ayger 0 Report post Posted January 3, 2008 Υ.Γ Αυγερινέ δεν κατάλαβα καλά για αυτο το διπλότυπο που είπες στα Σκόπια, σε βάζουν να υπογράψεις δηλαδή οτι αποδέχεσαι την ονομασία για να σε αφήσουν να περάσεις?? Έτσι θέλουν να πιστεύουν... Για αυτό σου λέω να μην βάλεις πέρα από ον/μο, ημ/νία γέννησης και αριθμό διαβατηρίου, αληθινά στοιχεία (τελευταία έβαλα Μέγαρο Μαξίμου ) Πάντως εάν καταφέρεις στάμπα στο διαβατήριό σου, συγχαρητήρια, μόλις ξεκίνησες διπλωματικό επεισόδιο... Όσον αφορά τα 7ήμερα, θα μου επιτρέψεις να αμφιβάλλω. Ναι, όλα τα ξενοδοχεία συνεργάζονται με τουριστικά γραφεία.Θα κάνω την έρευνά μου και εγώ και θα επιστρέψω δριμύτερος. Πάντως 40ευρά ημερησίως, ακόμα και με φουλ γεύματα (ναι, σιγά μην γυρίσετε για μεσημεριανό) είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ. Αλλά από την άλλη πήγατε σε high(est) season..Χμ... Καλή "ξεκούραση" να έχετε (γρρρρ...τυχεροί!) στο κοπαόνικ, ρουμανία και μπάνσκο (χάλια χάλια, πώς θα αντέξετε?) Eρώτηση :υπάρχει τρόπος να πας εκεί με τρένο ή με άλλο τρόπο απο αθήνα ή θεσσαλονίκη;ποιος είναι ο κοντινότερος σταθμός; Εάν μιλάμε για το kopaonik και όχι την ρουμανία, ναι υπάρχει. Κάθε βράδυ φεύγει από την θεσσαλονίκη στις 18:45 νομίζω το τρένο για beograd-ljubjana. Φτάνεις στο Νις περί τις 04:00 το πρωί. Από εκεί είτε παίρνεις ταξί είτε το κόβεις με τα πόδια (κανά χιλιόμετρο και ΑΝ ξέρεις την πόλη) μέχρι τον σταθμό του λεωφορείου. Στις 05:15 το πρωί έχει λεωφορείο για Kopaonik. Δες πιο πάνω ένα ποστ που είχα κάνει σε σέρβικο φόρουμ. Quote Share this post Link to post Share on other sites
anemar 6 Report post Posted January 3, 2008 Eρώτηση :υπάρχει τρόπος να πας εκεί με τρένο ή με άλλο τρόπο απο αθήνα ή θεσσαλονίκη;ποιος είναι ο κοντινότερος σταθμός; Υπαρχει τρενο απο Θεσνικη(και απο Αθηνα με μετεπιβιβαση στη Θεσνικη)που σταματαει Nis.Απο εκει ειναι περιπου 100 χλμ. Υπαρχουν και 2-3 γραμμες λεωφορειων.Ενδεικτικα Αλαμανης,Σιαμος.Αυτοι ξεκινανε απο Αθηνα(Λαρισα-Θεσνικη-Nis-Beograd-Novi Sad-Budapest) και πανε μεχρι Ουγγαρια με σταση Nis. Τιμες απο Θεσνικη γυρω στα 40 ευρω το λεωφορειο,25 το τρενο.(εχει και κουκετες με ελαφρα επιβαρυνση). το τρενο ελεω συνορων κανεις κανα 9ωρο,το λεωφορειο 5,30-6 ωρες μεχρι Nis. Απο Nis εχει συχνα δρομολογια για Kopaonik το χειμωνα και σαν ενναλακτικη μπορεις να νοικιασεις αυτοκινητο(παλια ειχε AVIS,Hertz και ντοπιες εταιριες). Quote Share this post Link to post Share on other sites
