Χρήστος Λάππας 25,404 Report post Posted September 8, 2008 Ενα καλό σκουφί (σαν του συλλόγου) ή ένα κράνος θα κρατάει το τριχωτό της κεφαλής μια χαρά ζεστό Για να συμβεί αυτό βέβαια πρέπει η κεφαλή να έχει τριχωτό in the first place. Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Hippo 36 Report post Posted September 8, 2008 Για να συμβεί αυτό βέβαια πρέπει η κεφαλή να έχει τριχωτό in the first place. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted September 8, 2008 υπάρχουν και σκουφιά με μαλλιά Quote Share this post Link to post Share on other sites
spider 2,124 Report post Posted September 8, 2008 Αλλο και τουτο παλι!!!!!Για πιο κεφαλι μιλαμε ρε παιδια???? Quote Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι.... The Daltons...jack www.skimag.gr Share this post Link to post Share on other sites
PID 0 Report post Posted September 8, 2008 Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις και τις συμβουλές περί κρύου...Πάντως έχω και μαλλιά και γένια, οπότε έχω μια φυσική προστασία όπως και νά'χει... Δυστυχώς δεν πρόλαβα να πάω σήμερα στο Αίθριο και το απόγευμα είναι κλειστά. Αύριο... Ψάχνοντας παράλληλα σε ελληνικά και ξένα online shops βρήκα και αυτό αλλά δεν αναφέρει τίποτα περί τεχνικών χαρακτηριστικών Έχει κανείς ιδέα επί του συγκεκριμένου μπουφάν? http://www.koutras.gr/eshop/product.php?pr...t=21&page=1 Πάνος Quote Share this post Link to post Share on other sites
gargalatas 0 Report post Posted September 8, 2008 Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις και τις συμβουλές περί κρύου...Πάντως έχω και μαλλιά και γένια, οπότε έχω μια φυσική προστασία όπως και νά'χει... Δυστυχώς δεν πρόλαβα να πάω σήμερα στο Αίθριο και το απόγευμα είναι κλειστά. Αύριο... Ψάχνοντας παράλληλα σε ελληνικά και ξένα online shops βρήκα και αυτό αλλά δεν αναφέρει τίποτα περί τεχνικών χαρακτηριστικών Έχει κανείς ιδέα επί του συγκεκριμένου μπουφάν? http://www.koutras.gr/eshop/product.php?pr...t=21&page=1 Πάνος Δεν είναι μπουφάν είναι soft shell. Τι σημαίνει αυτό; 1. Πρέπει οπωσδήποτε να συνοδεύεται και απο άλλο εξοπλισμό 2. Είναι μεσάτο 3. Δεν έχει χιονοστοπ άρα θα πέρνει έυκολα χιόνι γιατί είναι μεσάτο 4. Δεν βλέπω να έχει αεραγωγούς 5. Δεν έχει κουκούλα και ψηλό περιλαίμιο όπως θα είχε μια καλή φλούδα και άρα δεν κάνει για συνθήκες χιονόπτωσης 6. Έχει αδιαβροχοποίηηση αλλά περιορισμένη και σε συνδιασμό με τα παραπάνω και μαζί με το γεγονός οτι δεν ξέρεις καλό σκί καθηστά αυτό το ρούχο ακατάλληλο για σένα Αυτό το ρούχο θα το έπερνες για να αντικαταστήσεις το windstopper που αναφέρω στο προηγούμενο post μου. Θα είχες μικρότερη διαπνοή αλλά μεγαλύτερη αδιαβροχοποίηση. Quote Share this post Link to post Share on other sites
PID 0 Report post Posted September 25, 2008 Τελικά αγόρασα μεμβράνη από τον Δημήτρη στο Μαρούσι ακολουθώντας τις συμβουλές σας περί υλικών,τεχνολογίας, διαπνοής κλπ. Πήρα μια Mammut με 25000 αδιαβροχοποίηση & διαπνοή και μάλιστα όπως είχε πει κι ο Nickel σε πολύ καλή τιμή Σε κάποια ξένα sites που είδα, την έχουν αρκετά ακριβότερη. Άντε να χιονίσει τώρα να την δω και στην πράξη, αν και είμαι σίγουρος πως θα είναι τέλεια! Σας ευχαριστώ όλους για τις γνώμες-συμβουλές σας και ιδίως τον Δημήτρη που επί τη ευκαιρία τσέκαρε και τα πέδιλά μου Πάνος Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted September 25, 2008 με τις υγείες σας Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,404 Report post Posted September 25, 2008 Μεγιές, μεγιές. Οπότε απόψε κερνάς στα Καλύβια Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
spider 2,124 Report post Posted September 25, 2008 Τελικά αγόρασα μεμβράνη από τον Δημήτρη στο Μαρούσι ακολουθώντας τις συμβουλές σας περί υλικών,τεχνολογίας, διαπνοής κλπ. Πήρα μια Mammut με 25000 αδιαβροχοποίηση & διαπνοή και μάλιστα όπως είχε πει κι ο Nickel σε πολύ καλή τιμή Σε κάποια ξένα sites που είδα, την έχουν αρκετά ακριβότερη. Άντε να χιονίσει τώρα να την δω και στην πράξη, αν και είμαι σίγουρος πως θα είναι τέλεια!Σας ευχαριστώ όλους για τις γνώμες-συμβουλές σας και ιδίως τον Δημήτρη που επί τη ευκαιρία τσέκαρε και τα πέδιλά μου Πάνος Παναγιωτη,τον ρωτησες τον Τσεγκα σε ποσους βαθμους εχει ψηθει η κολλα ωστε να κολληθει το μπουφαν,τον ρωτησες μηπως τι μαρκα ειναι το φερμουαρ και αν εχει ραφτει σταυροβελονια για να αντεχει στις διαφορες κινησεις που μπορει να κανεις,τον ρωτησες εαν τα χρωματα ειναι vitex ή durostic????? Εαν δεν τον ρωτησες τοτε κακως το αγορασες............. Quote Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι.... The Daltons...jack www.skimag.gr Share this post Link to post Share on other sites
