Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted February 11, 2011 Επειδή υπάρχουν άνθρπωποι εδω στο φορουμ σοβαροί και καταρτισμένοι με τα νομικά , έτσι θέτω γενικά και αόριστα το εξής: Θέλω να κάνω καταγγελία για την ηλεκτρονική καμπάνα που βρίσκεται απέναντι από το σπιτι μου. Μιλάω πολύ σοβαρά - μην σοδομίσεται το thread (αν και όχι άδικα) . Χτυπάει ΚΑΘΕ ΜΙΣΗ ΩΡΑ , ΟΛΗ ΜΕΡΑ , ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ !!!! Τις κυριακές δε , χτυπάει από τις 7 εως τις 8.30 ανα 20 λεπτά περίπου για ένα ολοκληρο λεπτό. ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΟ. Υπάρχει κάποιος πολιτισμένος και νόμιμος τρόπος να κινηθώ νομικά με κάποια καταγγελία σε κάποια υπηρεσία; Να πάρω την αστυνομία ; που να πάρω; .... Quote People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted February 11, 2011 να παρεις ωτασπίδες υπογραφές μαζέψατε? το σταυρό σου τον κάνεις ή τσάμπα χτυπάει η καμπάνα? αντίχριστε τι σου φταιει το καμπανάκι... εγκάθετε κομουνιστή. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted February 11, 2011 Ρε συ δεν εχω τιποτα με την εκκλησια , ας χτυπάνε την καμπανα με τον παραδοσιακό τρόπο ΚΑΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ !!!! Οχι καθε μισή ώρα και ΨΥΧΑΝΑΓΚΣΤΗΚΑ ! ...καταλαβαίνω πως αν ο θεός αποφάσιζε να κατέβει σήμερα στην γη να σώσει ΞΑΝΑ τον πλανήτη θα χρησιμοποιουσε την τεχνολογία (SMS, ηλεκτρονικές καμπάνες , αυτοκίνητο κτλ κτλ ) αλλά ρε γαμώτο όχι έτσι !!!!! Είναι μαρτύριο , μιλάω σοβαρά - υπογραφές δεν ξέρω αν μπορώ να μαζέψω , θα είχε νόημα; Δεν κάνω πλακα φίλοι, υποφέρουμε. Quote People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
Melo 36 Report post Posted February 11, 2011 Έλεος....... !!! Quote Ότι δεν μας σκοτώνει… μας κάνει πιο δυνατούς !!! vs Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted February 11, 2011 (edited) Γιατι ρε Melo έλεος; σοβαρά μπορώ να κάνω καταγγελία για αυτο τον πράγμα; Edited February 11, 2011 by Fidelio Quote People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted February 11, 2011 στον παπα το εχεις πει??αν ναι τι λεει?? αστυνομια θα ελεγα και αν εχεις κανα φιλο δικηγορο πρε μια συμβουλη Quote DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted February 11, 2011 Τον παπά να τον πλησιάσω , αλλά δεν βλέπω να βγάινει κάτι - και τι να του πω δηλαδή "χαμηλωσέτο" να ξεκουραστούμε και εμείς λιγο; Βασικά θα αρχήσω απο την αστυνομία και βλέπουμε , οτι άλλη πρόταση πείτε γιατί έχουμε φρίξει εδώ πέρα... Quote People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
Melo 36 Report post Posted February 11, 2011 Γιατι ρε Melo έλεος; Χωρίς να θέλω να κοντραριστώ. Σκέψου αν το μόνο πρόβλημα ηχορύπανσης στην περιοχή σου, είναι μόνο η καμπάνα της εκκλησίας. Δλδ αν έμενες δίπλα στον ηλεκτρικό θα έψαχνες να κάνεις μήνυση για τα τραίνα που περνάνε? Αν μου έλεγες ότι ο γείτονάς σου ο κάγκουρας, σου βάζει μεσημεριάτικα τον Τερλέγκα στην διαπασών, ΝΑΙ , εκεί πέρα θα σήκωνε συζήτηση. Με αυτό όμως εγώ το θεωρώ υπερβολή !!! Quote Ότι δεν μας σκοτώνει… μας κάνει πιο δυνατούς !!! vs Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted February 11, 2011 Κοίταξε εδώ που μένω όντως γύρω μου έχει απολυτη ησυχία γιατι ειναι εξοχή μεζί με άλλα 500 σπιτια περιπου - το παράδειγμα τώρα του ηλεκτρικού είναι ευστοχο αλλά είναι fazzy logic, δηλαδή εγώ στην περιοχή μου δεν έχω ηλεκτρικό απέναντι να περνάει , αλλά έχω ένα καμπαναριο. .... !!! Τώρα βέβαια αμφιβάλω αν τα decibel του ηλεκτρικού είναι παραπάνω από αυτά ενός ηλεκτρονικού καμπαναριού. Επρεπε να μενεις διπλα σε ένα από αυτα για να καταλάβεις, επιπλέον από οσο ψάχνω ο συνηγορος του πολίτη έχει δικαιώσει πολίτη σε παρόμοιο πρόβλημα στην Κρήτη ,αλλά δεν μου έχει γίνει ξεκάθαρο με ποιον τρόπο έκανε την καταγγελία. Δεν έχω σκοπο να θιξω κάποια θρησευτική πεποιθηση , αλλά ο θόρυβος αυτός έχει διαταράξει την οικογενειακή μας ησυχία και ηρεμία . Είανι πολύ δυνατά πιστεψέ με ... Quote People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
