Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
spider

Τραυματισμός Υπερακανθιου Τένοντα

Recommended Posts

2 αρθροσκοπικες ακρωμιοπλαστικες με καθαρισμο ασβεστοποιου τενοντιτιδας υπερακανθιου και στο ΔΕ και στο ΑΡ ωμο. Τοαριστερο ειναι το φρεσκο και τωρα γιανει... πολύ φυσιοθεραπεια και την περισσοτερη σπιτι και με λαστιχα και διατασεις.

Για να μην κανεις χειρουργειο πρεπει να δοκιμασεις

Γυμναστικη με φυσιοθεραπεια

Ενεσεις και ξεκουραση

Κρουστικο υπερηχο

Αντιφλεμονωδη

 

Αν περασεις πανω απο 2 οξειες φασεις δεν ειναι καλο πας ντουγρου για σφαξιμο

Και παιδια ο παγος σε αυτα ειναι το α και το ω

 

Στάλθηκε από το Transformer TF101 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μάλλον θα μπω κι εγώ στη λίστα των παθόντων... :(

 

Από βδομάδα θα πάω σε γιατρό...

 

Και αυτό από πτώση στο parking στα Κελλάρια, που είχε πάγο-γυαλί.

 

Πωωωω ρε φιλε . Καλα κατσε να δεις τι θα πει ο γιατρος μπορει να μην ειναι τπτ σημαντικο!!! Περαστικα παντως!


Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου......

'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κατι πρεπει να γινει με τα παρκιγκ των χ.κ.

Στα πηγαδια περυσι δεν θα ξεχασω στην κοπη κοντραραμε στα ποιο κατω αυτοκινητα για να βαλουμε μποτες....

Φιλε περαστικα σου και μην ανησυχεις ολα δεν γινονται μονο με χειρουργιο

τα εχω περασει και γω στο δεξι και εφτιαξε σιγα σιγα με αγωγη και φυσικοθεραπειες


o τρελος του χωριου......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν μπορεί να γίνει κάτι, είναι θέμα ανάγλυφου. Παρνασσός - Πηγάδια που είναι σε κλίση δεν την παλεύουν με πάγο. Καλάβρυτα - Καϊμάκτσαλαν που είναι τεράστια ισιάδια, είναι κυριλέ.

 

Wraith περαστικά, εύχομαι να μην είναι τίποτα σοβαρό.


Make Parnassos Great Again!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ.όλους σας!

 

Πέμπτη έκλεισα ραντεβού οπότε θα έχω και νεότερα! Και επί τη ευκαιρία θα κάνω και ένα check up στα γόνατα! :)

 

Δεν είναι πολύ δυνατός ο πόνος αλλά είναι επίμονος 10 μέρες τώρα.

 

Καμία πρόχειρη "ράμπα" με αντιολισθητικά ταπέτα (σαν αυτά που έχουν στις σκάλες) στα επικίνδυνα σημεία δεν θα βοηθούσε;


sinox-0.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μάλλον θα μπω κι εγώ στη λίστα των παθόντων... :(

 

Από βδομάδα θα πάω σε γιατρό...

 

Και αυτό από πτώση στο parking στα Κελλάρια, που είχε πάγο-γυαλί.

περαστικά!!!!εύχομαι να μην είναι κάτι πολύ σοβαρό....άσε που εμένα θα με πείραζε να το πάθαινα από γλύστρα σε

πάρκινγκ-γκαντεμιά..


"I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λοιπόν, έχουμε και λέμε...

 

Μόλις γύρισα από τον γιατρό και η διάγνωση έχει ως εξής. Με βάση τα εύρηματα από τις κινήσεις που έκανε και με αυτά που του περιέγραψα (πόνος και "κλείδωμα" όταν κινείται σε κάποια σημεία) μιλάμε για μερική ρήξη υπερακάνθιου τένοντα. Αυτό σημαίνει ότι προς το παρόν γλυτώνω χειρουργείο και η αντιμετώπιση έχει ως εξής: Αντιφλεγμονώδη για 10 μέρες, αποφυγή ορισμένων κινήσεων (να τα ανυψώνω πάνω από τον ώμο, στάση ύπνου κτλ) και γυμναστική με ισομετρικές ασκήσεις για αρχή. Μετά αναλόγως πως θα είμαι, πράττουμε.

 

Στα λοιπά τώρα, ο γιατρός μου συνέστησε αν θέλω να κάνω σκι να το κάνω αν δεν με ενοχλεί και μόνο αν μπορώ αποφύγω τις πτώσεις, αλλά και πάλι κατά περίπτωση. Ο γυμναστής μου, μου είπε να κόψω το σκι για φέτος ή μέχρι να γίνει καλή ενδυνάμωση, καθώς μου λέει ότι δεν είναι δυνατόν να ελέγξεις 100% τις πτώσεις σου, και πως η παραμικρή πτώση μπορεί να χειροτερέψει εκθετικά την κατάσταση και να δυσκολέψει ακόμα περισσότερο την αποκατάσταση.

