Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
ΣΤΧ

Εκδρομές Εσωτερικού 2012-2013

Recommended Posts

17.

Ο ακατανομαστος παρα το προεδρου


o τρελος του χωριου......

Share this post


Link to post
Share on other sites

18 Και..

Το πρώτο μου πήδημα !!!!!!

 

201303171624392.th.jpg

 

201303171624393.th.jpg

 

201303171624394.th.jpg

 

 

201303171624395.th.jpg

 

201303171624403.th.jpg

 

201303171624404.th.jpg

 

201303171624405.th.jpg

 

201303171624406.th.jpg

 

201303171624411.th.jpg

 

201303171624412.th.jpg

 

201303171738251.th.jpg

Edited by drvag
  • Like 1

salomon-mans-board-graphic-inpost.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ουπς πρέπει να πόνεσε αυτό!! Περαστικά ρε φίλε ..

  • Like 2

Παρακαλώ σε σταυραητέ, για χαμηλώσου ολίγο, Και δώσ’ μου τες φτερούγες σου και πάρε με μαζί σου,

Πάρε με απάνου στα βουνά, τι θα με φάει ο κάμπος ... - Κ. Κρυστάλλης

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βαγγέλη, σας χρειάζεται ένα funbag εκεί στα βόρεια!!Περαστικά :)

  • Like 1

Γιατρέ τα βλέπω όλα άσπρα!Είμαι σοβαρά?

Share this post


Link to post
Share on other sites

telika βανκο σε εφαγε το πηδημα :shysterical:

 

περαστικα σου !! ευτηχως την εβγαλες με ελαφρο τραυμα ! :yes

  • Like 1

ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ

:evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βαγγέλη, σας χρειάζεται ένα funbag εκεί στα βόρεια!!Περαστικά :)

 

 

Έχεις δίκαιο Χρήστο πήδημα χωρίς προφύλαξη εμπεριέχει κινδύνους ;-)

  • Like 1

salomon-mans-board-graphic-inpost.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βαγγελη αυτο πρεπει να εγινε μετα που σε αφησα... Εκπιζω να μην ειναι κατι σοβαρο και γρηγορα περαστικα.....

 

Στάλθηκε από το GT-I9100 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ρε Βαγγελη τι επαθες!!!!!

Σε εψαχνα να ερθεις μαζι μας στα δενδρα και συ πηγες για πηδημα.....

Παντος να ξερεις , περα απο το ατυχημα οτι πολλοι θα ηθελαν να εχουν τα κοτσια σου!

Το χεις αγορι μου!!!!

 

 

 

 

υ/γ

Τις φωτο 3,4,5,6 της εστειλα στον Νικο Σαργκανη για να καταλαβει πως γινεται το μπλοζον!!!!!

 

να μην σχολιασει ο Σταθης.

Edited by Gavis
  • Like 1

o τρελος του χωριου......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φιλε περαστικα ελπιζω να μην ειναι κατι σοβαρο αλλα εσυ σε αλλα αλματα (πηδηματααααα)εχεις ρεντα....!!!!!!!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Περαστικά Βαγγέλη,δεν κατάφερα να σε γνωρίσω μιας και ήμουν πιο πολύ σταο σαλέ.λΕπίζω να μην είναι κάτι πολύ σοβαρό...

  • Like 1

"I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Περαστικά Βαγγέλη,δεν κατάφερα να σε γνωρίσω μιας και ήμουν πιο πολύ σταο σαλέ.λΕπίζω να μην είναι κάτι πολύ σοβαρό...

Λιανα μου για να γνωρισεις εναν star οπως ειναι ο Βαγγελης πρεπει να το εχεις κανονισει καιρο πριν και οχι την τελευταια στιγμη !!!!!!!!!!!!!!!! :animier: :animier: :animier: :animier: :animier:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ακριβοθώρητος δηλαδή...παλι καλά που υπάρχει και η φωτό.!!

  • Like 1

"I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke)

Share this post


Link to post
Share on other sites

τον Βαγγέλη πράγματι τον είδαμε για λίγο... :(

να κατεβαίνει υπέροχα την κεντρική...

 

 

 

... για τις λίστες θέλω να πω Λιάνα, ότι πραγματικά είναι ψυχοβγαλτικές

αν κάποιος προσπαθήσει να οργανώσει "κάτι"... οτιδήποτε...

αλλά στο τέλος μαζευόμαστε και πολλοί και καλοί :) :)

οπότε...

απλά να είμαστε κι εμείς λίγο ελαστικοί ;) γιατί σίγουρα κάποιος

αν αποφασίσει να μας κάνει έκπληξη δεν θα συμπεριληφθεί στην έκπτωση :(

έτσι είναι ! άλλωστε τελικά όλα βολεύονται :) :)


Social Media Professional - Creative Social Media Sitter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βαγγέλη

Περαστικά αλλά εισαι πολύ ωραίος δίπλα στο ασθενοφόρο......

Μήπως πρέπει να πάρεις κανένα Vivanga για να περάσει ο πόνος γρηγορότερα????

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βαγγελη περαστικα και μη μασας... να ξερεις, παντα πηδανε οι γενναιοι ... :D :D :D :D :D

  • Like 2

Με χώρισε για θρησκευτικούς λόγους... δε μπορούσε να αποδεχθεί ότι είμαι θεός...

Share this post


Link to post
Share on other sites

18 Και..

Το πρώτο μου πήδημα !!!!!!

 

 

Πολύ καλό ξεκίνημα άλματος και τελείωμα για περαστικά.

 

Σιδερένιος και από εμένα. Ετοιμάσου για την εκδρομή του χρόνου!!!!!

  • Like 1

53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites

Περαστικά σου βρε Βαγγέλη, καλή και γρήγορη ανάρρωση. Αν και απ'ότι φαίνεται ευτυχώς μικρός τραυματισμός. Επόμενη φορά η προσγείωση με τα χέρια μαζεμένα και όχι τεντωμένα (όχι ότι εκείνη την στιγμή σκέφτεσαι και πολύ...).

Την Δευτέρα έφαγα κι εγώ μια περιποιημένη βούτα στο άλμα.. Είχε μείνει μόνο πάγος και στο άλμα και στην προσγείωση και σε έστελνε "όπου να 'ναι" πριν την "απογείωση"!!!

  • Like 1

1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Today's Birthdays

    1. Cancer
      Cancer
      (41 years old)
    2. zagla
      zagla
      (62 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,151
    • Total Posts
      460,817
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,730
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    RichardWab
    Joined
×
×
  • Create New...