Guest afrodite Report post Posted February 11, 2011 Κατι το οποιο επαναλαμβανεται συνεχως κατα τη διαρκεια της ημέρας δε παύει να είναι εκνευριστικο. Δεν ειναι οτι χτυπαει μια φορα την ημερα αλλα σου λεει καθε μιση ωρα ΟΛΗ μερα 7 ημέρες την εβδομάδα. Τα νευρα κροσια δηλαδη. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted February 11, 2011 (edited) Εντάξει , δεν χρειάζεται να μπουμε στην λογική του παραλόγου για την χρησιμοτητα ενός τέτοιου καμπαναριού. Δηλαδή τι πιο κοινό , έχουμε στα σπιτια μας 100 ρολογια , ηλεκτορνικά , τοίχου, τι βι , ραδιωφωνο , κινητο τηλέφωνο , υπολογιστης και και και .... Γιατι πρέπει να έχω ένα ηλεκτρικό καμπαναριό των 100 decibel να μου λέει την ώρα ; την στιγμή μάλιστα που πριν 10 χρονια εδώ που μένω ΔΕΝ υπήρχε τετοιο πράγμα και ο παπας τέλος πάντων τις κυριακές κτυπούσε μια φορά την καμπανα με την τροιχιά για λιγα δευτερόλεπτα και αυτό ήταν .... ...πως έχουμε ξεπέσει έτσι ρε γαμώτο; ???? Edited February 11, 2011 by Fidelio Quote People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted February 11, 2011 Χρηστο η επομενη λυση ειναι σαμποταζ ενα που μου ηρθε στο μυαλο μολις τωρα ειναι να ανεβεις στο καμπαναριο και να τυλιξεις μια μπλουζα ας πουμε η ενα πανι γυρω απο το σιδερο που βρισκεται μεσα στην καμπανα και την χτυπαει μεχρι να το βρει ο παπας θα ησυχασετε καμια βδομαδα θα ακουγεται κουφια Quote DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted February 11, 2011 και ομως melo εγω εφαγα για 2db προστιμο πανω απο το οριο μου εντος ωραριου λειτουργίας, παρολο που η γειτονια εχει θορυβο 14db πανω απο εμένα... σαφώς και μπορει να βρει το δικιο του ο Fid. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted February 11, 2011 α καλά , το τι έχω φαντασιωθεί για δολιοφθορά ΔΕΝ λέγεται.... αλλά έχε χάρη που δεν μπορώ να φερθώ σαν απολιτιστο ζώο αλλιως θα είχα ξεμπερδέψει... Quote People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
panchristo 6,271 Report post Posted February 11, 2011 Χρηστο η επομενη λυση ειναι σαμποταζενα που μου ηρθε στο μυαλο μολις τωρα ειναι να ανεβεις στο καμπαναριο και να τυλιξεις μια μπλουζα ας πουμε η ενα πανι γυρω απο το σιδερο που βρισκεται μεσα στην καμπανα και την χτυπαει μεχρι να το βρει ο παπας θα ησυχασετε καμια βδομαδα θα ακουγεται κουφια Καλύτερο: Παρεμβολή στον μηχανισμό και να τη χτυπάει εκείνος με τηλεκοντρόλ. Τουλάχιστον θα χει την ικανοποίηση ότι κάνει εκείνος κρόσια τα νεύρα του παπα. Ουπς, το σοδόμισα το πόστ ε? Σόρρυ. Τώρα που το σκέφτομαι, μερικές τρύπες στην καμπάνα και βγαίνει άχρηστη γενικώς. Quote "Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι" Austrian Level 2 Ski Instructor Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted February 11, 2011 (edited) ε εντάξει , αμα δεν βρούμε ουσιαστική λύση/κινηση ας γίνει θρεντ ψυχοθεραπείας. Σοδομείστε ελεύθερα !!!!! Edited February 11, 2011 by Fidelio Quote People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted February 11, 2011 Παρε τηλεφωνο και στη μητρόπολη παντως να μιλησεις με τους απο πάνω του Παπά της ενορίας σας... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted February 11, 2011 οριστε πάρε και τη λύση! http://roides.wordpress.com/2008/01/12/post120108/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Melo 36 Report post Posted February 11, 2011 (edited) Παίδια μην τρελαθούμε!!! Η καμπάνα της εκκλησίας χτυπάει συγκεκριμένες ώρες πάντοτε, που δεν είναι ώρες κοινής ησυχίας (Τώρα αν το καμπαναριό είναι και ρολόι, τότε σύμφωνα με την κάθε ώρα θα κάνει και το ανάλογο χτύπο) και επιπλέον βαράει και τις ώρες που γίνονται γάμοι βαφτίσια κηδείες κλπ. και πάλι εντός λογικού ωραρίου. Έτσι γίνεται παντού και σε όλα τα χωριά και πόλης της Ελλάδος. Ps: Αφρό, την Κυριακή πριν πάμε για σκι, θα σε πάω για εξομολόγηση για τις αμαρτίες σου, μετά κοινωνία (αν σε αφήσει ο παπάς λόγο των αμαρτιών σου) μετά αντυδωρακι, και στο τέλος αν είσαι καλό κορίτσι ΟΔΥΣΣΕΑ για καρβάρισμα. Edited February 11, 2011 by Melo Quote Ότι δεν μας σκοτώνει… μας κάνει πιο δυνατούς !!! vs Share this post Link to post Share on other sites
over-poulover 7,010 Report post Posted February 11, 2011 Ρε συ ,τρύπες και μπλούζες στην καμπάνα τώρα....! Γιατί δεν πας να την ξηλώσεις.....?? Να βρεις τα καλώδια από τον μηχανισμό και να τα κόψεις....? Ή να την συνδέσεις με το ραδιόφωνο στην συχνότητα της εκκλησίας.Έτσι θα αλλάξει και το κλασσικό ντιν-νταν. Θα ξεμπερδέψεις μια και καλή... Quote moments ...Have a nice day before a bastard comes and fucks it up... Λίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?! Share this post Link to post Share on other sites
nikiforos 130 Report post Posted February 11, 2011 Λοιπον.1) Μιλας με τον Παπα και προσπαθησεις να τον πεισεις οτι υπαρχει προβλημα...(Τσαμπα το σαλιο σου θα χαλασεις) 2)Μαζευεις κ κανεναν αλλο γειτονα που ενοχλειται κ αυτος κ ξαναπας στο Παπα.(Αποτελεσμα το ιδιο) 3)Απευθυνεσαι στην επισκοπη της περιοχης σου.(Αποτελεσμα το ιδιο) 4)Απευθυνεσαι στην Αστυνομια...οταν χτυπαει σε ωρες κοινης ησυχιας....(Εχεις δικιο αλλα τι μπορουμε να κανουμε....) 5)Πας στον εισαγγελεα της περιοχης σου..οπου αναφερεις το προβλημα..κ σου δινει παραγγελια ωστε να καλεσεις πλεον νομιμα τον ιερεα..η διοικουσα επιτροπη του ναου στην Αστυνομια για τα παραπονα....(κατι μπορει να γινει....) 6) πλακωνεις τις καταγγελιες κ τις μηνυσεις στο υγειονομικο..(δυστυχως στις 3 δε κλεινουν το ναο ουτε για 10 μερες..... ) 0πως καταλαβες περα απο τη πλακα...ειναι περιεγη η κατασταση....αλλα αν το προσπαθησεις θα δικαιωθεις.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted February 11, 2011 Melo εισαι λάθος... και οι ωρες ΜΗ κοινης ησυχίας έχουν όρια θορύβου! αλλιώς να ερθω με το αλυσοπριονο 8 ωρες κατω απο το σπίτι σου το ΣΚ να περάσεις θαυμα... Φιδελιε http://www.ecocrete.gr/index.php?option=co...8&Itemid=85 Καταγγελία στο ΥΠΕΧΩΔΕ και θα ερθουν με ντεσιμπελομετρο Quote Share this post Link to post Share on other sites
Melo 36 Report post Posted February 11, 2011 ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΙ, ΣΑΤΑΝΑΔΕΣ, ΕΞΑΠΟΔΏΔΕΣ, ΚΑΙ ΝΤΙΓΚΙΝΤΑΚΙΔΕΣ !!!! ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΨΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΝΟΧΛΕΙ Η ΚΑΜΠΑΝΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ !!! Quote Ότι δεν μας σκοτώνει… μας κάνει πιο δυνατούς !!! vs Share this post Link to post Share on other sites
snowholic 2,056 Report post Posted February 11, 2011 Ενα νομοτυπο τροπο ζητησε ο ανθρωπος, κι εσεις του λετε για δολοιοφθορες...ειναι που ειναι τα νευρα του κροσια...δεν θελει και πολυ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mainalo 1,542 Report post Posted February 11, 2011 Κακόμοιρε Χρήστο τι έπαθες. Λοιπόν το μηχάνημα που χτυπάει την καμπάνα είναι στο ιερό. Θα μπεις μέσα και θα του ρίξεις μια καλή με ενα σφυρί και να είσαι σίγουρος οτι θα ησυχάσεις για κάμποσες ημέρες... αν τα διαβάσει ολα αυτα ο Δημήτρης θα παει σίγουρα για εγχείρηση κοίλης Quote Share this post Link to post Share on other sites