 

Η Βάλια, η γυναίκα μου, που είναι επίσης γυμνάστρια και δασκάλα σκι, κινείται κάπου στη μέση, συμφωνώντας ότι κατα 90% θα πρέπει να σταματήσω για φέτος, λέγοντάς μου όμως να πάρω την όποια απόφαση μετά τα αντιφλεγμονώδη, κυρίως για ψυχολογικούς λόγους (η ξενέρα που έχω φάει δεν περιγράφεται).

 

Οπότε μέχρι νεοτέρας, σκι γιοκ!!! :hope:


sinox-0.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να προσθέσω επίσης ότι κατά 90% η ζημιά προήλθε όχι από το πέσιμο στο παγωμένο πάρκινγκ, αλλά από τράβηγμα σε άλλο πέσιμο την ίδια μέρα. Τουλάχιστον ήταν τραύμα την ώρα της μάχης!!! :P

  • Like 1

sinox-0.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Περαστικα κ γρηγορη επανοδο!!! :thumbup:

  • Like 1

Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου......

'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν την εβγαζα με αντιφλεγμονωδη θα ξανανεβαινα. Προπερσυ ειχα κακωση δευτερου βαθμου στο δεξι αστραγαλο. Στον μηνα ημουν πανω Κελαρια. Περαστικα σου

Edited by den_jenerwnw
  • Like 1

tumblr_inline_mjj4qpOaJK1qz4rgp.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο τένοντας δε φτιάχνεται από μόνος του. Καλό είναι να επιβεβαιώσεις τη μερική ρήξη και με μια μαγνητική.

Εφόσον υπάρχει φλεγμονή το λογικό είναι να το φροντίσεις με ξεκούραση.

Ο χειμώνας έχει δρόμο μπροστά του , οπότε κάνε λίγο υπομονή.

 

Να προσέχεις τις έντονες χειραψίες :thumbup:


How you stand is how you ski

Share this post


Link to post
Share on other sites

το βράδυ σε άτσαλη κίνηση ...

 

υπάρχει βίντεο?

  • Like 2

How you stand is how you ski

Share this post


Link to post
Share on other sites

Περαστικά φίλε, το νου σου οι τένοντες είναι ύπουλο πράμα. Κάνε σκι ρε μη τους ακούς δε ξέρουν :shuriken:

Εγώ την ζημιά την είχα κάνει όχι στην τούμπα στο σκι, αλλά το βράδυ σε άτσαλη κίνηση στο ήδη ταλαιπωρημένο χέρι...

Πρέπει να μας πεις λεπτομέρειες να ξέρουμε και να αποφεύγουμε


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

όπως καταλαβαίνω, ώμοι, πόδια, μέση, όλοι μας είμαστε....ωραίοι! Χαμόγελο και αισιοδοξία λοιπόν. :snow2:


fischer_.thumb.jpg.2c5aa5c9b61225a07022516ca51a11b1.jpg.8916ffee410b0447bdf5e07ed36fdbb2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ παιδιά!

 

Ήδη ξεκίνησα τα αντιφλεγμονώδη (σήμερα) και την ενδυνάμωση (χθές).

 

Nifadas και ΜΙΚ έχετε δίκιο, αυτά άκουσα κι εγώ. Μαγνητική όταν φύγει η φλεγμονή.

 

Υπομονή και επιμονή! :D

 

Και απ' όσο ξέρω τα βουνά δεν φεύγουν από τη θέση τους... :P


sinox-0.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Περαστικά φίλε, το νου σου οι τένοντες είναι ύπουλο πράμα. Κάνε σκι ρε μη τους ακούς δε ξέρουν :shuriken:

 

Πρέπει να μας πεις λεπτομέρειες να ξέρουμε και να αποφεύγουμε

 

Ωχ Λαππακο σε βλεπω να σε εκθιαζει παλι σε κανενα χιτλερικο βιντεακι..... :D


Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι....

The Daltons...jack

www.skimag.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ παιδιά!

 

Ήδη ξεκίνησα τα αντιφλεγμονώδη (σήμερα) και την ενδυνάμωση (χθές).

 

Nifadas και ΜΙΚ έχετε δίκιο, αυτά άκουσα κι εγώ. Μαγνητική όταν φύγει η φλεγμονή.

