ALCATRAZ 6,828 Report post Posted March 2, 2012 Γράφω σχετικά, εδώ και κάποια ώρα, για το παραπάνω πέδιλο. Ελπίζω μέχρι τα μεσάνυχτα να το ανεβάσω το post μου ... Quote «EIMAI ΓIA TA ΣIΔEPA» Share this post Link to post Share on other sites
agavalas 1,000 Report post Posted March 2, 2012 (edited) Γράφω σχετικά, εδώ και κάποια ώρα, για το παραπάνω πέδιλο. Ελπίζω μέχρι τα μεσάνυχτα να το ανεβάσω το post μου ... 00:40 ... Να πάω για ύπνο ?? η να περιμένω το τεστ Edited March 2, 2012 by agavalas 1 Quote [/img] Share this post Link to post Share on other sites
ALCATRAZ 6,828 Report post Posted March 3, 2012 (edited) Χρώσταγα ένα ραπόρτο εδώ και ένα μήνα... Καιρός να το κάνω λοιπόν... Πριν ξεκινήσω θα αναφέρω τα χαρακτηριστικά μου, έτσι ώστε να βγουν πιο σωστά συμπεράσματα: Ύψος: 1.85εκ. Βάρος: 85 κιλά Ηλικία: 31 Χρόνια που κάνω ski: από το 2003 Πόσες μέρες κάνω ski το χρόνο: ~25 με 30 Επίπεδο στο Ski (σύμφωνα με τη 10βάθμη κλίμακα): 5άρι που θέλει να γίνει 6άρι Που προτιμώ να κάνω ski: Σε όλο το βουνό, όπου είναι ιδανικότερες οι συνθήκες, γενικά 50% πίστα, 45% εκτός, 5% πάρκο Ο εξοπλισμός Ski που χρησιμοποιώ - ούσα: * Völkl Mantra σε 1.77 (AM) 133-96-116 r.20.3@177 (με αυτά κάνω τις περισσότερες φορές) Völkl AllStar σε 1.68 (All Around, Cross) 116-70-101 r.14.4@168 (τα ski που με έκαναν να μάθω ski... κάνω με αυτά όταν έχουμε σκληρό χιόνι και όταν θέλω να κάνω καθαρά πίστα...) Völkl Karma σε 1.77 (TwinTip AM) 119-87-111 r.22.3@177 (ski τα οποία χρησιμοποιώ τις ζεστές μέρες (σούπες) και όταν θελω πάρκο & παιχνίδια...) Völkl TigerShark 12FT σε 1.68 (All Around) 124-79-108 r.15.5@168 (αγαπημένα, δυνατά ski, με τα οποία έκανα 1½ σαιζόν, μετά τα πούλησα σε φίλο και τα κάνω 2-3 βόλτες το χρόνο...) Armada JJ σε 1.85 (ΒC) 126-136-115-133-121 r.14@185 (ski τα οποία νοικιάζω εκείνες τις... 3 - 4 powder days μες την σαιζόν...) Τα χαρακτηριστικά του πέδιλου: Πέδιλα δοκιμής: Elan Amphibio Waveflex 82 XTI Fusion Χρονιάς: 2011-12 Ύψος: 1.76 Γεωμετρία: 128-82-109 Ακτίνα στροφής: 17.4 m@176 Κατάσταση: Ολοκαίνουργιο την 1η φoρά που τα δοκίμασα, ~5 φορές χρησιμοποιημένο τη 2η Website κατασκευαστή: http://www.elanskis....xti-fusion.html Ημέρες δοκιμής: 2 (με διαφορά 15 ημερών) Τα χαρακτηριστικά του πεδίου που τα δοκίμασα: Χιονοδρομικό: χ.κ.Καλαβρύτων Συνθήκες χιονιού: Φρέσκο πατημένο την 1η, σκληρό 3 ημερών τη 2η Πίστες: Κυρίως σε κόκκινες, Νεφέλη (Στύγα 2) & Αριάδνη (Δάφνη 1) Εκτός πίστας: Όχι στις απότομες μεγάλες πλαγιές (βλ. Στύγα 1 & λούκια Αυγού), με φρέσκο ~20πόντους την 1η φορά και ανακατεμένο χωράφι τη 2η Συνθήκες κόσμου στο κέντρο: Και οι δύο μέρες ήταν Δευτέρες. Άρα, λίγος εώς καθόλου ο κόσμος στις πίστες, πράγμα που μου επέτρεπε να αναπτύξω ταχύτητες... http://www.youtube.com/watch?v=Dp58Xe7-bTk&list=UU24ryz9De4lobRS9TLrKXXQ&index=1&feature=plcp Δοκιμάζοντας τα στην Αριάδνη (Δάφνη 1) στο χ.