Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
Yota

3ήμερο 25ης Μαρτίου 2011

Recommended Posts

Από ΔΣ:

 

 

Ο Ελληνικός Σύλλογος Τουριστικής Χιονοδρομίας προετοιμάζει για το τριήμερο της 25ης Μαρτίου 2011 σειρά εκδηλώσεων που θα λάβουν χώρα στο Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού. Για την καλύτερη διοργάνωση του τριημέρου και προς διευκόλυνση όλων μας παρακαλείσθε να συμπληρώσετε το όνομά σας στην κάτωθι λίστα όσοι προτίθεστε να βρίσκεστε στο Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού κατά τις ημέρες 25, 26 ή/και 27 Μαρτίου.

 

Θα ακολουθήσει λεπτομερής ανακοίνωση για τα events, τις μέρες, τις ώρες και τον ακριβή τόπο όπου θα λάβουν χώρα.

 

Εκ του ΔΣ


Ανεμομαζώματα - διαβολοσκορπίσματα.........

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. ΜΙΚ

2. Nickel

3. pies

4. skimad

5. viva_ski

6. Arcas

7.Κατερινα

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. ΜΙΚ

2. Nickel

3. pies

4. skimad

5. viva_ski

6. Arcas

7.Κατερινα

8.ChristosZ (οικογενειακώς)


Γιατρέ τα βλέπω όλα άσπρα!Είμαι σοβαρά?

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. ΜΙΚ

2. Nickel

3. pies

4. skimad

5. viva_ski

6. Arcas

7.Κατερινα

8.ChristosZ (οικογενειακώς)

9. Nifadas


How you stand is how you ski

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. ΜΙΚ

2. Nickel

3. pies

4. skimad

5. viva_ski

6. Arcas

7.Κατερινα

8.ChristosZ (οικογενειακώς)

9. Nifadas

10. Χρήστος Λάππας

11.Spider


Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι....

The Daltons...jack

www.skimag.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. ΜΙΚ

2. Nickel

3. pies

4. skimad

5. viva_ski

6. Arcas

7.Κατερινα

8.ChristosZ (οικογενειακώς)

9. Nifadas

10. Χρήστος Λάππας

11.Spider

12.ckot

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. ΜΙΚ

2. Nickel

3. pies

4. skimad

5. viva_ski

6. Arcas

7.Κατερινα

8.ChristosZ (οικογενειακώς)

9. Nifadas

10. Χρήστος Λάππας

11.Spider

12.ckot

13.Melo


meleski.gifΌτι δεν μας σκοτώνει… μας κάνει πιο δυνατούς !!!

m9xe5oa0.jpg vs atomicsl9nk1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. ΜΙΚ

2. Nickel

3. pies

4. skimad

5. viva_ski

6. Arcas

7.Κατερινα

8.ChristosZ (οικογενειακώς)

9. Nifadas

10. Χρήστος Λάππας

11.Spider

12.ckot

13.Melo

14.snow bow


www.alternativeriding.gr

POWDER IS BETTER THAN SEX...

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. ΜΙΚ

2. Nickel

3. pies

4. skimad

5. viva_ski

6. Arcas

7.Κατερινα

8.ChristosZ (οικογενειακώς)

9. Nifadas

10. Χρήστος Λάππας

11.Spider

12.ckot

13.Melo

14.snow bow

15. geo


http:www.arahova.net

http:www.meteo.gr/stations/arahova

http:www.meteo.gr/stations/parnassos1950

http:www.meteo.gr/stations/parnassos

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. ΜΙΚ

2. Nickel

3. pies

4. skimad

5. viva_ski

6. Arcas

7.Κατερινα

8.ChristosZ (οικογενειακώς)

9. Nifadas

10. Χρήστος Λάππας

11.Spider

12.ckot

13.Melo

14.snow bow

15. geo

16. panchristo (οσωνούπω μέλος) (ίσως +1 άτομο) - Μία εκ των 3 ημερών - ΘΕΛΩ ΜΑΘΗΜΑ!!! (απ' ότι λέτε όχι beginner's ε; )

Edited by panchristo

"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

gifmaker_me2.gif.fbe136ebed00091d62648fa0ffc991ff.gif

Austrian Level 2 Ski Instructor

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest afrodite

Ξαναρωτάω, μάθμα Σνοουμπορντ θα εχει; (αλλιως να με μαθετε σκι :( :( :P:lol: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. ΜΙΚ

2. Nickel

3. pies

4. skimad

5. viva_ski

6. Arcas

7.Κατερινα

8.ChristosZ (οικογενειακώς)

9. Nifadas

10. Χρήστος Λάππας

11.Spider

12.ckot

13.Melo

14.snow bow

15. geo

16. panchristo (οσωνούπω μέλος) (ίσως +1 άτομο) - Μία εκ των 3 ημερών - ΘΕΛΩ ΜΑΘΗΜΑ!!! (απ' ότι λέτε όχι beginner's ε; )

17. itiotis (αφού η παρέα θα έρθει σύσσωμη από τα μέρη μας και μεις δεν μπορούμε να ερχόμαστε στις συναντήσεις της μεσοβδόμαδα στο Μεγάλο Χωριό...)


