Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
viva_ski

πάμε MY PLACE - ALL DAY BAR

Recommended Posts

το εχω υποψη μου μπεμβε

μη μου πεις οτι σε γαργαλησαν εσενα <_<;) ;)


DALTONS POW ROBBERY.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

να ειναι καλα τα μοτορια.............

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ενα μικρο tip παρκαρισματος για οσους πανε στην συναντηση...

Ακριβως απεναντι απο το μαγαζι εχει εναν καθετο δρομο που κατεβαινει προς τα κατω...στην αρχη του απαγορευεται το παρκαρισμα επειδη ειναι στροφη λεωφορειου...Αλλα μετα τις 12(και λιγο πιο πριν συνηθως) δεν περνανε λεωφορεια και μπορειται να παρκαρετε..

Επισης μερικοι το βαζουν στην ευθεια της νησιδας(αν και δεν το εγκρινω)

Επισης στον δρομο που σας εχουν πει οι υπολοιποι μετα τον ΑΒ και εκει που στριβει λιγο προς τα δεξια (αναμεσα στα δυο δασακια) θα βρειτε να παρκαρετε και δεν ειναι πολυ μακρια (150μ)..

Επισης οποιος ερθει απο αττικη οδο τον συμφερει η εξοδος Αναστασεως (Παπαγου - Χολαργος ) και οχι η εξοδος που λεει Χολαργος-Δημοκριτος...

 

να 'ναι καλά τα μοτόρια ... :huh:

να 'ναι καλά και οι άνθρωποι που δίνουν tips παρκαρίσματος στους... απελπισμένους <_<

 

άρα:

1. κάθετος δρόμος απέναντι απ' το μαγαζί (όχι πριν τις 24:00)

 

2. στην ευθεία της νησίδας ;)

 

3. μετά τον ΑΒ και εκεί που στρίβει λίγο προς τα δεξιά

 

από Αττική οδό έξοδος Αναστάσεως (Παπάγου - Χολαργός)

 

;)


Social Media Professional - Creative Social Media Sitter

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest afrodite

Για όσους/ες έρθουν απο κιφησιας και μπουν Μεσογείον απο Κατεχάκη καλύτερα να μπειτε από την είσοδο του Παπαγου (απέναντι από το επιτελείο). Όλο ευθεία στο πρωτο φανάρι κανετε αριστερα, συνεχιζετε ευθεία. Συναντατε ενα δευτερο φαναρι, εσεις συνεχίζετε ευθία. Συναντατε ενα 3ο φαναρι παλι πατε ευθεία και ψαχνετε για παρκινγκ. Το μαγαζι ειναι στο δεξι σας χέρι

Share this post


Link to post
Share on other sites

αυτό μου φάνηκε πιο εύκολο ;)

 

η θεά του προσανατολισμού είμαι όμως! :P:P:P

 

από Μεσογείων - Κατεχάκη

μπαίνω στην είσοδο Παπάγου (απέναντι από το επιτελείο)

και όλο ευθεία

 

Α' φανάρι ΑΡΙΣΤΕΡΑ και όλο ευθεία

 

Β' φανάρι όλο ευθεία

 

Γ' φανάρι ευθεία και σε λίγο ψάχνω για πάρκινγκ

το μαγαζί στα δεξιά...

 

άμα αρχίσω τα τηλέφωνα το βράδυ φροντίστε να απανάτε Ε; :lol::lol::lol:


Social Media Professional - Creative Social Media Sitter

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest afrodite
αυτό μου φάνηκε πιο εύκολο ;)

 

η θεά του προσανατολισμού είμαι όμως! :P:P;)

 

από Μεσογείων - Κατεχάκη

μπαίνω στην είσοδο Παπάγου (απέναντι από το επιτελείο)

και όλο ευθεία

 

Α' φανάρι ΑΡΙΣΤΕΡΑ και όλο ευθεία

 

Β' φανάρι όλο ευθεία

 

Γ' φανάρι ευθεία και σε λίγο ψάχνω για πάρκινγκ

το μαγαζί στα δεξιά...

 

άμα αρχίσω τα τηλέφωνα το βράδυ φροντίστε να απανάτε Ε; :lol::lol::lol:

Βιβάκι μου δε θέλω να σε στεναχωρισω αλλα τις οδηγίες προς ναυτιλλομένους για 'σένα τις γράφω :P :P ( τι σόι φίλη είμαι αλλωστε :P ) Όλοι οι άλλοι έχουν gps ή έστω ξέρουν απο προσανατολισμο χιχιχι....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Για όσους/ες έρθουν απο κιφησιας και μπουν Μεσογείον απο Κατεχάκη καλύτερα να μπειτε από την είσοδο του Παπαγου (απέναντι από το επιτελείο). Όλο ευθεία στο πρωτο φανάρι κανετε αριστερα, συνεχιζετε ευθεία. Συναντατε ενα δευτερο φαναρι, εσεις συνεχίζετε ευθία. Συναντατε ενα 3ο φαναρι παλι πατε ευθεία και ψαχνετε για παρκινγκ. Το μαγαζι ειναι στο δεξι σας χέρι

 

Αφροδίτη ΑΝ θυμάμαι καλά το πρώτο φανάρι σε αυτόν το δρόμο είναι ΑΦΟΥ περάσουμε μια μικρή πλατεία, στο ύψος της Αγ. Σκέπης. Κάνε μια επιβεβαίωση. Από τον ίδιο δρόμο ανεβαίνει και το λεωφορείο του Παπάγου (408).