κ.Καλαβρύτων. Τα πήρα στην αγκαλία μου, και το πρώτο πράγμα που έκανα πριν τα ακουμπήσω στο χιόνι ήταν να βγάλω από κάτω τους τα αυτοκόλλητα της Elan. Nαι, ήταν ολοκαίνουργια!!! Μετά από λίγο ακούστηκαν και τα 2 χαρακτηριστικά κλικ από τις 12άρες δέστρες. Ήμουν έτοιμος πλέον να τα δοκιμάσω!!! Πρώτη κατεβασιά για ζέσταμα, στη μπλε του Αχιλλέα. Από πριν είχα αποφασίσει ότι θα τα πάω λες και φόραγα τα συνηθισμένα πέδιλα μου (Mantra). Αφού έχω φορτώσει χλμ τα πιέζω αρκετά στη στροφή για να με πετάξει δυνατά στην επόμενη... Εδώ ήρθε το πρώτο σοκ. Έστριψα πολύ παραπάνω απ' ότι συνήθως στρίβω με τέτοιο φόρτισμα στα δικά μου ski! O.K. λέω και συνεχίζω. Οι στροφές που είχα συνηθίσει να κάνω, χρειάζονταν πολύ λιγότερη δύναμη από τα πόδια μου. Το transition ερχόταν πολύ ομαλά και οι στροφές ήταν λες και έκανα περατζάδα σε πεζόδρομο. Έκανα 2-3 ακόμα το παραπάνω για να το εμπεδώσω... Ωραία λέω, στις μπλε είναι κρουαζιερόπλοια... πάμε σε κάτι πιο δυνατό. Η Στύγα και η "Νεφέλη" της με φώναζαν. Κόσμος 0 μέσα στη πίστα. Ένα χαλί με περίμενε να το χαράξω, με ωραίο φρέσκο χιόνι και τη θερμοκρασία γύρω στους -15°C και με τον αέρα να σε μαστιγώνει... Μιλάμε για τον ψόφο!!! Τέσπα... δαγκώνομαι και αρχίζω να κατηφορίζω. Μάζεψα αρκετά χλμ στα πόδια μου και αρχίζω τις gs στροφές. Οι ακμές έμεναν πιστά στις τροχιές τους και τα πέδιλα ζήταγαν κ΄ άλλο. Κάπου εκεί ξύπνησε και το rebound στο πέδιλο. Τα χλμ ερχόντουσαν πολύ γρήγορα, πράγμα που τη πρώτη φορά με έκανε να τρομάξω και να κόψω ταχύτητα πριν συνεχίσω. Αφού ήδα ότι μπορούσα να τα μαζέψω και τη συμπεριφορά τους σε απότομα φρεναρίσματα, ξαναμάζεψα χλμ. Κάπου εκεί το λάτρεψα...! Φτάνοντας στο flat κομάτι της πίστας και με πολλά χλμ μαζεμένα, βλέπω skiers να μου σημαίνουν να κόψω ταχύτητα. Πιο κάτω θα έμπαινα σε βαριά ομίχλη. Αυτό υπέθεσα και συνέχισα λίγο υποψιασμένος... Πιο κάτω πέφτω σε μεγάλα ανεμοσούρια, καταμεσής της πίστας, από το φρέσκο χιόνι που είχε κατεβάσει ο αέρας από την Νεραϊδοράχη. Γύρω από αυτά πεσμένοι χιονοδρόμοι. Για αυτό ήταν και τα σήματα πιο πριν... Προσωπικά κανένα πρόβλημα. Πέρασα πάνω από τα bumps λες και είχα οδοστρωτήρες. Πριν το χωνέψω έχω φτάσει στη βάση της Στύγας. Ξανά επάνω, με το κρύο στο καρεκλάκι να με ράβει... Κατευθείαν στη πίστα με πιο μεγάλες & γρήγορες στροφές. Χαμόγελα της Crest, edge to edge carving και η Νεφέλη να τελειώνει τόσο μα τόσο γρήγορα!!! Ξανά μανά επάνω, να παραμιλάω από το κρύο στο καρεκλάκι και να υπόσχομαι στον εαυτό μου ότι θα ήταν η τελευταία ανάβαση με τη σκυλιασμένη Στύγα. Αμ δε. Κοροϊδεύτηκα 4-5 φορές ακόμα, μέχρι να σταματήσω το ski... H "Νεφέλη" ήταν προκλητική... Κάποτε είχα μετρήσει τα χλμ με gps συσκευή, σε ανάλογες καταστάσεις στην ίδια πίστα. Είχα γράψει με τα "AllStar" μου ~85χλμ την ώρα. Εκείνη την