 

Υπομονή και επιμονή! :D

 

Και απ' όσο ξέρω τα βουνά δεν φεύγουν από τη θέση τους... :P

 

 

Υπαρχει και η αλλη οψη του νομισματος ομως, ειχα παθει περυσι τετοιο καιρο, ακριβως το ιδιο σε μια μλκ που εκανα λες και πηδουσα εφημεριδα, οταν εχουμε κανει πολυ χειροτερα και εκοψα υπερακανθιο και πλαταιας κεφαλης, συνεχισα ομως να κανω απλα σκι συντηριτικα χωρις παλαβωμαρες αρπαξα και καναδυο επιπλεον τουμπιδια και εφτασα να κανω την επεμβαση στις 15 Μαιου, περιττο να σου πω οτι τραβουσα κατι ζορια ξεγυρισμενα τις νυχτες, μιλαμε για πονο, αλλά περιμενα να τελειωσει το σκι και μετα ειχε ο θεος.... ;)

  • Like 3

Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι....

The Daltons...jack

www.skimag.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τελικά οι αισιόδοξες προβλέψεις επαληθεύτηκαν!

Ο τραυματισμός μου ήταν σαφώς μικρότερης έκτασης από ότι αρχικά πιστεύαμε. Μετά από τη φαρμακευτική αγωγή και συνεχή και επίμονη ενδυνάμωση όλα βαίνουν καλώς. Το συμπέρασμα είναι ότι θα γίνουν κάποιες (ελεγχόμενες) δοκιμές στο γυμναστήριο και αν όλα πάνε καλά σε καμιά βδομάδα θα ξεκινήσω σταδιακά τις δραστηριότητες μου, δηλαδή ΣΚΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!!!!!!!!!!!!!!! :animier: :animier: :animier: :animier:

  • Like 11

sinox-0.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Περαστικα σου φιλε μου και συντομα ξανα πισω στις πλαγιες γιατι ο καιρος περναει και φτανουμε στο τελος!!!


Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι....

The Daltons...jack

www.skimag.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Περαστικα και μη βιαστεις......

Εχουμε χρονια μπροστα μας........


2013_Elan_Amphibio_Waveflex_14_Fusion.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τελικά οι αισιόδοξες προβλέψεις επαληθεύτηκαν!

Ο τραυματισμός μου ήταν σαφώς μικρότερης έκτασης από ότι αρχικά πιστεύαμε. Μετά από τη φαρμακευτική αγωγή και συνεχή και επίμονη ενδυνάμωση όλα βαίνουν καλώς. Το συμπέρασμα είναι ότι θα γίνουν κάποιες (ελεγχόμενες) δοκιμές στο γυμναστήριο και αν όλα πάνε καλά σε καμιά βδομάδα θα ξεκινήσω σταδιακά τις δραστηριότητες μου, δηλαδή ΣΚΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!!!!!!!!!!!!!!! :animier: :animier: :animier: :animier:

:goodjob: Να το προσέχεις Άρη!Μπορεί να στο θυμίζει κάθε τόσο μόνο του !Να αποφεύγεις να σηκώνεις το χέρι και να μην το ζορίζεις.Εγώ χτες το φοβόμουν, αλλά όλα καλά.Αφού τα κατάφερα εγώ , εσύ πιστεύω θα πας καλύτερα ;)


Γιατρέ τα βλέπω όλα άσπρα!Είμαι σοβαρά?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ και πάλι!

 

Ραντεβού στις πίστες λοιπόν!

 

Χρήστο εννοείται...αλλά τι να κάνουμε! Κουβαλάω και κάμποσες "αναμνήσεις" (μηνίσκος, μέση, αυχένας).

Περαστικά μας! :-) Και φυσικά θα τα καταφέρουμε!!!

  • Like 2

sinox-0.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κουβαλάω και κάμποσες "αναμνήσεις" (μηνίσκος, μέση, αυχένας).

Περαστικά μας! :-) Και φυσικά θα τα καταφέρουμε!!!

 

Και να ήσουνα κι ο μόνος ...

  • Like 1

Γόνδολες υπάρχουν ΜΟΝΟ στη Βενετία.

 

Στα βουνά μας ανεβάζουν τα τελεφερίκ.-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αιντε παλι απο την αρχη την ιδια εποχη. Θα πρεπει τελικα να με διαβασει κανενας παπας δεν γινετε αλλιως, μετα απο την σημερινη μαγνητικη αυτη τη φορα στο δεξι ωμο οι πρωτες ενδειξεις μιλανε για ρηξη του υπερακανθιου, θα ξερω ομως αργα το απογευμα πως εχουν ακριβως τα πραγματα, ελπιζω να μην ειμαι τοσο ατυχος οσο περυσι γιατι δεν παλευετε με τιποτα παλι....


Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι....

The Daltons...jack

www.skimag.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...