batucada 7 Report post Posted January 3, 2008 Πάντως ειναι πολυ ωραίο που ανοιξαν τα σύνορά τους αυτές οι χώρες και μας δινεται η ευκαιρία, οχι μόνο να κάνουμε μπιζνες στα βαλκάνια αλλά και να απολαμβάνουμε εξαιρετικούς χιονοδρομικούς προορισμούς. Δεδομένου οτι σε αυτές τις χωρες η χιονοδρομίκή κουλτούρα ειναι πολυ ανεπτυγμένη, ειδικά σε Βουλγαρία, Σερβία, Σλοβενία, να περιμένουμε και ιδιαίτερα άλματα στα χιονοδρομικά τους κέντρα. Δεν αποκλείετε να ξεφυτρώσουν "μπανσκο" και σε άλλα βουνά των γειτονικών χωρών. Η Ρουμανία που παω πολυ συχνά ειναι μια όμορφη χώρα με αρκετές χιονοδρομικές δυνατότητες, αν και νομίζω τα μεγαλυτερα ατου στην χιονοδρομία τα έχουν οι Βουλγαροι. Το ανάγλυφο της χώρας είναι εξαιρετικό, με πολλές και μεγάλες κορυφές, αρκετά ανοιχτή επενδυτική πολιτική και χιονοδρομική κουλτούρα. Οσον αφορά τους σκοπιανους ελπίζω να τελειώσει σύντομα το θέμα του κοσσόβου και μετά... πισω εχει η αχλάδα την ουρά. Τραίνο απο Θεσσαλονίκη εχει για ολες τις πρωτεύουσες των βαλκανίων και αρκετές μεγάλες πολεις. Επισης πολλά πρακτορεία εχουν απευθείας συνδεσεις με αρκετές πολεις. Γενικά πλέον μπορείς να πας αρκετά ευκολα, οικονομικά και αφοβα σε ολες τις μεγάλες πολεις των βαλκανίων και απο εκεί να κανεις χρηση της τοπικής συγκοινωνίας. Quote kill your television father of day, father of night Share this post Link to post Share on other sites
sakisbanskos 2 Report post Posted January 10, 2008 έχω ταξιδέψει αρκετά στην σερβία...(>20 φορές) Παραδίδονται ταχύρυθμα μαθήματα σερβοκροατικής.Πληροφορίες εντός Να'ταν τα μάτια μόνο anemar... "dobar riba" κυριολεκτικά σημαίνει "ωραίο ψάρι". Εάν το πείτε σε κάποια που δεν γνωρίζετε καλά, ετοιμαστείτε για να δείτε τον ουρανό σφοντύλι. Εάν το πείτε σε κάποια που ξέρετε αρκετά καλά, περνάει για κομπλιμέντο.Περίεργα τα σέρβικα... /off topic/ Η σέρβικη γλώσσα είναι λίγο ιδιότροπη.Είναι η μοναδική που στις βρισιές πρωτοτυπεί απίστευτα..... /off topic/ Έλα μου ντε...Πιστεύω θα αλλάξουν γνώμη πάραυτα εάν πάνε κάποιο βράδυ (και δουν μερικές νεαρές κορασίδες να λικνίζονται με "φαρδιές ζώνες" επάνω στις μπάρες)... sta je serbsko sve je lepo........ziveli!!!!!!!!!!!!! Quote ORDEM E PROGRESSO Share this post Link to post Share on other sites
sotogiannop 82 Report post Posted January 10, 2008 Έτσι θέλουν να πιστεύουν... Για αυτό σου λέω να μην βάλεις πέρα από ον/μο, ημ/νία γέννησης και αριθμό διαβατηρίου, αληθινά στοιχεία (τελευταία έβαλα Μέγαρο Μαξίμου ) Πάντως εάν καταφέρεις στάμπα στο διαβατήριό σου, συγχαρητήρια, μόλις ξεκίνησες διπλωματικό επεισόδιο... Θέλω να διευκρινήσω στο θέμα που αφορά το διαβατήριο στα Σκόπια. Το χαρτάκι που συμπληρώνεις στο δίνουν όταν μπεις στη χώρα και τους το δείχνει μόλις βγεις. Τίποτα άλλο, μετά μπορείς να το πετάξεις σε ένα ελληνικό καλάθι αχρήστων. Δεν υπογράφεις καμμία αποδοχή του ονόματος. Ισα ίσα που αυτό γίνεται κατ' εξαίρεση μόνον στους έλληνες επειδή η ελληνική κυβέρνηση δεν ήθελε να μπαίνει στάμπα με το όνομα Μακεδονία πάνω σε ελληνικά διαβατήρια. Δηλαδή αν καταλάβατε καλά εμείς τους το έχουμε ζητήσει-απαιτήσει! Η διευκρίνηση μου κρίνεται απαραίτητη για να μην βγαίνουν λανθασμένα συμπεράσματα λόγω άγνοιας. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sotogiannop 82 Report post Posted January 10, 2008 ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ! Οταν λέω για θέματα άγνοιας δεν εννοώ το διαδικαστικό θέμα με το χαρτάκι αυτό που συμπληρώνουμε στα Σκοπιανά σύνορά αλλά το γιατί το συμπληρώνουμε. Για να μην παρεξηγούμα δεν θέλω να θίξω κανένα από τα παραπάνω παιδιά απλά θέλω να καταλάβουμε οτι δεν είναι ένα καπρίτσιο των Σκοπιανών αλλά μια συμβιβασική λύση μεταξύ των δύο κρατών (Ελλάδος και Σκοπίων). Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ 2,730 Report post Posted February 27, 2008 Τελικα Νικο απο Χαλκιδα δεν μας ειπες πως τα περασες στο Kopaonik , εστω και αργα πες μας αν σου αρεσε τελικα (και καμια φωτο δεν θα ηταν ασχημα ) και αν αξιζει να επιχειρησουμε καμια εξορμηση? Ψηνεται ρε παιδια κανεις για εκδρομουλα προς τα εκει μες τον Μαρτη, με το που θα φυγουν οι ζεστες? Quote Share this post Link to post Share on other sites
cihus 0 Report post Posted March 17, 2008 Παιδιά εγώ ήμουν στο Kopaonik στις αρχές Φεβρουαρίου και πέρασα καταπληκτικά! Το βουνό δεν συγκρίνεται με τα δικά μας με τίποτα. Θα κάνω post και μερικές φωτογραφίες για να σας βάλω στο πνεύμα. Επίσης υπάρχει ένα καταπληκτικό μέρος να μείνετε στο "Naselje Treska" (4km από το χιονοδρομικό) με καινούργια δωμάτια ή studios, οικογενειακή ατμόσφαιρα, σπιτικό φαγητό και θερμαινόμενο jacuzzi έξω στο χιόνι! Θα σας δώσω πληροφορίες αργότερα... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted March 17, 2008 περιμενουμε... Quote Share this post Link to post Share on other sites
cihus 0 Report post Posted March 18, 2008 Hi παιδία... ορίστε το link με μερικά photos: http://community.webshots.com/album/562823358FJgfjB Δείτε και το http://www.villarunolist.com/en ...εκεί έμενα και το έχει ένας καλός μου φίλος. Αν θέλεί κανένας πληροφορίες μπορεί ελεύθερα να με ρώτησει Πάντως ήταν super!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
NIKOSXALKIDA 0 Report post Posted March 18, 2008 Τελικα Νικο απο Χαλκιδα δεν μας ειπες πως τα περασες στο Kopaonik , εστω και αργα πες μας αν σου αρεσε τελικα (και καμια φωτο δεν θα ηταν ασχημα ) και αν αξιζει να επιχειρησουμε καμια εξορμηση? Μπορω να πω οτι αν η αποσταση για το Κοπαόνικ ηταν οσο και για Μπανσκο μακράν θα επέλεγα το πρώτο για εξόρμηση ανάμεσα στα δύο..! Πρόκειται για ένα πολυ συμπαθητικό χιονοδρομίκο με αρκετες πιστες καθε δυσκολίας και off piste μεσα σε ελατα και οχι μονο όπου καλύπτεται στο μεγαλύτερο του μέρος με αποσυμπλεκόμενα λιφτ' διάσπαρτα μπαρ, εστιατόρια και "βρωμικα" και ενα χωριό απο ξενοδοχεία με ντίσκο καφετέριες και μαγαζια με χιονοδρομικα είδη. Μπορέις επίσης να κανεις παραπεντε, ελκυθρο με αλογο μέσα στις πίστες(..!) και αν θυμάμαι καλα υπάρχει και παγοπίστα. Αξίζει πραγματικά να το επίσκεφτείς. Εγώ προσωπικα σίγουρα θα ξαναπάω και θα μείνω περισσότερες ημέρες (5+) αφου οι 2 που εκανα σκι εκει αρκεσαν μονο για να εχω άποψη. ΥΓ1 Θα επανέλθω με φωτος απο 'βδομάδα γιατί εχω αφήσει την μηχανη στην Χαλκίδα. ΥΓ2 Ηθελα να γραψω απο την στιγμή που γύρισα απο το ταξίδι αλλα έχει πέσει πολύ δουλεια τους τελευταίους μήνες Quote Share this post Link to post Share on other sites