ημέρα με τα "82άρια" θα τρόμαζα αν ήξερα με πόσα πήγαινα... Για αυτό το λόγο σταμάτησα τα γκάζια και βγήκα εκτός πίστας, στο κομμάτι κάτω από το παλιό πέτρινο chalet. Η ομίχλη δεν μου επέτρεπε να δω και πολλά για το τι θα συναντήσω μπροστά μου. Ουσιαστικά πήγαινα με το ότι διάβαζαν τα πόδια μου... Προετοιμασμένος για faceplants και κωλοτούμπινγκ λόγω τυχών ανεμοσουριών. Έχω και μια τάση στο ski μου, όταν έχει αρκετό φρέσκο χιόνι, να θάβω τις μύτες και να χαρίζω γέλιο στους γύρω μου... Ξεκινώ με κοφτές στροφούλες και εκεί ένιωσα πλέον ότι έχω να κάνω με πέδιλο 176. Στο φρέσκο χιόνι δούλευε μια χαρά το rocker επιτρέποντας μου ωραίο floatation. Οι στροφές έβγαιναν χωρίς ιδιαίτερο κόπο, και οι ιδίως οι πιο μεγάλες γρήγορες carvoστροφές. Έκανα αλλες 2 - 3 βόλτες το ίδιο κομμάτι για να βγάλω το παραπάνω συμπέρασμα. Μετά από αυτό είχε τελείωσει χιονοδρομικά η πρώτη μέρα μου με τα "82άρια". Σχολαστικός έλεγχος για τυχών φθορές που είχα προκαλέσει και πίσω στο κατάστημα ενοικίασης τους. Αυτό που κράτησα ήταν το χαμόγελο... Μετά από 2 βδομάδες, πάλι Δευτέρα, μου δόθηκε η ευκαιρία να τα ξαναδοκιμάσω. Πλέων γνώριζα το τι θα συναντούσα και ξεκίνησα για πιο χαλαρό ski. Ωραίες κρουαζεράτες στροφές που έβγαιναν και με πολύ λίγα χλμ. Ήμουν μετά από 3 μέρες δυνατού ski... και στη 4η δεν άντεχαν και πολλά τα πόδια μου. Τα δοκίμασα και σε οργωμένο εκτός πίστας με χιόνι 3 ημερών (μπαχαλόχιονο) για να δω τις συμπεριφορά τους. Τα φτυάρια τους οδηγούσαν μια χαρά και το πέδιλο είχε τη σκληρότητα που χρειαζόταν. Σε σύγκριση με αυτά που έχω καβαλήσει και έχω εμπειρία, τα "82άρια" μοιάζουν αρκετά με τα Völkl TigerShark που είχα (πέδιλα με αρχική τιμή που ξεπέρναγαν τα 1000€...). Ήταν σαφώς πιο ξεκούραστα, και ένιωθα πως συγχωρούσαν λάθη. Μου χάριζαν τη σταθερότητα που είχα και με τα TigerShark. Πιο φιλικό rebound, που μου θύμιζε τα "AllStarάκια" μου σε πιο light εκδοχή, καθώς και πιο ευκολόστριφτα ακόμα και από αυτά. Σε gs στροφές τα συγκρίνω με τα Mantra που είναι και στο ίδιο ύψος (σημ. παρόλο που η Elan τα δίνει 176, ήταν πιο ψηλά από τα 177 της Völkl), πιο φιλικά & ξεκούραστα με καλύτερο transition, όμως και με λιγότερο rebound. Στο εκτός πάλι μου θύμιζαν τα TigerShark, αλλά είχαν πολυ καλύτερο floatation. Σαφώς και δεν έχουν την συμπεριφορά ενός φαρδύτερου AM (Karma, Mantra) αλλά σε ταξιδεύουν και στις "πούδρες" ωραία & κυρίως ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΑ. Τώρα σχετικά για αλματάκια ή του να πηγαίνεις fakie δεν χρειάζεται να το πολυαναλύσουμε. Δεν είναι τα πέδιλα αυτής της κατηγορίας για τέτοια. Θα κάνεις τα αλματάκια σου, αλλά η σκληρή ουρά έχει πάντα τους συμβιβασμούς της. Το συμπέρασμα μου: Ένα ζευγάρι ski που χαρίζουν εύκολες στροφές & ξεκούραστες. Γρήγορο και φιλικό. Ίσως θα ήθελα να δίνει περισσότερο rebound, αλλά αυτό αυτομάτως