? Eγώ έχω πάρει από πέρσι από Κλαουδάτο (off season) ένα Rossignol air vantage goretex ( http://www.airvantage.com ). Αυτό θεωρείται "τεχνικό"? 2. Τι λέτε για τα airvantage? Είναι σχετικά βαρύ θα έλεγα αν και λεπτό. 3. Από μέσα φοράω "κατάσαρκα" ένα μακρυμάνικο ισοθερμικό (90% πολυέστερ 10% πολυακριλικό) της salomon και ενίοτε κοντομάνικο. Με αυτά είμαι μια χαρά για ελληνικά βουνά. Για εξωτερικό όμως θα χρειαστώ επιπλέον fleece?Ή επειδή μάλλον δεν έχω τεχνικό μπουφάν δε θα γίνεται δουλειά? 4. Από κάτω πάλι φοράω ένα παντελόνι της rossignol (όχι goretex) και ένα μποξεράκι ισοθερμικό κατάσαρκα...Εκεί νομίζω αντιμετωπίζω κάποια "ψύχρα" Σημασία έχουν οι θερμοκρασίες παου επικρατούν, ο άνεμος, κλπ. Θα έλεγα ότι είναι σημαντικό το παντελόνι / σαλοπέτα να είναι goretex για να σε κρατά στεγνό και ζεστό και να αναπνέει το σώμα, ώστε να μην ιδρώνει. Το ίδιο και το μπουφάν. Όσο πιό ελαφρύ με αυτά τα χαρακτηριστικά, τόσο πιό καλής ποιότητας και επομένως και πιό κριβό. Για τις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες πρέπει να δώσεις σημασία στο να είναι το κεφάλι σου, λαιμός, πρόσωπο και αυτιά καλυμμένα για να μην πάθεις καμμιά ψύξη. Κρανάκι, μπαλακλάβα ή/και ότι άλλο σε βολεύει, αλλά οπωσδήποτε να είναι καλυμμένα. Προσωπικά, ακόμη και σε πολύ κρύο (-15 βαθμούς), φορώντας ένα καλό τεχνικό μπουφάν κι ένα καλό ισοθερμικό, χρησιμοποιούσα από μέσα κι ένα πολύ λεπτό fleece, φοράω όμως και στα πόδια ισοθερμικό. Τώρα σημαντικό: Πριν αγοράσεις ο,τιδήποτε, περίμενε γιατί ως Σύλλογος θα κάνουμε συμφωνίες για εκπτώσεις σε εξοπλισμό από αρκετούς προμηθευτές που θα αφορά ρούχα "τεχνικά", σίγουρα καλής ποιότητας δηλαδή σε καλές τιμές Quote Ανεμομαζώματα - διαβολοσκορπίσματα......... Share this post Link to post Share on other sites
gmak 26 Report post Posted September 25, 2006 τα αρκουδοτόμαρα ξανάρθαν στη μόδα άμα είσαι έτσι εγώ θα έρθω με αυτό check out my steez, yo Quote vae victis Share this post Link to post Share on other sites
panagiotis 209 Report post Posted September 25, 2006 Ώπα! Τι συνολάκι είναι αυτό! Street YO wear! Πού μπορώ να το βρώ; Quote JAPOW!!! Share this post Link to post Share on other sites
JohNi 21 Report post Posted September 26, 2006 τα αρκουδοτόμαρα ξανάρθαν στη μόδα άμα είσαι έτσι εγώ θα έρθω με αυτό check out my steez, yo Αυτα ειναι man...ανεβα ετσι και θα τα εχουμε δει ολα Επισης θα αξιζε να βαλεις μια χρυση αλυσιδα+μεγαλο σταυρο για να γινεις πολυ nigga yo bro style!Και το πακετο θα ολοκληρωνοταν με περπατημα σαν να ακους παντου rap bits... Τι μαρκα ειναι το εν λογω σετ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
pro-rad 0 Report post Posted September 26, 2006 ΘΑ ΔΕΙΣ ΑΡΚΕΤΕΣ ΚΑΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΤΥΛ ΦΕΤΟΣ. Quote www.LINESKIS.com Share this post Link to post Share on other sites
batucada 7 Report post Posted September 26, 2006 Μάλιστα... πολύ ωραίο. Δεν ξέρω για Παρνασσό Gmak, αλλά Βασιλίτσα σε κόβω να περάσεις δύσκολα με τέτοιο outfit... Quote kill your television father of day, father of night Share this post Link to post Share on other sites