dimperts 0 Report post Posted October 26, 2011 (edited) Γειά σας. Όπως θα είδατε είναι το πρώτο ποστ που κάνω και ελπίζω να με βοηθήστε στην αγορά του σωστού εξοπλισμού. Ενδιαφέρομαι να αγοράσω μπότες και πέδιλα του σκι. Είμαι αρχάριος (έχω κάνει 2-3 μαθήματα) αλλά ειλικρινά με έχει συνεπάρει το άθλημα. Θέλω να αγοράσω εξοπλισμό δικό μου, ποιοτικό, ώστε να μην είμαι συνέχεια με τα νοικιάρικα. Με ενδιαφέρει η ποιότητα και θέλω να μπορώ να τα χρησιμοποιήσω και όταν θα γίνω λίγο πιο έμπειρος. Δηλαδή μην είναι τελείως εκπαιδευτικά και όταν μάθω να τρέχω για άλλα. Θεωρώ ότι οι μπότες πρέπει να είναι καλές, γιατί αυτές θα μείνουν. Το ύψος μου είναι 1.76 βαρος 86 κιλά και της γυναίκας μου (θέλει και αυτή 80 ) 1.60 και βάρος 52 κιλά. Διάβασα για flex, radius και φάρδος της μέσης. Περιμένω τη βοήθειά σας για να μην την πατήσω. Ευχαριστώ Edited October 26, 2011 by dimperts Quote Share this post Link to post Share on other sites
dimperts 0 Report post Posted October 27, 2011 Ούτε ένας ??? :unsure: Quote Share this post Link to post Share on other sites
spider 2,124 Report post Posted October 27, 2011 Καλησπερα φιλε μου. Αν πας στην πρωτη σελιδα θα δεις οτι διαφημιζονται αρκετοι συνεργατες του συλλογου οπου μπορεις να απευθυνθεις και να ενημερωθεις για τους εξοπλισμους που σε ενδιαφερουν και το μονο σιγουρο ειναι οτι θα σου προτεινουν τον σωστο!! Τωρα για καποιες πληροφοριες που χρειαζεσε και διαδικτιακα λιγο υπομονη και θα αρχιζουν σιγα σιγα να ξεπεταγωνται ολα τα σαλιγκαρια.... Quote Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι.... The Daltons...jack www.skimag.gr Share this post Link to post Share on other sites