θα τα έκανε να μην συγχωρούν λάθοι. Περνάς μαζί τους μια ευχάριστη μέρα σε όλο το βουνό, πράγμα που δικαιολογεί τον χαρακτήρα τους (All Around). Θα κάνεις ωραίες μεγάλες (gs) στροφές εντός πίστας, βγάζεις και μικρότερες στροφές, αλλά χωρίς τον τσαμπουκά που σου δίνει ένα slalomάδικο πέδιλο. Βγαίνεις και εκτός πίστας με τη βοήθεια της rocker μύτης που σε κρατά ψηλά. Σου χαρίζει και εκεί εύκολες στροφές και ας είναι 82άρα η μέση του. Σίγουρα δεν είναι powder weapon, αλλά ο όποιος υποψήφιος αγοραστής του, γνωρίζει τι περιμένει να βρει από ένα πέδιλο All around χαρακτήρα... τριγυρνά παντού καλά, και με τους όποιους συμβιβασμούς της 82άρας μέσης, τόσο εντός όσο και στο εκτός. Αν κάποιος θέλει να έχει μόνο ένα ζευγάρι ski για να πηγαίνει παντού, τα συνιστώ ανεπιφύλακτα. Στην αρχική τους τιμή δύσκολα θα τα αγόραζα (700€+). Στη εκπτωτική τιμή που τα δίνει ο εδώ αντιπρόσωπος (Κλαουδάτος), που ίσως είναι και η φθηνότερη σε όλη την Ευρώπη, θα έκανα οικονομία και θα τα αγόραζα, παρά να συμβιβαστώ με κάποιο άλλο φθηνότερο πέδιλο της ίδιας κατηγορίας. Εν κατακλείδι, θα ήθελα να μας υπενθυμίσω ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΚΟ ΠΕΔΙΛΟ στις μέρες μας. Όλες οι εταιρίες βγάζουν μόνο καλά πέδιλα. Απλά το καθένα έχει τα χαρακτηριστικά του, που το κάνει καταλληλότερο σε κάποιες συνθήκες, και έχει κάποια στοιχεία που ταιριάζουν ή όχι στους υποψήφιους αγοραστές και σε αυτό που μπορούν & θέλουν να κάνουν. Αυτό που προσωπικά θεωρώ καλό πέδιλο ο άλλος το συχαίνεται και το αντίθετο. Είναι θέμα καθαρά προσωπικό, για αυτό κιόλας προσπάθησα να σας δώσω όσα περισσότερα στοιχεία για το ski που κάνω. Μην μένετε σε ένα review, και μην εμπιστεύεστε κανέναν που σας λέει να πάρετε αυτό το ski και όχι το άλλο. Όσο σας δίνετε η ευκαιρία να δοκιμάζετε πέδιλα εκμεταλλευτείτε την. Είναι ο καλύτερος τρόπος για να προβείτε στη καταλληλότερη αγορά. Τα πόδια σας ξέρουν καλύτερα απ΄ όλους. Ακούστε τα. Υ.Γ¹: Ευχαριστώ τον Π. Πετρόπουλο (κατάστημα "Κλαουδάτος - Καλάβρυτα") που μου εμπιστεύθηκε ολοκαίνουργιο ski για να το testάρω! Υ.Γ²: Για τη νέα χρονιά η Elan ανακοίνωσε στη φετινή Ispo τα νέα Amphibio WaveFlex 88XTi Fusion (136-88-116) σε 1.70 1.78 & 1.86 Amphibio Insomnia Fusion (Lady) (125-74-104) σε 1.52 1.58 & 1.68 http://www.youtube.com/watch?v=DpEEO2ydjIs Video από το YouTube του χρήστη gake69u με το νέο Amphibio 88XTi Υ.Γ³: Να ΄μαστε καλά να τεστάρουμε πέδιλα. Μακάρι να γινόντουσαν στη χώρα μας και στα χιονοδρομικά μας πιο συχνά ski - snb test για όλους εμάς τους καθημερινούς χιονοδρόμους. Και ένα μπράβο σε όλα τα καταστήματα & τους αντιπροσώπους που δίνουν για ski test τέτοια καλά & ακριβά πέδιλα, σαν το παραπάνω. * Με τόσα Völkl πέδιλα στη κατοχή μου... ήμουν από τους καλύτερους πελάτες του Κυπριανίδη... Edited March 3, 2012 by ALCATRAZ 6 Quote «EIMAI ΓIA TA ΣIΔEPA» Share this post Link to post Share on other sites
