Jupi 13 Report post Posted February 20, 2012 (edited) Please write your experience with a currently faulty lift and maybe something will be done about it. Here is mine: There is a lift (dont know its name) between Vakhos and Aiolos at Kellaria in Parnassus ski center that has a seriously jumpy start. It has left me with a sore arm 2 times in the past and i have friends who avoid taking the lift and do not allow their children to use either. Anyone who has used it knows how hard it pulls up on set off. I have personally complained about it (repeatedly). Last time i made a fuss about it and demanded to see the person in charge, he told me "yes we are aware of the problem but we cannot do anything about it, the lift itself is faulty." Then i urged them to put a simple sign saying "caution, jumpy start!". Nothing has happened. I mention it here so anyone who hasn't used the lift to know what to expect in order to avoid pulling a tenon or breaking a back. (sorry i cannot write in Greek) Edited February 20, 2012 by Jupi 1 Quote Slide! Share this post Link to post Share on other sites
Guest afrodite Report post Posted February 20, 2012 Same old story. Tilemachos is the name of the lift, and we all know about it. Personally I avoid it even that I know that is faster than Vachos. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted February 20, 2012 Surprisingly, the baby lift in Fterolaka is just as jumpy. By far the worst though is unquestionably Odyseas. On Sunday I got some serious airtime, albeit unplanned. Προς ΧΚΠ: δεν νομίζω ότι είναι δύσκολο να βάλετε μια τυπωμένη προειδοποίηση στα συρόμενα ώστε να ξέρουν τι να περιμένουν όσοι δεν τα έχουν ξαναπάρει. Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Guest afrodite Report post Posted February 21, 2012 Oντως, κι εγω βρηκα τον Οδυσσεα να τραβαει απότομα κατι που δεν το συνηθιζε. Εκανε μαλιστα 2 απότομα τραβηγματα οπως ακριβως και ο Τηλεμαχος. Τι παθανε; φταιει το χιονι; Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jupi 13 Report post Posted February 21, 2012 @afrodite It's not the snow. They say it is but the truth is that the lift itself is faulty. The 2 guys I spoke with, started by blaming the snow level and then ended up saying that tilemahos itself is faulty and there is nothing they can do to fix it -though they have tried repeatedly. Even if it was the snow level, it doesn't make any difference. They should either find a way around it or stick a sign! I honestly believe that it is a matter of time untill someone gets a back injury from that lift. This Thursday I will bring the issue up once more and post their reply. 1 Quote Slide! Share this post Link to post Share on other sites
kaps 2,736 Report post Posted February 21, 2012 Εχεις δικιο 100%!!! Σιγουρα θα επρεπε τουλαχιστον να εχουν μια ενημερωτικη πινακιδα. Εχω δει πολλες πτωσεις στην εκκινηση........ 1 Quote Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου...... 'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε! Share this post Link to post Share on other sites
Guest afrodite Report post Posted February 21, 2012 Δεν ξέρω ισως να φταίει η κλίση ή μπορει να το βαλανε σε γρηγορη ταχυτητα (εδω γελάνε) και γι' αυτο να τραβάει έτσι. Για τον Οδυσσεα μιλάω που μου φανηκε οτι τραβαει περισσοτερο απο περσι. Ο Τηλέμαχος μια ζωή ήταν έτσι οποτε δε μου κανει εντυπωση. Πάντως και στο shere Chevalier τα συρόμενα ιδια με του Παρνασσου ήταν και το ιδιο τραβηγμα κανανε. Μηπως το έχει η μάρκα; Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted February 21, 2012 Μάλλον η ηλικία. Το Serre έχει κάποια από τα πιο παλιά λιφτ των Γαλλικών Άλπεων. Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted February 21, 2012 η διαφορα ειναι οτι στο σερ τα ιδια ακριβως καρεκλακια πανε με την τριπλασια και βαλε ταχυτητα.