samick 3 Report post Posted December 8, 2011 Για να στηριζουμε λοιπον πρωτα την δικη μας αγορα ρωτω αν καποιος πωλητης εδω μεσα εχει τις Burton Hail 2011 μοντελο νουμερο 9. Περιμενω απαντησεις αν καποιος εχει κατι πριν προχωρησω σε αγορα απο εξω.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Igor 286 Report post Posted December 9, 2011 Πολυ χαιρομαι οταν βλεπω τετοιες κινησεις.... 1 Quote ΑΚΑ as JEEP!!! Ο Εξορκισμος ΠΕΤΥΧΕ , το avatar αλλαξε, παμε για αλλα ΤΩΡΑ!!!!!!!!! Φιλικά όπως πάντα Βασίλης.... Share this post Link to post Share on other sites
kaps 2,736 Report post Posted December 9, 2011 Πολυ καλη κινηση. Θα σου ελεγα ομως να βαλεις και την τιμη που τις βρηκες εξω. Διαφορετικα σιγα μη σου απαντησουν..... Quote Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου...... 'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε! Share this post Link to post Share on other sites
samick 3 Report post Posted December 13, 2011 Μιας και λοιπον δεν πηρα καποια απαντηση και για να μην χασω την προσφορα που βρηκα τις αγορασα σημερα απ εξω. Τουλαχιστον προσπαθησα να στηριξω απο την πλευρα μου...δεν εκατσε...τι να κανουμε.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kaps 2,736 Report post Posted December 13, 2011 Μιας και λοιπον δεν πηρα καποια απαντηση και για να μην χασω την προσφορα που βρηκα τις αγορασα σημερα απ εξω.Τουλαχιστον προσπαθησα να στηριξω απο την πλευρα μου...δεν εκατσε...τι να κανουμε.. Και παρα πολυ καλα εκανες. Quote Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου...... 'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε! Share this post Link to post Share on other sites
liapos 252 Report post Posted December 13, 2011 (edited) μετα απο πολυ ψαξιμο στα μαγαζια που εχουμε στην Αθηνα και αφου βρηκα τις μποτες που ηθελα τις παραγγειλα απο γνωστο μαγαζι του εξωτερικου και ηδη τις εχω διπλα μου.ο λογος που τις πηρα απ'εξω;το εδω μαγαζι ειχε το νουμερο μου,οχι ομως το χρωμα που ηθελα.περιμενα 2 εβδομαδες για να μου πει στο τελος οτι δεν εχει ερθει η παραγγελια που εχουν κανει στην εταιρια ενα μηνα πριν και ειναι αγνωστο ποια κομματια θα του στειλουν!θεωρω σιγουρο το οτι αν περιμενα να τις φερει το εδω μαγαζι,οχι μονο δεν θα τις εφερνε αλλα δεν θα τις εβρισκα ουτε εξωτερικο!κριμα γιατι δεν θελω να δινω τα λεφτα μου εξω αλλα απο την αλλη θελω να κανω την δουλεια μου... edit:δεν γραφω το ποστ για να μου πειτε μπραβο κλπ,αλλα να να δειξω το πως λειτουργουν μερικα μαγαζια! Edited December 13, 2011 by liapos Quote Hessex υπερλευκαντικο!για λευκότερα λευκά! http://instagram.com/liapos Share this post Link to post Share on other sites