ALCATRAZ 6,828 Report post Posted March 3, 2012 Από αύριο 27/1/2012 θα είναι διαθέσιμο για ενοικίαση ως ski - test Elan Amphibio WaveFlex 12άρι και στο κατάστημα του Κλαουδάτου έξω από τα Καλάβρυτα. Όπως ενημερώθηκα, από σήμερα 3/3/2012 θα είναι διαθέσιμο για ενοικίαση ως ski - test Elan Amphibio WaveFlex 14άρι και στο κατάστημα του Κλαουδάτου έξω από τα Καλάβρυτα. Tα 12άρια τέλος... ξεπουλήθηκαν 1 Quote «EIMAI ΓIA TA ΣIΔEPA» Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted March 3, 2012 ωραιος Γιωργο!πολυ καλη κριτικη.χωρις να το εχω δοκιμασει εισαι μεσα στις γενικοτερες κριτικες που εχω διαβασει γιαυτο το σκι πολυ δυνατο εργαλειο φαινεται αλλα κατα την γνωμη μου δεν παυει να ειναι ενα all around ski το οποιο σε κανει να συμβιβαζεσαι ειτε εντος ειτε εκτος θα το επαιρνα ανετα για ανοιξιατικο κυριως σκι(σκληρο χιονι το πρωι σουπα το μεσημερι) αν και ενας μεσος χιονοδρομος μπορει να το χρησιμοποιησει ολη την σαιζον γενικα ειμαι της αποψης ενα σκι καθαρα πιστας(slalom) να τρως τα χαστουκια σου και να σου αρεσει και ενα fat ski για τις ευαισθητες μερες του χειμωνα γενικα οι εταιριες οπως ειπες βγαζουν καλα αναλογα τις προτιμησεις του καθενος.ολες οι μαρκες πλεον εχουν και ενα πολυεργαλειο οπως αυτο η elan θα ηθελα να το δοκιμασω ωστε να το συγκρινω με το explorer της Κ2 και με τον σταυροφορο crusade της scott.δυο σκι που ειναι τοπ στην κατηγορια all around. αν κατσει θα το δοκιμασω.κανενα σκι τεστ με αυτα τα πεδιλακια δεν θα κανει ο κλαουδατος οπως περσι η εκανε και το εχασα??? Quote DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
agavalas 1,000 Report post Posted March 3, 2012 @ALCATRAZ, Ski review αψογο !!!!! Quote [/img] Share this post Link to post Share on other sites
kaps 2,736 Report post Posted March 4, 2012 Να τονησω παλι αυτο: Μην μένετε σε ένα review, και μην εμπιστεύεστε κανέναν που σας λέεινα πάρετε αυτό το ski και όχι το άλλο. Όσο σας δίνετε η ευκαιρία να δοκιμάζετε πέδιλα εκμεταλλευτείτε την. Είναι ο καλύτερος τρόπος για να προβείτε στη καταλληλότερη αγορά. Τα πόδια σας ξέρουν καλύτερα απ΄ όλους. Ακούστε τα. Αψογος!!! Να ενημερωσω επισης οτι υπαρχει για τεστ (και το 14αρι) τουλαχιστον μεχρι χθες και στον Κλαουδατο στο Διστομο..... Του χρονου θα ειναι το επομενο πεδιλο μου...... Οντως κριμα που δεν μας δινετε η ευκαιρια για περισσοτερα τεστ εδω στην Ελλαδα......... Quote Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου...... 'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε! Share this post Link to post Share on other sites
