vaggelis 2,070 Report post Posted July 25, 2018 ορεινός αγώνα “Seli mountain running 23χλμ & Vertical race 1χλμ”, το Σάββατο 18 Αυγούστου και την Κυριακή 19 Αυγούστου http://www.selimountainrunning.gr/prokirixi 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Koumparos 5,439 Report post Posted July 26, 2018 Μάλλον Βαγγέλη θα πάω Σάββατο απόγευμα, στο πεντάρι. Το Σάββατο που μας πέρασε ήμουν Βέροια, συναντήθηκα με κάποιους σπόνσορες και οργανωτές και προσπαθούν πολύ να πετύχει η οργάνωση και να είναι ένα Σουκου πολύ ωραίο με εκδηλώσεις. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
vaggelis 2,070 Report post Posted July 26, 2018 Μάλλον Βαγγέλη θα πάω Σάββατο απόγευμα, στο πεντάρι. Το Σάββατο που μας πέρασε ήμουν Βέροια, συναντήθηκα με κάποιους σπόνσορες και οργανωτές και προσπαθούν πολύ να πετύχει η οργάνωση και να είναι ένα Σουκου πολύ ωραίο με εκδηλώσεις. Αυτό είναι ευχάριστο ..... συμπέρασμα είσαι σε θέση μάχης .... να περάσεις καλά ανέβασε καμία φωτογραφεία , από το vertical ... και όχι μόνο Quote Share this post Link to post Share on other sites
Koumparos 5,439 Report post Posted July 27, 2018 Βαγγέλη δεν θα τρέξω στο vertical. Θα μου βγουν όχι μόνο η γλώσσα έξω.... Έχει ένα πενταράκι Σάββατο απόγευμα και εκεί θα πάω. Κυρίως για την διοργάνωση και να υποστηρίξω κάποιους φίλους που θα ασχοληθούν με αυτήν θα πάω. Έχω αρχίσει προπονήσεις και τρέχω και πάμε καλά πιστεύω... 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Koumparos 5,439 Report post Posted August 22, 2018 Η διοργάνωση πιστεύω ότι για πρώτη φορά ήταν αρκετά καλά. Εγώ είμαι ευχαριστημένος και από τον κόσμο αλλά και από τον αγώνα. Είχε μία ανηφόρα πολύ πολύ καλή!!!! και μετά μια κατηφόρα επίσης πολύ καλή!!!! Καταλάβατε τι εννοώ. Γενικά όμως μάζεψε κόσμο το χκ για ένα σουκου καταμεσής του καλοκαιριού. Αυτό δεν θέλουμε έτσι και αλλιώς; Το διάβαζα πριν από λίγο στο τόπικ για το κοπαόνικ. Σε ένα ποστ που έγραψε ο Λεωνίδας. Και έχει δίκιο. Είχε κόσμο ένα χκ μέσα στο καλοκαίρι, η καρέκλα ήταν ανοιχτή για βόλτα, τα σαλέ ανοιχτά, ποτάκια, μπύρες, σουβλάκια και το κυριότερο για μένα: δροσιά. Ξεκίνησα με 37 βαθμούς να δείχνει το αμάξι στην Βέροια το μεσημέρι και όταν έφτασα πάνω, μετά από κανά μισάωρο, έδειχνε 28!!! Και το βράδυ κατά τις 10 φεύγοντας είχε 15 βαθμούς!!!! Τέλεια!!!!!! Κατεβαίνωντας το βράδυ από το χκ, στο χωριό Σέλι από τον κόσμο και από το κρύο νόμιζα ότι ήταν (χωρίς υπερβολές) Χριστούγεννα!!!! 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ 2,730 Report post Posted August 24, 2018 (edited) Άσχετο με τον αγώνα, αλλά τον κόσμο που έχουν τα ορεινά χωριά μας τον 15 Αύγουστο, ξεπερνάει κατά πολύ τον κόσμο των Χριστουγέννων! Και η δροσιά που σου προσφέρουν αυτά τα χωριά τι Κατακάλοκαιρο, δεν έχει καμία σχέση με το "ψήσιμο" της θάλασσας! Κάτι ήξεραν οι παλιοί.... Edited August 24, 2018 by ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ Quote Share this post Link to post Share on other sites
vaggelis 2,070 Report post Posted August 24, 2018 (edited) Για τα ορεινά χωριά , εάν δεν έχουν τρεχούμενα νερά έχουν πολύ ζέστη αλλά για το Σελι και τον αγώνα θέλω να πω ότι είναι ένα λάθος του συλλόγου που δεν υποστήριξε με το να παροτρύνει τα μέλοι να βρεθούν σαν παρατηρητές αν όχι σαν αθλητές, να πούμε ότι ήμαστε από το σύλλογο και ότι μας αρέσει η προσπάθεια τους , Εγώ δεν πήγα και δεν έχω δικαιολογία..... αλά θυμώνω και πρέπει να το πω . Δεν γνωρίζω εάν αλλά μέλοι εκτός του Γιώργου (κουμπάρου ) παραβρέθηκε αλλά αμφιβάλω , εάν κάνω λάθος βαράτε........ διάβασα το προγραμμα του ΠΟΑ για το 18 /19 και το συνέκρινα με το δικό μας ........και μια ακόμα παρατηρήσει , εάν μου επιτρέπεται , το νυκτερινό της Θεσσαλονίκης .. εγώ έχω ενημέρωση ότι δεν θα βρίσκομαι εδώ .....και έχω την δικαιολογία μου ......οι άλλοι Ελλαδίτες ....... Συγνώμη σας ζητω συγχωρέστε με εάν είμαι εκτός θέματος η σας ζάλισα με την φλυαρία μου Το καλοκαίρι καλά κρατά στη Χαλκιδική Edited August 24, 2018 by vaggelis 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Koumparos 5,439 Report post Posted August 24, 2018 Το σκέφτηκα Βαγγέλη, αλλά φοβήθηκα ότι δεν θα έχει πολύ κόσμο από την μία. Από την άλλη όμως, κακά τα ψέματα: ποιοί θα ερχόντουσαν από τον σύλλογο,σουκου, μέσα Αυγούστου, σε ένα βουνό κατακαλόκαιρο;;;; Του χρόνου, υγεία να έχω, αν είμαι στον σύλλογο θα το ψάξω για να έχουμε πιό ενεργή συμμετοχή. Έχω και κάποια κονέ από την Βέροια 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
vaggelis 2,070 Report post Posted August 25, 2018 Αναρωτιέμαι αν είναι έτσι ...αλλά για εσένα και για όλους Υγεία πρώτα Sent from my iPad using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
leonidastria 4,307 Report post Posted August 25, 2018 (edited) ...Του χρόνου, υγεία να έχω, αν είμαι στον σύλλογο θα το ψάξω για να έχουμε πιό ενεργή συμμετοχή. Έχω και κάποια κονέ από την Βέροια ...αν εισαι στον συλλογο ? κουμπαράκι κάτσε καλα ! Edited August 25, 2018 by leonidastria Quote Κράτιστον κτημάτων ευβουλία. Σοφοκλής Share this post Link to post Share on other sites