Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
proteusdiver

Τεχνικός ρουχισμός για το βουνό

Recommended Posts

Ενα καλό σκουφί (σαν του συλλόγου) ή ένα κράνος θα κρατάει το τριχωτό της κεφαλής μια χαρά ζεστό :D

 

Για να συμβεί αυτό βέβαια πρέπει η κεφαλή να έχει τριχωτό in the first place.


Make Parnassos Great Again!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αλλο και τουτο παλι!!!!!Για πιο κεφαλι μιλαμε ρε παιδια???? :P:P


Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι....

The Daltons...jack

www.skimag.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις και τις συμβουλές περί κρύου...Πάντως έχω και μαλλιά και γένια, οπότε έχω μια φυσική προστασία όπως και νά'χει... :P

Δυστυχώς δεν πρόλαβα να πάω σήμερα στο Αίθριο και το απόγευμα είναι κλειστά. Αύριο...

Ψάχνοντας παράλληλα σε ελληνικά και ξένα online shops βρήκα και αυτό αλλά δεν αναφέρει τίποτα περί τεχνικών χαρακτηριστικών :P Έχει κανείς ιδέα επί του συγκεκριμένου μπουφάν? http://www.koutras.gr/eshop/product.php?pr...t=21&page=1

 

Πάνος

Share this post


Link to post
Share on other sites
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις και τις συμβουλές περί κρύου...Πάντως έχω και μαλλιά και γένια, οπότε έχω μια φυσική προστασία όπως και νά'χει... :P

Δυστυχώς δεν πρόλαβα να πάω σήμερα στο Αίθριο και το απόγευμα είναι κλειστά. Αύριο...

Ψάχνοντας παράλληλα σε ελληνικά και ξένα online shops βρήκα και αυτό αλλά δεν αναφέρει τίποτα περί τεχνικών χαρακτηριστικών :P Έχει κανείς ιδέα επί του συγκεκριμένου μπουφάν? http://www.koutras.gr/eshop/product.php?pr...t=21&page=1

 

Πάνος

 

Δεν είναι μπουφάν είναι soft shell. Τι σημαίνει αυτό;

 

1. Πρέπει οπωσδήποτε να συνοδεύεται και απο άλλο εξοπλισμό

2. Είναι μεσάτο

3. Δεν έχει χιονοστοπ άρα θα πέρνει έυκολα χιόνι γιατί είναι μεσάτο

4. Δεν βλέπω να έχει αεραγωγούς

5. Δεν έχει κουκούλα και ψηλό περιλαίμιο όπως θα είχε μια καλή φλούδα και άρα δεν κάνει για συνθήκες χιονόπτωσης

6. Έχει αδιαβροχοποίηηση αλλά περιορισμένη και σε συνδιασμό με τα παραπάνω και μαζί με το γεγονός οτι δεν ξέρεις καλό σκί καθηστά αυτό το ρούχο ακατάλληλο για σένα

 

Αυτό το ρούχο θα το έπερνες για να αντικαταστήσεις το windstopper που αναφέρω στο προηγούμενο post μου. Θα είχες μικρότερη διαπνοή αλλά μεγαλύτερη αδιαβροχοποίηση.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τελικά αγόρασα μεμβράνη από τον Δημήτρη στο Μαρούσι ακολουθώντας τις συμβουλές σας περί υλικών,τεχνολογίας, διαπνοής κλπ. Πήρα μια Mammut με 25000 αδιαβροχοποίηση & διαπνοή και μάλιστα όπως είχε πει κι ο Nickel σε πολύ καλή τιμή :) Σε κάποια ξένα sites που είδα, την έχουν αρκετά ακριβότερη. Άντε να χιονίσει τώρα να την δω και στην πράξη, αν και είμαι σίγουρος πως θα είναι τέλεια!

Σας ευχαριστώ όλους για τις γνώμες-συμβουλές σας και ιδίως τον Δημήτρη που επί τη ευκαιρία τσέκαρε και τα πέδιλά μου ;)

 

Πάνος

Share this post


Link to post
Share on other sites
Τελικά αγόρασα μεμβράνη από τον Δημήτρη στο Μαρούσι ακολουθώντας τις συμβουλές σας περί υλικών,τεχνολογίας, διαπνοής κλπ. Πήρα μια Mammut με 25000 αδιαβροχοποίηση & διαπνοή και μάλιστα όπως είχε πει κι ο Nickel σε πολύ καλή τιμή :lol: Σε κάποια ξένα sites που είδα, την έχουν αρκετά ακριβότερη. Άντε να χιονίσει τώρα να την δω και στην πράξη, αν και είμαι σίγουρος πως θα είναι τέλεια!