GODOSIDIS 0 Report post Posted November 21, 2008 Καταρχήν να σας ευχαριστήσω και τους δύο για τις χρήσιμες πληροφορίες που δώσατε. Παιδεύτικα αρκετά μεχρι να κλείσω hotel αφού πήρα τηλ σχεδόν σε ολα τα πάνω ξενοδοχεία και σε οσα μιλουσαν αγγλικα με παρεπεμπαν σε καποια τουριστικά γραφεία που συνεργάζονται για να μου πουν με την σειρά τους ότι κλείνουν μονο 7ήμερα. Το ίδιο επίσης μου είπε και μια υπεύθυνη στο konaci και οτι αυτό ισχύει για ολα τα ξενοδοχεία που βρισκονται περιξ της βάσης του χιονοδρομικού. Μετα απο αυτό αρχισα να ψαχνω ιντερνετικά την γύρω περιοχή και αρχισα να περνω τηλ σε ξενοδοχεία του brzece αφού συνδεεται και με λιφτ. Στα πρώτα 3 τηλ που πηρα μολις ακουσαν αγγλικά μου εκλεισαν το τηλεφωνο, τελικά στάθηκα τυχερος αφου στο junior μολις τους είπα ότι ειμαι Έλληνας μου εδωσαν την Κα Ελευθερία την Ελληνίδα διευθύντρια του ξενοδοχείου η οποία μου ειπε οτι το ξενοδοχείο εχει αγοραστει απο Ελληνες και εχει ανακαινιστεί πλήρως. Εκπληκτος λοιπόν αφού κατάφερα να συνεννοηθώ και δη στα ελληνικά έπαθα πλάκα οταν μου είπε την τιμή: 40 ευρω το άτομο την βραδυά με πρωινό μεσημεριανό και βραδυνό και οτι επίσης το ξενοδοχείο βαζει λεοφορείο με τακτα δρομολογια προς και απο το χιονοδρομικο το οποίο αν θυμάμαι καλά μου είπε οτι απέχει γύρω στα 10-15χμ απο το χωριό. Ξεκινάμε την άλλη Παρασκεύη 11/1 και μετά το κοπαόνικ θα φύγουμε για Ρουμανία-Καρπάθια και θα μείνουμε στο Σινάια ενα χωριό κοντα στη Brasov οπου στην περιοχή απο Μπρασόβ μεχρι Sinaia, μια απόσταση περίπου 45 χιλιομέτρων, εχει 5 χιονοδρομικά εκ των οποίων το Poiana Brasov που είναι το μεγαλύτερο της Ρουμανίας. Επιστρέφοντας τέλος θα κανουμε και μια 2ήμερη στάση για "ξεκούραση" στο Bansko. Παραθέτω μερικές φώτος απο την απίστευτη αυτή περιοχή των καρπαθίων που επισκέυτηκα περισυ τα Χριστούγεννα: Αποψη του Σινάια Το κάστρο Bran οπου γυρίστηκε ο Δράκουλας του Κόπολα: Σοκάκι στο μεσαιωνικό κομάτι της Brasov: Θέα απο το Predeal: Υ.Γ Αυγερινέ δεν κατάλαβα καλά για αυτο το διπλότυπο που είπες στα Σκόπια, σε βάζουν να υπογράψεις δηλαδή οτι αποδέχεσαι την ονομασία για να σε αφήσουν να περάσεις?? Υ.Γ2 Θα έχω μαζι μου καλτσες + εφεδρικές αλυσίδες, οι πρώτες δε, μενουν στο τουτού και το καλοκαίρι...οπότε θα επισκεφτούμε σίγουρα το κοπαόνικ by night.. Μπορώ να έχω στοιχεία απ το ξενοδοχείο? Θέλω να πάω άμεσα! Quote Share this post Link to post Share on other sites
