dimitrismits 0 Report post Posted February 14, 2011 ΚΑΛΗΣΜΠΕΡΑ ΟΝΟΜΑΖΟΜΑΙ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΤΕΦΑΑ ! ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΓΝΩΣΤΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΑΓΟΡΑΣΑ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ FREESTYLE/SNOWBOARD ΕΙΧΑ ΟΜΩΣ ΤΟ ΕΞΗΣ ΘΕΜΑΤΑΚΙ. ΤΟ ΣΑΝΙΔΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΠΟΤΕΣ ΤΙΣ ΠΑΡΗΓΓΕΙΛΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΙΣ ΔΟΚΙΜΑΣΩ. ΤΟ ΣΑΝΙΔΙ ΟΛΑ ΟΚ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ (SALOMON OFFICIAL 158) ΟΙ ΜΠΟΤΕΣ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΟΥΜΕΡΟ 45 (UK 11) KAI ΕΓΩ ΣΤΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΦΟΡΑΩ ΜΑΧ 43. (ΔΕΝ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΓΝΩΣΤΟΣ) Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΟΥ ΛΟΙΠΟΝ! ΑΓΟΡΑΖΩ ΔΕΣΤΡΕΣ LARGE Η ΑΓΟΡΑΖΩ ΑΛΛΕΣ ΜΠΟΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕΣΤΡΕΣ ΣΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΤΟΥΣ MEDIUM??? (ΟΙ ΜΠΟΤΕΣ ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ 45 ΔΕΝ ΜΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΕΧΤΡΕΜΕ ΜΕΓΑΛΕΣ.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted February 14, 2011 αν φορας 43 και οι μποτες ειναι 45 ξεχασε το... ακομα και αν εξαρταται απο τις μποτες, αντε να φορας 43 και να εχεις μποτες 43,5...εκει παλευεται αλλα τοσο μεγαλη δαιφορα ξεχασε το. Δεν θα μπορεις να κανεις. Το ποδι θα σηκωνεται λιγο μεσα κλπ (η φτερνα)...ή πολυ. εγω φοραω 44 και οι πρωτες μποτες ηταν 45. Δεν γινοταν. Και τελικα πηρα 44. Και παλι τωρα που μαλακωσαν μετα απο 3 χρονια λιγο χανουν το fit τους και εκνευριζομαι. Πουλα τις 45 και παρες στο νουμερο σου. Οι μποτες εινια το πιο σημαντικο. Quote Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
dimitrismits 0 Report post Posted February 14, 2011 ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΛΑΚΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΟΥ ΕΤΣΙ??? ;( ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΔΙΠΛΟ ΠΑΤΟ,ΔΙΠΛΗ ΚΑΛΤΣΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΠΩΣ ΚΑΤΙ? ΤΙΣ ΛΥΠΑΜΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΝΑ ΤΙΣ ''ΣΚΟΤΩΣΩ'' ΔΕΝ ΤΙΣ ΕΧΩ ΦΟΡΕΣΕΙ ΠΟΤΕ.... ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΕΣ ΠΑΝΤΩΣ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ 43 ΜΠΟΤΑ ΚΑΙ ΔΕΣΤΡΑ MEDIUM ΣΩΣΤΑ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted February 15, 2011 κοιτα...μποτα θελει να δοκιμασεις...μπορει η 43,5 να σου κατσει κουτι...μπορει η 42,5 ή μπορει ακριβως 43 παιζει αναλογα με το μοντελο αλλα με 45...δοκιμασε βεβαια αλλα δεν νομιζω να βολεψει πολυ Quote Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
clouseau 199 Report post Posted February 15, 2011 βασικα δοκιμασε τις μποτες και δες πως ειναι. λογικα θα εχει κενο αρκετο απο μπροστα ως τα δακτυλα. τοτε σου ειναι αχρηστες. θα σηκωνεται η φτερνα και γενικα το ποδι θα κουνιεται μεσα και δεν θα μπορεις να κανεις. αγορασε και πατους αλλα αν υπαρχει πολυ κενο δυσκολα να αλλαξει κατι. θελεις αλλες μποτες τις οποιες βεβαια πρεπει να δοκιμασεις και να το ψαξεις καλα το πραγμα γιατι οι μποτες ειναι το σημαντικοτερο ισως κομματι του εξοπλισμου. οσο αφορα τις δεστρες και οι large κανουν για για ~43 μποτα αλλα και οι medium. βεβαια οι διαστασεις παιζουν απο μαρκα σε μαρκα. αρα αφου παρεις καινουργιες μποτες βαλτες πανω στη δεστρα και δες πως ειναι. αν δενουν καλα τοτε εισαι οκ. αν οχι τοτε ισως χρειαζεσαι medium Quote Share this post Link to post Share on other sites
dimitrismits 0 Report post Posted February 15, 2011 εχουτε να μου προτεινεται καποιο αξιεπαινο μοντελο δεστρα και μποτας να παρω μια γευση??? ι ολοκαινουργια 45 μποτα ειναι η salomon f20 και ειναι πραγματικα διαμαντι απο αποψη ''βολικου" για πειτε μου! Quote Share this post Link to post Share on other sites
panagiotis 209 Report post Posted February 15, 2011 (edited) Οι σειρές Fusion της Salomon είναι πραγματικά υπέροχες. Ίσως πράγματι να είναι για τους λίγο πιο έμπειρους αλλά παρόλα αυτά θεωρώ ότι είναι απ'τις τοπ μπότες που υπάρχουν. Αλλά εφόσον χρειάζεσαι οποσδήποτε πιο μικρές τότε κοίτα αν όχι για το ίδιο μοντέλο, τότε για πιο φτηνά μοντέλα, με πάνω κάτω τα ίδια χαρακτηριστικά. Πρόχειρα στο μυαλό μου έρχονται οι 32 Lashed. Όπως και να χει, πρέπει να δοκιμάσεις πολλά μοντέλα για να δεις ποιό θα σου κάτσει καλύτερα στο πόδι σου. Πρώτα κοιτάμε την άνεση και μετά τα χαρακτηριστικά της μπότας. Και όσον αφορά της δέστρες, εγώ με 43 νούμερο μπότα, πάντα είχα Medium δέστρες και ήμουν κομπλέ. Βέβαια τα straps τα είχα στις τελευταίες τρύπρες δηλαδή στα όρια. Αν πας κάτω από 43 νούμερο, τότε μόνο Medium. Από 43 και πάνω τότε αν όχι Large υπάρχουν και μερικές δέστρες Medium/Large, π.χ. κάποια μοντέλα της Elan που έχουν βίδες στον πάτο που "μεγαλώνουν" στο μήκος τη δέστρα Edited February 15, 2011 by panagiotis Quote JAPOW!!! Share this post Link to post Share on other sites
dimitrismits 0 Report post Posted February 15, 2011 το θεμα ειναι που θα βρω τετοια εποχη καλη σαλομον στο νουμερο μου??? σκευτομουν μηπως παρω ενα καλουτσικο σετακι της burton μποτα και δεστρα (boot moto,binding freestyle) με ενα 300 ευρο και τα δυο απο ενα μαγαζακι εδω κοντα. ρωτησα το πρωι και στην ελληνικη φλογα (salomon) που ειναι ο αντιπροσωπος και μου ειπαν μονο για το μοντελο malamute στο νουμερο μου και δεστρες κατι οτι να ναι! θα ηθελα παρα πολυ την dialogue boot της salomon και την chief δεστρα στο νουμερο μου αλλα που τετοια τυχη στο τελος της σεζον.... Quote Share this post Link to post Share on other sites