Σας ευχαριστώ όλους για τις γνώμες-συμβουλές σας και ιδίως τον Δημήτρη που επί τη ευκαιρία τσέκαρε και τα πέδιλά μου :P

 

Πάνος

Παναγιωτη,τον ρωτησες τον Τσεγκα σε ποσους βαθμους εχει ψηθει η κολλα ωστε να κολληθει το μπουφαν,τον ρωτησες

μηπως τι μαρκα ειναι το φερμουαρ και αν εχει ραφτει σταυροβελονια για να αντεχει στις διαφορες κινησεις που μπορει

να κανεις,τον ρωτησες εαν τα χρωματα ειναι vitex ή durostic????? :o:):P

Εαν δεν τον ρωτησες τοτε κακως το αγορασες............. ;):o


Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι....

The Daltons...jack

www.skimag.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σας ευχαριστώ πολύ παίδες!

Χρήστο αν κεράσω απόψε για μια μεμβράνη, εσύ πρέπει να βάλεις καμιά 20αριά σούβλες στο χωριό και να μας καλέσεις για τα καλορίζικα της προπέλας σου! ;)

Στάθη, η κόλλα έχει ψηθεί στους 70000C, το φερμουάρ είναι από τιτάνιο, έχει ραφτεί στο χέρι από 10 γριές Ελβετίδες και τα χρώματα είναι Vernilac. :):o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αφου ειναι Vernilac ειναι η καλυτερη :P

 

μεγιες B)


τοιχο-τοιχο :sword::drinks:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Σας ευχαριστώ πολύ παίδες!

Χρήστο αν κεράσω απόψε για μια μεμβράνη, εσύ πρέπει να βάλεις καμιά 20αριά σούβλες στο χωριό και να μας καλέσεις για τα καλορίζικα της προπέλας σου! :P

Στάθη, η κόλλα έχει ψηθεί στους 70000C, το φερμουάρ είναι από τιτάνιο, έχει ραφτεί στο χέρι από 10 γριές Ελβετίδες και τα χρώματα είναι Vernilac. B):P

:P:lol: :LOL:

 

Κορυφαίο! :lol:


Make Parnassos Great Again!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Κοιτούσα αυτό : http://marmot.com/fall_2008/mens/outerwear.../genesis_jacket

 

απόψεις? :D

Ορεστη,νομιζω ενα τετοιο πρεπει να εχει και ο Κορνηλιος. :P


Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι....

The Daltons...jack

www.skimag.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΒΡε Ορεστη παρε την στολη του Συλλογου να τελειωνεις


τοιχο-τοιχο :sword::drinks:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ορεστη,νομιζω ενα τετοιο πρεπει να εχει και ο Κορνηλιος. :D

 

 

 

Οχι δεν ειναι το ιδιο


τοιχο-τοιχο :sword::drinks:

Share this post


Link to post
Share on other sites

κορνηλιε αυτό θα έκανα αλλά θέλω μόνο jacket.. :D

 

Ορεστη,νομιζω ενα τετοιο πρεπει να εχει και ο Κορνηλιος. wink.gif

 

Κορνήλιε αυτή έχεις?


Skiing is a dance, and the mountain always leads.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νομίζω ότι αυτό είναι soft shell δεν είναι αδιάβροχο δεν ξέρω για τη χρήση το θες οπότε δεν μπορώ να σου πω αν είναι καλό η όχι γενικά τα προϊόντα τους είναι καλά

Share this post


Link to post
Share on other sites

korn θέλω με επένδυση όχι σκέτη μεμβρανη..

 

Νομίζω ότι αυτό είναι soft shell δεν είναι αδιάβροχο δεν ξέρω για τη χρήση το θες οπότε δεν μπορώ να σου πω αν είναι καλό η όχι γενικά τα προϊόντα τους είναι καλά

 

mammout: βασικά το θέλω για να μπορώ να το φοράω όλη τη μέρα στο βουνό: σκι-αναμονη σε λιφτ-σειρά κτλ

Edited by Al_Foutzin

Skiing is a dance, and the mountain always leads.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πηγαινε θα εχει φερει τα καινουργια και θα διαλεξεις οτι θελεις


τοιχο-τοιχο :sword::drinks:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτό δεν ειναι και αδιαβροχο. Οποτε δεν ειναι για χρήση μονο του στο βουνό εκτός απο τις καλες μέρες.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Today's Birthdays

    1. Cancer
      Cancer
      (41 years old)
    2. zagla
      zagla
      (62 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,151
    • Total Posts
      460,817
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,730
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    RichardWab
    Joined
×
×
  • Create New...