Jump to content

geo

Χρήστης Forum
  • Content Count

    671
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

34 Excellent

Contact Methods

  • Website URL
    https://web.facebook.com/arahovameteo/?ref=hl

Profile Information

  • Φύλο
    Male
  • Περιοχή
    ΑΡΑΧΩΒΑ
  • Ενδιαφέροντα
    https://arahovameteo.gr/
    http://www.meteo.gr/stations/arahova
  1. Μεταξύ άλλων ο Περιφερειάρχης Στερεάς ανέφερε σήμερα στη σύσκεψη για την επικείμενη λειτουργία του ΧΚΠ: " Στόχος, είναι οι επισκέπτες μας να συναντήσουν ένα Χιονοδρομικό Κέντρο, ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ, λειτουργίας και εξυπηρέτησης. Μάλλον πρότυπο αδιαφορίας παρά πρόσβασης... https://www.facebook.com/arachovameteo.gr/photos/a.391197761454248/431368740770483/?type=3&theater
  2. Δεν το λαμβάνουμε υπόψιν, είναι χαλασμένο.
  3. Το parking της Φτερόλακας θα διαπλατυνθεί και θα ασφαλτοστρωθεί φέτος, γιατί το έργο αυτό εκτελείται απ' την ΕΤΑΔ. Αντίθετα ο δρόμος είναι της πρώην Νομαρχίας και νυν Αντιπεριφέρειας Φωκίδας και οι πληροφορίες λένε ότι θα ασφαλτοστρωθεί συνολικά του χρόνου. Γνώμη μου είναι ότι αφού έπεσαν 29 εκατομ. ευρώ, τί ήταν για την ΕΤΑΔ να ρίξει 500.000 για ασφαλτοστρώσεις των δρόμων, έστω κατά τμήματα; Επίσης οι δρόμοι θέλουν και τεχνικά έργα, αλλά το αφήνουμε αυτό... (αύλακες υδροροών, υδρομαστεύσεις, με σωληνώσεις κάτω από τον ασφαλτοτάπητα κλπ).
  4. Ο δρόμος από κάτω parking προς σαλέ Φτερόλακας εγκαταλείπεται εντελώς, αφού έχουν υποχωρήσει τμήματα προς το γκρεμό σε πολλά σημεία, υπάρχουν καταπτώσεις και το κόστος των τεχνικών έργων (τοιχία κλπ) που είναι μεγάλο δεν το αναλαμβάνει κανείς. Μεγάλο όχημα (φορτηγό ή λεωφορείο) δεν μπορεί σήμερα να ανέβει το δρόμο, γιατί ενδέχεται να υποχωρήσει περαιτέρω το υπόστρωμα και να καταλήξει στο γκρεμό... Θα χρησιμοποιείται το καλοκαίρι ο έτερος δρόμος της Νο7 για τη διέλευση οχημάτων.
  5. Ό,τι γίνεται προς κάθε κατεύθυνση είναι θετικό, ασυζητητί, και ο διευρυμένος Δήμος Αράχωβας συνετέλεσε τα μέγιστα και το Arahovameteo.gr επανειλημμένα.
  6. H Αμφίκλεια ανήκει στη Φθιώτιδα, το Πολύδροσο στη Φωκίδα, δυστυχώς κερματισμένο το καθεστώς των δρόμων σε τρεις Νομούς. Βέβαια με τη βούληση της Περιφέρειας, όλα γίνονται. Η πληροφόρηση που έχω, αναφέρει ότι του χρόνου θα ασφαλτοστρωθεί όλος ο δρόμος Κελαριών - Φτερόλακας, (φέτος θα μπαλωθούν οι λακκούβες). Επίσης να αναφερθεί ότι η άμμος έπεσε πρόχειρα, εν μέσω χειμώνα αναγκαστικά, δυο και τρεις φορές από τους εργάτες του χιονοδρομικού, καθώς οι λακκούβες ήταν μεγάλες και υπήρχε μεγάλος κίνδυνος για τη διέλευση των αυτοκινήτων. Τα περί εργολάβων που ακούστηκαν είναι αστειότητες.