agavalas 1,000 Report post Posted March 4, 2012 Tα Elan σαν Μάρκα ήταν από τα πρώτα σκι που έμαθα ( Τότε από την Γιουκοσλαβία) Και την εποχή του1985 άκρως σνομπαρισμένα λόγο ανατολικού μπλοκ ! Εμείς οι καπιτάλες Έλληνες . αναγνωρίζαμε σαν αξιόπιστα προϊόντα μόνο τα δυτικής προελεύσεις … Τώρα διαβάζοντας το τεστ του @alcatraz .. + πολλά άλλα review δεν σας κρύβω ότι ότι τα σκέφτομαι για τα επόμενα σκι μου λαμβάνοντας δε υπόψη και τους συμμετέχοντες στο παρακάτω βίντεο παρουσίασης τον Elan http://www.youtube.com/watch?v=Z3hWs2Pao4A&feature=related βλέπω ότι δεν έχω γεράσει τόσο ..οπότε έχω χρόνια για σκι ακόμα !!! 1 Quote [/img] Share this post Link to post Share on other sites
gioand 1,811 Report post Posted March 5, 2012 πολύ εδιαφέρουσα η παρουσίαση του Alcatraz και ευχαριστούμε. Για τον επόμενο χρόνο η Elan πρόκειται να προσαρμόσει την Amphibio και σε άλλα μοντέλα όπως τα 78 κτλ. Φαίνεται ότι αποβλέπουν σε ευρεία αποδοχή της συγκεκριμένης καινοτομίας και όχι μόνο. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted March 5, 2012 Μη τον ακούτε. 7αράκι γεμάτο είναι σαν επίπεδο σκι και πέτυχε τις πίστες σε άριστη κατάσταση. Το ότι είναι σούπερ πέδιλο/ξεκούραστο fun όλη μέρα γιουοπιγιάγια στη πίστα/δε τρως rebound/μπαίνει εύκολα διασταυρώθηκε και αυτό το σκ σε πιο σκληρά και δύσκολα χιόνια πίστας. Μολαταύτα εκτός θα πάει όπως οι διαστάσεις του, βοηθάει λίγο αλλά γενικά θα πάει περίπου όπως όλα τα άλλα πέδιλα με τέτοιες διαστάσεις. Αντίθετα θα έλεγα πάει λίγο καλύτερα εντός από τα άλλα με 82 μέση. Αν ξεχάσουμε πόσο κοστίζει είναι πολύ καλό πέδιλο και το θέλω με κλειστά μάτια, αν θυμηθούμε πόσο κοστίζει με 250-300 ευρώ παίρνεις καινούργιο πέδιλο που πάει περίπου όπως αυτό. Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
captainhook3 680 Report post Posted March 8, 2012 Elan Amphibio..... Οσοι τα εχουν φορεσει,γνωριζουν ,οσοι δε το εχουν κανει,αν τους κατσει η ευκαιρεια σε κανενα σκι τεστ να το δοκιμασουν.......απλα να εχουν βαλει και στην ακρη τα χρηματα που χρειαζετε καποιος για να το αγορασει,γιατι σιγουρα μετα την δοκιμη θα το κανει....(Σας το λεω γιατι εγω την πατησα και τωρα ψαχνω για τα χρηματα..)Περισυ πηρα πεδιλα και φετος ειμαι για νεα,πραγμα που δε κανω μιας και τα αλλαζω καθε 3-4 χρονια.Τρενο μιλαμεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε....... Quote Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted March 8, 2012 ολα τα σκι ειναι καλα ο αναβατης κανει την διαφορα.... 1 Quote DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
Mitsaras 228 Report post Posted March 9, 2012 ολα τα σκι ειναι καλα ο αναβατης κανει την διαφορα.... Γειά σου Skimad,φιλόσοφε!!!! 2 Quote Μπορεί να μην είμαι μικρής ηλικίας αλλά είμαι νεαρής νοοτροπίας Share this post Link to post Share on other sites
spider 2,124 Report post Posted March 9, 2012 Γειά σου Skimad,φιλόσοφε!!!! αχαχαχαχαχα καλο!! 1 Quote Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι.... The Daltons...jack www.skimag.gr Share this post Link to post Share on other sites