NIKOSXALKIDA 0 Report post Posted November 22, 2008 Πληροφορίες για το Junior hotel, οπου μείναμε εμεις, θα βρεις εδώ: http://hotel-junior-kopaonik.booking-hotels.biz/ Προσωπικά θα σου πρότεινα να κοιταξεις για κατάλειμα εντός του χιονοδρομικου γιατι εκει θα εχεις τα πάντα μεσα στα πόδια σου. Τηλέφωνα για ολα τα ξενοδοχεία, και όχι μόνο, της περιοχής θα βρεις εδώ: http://www.kopaonik.net/eng/_html/yellowpages.html Κρατα μας ενήμερους αν τελικα αποφασίσεις να πας. Καλό χειμώνα Quote Share this post Link to post Share on other sites
nodas 0 Report post Posted November 22, 2008 Ayger εισαι θεός!!! Είσαι άπαιχτος!!!! Ενα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ που έκατσες τόσες ώρες να γράψεις πληροφορίες. Μπράβο επίσης και στον anemar που βοήθησε κι αυτός σε μεγάλο βαθμό! Μετά από αυτά δε πιστεύω κάποιος να έχει απορίες σχετικές με το Kopaonik. Ούτε ο ταξιδιωτικός οδηγός δε τα λέει τόσο αναλυτικά!.... χαχαχα Quote Share this post Link to post Share on other sites
Evagelos 1 Report post Posted November 24, 2008 (edited) Ελπίζω anemar και ayger οι λέξεις που μας παραθέτετε να μην είναι τπτ αισχρόλογα γιατί τη βάψαμε...!!! Edited November 2, 2011 by Evagelos Quote Share this post Link to post Share on other sites
nodas 0 Report post Posted November 29, 2008 (edited) "dobar riba" κυριολεκτικά σημαίνει "ωραίο ψάρι". Εάν το πείτε σε κάποια που δεν γνωρίζετε καλά, ετοιμαστείτε για να δείτε τον ουρανό σφοντύλι. Πολυ ωραία τα λες και προφανώς γνωρίζεις κι άλλα. Για τους φίλους μας που δεν ξέρουν τους πληροφορώ ότι η παραπανω φραση κυριολεκτικά σημαίναει "ωραιο ψαρι" μεταφορικά σημαινει "ωραίο μ***ι" Άρα πολύ λογικό είναι να τσατιστεί κάποια που θα της το πεις. Edit: τώρα το αντιλίφθηκα. Το σωστό είναι dobra οχι dobar. Έτσι νομίζω ότι το είχα ακούσει. Edited November 29, 2008 by nodas Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted November 29, 2008 Στο translate.google.com το "dobar riba" το μεταφράζει ως "καλό ψάρι". Το "dobra riba" το μεταφράζει ως "δέσποινα". Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
nodas 0 Report post Posted December 2, 2008 Να συμπληρώσω το μάθημα σερβικών, UVOZ IZVOZ MESA. Αυτό σημαίνει "εισαγωγές εξαγωγές κρεάτων". Αν το πείτε σε κάποια που γνωρίζεται καλά, και δεν σας απαντήσει αρνητικά τότε σημαίνει ότι το έπιασε το υπονοούμενο και βρίσκεστε σε καλό δρόμο. χεχε... .... Quote Share this post Link to post Share on other sites
cihus 0 Report post Posted December 3, 2008 Παιδιά και εγώ την πρώτη εβδομάδα Φεβρουαρίου Kopaonik! Άν κάποιος ψήνεται ας μου το πει... έχουμε είδη μαζευτεί 4-5 άτομα. Θα μείνουμε όπως και πέρσι στο http://www.villarunolist.com και θα πάμε με αυτοκίνητα. Άλλη μη καλή έκφραση: Jako si slatka = Είσαι πολύ γλυκιά (μόνο που έχει πιο ερωτική έννοια από ότι έχει στα ελληνικά) Quote Share this post Link to post Share on other sites