  7. Επειδή ο καθένας λέει ό,τι θέλει σχετικά με τη συντήρηση των δρόμων προς Παρνασσό, η ευθύνη ανήκει στη Δνση Τεχνικών Υπηρεσιών της κάθε Αντιπεριφέρειας (πρώην Νομαρχίας), ουσιαστικά στην Περιφέρεια Στερεάς. Το ερχόμενο καλοκαίρι προγραμματίζεται ευρεία ασφαλτόστρωση από την Αντιπεριφερειάρχη Βοιωτίας κ. Παπαθωμά, κατά μεγάλα τμήματα, του δρόμου από Αράχωβα προς Κελάρια, κυρίως τα τελευταία 7-8 Km όπου εντοπίζεται και το μεγαλύτερο πρόβλημα.
  8. Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια, όπως ήδη ξέρετε εδώ και κάποια χρόνια έχω το Arahovameteo.gr, μαζί με πολύ καλούς μου συνεργάτες. Ζητώ την κατανόησή σας αν για οτιδήποτε απ' τα γραφόμενα στη σελίδα είναι εσφαλμένα. Να είστε καλά!
  9. Ερώτηση για το Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού από τον τομεάρχη Τουρισμού της ΝΔ κ. Μάνο Κόνσολα κατατέθηκε σήμερα 24 Ιαν 18. ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΑΝΟΣ Ν. ΚΟΝΣΟΛΑΣ Βουλευτής Ν. Δωδεκανήσου – ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Αθήνα, 24 Ιανουαρίου 2018 Αρ.Πρ.: 2880/24.1.2018 Ε Ρ Ω Τ Η Σ Η Προς Κυρία Υπουργό Τουρισμού ΘΕΜΑ: «Η διαρκής υποβάθμιση του χιονοδρομικού κέντρου Παρνασσού, υπονομεύει τις προοπτικές ανάπτυξης του χειμερινού τουρισμού» Κυρία Υπουργέ, Η ευρύτερη περιοχή του Παρνασσού αποτελεί τον κορυφαίο χειμερινό τουριστικό προορισμό της χώρας, με αιχμή του δόρατος το χιονοδρομικό κέντρο. Η προοπτική ανάπτυξης του χειμερινού τουρισμού συνδέεται με την οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας. Δυστυχώς, εδώ και τρία χρόνια, έχει ανακοπεί η προσπάθεια αναβάθμισης των υπηρεσιών και της εικόνας του χιονοδρομικού κέντρου στον Παρνασσό. Υπενθυμίζω ότι την περίοδο 2014-2015 αξιοποιήθηκαν πόροι ύψους 30 εκατομμυρίων ευρώ του ΕΣΠΑ και υλοποιήθηκε ένα πρόγραμμα εκσυγχρονισμού όλων σχεδόν των αναβατήρων αλλά και του ηλεκτρολογικού και μηχανολογικού εξοπλισμού του χιονοδρομικού κέντρου. Αντικαταστάθηκαν οι αναβατήρες με νέους, υπερσύγχρονους διπλάσιας δυναμικότητας και πολλαπλάσιας αξιοπιστίας. Η προσπάθεια που έγινε απέδωσε καρπούς, αφού άλλαξε η εικόνα των εγκαταστάσεων, βελτιώθηκαν η λειτουργία αλλά και οι υπηρεσίες του χιονοδρομικού κέντρου και μειώθηκαν τα λειτουργικά του έξοδα. Από τις αρχές, όμως, του 2015, το χιονοδρομικό κέντρο Παρνασσού κινείται στη λογική του αυτόματου πιλότου, που έχει επιβάλλει η κυβέρνηση. Συγκεκριμένα, υπήρξε υποβάθμιση και κατάργηση υπηρεσιών και υποδομών, όπως: -web ticket του ski data, -η συνδυασμένη λειτουργία αναβατήρων Αφροδίτης –Βάκχου, -η έκπτωση 50% για την προσέλευση τις καθημερινές. Παράλληλα, μειώθηκαν οι ημέρες λειτουργίες των αναβατήρων (π.