chriski 2 Report post Posted March 4, 2014 Καλημέρα σε όλο το forum. Θα ήθελα τη γνώμη σας για αγορά skis. Είμαι αρχάριος, κάνω σκι τα τελευταία 3 χρόνια (μόνο μπλε πίστες, 8-12 φορές το χρόνο) και προσπαθώ να βελτιώσω τη τεχνική μου. Πέρυσι αγόρασα μπότες και φέτος ήρθε η ώρα για αγορά πεδίλων. Από ψάξιμο στα διάφορα sites κατέληξα στα εξής: HEAD Integrale 005, ROSSIGNOL PURSUIT 11 και ROSSIGNOL PURSUIT 12 Ti . Πιστεύετε ότι είναι οκ? Επίσης είδα ότι τα δύο πρώτα έχουν μικρότερη ακτίνα στροφής. Αυτό τα κάνει ευκολότερα για μένα? Είμαι 1.89 και 99 κιλά (ζωή να έχω). Ευχαριστώ εκ των προτέρων Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted March 4, 2014 (edited) Καλώς ήρθες Πέρνα αν θες απο τα νέα μέλη να μας συστηθείς Τα head ναι θα στα πρότεινα, η αλήθεια είναι ότι η μικρή ακτίνα στροφής θα προκαλεί κάποια φαινόμενα τα οποία όμως πιθανότατα θα προκαλούν χαμόγελο. Τα Pursuit 11 επίσης αλλά αν είναι πιο μαλακά από τα head δεν το ξέρω. Τα 12 θέλουν πάτημα γενικά η ίδια η rossi τα δίνει advanced strong κλπ. Δεν ανεβαίνεις το Σάββατοκύριακο Παρνασσό να τα δεις ή αλλιώς σίγουρα Δευτέρα θα έχουμε νέα. Κάποιος τα έχει τα 11 εδώ μέσα δεν θυμάμαι ποιός Edited March 4, 2014 by ΜΙΚ Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
pepe karaivanov 3,503 Report post Posted March 4, 2014 Καλώς ήρθες !!! Τα πρώτα δυο είναι πιο σλαλομιστικα πέδιλα ,που συμενη ,στρίβουν λίγο ευκολότερα από τα Rossi 12ti ,στην ευτεια ομος μπορεί να τρέμουν λίγο (δεν πιστεύω ,είσαι αρκετά δυνατός για να τα πατάς οπος πρέπει ) Τα Rossi 12 ti κάνουν μεγαλύτερες στροφές και μεγαλύτερη ταχύτητα !! Καλή τύχη και μι το σκέφτεσαι πολύ πάρε ότι σου αρέσει περισσότερα 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites