Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
Sign in to follow this  
dimitrismits

ΝΟΥΜΕΡΟ ΜΠΟΤΑΣ

Recommended Posts

ΚΑΛΗΣΜΠΕΡΑ ΟΝΟΜΑΖΟΜΑΙ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΤΕΦΑΑ !

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΓΝΩΣΤΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΑΓΟΡΑΣΑ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ FREESTYLE/SNOWBOARD

ΕΙΧΑ ΟΜΩΣ ΤΟ ΕΞΗΣ ΘΕΜΑΤΑΚΙ.

ΤΟ ΣΑΝΙΔΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΠΟΤΕΣ ΤΙΣ ΠΑΡΗΓΓΕΙΛΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΙΣ ΔΟΚΙΜΑΣΩ.

ΤΟ ΣΑΝΙΔΙ ΟΛΑ ΟΚ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ (SALOMON OFFICIAL 158)

ΟΙ ΜΠΟΤΕΣ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΟΥΜΕΡΟ 45 (UK 11) KAI ΕΓΩ ΣΤΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΦΟΡΑΩ ΜΑΧ 43.

(ΔΕΝ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΓΝΩΣΤΟΣ)

Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΟΥ ΛΟΙΠΟΝ!

ΑΓΟΡΑΖΩ ΔΕΣΤΡΕΣ LARGE Η ΑΓΟΡΑΖΩ ΑΛΛΕΣ ΜΠΟΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕΣΤΡΕΣ ΣΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΤΟΥΣ MEDIUM???

(ΟΙ ΜΠΟΤΕΣ ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ 45 ΔΕΝ ΜΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΕΧΤΡΕΜΕ ΜΕΓΑΛΕΣ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

αν φορας 43 και οι μποτες ειναι 45 ξεχασε το...

ακομα και αν εξαρταται απο τις μποτες, αντε να φορας 43 και να εχεις μποτες 43,5...εκει παλευεται

αλλα τοσο μεγαλη δαιφορα ξεχασε το.

Δεν θα μπορεις να κανεις. Το ποδι θα σηκωνεται λιγο μεσα κλπ (η φτερνα)...ή πολυ.

εγω φοραω 44 και οι πρωτες μποτες ηταν 45. Δεν γινοταν. Και τελικα πηρα 44. Και παλι τωρα που μαλακωσαν μετα απο 3 χρονια λιγο χανουν το fit τους και εκνευριζομαι.

 

Πουλα τις 45 και παρες στο νουμερο σου. Οι μποτες εινια το πιο σημαντικο.


Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΛΑΚΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΟΥ ΕΤΣΙ??? ;(

ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΔΙΠΛΟ ΠΑΤΟ,ΔΙΠΛΗ ΚΑΛΤΣΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΠΩΣ ΚΑΤΙ?

ΤΙΣ ΛΥΠΑΜΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΝΑ ΤΙΣ ''ΣΚΟΤΩΣΩ'' ΔΕΝ ΤΙΣ ΕΧΩ ΦΟΡΕΣΕΙ ΠΟΤΕ....

ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΕΣ ΠΑΝΤΩΣ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ 43 ΜΠΟΤΑ ΚΑΙ ΔΕΣΤΡΑ MEDIUM ΣΩΣΤΑ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

κοιτα...μποτα θελει να δοκιμασεις...μπορει η 43,5 να σου κατσει κουτι...μπορει η 42,5 ή μπορει ακριβως 43

παιζει αναλογα με το μοντελο

αλλα με 45...δοκιμασε βεβαια αλλα δεν νομιζω να βολεψει πολυ


Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

βασικα δοκιμασε τις μποτες και δες πως ειναι. λογικα θα εχει κενο αρκετο απο μπροστα ως τα δακτυλα. τοτε σου ειναι αχρηστες. θα σηκωνεται η φτερνα και γενικα το ποδι θα κουνιεται μεσα και δεν θα μπορεις να κανεις. αγορασε και πατους αλλα αν υπαρχει πολυ κενο δυσκολα να αλλαξει κατι.

 

θελεις αλλες μποτες τις οποιες βεβαια πρεπει να δοκιμασεις και να το ψαξεις καλα το πραγμα γιατι οι μποτες ειναι το σημαντικοτερο ισως κομματι του εξοπλισμου. οσο αφορα τις δεστρες και οι large κανουν για για ~43 μποτα αλλα και οι medium. βεβαια οι διαστασεις παιζουν απο μαρκα σε μαρκα. αρα αφου παρεις καινουργιες μποτες βαλτες πανω στη δεστρα και δες πως ειναι. αν δενουν καλα τοτε εισαι οκ. αν οχι τοτε ισως χρειαζεσαι medium

Share this post


Link to post
Share on other sites

εχουτε να μου προτεινεται καποιο αξιεπαινο μοντελο δεστρα και μποτας να παρω μια γευση???

ι ολοκαινουργια 45 μποτα ειναι η salomon f20 και ειναι πραγματικα διαμαντι απο αποψη ''βολικου"

για πειτε μου!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οι σειρές Fusion της Salomon είναι πραγματικά υπέροχες. Ίσως πράγματι να είναι για τους λίγο πιο έμπειρους αλλά παρόλα αυτά θεωρώ ότι είναι απ'τις τοπ μπότες που υπάρχουν.

Αλλά εφόσον χρειάζεσαι οποσδήποτε πιο μικρές τότε κοίτα αν όχι για το ίδιο μοντέλο, τότε για πιο φτηνά μοντέλα, με πάνω κάτω τα ίδια χαρακτηριστικά. Πρόχειρα στο μυαλό μου έρχονται οι 32 Lashed. Όπως και να χει, πρέπει να δοκιμάσεις πολλά μοντέλα για να δεις ποιό θα σου κάτσει καλύτερα στο πόδι σου. Πρώτα κοιτάμε την άνεση και μετά τα χαρακτηριστικά της μπότας.

Και όσον αφορά της δέστρες, εγώ με 43 νούμερο μπότα, πάντα είχα Medium δέστρες και ήμουν κομπλέ. Βέβαια τα straps τα είχα στις τελευταίες τρύπρες δηλαδή στα όρια. Αν πας κάτω από 43 νούμερο, τότε μόνο Medium. Από 43 και πάνω τότε αν όχι Large υπάρχουν και μερικές δέστρες Medium/Large, π.χ. κάποια μοντέλα της Elan που έχουν βίδες στον πάτο που "μεγαλώνουν" στο μήκος τη δέστρα

Edited by panagiotis

JAPOW!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

το θεμα ειναι που θα βρω τετοια εποχη καλη σαλομον στο νουμερο μου???

σκευτομουν μηπως παρω ενα καλουτσικο σετακι της burton μποτα και δεστρα (boot moto,binding freestyle)

με ενα 300 ευρο και τα δυο απο ενα μαγαζακι εδω κοντα.

ρωτησα το πρωι και στην ελληνικη φλογα (salomon) που ειναι ο αντιπροσωπος και μου ειπαν μονο για το μοντελο malamute στο νουμερο μου και δεστρες κατι οτι να ναι!

θα ηθελα παρα πολυ την dialogue boot της salomon και την chief δεστρα στο νουμερο μου αλλα που τετοια τυχη στο τελος της σεζον....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

  • Today's Birthdays

    1. Casavant77
      Casavant77
      (42 years old)
    2. frodo512
      frodo512
      (55 years old)
    3. vbessas88
      vbessas88
      (38 years old)
  • ONLINE

    No members to show

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,150
    • Total Posts
      460,798
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,729
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    prsilo
    Joined
×
×
  • Create New...