χ αναβατήρας Οδυσσέας) αλλά και κτιρίων, όπως στη Φτερόλακα χωρίς καμία ενημέρωση ή εξήγηση. Είναι χαρακτηριστικό ότι το Μάρτιο του 2016 διεκόπη η λειτουργία των κτιριακών εγκαταστάσεων του χιονοδρομικού κέντρου αφού δεν υπήρχαν πιστοποιητικά πυρασφάλειας και πυροπροστασίας. Επίσης, υπάρχει αδιαφορία για την επάρκεια χιονιού, που είναι απαραίτητη για τη λειτουργία και για την αύξηση της επισκεψιμότητάς του αλλά και αδυναμία να εφαρμοστούν απλές και χαμηλού κόστους λύσεις, όπως οι χιονοπαγίδες. Την ίδια στιγμή, το χιονοδρομικό κέντρο Παρνασσού αδιαφορεί για τις επισημάνσεις ή και τα παράπονα των πελατών του με τους οποίους υπάρχει έλλειμμα επικοινωνίας, όπως και με τον Ελληνικό Σύλλογο Τουριστικής Χιονοδρομίας. Είναι σαφές, ότι το χιονοδρομικό κέντρο Παρνασσού, αλλά και η προοπτική ανάπτυξης του χειμερινού τουρισμού, δεν μπορούν να παραμένουν στον αυτόματο πιλότο. Κατόπιν των ανωτέρω Ερωτάται η Κυρία Υπουργός 1. Ποια είναι τα έσοδα του χιονοδρομικού κέντρου Παρνασσού ανά έτος από το 2009 έως σήμερα. 2. Ποιος είναι ο ακριβής αριθμός εισιτηρίων στο χιονοδρομικό κέντρο Παρνασσού, ανά έτος και από το 2009 έως σήμερα. 3. Πόσα είναι τα έξοδα και οι λειτουργικές δαπάνες του χιονοδρομικού κέντρου Παρνασσού, ανά έτος και από το 2009 έως σήμερα. 4.Υπάρχει επιχειρησιακό σχέδιο και πρόγραμμα αναβάθμισης των εγκαταστάσεων, των υποδομών και των υπηρεσιών του χιονοδρομικού κέντρου Παρνασσού και ποιο είναι αυτό; Ο Ερωτών Βουλευτής Μάνος Κόνσολας Βουλευτής Δωδεκανήσου
  10. Είναι δυνατόν η πολυήμερη κάρτα να στοιχίζει ακριβότερα απ' την ημερήσια; Έχει λογική να αγοράσει κανείς κάρτα 85 ευρώ 6 μονάδων δηλ. 3 ημέρες σκι (έκαστη να στοιχίζει 28 ευρώ). Ούτε κι αυτοί ξέρουν τί τους γίνεται. Η ενημέρωση η δική μου αναφέρει ότι η κάθε ημέρα ισοδυναμεί με 1 μονάδα, ανεξαρτήτως περιόδου. Αυτό έχω γράψει και στην ομάδα Arahovameteo.
  11. Τουρισμός εβδομάδας δε λέγαμε παλιά; Με 25 ευρώ καθημερινή...
  12. Οι επισκέπτες 15 ευρώ οι υπάλληλοι της ΕΤΑΔ ΑΕ 1 ευρώ... πολλή σκέψη φίλε Μιχάλη. Τέτοια απαξίωση και τέτοια κατάντια δεν ξαναέχει συμβεί.
  13. 20 εκατοστά χιονιού προστέθηκαν στις πίστες του Παρνασσού, (20 στην Αράχωβα και 30-35 εκ στο Ζεμενό) όπως άλλωστε αναφέρουμε και στη σελίδα μας Arahovameteo. Δεν είναι καιρός Φτερόλακας ο σημερινός (20/1). Καιρός "Κελαριών" είναι αλλά επικρατούσε ισχυρό ΝΑ ρεύμα. Είχαμε χαμηλό από ΝΔ με προϋπάρχουσες τις ψυχρές μάζες, γι αυτό χιόνισε γενικότερα σε χαμηλά υψόμετρα. Το ρεύμα ήταν ΝΑ.
  14. Την ερχομενη Τριτη θα πραγματοποιηθει διευρυμενο Δ.Σ. του Δημου Αραχωβας- Διστομου-Αντικυρας για την εκτιμηση της καταστασης σχετικα με το , υπο διαβουλευση ΠΔ του Παρνασσου, και την εκδοση ψηφισματος διαμαρτυριας. Να σημειωθει οτι αν συνυπολογιστει το υφισταμενο Δελφικο Τοπιο σε συναρτηση με το προτεινομενο Σχεδιο του ΠΔ, αποκλειεται εξ ολοκληρου η περιμετρικη δομηση της Αραχωβας με ο,τι αυτο συνεπαγεται.
×
×
  • Create New...