PID 0 Report post Posted September 25, 2008 Σας ευχαριστώ πολύ παίδες! Χρήστο αν κεράσω απόψε για μια μεμβράνη, εσύ πρέπει να βάλεις καμιά 20αριά σούβλες στο χωριό και να μας καλέσεις για τα καλορίζικα της προπέλας σου! Στάθη, η κόλλα έχει ψηθεί στους 70000C, το φερμουάρ είναι από τιτάνιο, έχει ραφτεί στο χέρι από 10 γριές Ελβετίδες και τα χρώματα είναι Vernilac. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Odie 869 Report post Posted September 25, 2008 Αφου ειναι Vernilac ειναι η καλυτερη μεγιες Quote τοιχο-τοιχο Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,404 Report post Posted September 25, 2008 Σας ευχαριστώ πολύ παίδες!Χρήστο αν κεράσω απόψε για μια μεμβράνη, εσύ πρέπει να βάλεις καμιά 20αριά σούβλες στο χωριό και να μας καλέσεις για τα καλορίζικα της προπέλας σου! Στάθη, η κόλλα έχει ψηθεί στους 70000C, το φερμουάρ είναι από τιτάνιο, έχει ραφτεί στο χέρι από 10 γριές Ελβετίδες και τα χρώματα είναι Vernilac. :LOL: Κορυφαίο! Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Al_Foutzin 1,418 Report post Posted September 29, 2008 Κοιτούσα αυτό : http://marmot.com/fall_2008/mens/outerwear.../genesis_jacket απόψεις? Quote Skiing is a dance, and the mountain always leads. Share this post Link to post Share on other sites
spider 2,124 Report post Posted September 29, 2008 Κοιτούσα αυτό : http://marmot.com/fall_2008/mens/outerwear.../genesis_jacket απόψεις? Ορεστη,νομιζω ενα τετοιο πρεπει να εχει και ο Κορνηλιος. Quote Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι.... The Daltons...jack www.skimag.gr Share this post Link to post Share on other sites
Odie 869 Report post Posted September 29, 2008 ΒΡε Ορεστη παρε την στολη του Συλλογου να τελειωνεις Quote τοιχο-τοιχο Share this post Link to post Share on other sites
Odie 869 Report post Posted September 29, 2008 Ορεστη,νομιζω ενα τετοιο πρεπει να εχει και ο Κορνηλιος. Οχι δεν ειναι το ιδιο Quote τοιχο-τοιχο Share this post Link to post Share on other sites
Al_Foutzin 1,418 Report post Posted September 29, 2008 κορνηλιε αυτό θα έκανα αλλά θέλω μόνο jacket.. Ορεστη,νομιζω ενα τετοιο πρεπει να εχει και ο Κορνηλιος. wink.gif Κορνήλιε αυτή έχεις? Quote Skiing is a dance, and the mountain always leads. Share this post Link to post Share on other sites
Odie 869 Report post Posted September 29, 2008 κορνηλιε αυτό θα έκανα αλλά θέλω μόνο jacket.. Κορνήλιε αυτή έχεις? οχι Σαν αυτη εχω http://marmot.com/fall_2008/mens/outerwear...alpinist_jacket Quote τοιχο-τοιχο Share this post Link to post Share on other sites
mammut 126 Report post Posted September 29, 2008 Νομίζω ότι αυτό είναι soft shell δεν είναι αδιάβροχο δεν ξέρω για τη χρήση το θες οπότε δεν μπορώ να σου πω αν είναι καλό η όχι γενικά τα προϊόντα τους είναι καλά Quote Share this post Link to post Share on other sites
Odie 869 Report post Posted September 29, 2008 Ορεστη πηγαινε τον αλλο μηνα στον Δημητρη τον Τσεντα και παρε ενα τετοιο http://www.mammut.ch/en/productDetail/1033...rid+Jacket.html Quote τοιχο-τοιχο Share this post Link to post Share on other sites
Al_Foutzin 1,418 Report post Posted September 29, 2008 (edited) korn θέλω με επένδυση όχι σκέτη μεμβρανη.. Νομίζω ότι αυτό είναι soft shell δεν είναι αδιάβροχο δεν ξέρω για τη χρήση το θες οπότε δεν μπορώ να σου πω αν είναι καλό η όχι γενικά τα προϊόντα τους είναι καλά mammout: βασικά το θέλω για να μπορώ να το φοράω όλη τη μέρα στο βουνό: σκι-αναμονη σε λιφτ-σειρά κτλ Edited September 29, 2008 by Al_Foutzin Quote Skiing is a dance, and the mountain always leads. Share this post Link to post Share on other sites
Odie 869 Report post Posted September 29, 2008 Πηγαινε θα εχει φερει τα καινουργια και θα διαλεξεις οτι θελεις Quote τοιχο-τοιχο Share this post Link to post Share on other sites
batucada 7 Report post Posted September 29, 2008 Αυτό δεν ειναι και αδιαβροχο. Οποτε δεν ειναι για χρήση μονο του στο βουνό εκτός απο τις καλες μέρες. Quote kill your television father of day, father of night Share this post Link to post Share on other sites
Al_Foutzin 1,418 Report post Posted September 29, 2008 οκ batu κατάλαβα Quote Skiing is a dance, and the mountain always leads. Share this post Link to post Share on other sites