καρεκλακι παλιοτερο διθεσιο απο του αιολου πηγαινε περσι με 17 χιλιομετρα ταχυτητα στην montegenevre (μετρημενο απο τον παντα αξιοπιστο νταγκλας..)και θυμαμαι χαρακτηριστικα τον λιφτιερη που ηταν εκει και κραταγε την καρεκλα για να μην χτυπησει τον κοσμο Quote DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted February 22, 2012 Μιλάμε για συρόμενα. Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Guest afrodite Report post Posted February 22, 2012 Δε θα ξεχάσω το συρόμενο Bois des coqs.... μιλάμε δεν τελείωνε με τίποτα. Και πηγαινε και πηγαινε και πηγαινε.... μου ειχε σπασει τα νευρα. 5 στροφές είχε. Κουραστικό κι ολας.... αλλά... πιστάρα. Αχ που ήμασταν και που ειμαστε τώρα.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fulvia 3 215 Report post Posted February 22, 2012 Κι εγώ δε θα ξεχάσω την επτάχρονη κόρη μου (πρόπερσι) να απογειώνεται ένα μέτρο στο Δία, να σκάει κάτω, να καταφέρνει να μην πέσει, αλλά στη δεύτερη απογείωση να μην τα καταφέρνει πλέον. 1 Quote Μιχάλης Δημάκης<br />Ει το φέρον σε φέρει, φέρε και φέρου. Εί δ' αγανακτείς και σ' εαυτόν λυπείς και το φέρον σε φέρει. Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted February 22, 2012 Εδώ σήκωνε τον Μάκη στον αέρα (που είναι και 90 κιλά άνθρωπος), δεν θα σήκωνε ένα παιδάκι; Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Fulvia 3 215 Report post Posted February 22, 2012 Αχ που ήμασταν και που ειμαστε τώρα.... Εγώ πάντως είμαι στο κρεββάτι με 38,5 και θα μείνω εδώ το ΠΣΚΔ όπως πάω. Quote Μιχάλης Δημάκης<br />Ει το φέρον σε φέρει, φέρε και φέρου. Εί δ' αγανακτείς και σ' εαυτόν λυπείς και το φέρον σε φέρει. Share this post Link to post Share on other sites
Captain Powder 2,135 Report post Posted February 22, 2012 Την καλύτερη εκτόξευση την έχει ο Οδυσσέας και η 14. Αεροπλανοφόρα !! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest afrodite Report post Posted February 22, 2012 Στον τηλεμαχο μια φορα πιαστηκε το κλιπ της δεστρας στον μηχανισμο της εκινησης (εκει στο καλαμακι) την ωρα που είχα παρει τον κατηφορο για την απογειωση. Απο τη μια να τραβαει το πιατακι και απο την αλλη να με φρεναρει το καλαμακι. Τραβα ο ενας φρενο ο αλλος. Απλά εκανα το σταυρο μου για τι θα επακολουθησει. Μιλαμε το εβλεπα σε αργη κινηση. Τελικα το πιατο νικησε την δεστρα, η δεστρα απελευθερωθηκε απο το "καλαμακι" κι εγω βρεθηκα να αιωρουμε σε 2 μετρα υψος (μη γελατε καθολου ετσι εγινε) και το μονο που σκεφτομουν ήταν το πως θα φαω τα μουτρα μου με την ελάχιστη δυνατη απώλεια. Ακομα το σκεφτομαι και ανατριχιαζω. Φυσικα επεσα σα τη βιοχλαπατσα...εντελως splatter. Δεν ειχα απωλειες οστων, δοντιων κλπ... παρα μονο της αξιοπρέπειας μου. Ο μηχανισμος παρεμεινε στη θεση του, παλι καλα γιατι θα μου ζηταγανε μετα και αποζηιωση του Τηλεμαχου Νομιζω οτι αυτη ηταν η τελευταία φορα που ειχα παρει τον Τηλέμαχο... εκ τοτε προτιμω τον Βακχο κι ας αργει. Quote Share this post Link to post Share on other sites
aab 1,433 Report post Posted February 22, 2012 Και όμως την Κυριακή ο Τηλέμαχος ήταν γλυκύτατος ενώ τη Δευτέρα ο Οδυσσέας ήταν πιο φυσιολογικός. Άρα είναι και θέμα ρύθμισης. ΥΓ Πάντως με το Bois de Coqs δεν νομίζω ότι υπάρχει σύγκριση. Εκεί όμως υπήρχε επιγραφή που έλεγε όχι για παιδιά και αρχάριους χιονοδρόμους. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest afrodite Report post Posted February 23, 2012 Δεν το εγραψα για να κανω σύγκριση. Απλά μου έκανε εντυπωση αυτο το συρόμενο, ατελείωτο ήταν. Quote Share this post Link to post Share on other sites
aab 1,433 Report post Posted February 23, 2012 Ήθελα να πω ότι και αλλού υπάρχουν προβληματικοί αναβατήρες - ας μην κατηγορούμε μόνο τα δικά μας. Μάλιστα (επειδή τίποτα δεν είναι τυχαίο σε αυτό τον κόσμο) υπάρχει και ο τριθέσιος Νο 6 στο SCV που μπορεί να κάτσετε και σε σκισμένα καθίσματα (αλλά μάλλον θα τον αντικαταστήσουν φέτος το καλοκαίρι). Quote Share this post Link to post Share on other sites