cihus 0 Report post Posted December 3, 2008 (edited) Μόλις τώρα διαβάζω στο http://www.infokop.net (δυστυχώς στην σέρβικη έκδοση μόνο) ότι επειδή το συγκρότημα ξενοδοχείων Konaci & Grand ήταν να φύγει από τα χέρια του κράτους, δηλαδή να πουληθεί σε ιδιώτη (και τελικά πουλήθηκε πριν κανένα μήνα), δεν έχει γίνει η κατάλληλη προετοιμασία για αυτόν το χειμώνα. Αυτό όπως γράφει το άρθρο σημαίνει ότι είναι χωρίς πετρέλαιο, με χαλασμένα υδραυλικά, τηλεοράσεις, ψυγεία κτλ. Για αυτό το λόγο θα συνιστούσα σε όποιον σκέφτεται να πάει, να ΜΗΝ μείνει σε αυτά τα συγκεκριμένα ξενοδοχεία!! Επίσης στο site http://www.infokop.net φέτος έχουν προσθέσει αρκετές κάμερες και μόλις τώρα είδα ότι κατά την διάρκεια της νύχτας χιόνισε!! Edited December 3, 2008 by cihus Quote Share this post Link to post Share on other sites
batucada 7 Report post Posted December 3, 2008 Tα οποια αγοράστηκαν 23.000.000 ευρώ!!! με τις ευλογίες των Αυστριακών... The Privatization Agency announced today that the MK Group International CG for the tourist facilities on Kopaonik offered 23 million euros, which was the minimum price for participation in the tender. The statement says that the only bidder in the tender MK Group from Belgrade meet qualification requirements and that the Privatization Agency, in cooperation with the privatization adviser, will evaluate offer of the company within 30 days. To tender for the Grand Hotel and other tourist facilities Intrernacionala CG to Kopaoiku there is only MK group with a partner, the Austrian Tourist group Falkensteiner Mićaeler. Quote kill your television father of day, father of night Share this post Link to post Share on other sites
memnonas 0 Report post Posted January 27, 2009 Θα ήθελα να ενημερώσω τυχόν ενδιαφερόμενους για σκι στο Κοπαόνικ, για τη περίοδο 7-2-09 Σάβατο εως και 15-2-09 Κυριακή. Όποιος ενδιαφέρεται ας στείλει pm για πληροφορίες, υπάρχουν 2 κενές θέσεις. ...................................... Ευχαριστούμε πολύ και καλό μας ταξίδι !!! Quote ...Τιμος ακουει...snowclub ακουει...? Share this post Link to post Share on other sites
kakalos 0 Report post Posted January 27, 2009 Μπορεις να μου πεις τι τιμες παιζουν στο Kapaonik? Δεν μπορω να ερθω, αλλιως θα σου εστελνα pm αλλα εχω ακουσει και θελω να μαθω (για να παω αργοτερα) αν ισχυει οτι ειναι εξευτελιστικα παμφθινα. Φιλικα Νικος..... :LOL: Quote Share this post Link to post Share on other sites
cihus 0 Report post Posted January 29, 2009 Μην φανταστείς ότι είναι τρελά φτηνά αλλά για αυτό που σου προσφέρει είναι πολύ καλά. Για να σου δώσω να καταλάβεις, δίκλινο δωμάτιο με full φαγητό πρωί-βραδύ πάει 70eu (35eu το άτομο). Το Ski-pass πάει γύρο στα 18eu/ημέρα. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Evagelos 1 Report post Posted February 8, 2009 18 euro αλλά πόσες πίστες και αναβατήρες και ποιότητα χιονιού έχεις???...Καμία σχέση με Παρνασσό!!!...Μην ξεχάσεις να φάς βρώμικο από τον Adreja...Pljeskavica rulezzzzz Quote Share this post Link to post Share on other sites