Γόνδολες υπάρχουν ΜΟΝΟ στη Βενετία.

 

Στα βουνά μας ανεβάζουν τα τελεφερίκ.-

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest afrodite
Αφροδίτη ΑΝ θυμάμαι καλά το πρώτο φανάρι σε αυτόν το δρόμο είναι ΑΦΟΥ περάσουμε μια μικρή πλατεία, στο ύψος της Αγ. Σκέπης. Κάνε μια επιβεβαίωση. Από τον ίδιο δρόμο ανεβαίνει και το λεωφορείο του Παπάγου (408).

Ναι περνας την πρώτη στογγυλη πλατεία και στα φαναρια αριστερα. Αντρεα το λεωφορείο αυτη την οδο ανεβαίνει αλλα στρίβει πολυ πριν την πλατεία αυτη :lol:

 

Βιβή και απο Χολαργό ευκολο ειναι. Ολο ευθεία πας. Σε κάποιο σημείο ο δρομος οδηγει προς τα δεξια και μετα βρισκεσαι εξω απο το μαγαζι :lol: Κερδίζεις και δρομο.

 

Οσοι θέλετε οδηγιες και απο την είσοδο Κατεχάκη (για τους Νοτιους )αλλά και απο την έξοδο Αναστάσεως της Αττικης οδού πείτε μου να σας πω....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Αφροδίτη ΑΝ θυμάμαι καλά το πρώτο φανάρι σε αυτόν το δρόμο είναι ΑΦΟΥ περάσουμε μια μικρή πλατεία, στο ύψος της Αγ. Σκέπης. Κάνε μια επιβεβαίωση. Από τον ίδιο δρόμο ανεβαίνει και το λεωφορείο του Παπάγου (408).

 

Ναι, είναι η πλατεία που στα αριστερά είναι το γνωστότατο VERDE!


Ανεμομαζώματα - διαβολοσκορπίσματα.........

Share this post


Link to post
Share on other sites

μμμ... προς τα 5x5

που είχαμε βρεθεί στην προBansk-ια συνάντηση ;;;

 

...

 

και τώρα που δεν πήρα άδεια αύριο :( :(

τον μάτιασα τον διευ/ούλη :huh:

 

τουλάχιστον θα έρθω από νωρίς :unsure:


Social Media Professional - Creative Social Media Sitter

Share this post


Link to post
Share on other sites

γιατι δεν βαζετε ενα λινκ με το χαρτη google να τελειωνετε

Share this post


Link to post
Share on other sites

αυτό ηταν το πραγματικό Pray for snow party νομίζω, περασαμε τελεια!

Νανα, να εισαι καλα και…θα ξαναρθουμε :P


"...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow''

(Lord Byron about Mont Blanc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ήταν πολύ ωραία! Ευχαριστούμε Νανά για τη μουσική σου! Κάθε πότε είπαμε ότι παίζεις εκεί;


*καιρός να λάβουνε τα όνειρα εκδίκηση*

Share this post


Link to post
Share on other sites

καθε Πεμπτη

η μουσικη τελεια

η παρεα τελεια

το τσιγαρο απαισιο


How you stand is how you ski

Share this post


Link to post
Share on other sites
καθε Πεμπτη

η μουσικη τελεια

η παρεα τελεια

το τσιγαρο απαισιο

 

Αλλαξε μάρκα! :unsure:


Μπορεί να μην είμαι μικρής ηλικίας αλλά είμαι νεαρής νοοτροπίας

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μια χαρά το μαγαζί. Πολύ καλή η επιλογή του χώρου.

Πολύ καλή η μουσική.

Τελικά το παρκάρισμα ήταν απλή υπόθεση. Δεν υπήρχε λόγος να τρομοκρατήσετε τον κόσμο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπράβο σε όλα τα παιδιά του συλλόγου, που ήρθαν χτες και δημιούργησαν μια τόσο όμορφη ατμόσφαιρα !! Και συγχαρητήρια στην Νανά, που με τις μουσικάρες της, μας πήγε σε άλλες εποχές και μας κρατούσε σε ενέργεια όλη την ώρα !!! :unsure:


meleski.gifΌτι δεν μας σκοτώνει… μας κάνει πιο δυνατούς !!!

m9xe5oa0.jpg vs atomicsl9nk1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χαίρομαι πάρα πολύ που περάσατε τόσο καλα. Κι εγώ είχα εξαιρετική όρεξη με τόσο κόσμο. Κάθε Πέμπτη είμαι εκει (όταν οι Πέμπτες είναι αργία, είμαι από τις 6μμ).

 

Να σαστε όλοι καλά..!

 

Ν.


...μέτριο, ούτε τον καφε δεν πίνω...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...