Ο μόνος τρόπος να προβλέψεις το μέλλον είναι να το δημιουργήσεις...

Αν και όταν κάνεις σχέδια μπορεί Κάποιος να χαμογελά, εσύ κάνε τα...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΤΕΛΙΚΑ που πρεπει να απευθυνθώ για να εχω απάντηση ,πανω στο θεμα προσφοράς προς τον σύλλογο για την εκδήλωση του ΠΑΡΝΑΣΣΟΥ ...

 

αν δεν ΥΠΑΡΧΗ ενδιαφέρων ,τοτε

 

ουτε και εμεις εχουμε πρόβλημα ...

 

 

ευχαριστουμε πολλη ...


ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ

:evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. ΜΙΚ

2. Nickel

3. pies

4. skimad

5. viva_ski

6. Arcas

7.Κατερινα

8.ChristosZ (οικογενειακώς)

9. Nifadas

10. Χρήστος Λάππας

11.Spider

12.ckot

13.Melo

14.snow bow

15. geo

16. panchristo (οσωνούπω μέλος) (ίσως +1 άτομο) - Μία εκ των 3 ημερών - ΘΕΛΩ ΜΑΘΗΜΑ!!! (απ' ότι λέτε όχι beginner's ε; )

17. itiotis (αφού η παρέα θα έρθει σύσσωμη από τα μέρη μας και μεις δεν μπορούμε να ερχόμαστε στις συναντήσεις της μεσοβδόμαδα στο Μεγάλο Χωριό...)

18. eolos (εκεί γύρω θα είμαι και τις 3 ημέρες)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ΤΕΛΙΚΑ που πρεπει να απευθυνθώ για να εχω απάντηση ,πανω στο θεμα προσφοράς προς τον σύλλογο για την εκδήλωση του ΠΑΡΝΑΣΣΟΥ ...

 

αν δεν ΥΠΑΡΧΗ ενδιαφέρων ,τοτε

 

ουτε και εμεις εχουμε πρόβλημα ...

 

 

ευχαριστουμε πολλη ...

προεδρε οπως ξερεις εχουμε σαββατοκυριακο και οι περισσοτεροι βρισκονται σε καποιο βουνο και κανουν σκι..

κανε υπομονη και αυριο θα γινουν οι απαραιτητες συνεννοησεις για την προσφορα που θες να κανεις..


DALTONS POW ROBBERY.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αγαπητέ πρόεδρε,

Πολύ εύκολα αρπάζεσαι :D

Φυσικά κάθε προσφορά γίνεται δεκτή. Πώς μπορεί να γίνει η παραλαβή των δώρων;

Με χαρά θα τα διαθέσουμε στα μέλη που θα συμμετέχουν στις εκδηλώσεις του τριημέρου.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Αγαπητέ πρόεδρε,

Πολύ εύκολα αρπάζεσαι :lol:

Φυσικά κάθε προσφορά γίνεται δεκτή. Πώς μπορεί να γίνει η παραλαβή των δώρων;

Με χαρά θα τα διαθέσουμε στα μέλη που θα συμμετέχουν στις εκδηλώσεις του τριημέρου.

 

μα καλη μου ζήτησα λογότυπα για να τα ράψω επανω στους σακους και δήλωσα, και επιλογή χρώματος αυτον που θα κερδίσουν ..

 

και δεν αρπάζομαι φιλη μου απο την παρασκευη εχω αναφερθεί !! ποτε θα πρέπει εγω να γνωρίζω το τι και πως για να τα εχω έτοιμα ..

:D


ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ

:evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βρει δίκιο έχεις απλώς το σκ λείπουν οι περισσότεροι. Μίλα με τον Κουμπάρο που είναι πάνω και μέλος ΔΣ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. ΜΙΚ

2. Nickel

3. pies

4. skimad

5. viva_ski

6. Arcas

7.Κατερινα

8.ChristosZ (οικογενειακώς)

9. Nifadas

10. Χρήστος Λάππας

11.Spider

12.ckot

13.Melo

14.snow bow

15. geo

16. panchristo (οσωνούπω μέλος) (ίσως +1 άτομο) - Μία εκ των 3 ημερών - ΘΕΛΩ ΜΑΘΗΜΑ!!! (απ' ότι λέτε όχι beginner's ε; )

17. itiotis (αφού η παρέα θα έρθει σύσσωμη από τα μέρη μας και μεις δεν μπορούμε να ερχόμαστε στις συναντήσεις της μεσοβδόμαδα στο Μεγάλο Χωριό...)

18. eolos (εκεί γύρω θα είμαι και τις 3 ημέρες)

19.aussieski

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. ΜΙΚ

2. Nickel

3. pies

4. skimad

5. viva_ski

6. Arcas

7.Κατερινα

8.ChristosZ (οικογενειακώς)

9. Nifadas

10. Χρήστος Λάππας

11.Spider

12.ckot

13.Melo

14.snow bow

15. geo

16.panchristo

17. itiotis

18. eolos

19.aussieski

20. Όλγα


"...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow''

(Lord Byron about Mont Blanc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...