-
Content Count
49 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
3 NeutralAbout samick
- Birthday 04/16/1982
Contact Methods
-
Website URL
http://
Profile Information
-
Φύλο
Male
-
Περιοχή
Χαλκιδικη
-
Τα θερμα μου συλλυπητηρια.
-
Πολυ καλα σημερα στο Σελι οντως!Και πανικος απο κοσμο!
-
Μείωση επισκεπτών χ/κ φέτος λόγω κρίσης
samick replied to ΜΙΚ's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στην Ελλάδα
Σημερα παντως στο Σελι δεν μου φανηκε να υπαρχει κριση...γινοταν πανικος απο κοσμο!Βεβαια δεν ηταν πολλοι οι χιονοδρομοι(καλο αυτο) αλλα απο επισκεπτες το βουνο ηταν υπεργεματο! Μειωμενη η κινηση ηταν την παραμονη πρωτοχρονιας στα 3-5 πηγαδια..αλλα παρα πολυ καλα τα Χριστουγεννα οπως και στο ενδιαμεσο της εβδομαδας Χριστουγγενων και Πρωτοχρονιας!Ισως στα Φωτα να ρεφαρουν και τα πηγαδια για την πρωτοχρονια! -
Θα ειναι κανεις σας αυριο στα πηγαδια να τον γνωρισω?
-
Ανεβηκα σημερα....πολυ απλα το χιονι ηταν αρκετο και τελεια ποιοτητα!Το καραγουσταρα!
-
Καλησπερα! Γνωριζει κανεις αν αυριο Τριτη θα εχει χιονι ικανοποιητικο? Εχει παει κανεις σημερα?
-
Ωραια!Αντε με το καλο!
-
Γνωριζει κανεις τιποτα νεοτερο για το Φαλακρο?
-
Μέχρι το Δεκέμβρη θα έχουν δοθεί τα «Πηγάδια» σε ιδιώτη
samick replied to SIRIOS36's topic in Χ.Κ. 3-5 Πηγάδια
Τουλαχιστον θα μπορουσε να πεσει καπως σεβαστα η τιμη αν οχι 50%. Το 50% φανταζε ανεφικτο εξ αρχης.Αλλα σιγουρα στην εποχη που ζουμε καλα ειναι να μην παιζουμε με τις λεξεις.Ο κοσμος πλεον υπολογιζει το καθετι.Καλο θα ειναι να υπαρξει αλληλοστηριξη απο πλευρας επιχειρηματιων και χιονοδρομων και οχι παλι να πλουτιζουν οι λιγοι προνομιουχοι Ελληνες και οι υπολοιποι να βουλιαζουν μονο και μονο επικαλουμενοι στην ''καραμελα'' να στηριξουμε τους Ελληνες. Ρομαντισμοι δεν χωρανε πλεον... Αν δω προσωπικα οτι συμφερει στην τσεπη μου να παω Βουλγαρια θα το κανω.Ειναι αντιστοιχη αντιληψη με αυτη των μεγαλοκαρχαριων πλην ομως Ελληνων που καταθετουν τα τεραστια χρηματικα τους ποσα σε τραπεζες του εξωτερικου.Οι ιδιοι που λενε ''στηριξτε την Ελλαδα''. Εμενα ποιος θα με στηριξει στην καθημερινοτητα μου? -
Χρονια πολλα στους Λευτερηδες και στις Ελευθεριες!!
-
Μέχρι το Δεκέμβρη θα έχουν δοθεί τα «Πηγάδια» σε ιδιώτη
samick replied to SIRIOS36's topic in Χ.Κ. 3-5 Πηγάδια
Ευτυχως και καποιος που συμφωνει οτι υπαρχουν-υπηρχανε ΚΑΠΟΙΑ λαμογια εκει γυρω...ελπιζω να εχουν φαει ποδι.Χρειαζεται κοσμος με αγαπη προς το βουνο κ γι αυτο που κανουν και οχι τυποι που πινουν τσιπουρα και καπνιζουν πουρα κατα την διαρκεια της εργασιας τους ενω λιγες μερες πριν ειχε σκοτωθει το παλικαρι.Αναφερομαι στον χαμο του παιδιου περισυ στα πηγαδια.Την εικονα των τυπων που περιεγραψα την ειδα ο ιδιος με τα ματια μου.(τονιζω οτι ειναι μεμονομενη περιπτωση..δεν τους παιρνει ολους η μπαλα) Εκεινη την μερα ημουν εκτος πιστας χωρις να ενοχλω κανεναν κ ειχα φτιαξει μια ραμπα για να κανω τα αλματα μου(εκτος τελειως πιστας..στο πουθενα).Ηρθε απο το πουθενα ενας τυπος λοιπον με την πουρακλα στο στομα που βρωμαγε τσιπουρα κ αρχισε να βριζει...σταματησε οταν ειδε οτι και γω δεν αστειευομαι(αφου του μιλησα ευγενικοτατα...μετα ειπα να του φερθω οπως φεροτανε) Μου τραβηξε το ενδιαφερον το οτι βρωμαγε τσιπουρα και πηγα αφου τον ακολουθησα να δω που τα τσουζανε. Δεν ψαχνω το δικιο μου για το οτι μου κανε παρατηρηση...ΟΚ..ειμαι σ εναν ιδιωτικο χωρο και θα ακολουθησω τους κανονες ασχετα με τον τροπο του συγκεκριμενου.Αλλα κατι τετοιοι ειναι για να μενουν σπιτια τους.Δεν θιγω το ποιος εφταιγε η φταιει για τα ατυχηματα αλλα λιγη συνεπεια δεν βλαπτει... Δυστυχως εκεινη την μερα δεν ηξερα σε ποιον να αναφερω τους 2-3 αυτους τυπους.ΣΙγουρα θα μπορουσα ομως να χω βουτηξει τον τυπο μεσα στα χιονια...δεν θα ηταν λυση ομως. Ωστοσο ας ευχηθουμε οτι θα χιονισει πρωτα απ ολα κ οχι οπως περισυ τουλαχιστον και φυσικα θα στηριξουμε την ολη προσπαθεια. -
(Σιγά μη μπορέσει ο κάθε οδηγός να θυματαί ποιός νόθευσε τι και πότε ) Να η λυση φιλε alcatraz : http://www.index.pois.gr/poicard.asp?POI_ID=732
-
Μιας και λοιπον δεν πηρα καποια απαντηση και για να μην χασω την προσφορα που βρηκα τις αγορασα σημερα απ εξω. Τουλαχιστον προσπαθησα να στηριξω απο την πλευρα μου...δεν εκατσε...τι να κανουμε..
-
Οταν μου ζητηθηκε nickname,απεναντι μου ειχα την ηλεκτρικη μου κιθαρα μαρκας...samick.Ηταν το πρωτο που διαβασα λοιπον και το γραψα...
-
Για να στηριζουμε λοιπον πρωτα την δικη μας αγορα ρωτω αν καποιος πωλητης εδω μεσα εχει τις Burton Hail 2011 μοντελο νουμερο 9. Περιμενω απαντησεις αν καποιος εχει κατι πριν προχωρησω σε αγορα απο εξω..
