vaggelis 2,070 Report post Posted December 15, 2019 Κάτι που πολύ θαυμάζω όταν το βλέπω . Δεν το τόλμησα ..... ! Telemark skiing today vs the birth in 1850s 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
flocon 674 Report post Posted December 15, 2019 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
vaggelis 2,070 Report post Posted January 17, 2020 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
vaggelis 2,070 Report post Posted April 1, 2020 (edited) Έχουν γέλιο τα παιδιά ! https://youtu.be/1tjJpuECEkc Edited April 1, 2020 by vaggelis Quote Share this post Link to post Share on other sites
DimiG 276 Report post Posted September 21, 2020 Ιδανική η επερχόμενη σεζόν νομίζω(και λυπάμαι κάπως) για να συνδυαστεί με non lift served κατάσταση. Επίσης το tele είναι κάτι που θα ήθελα να κάνω από πάντα αλλά η συγκίνηση-απόλαυση των κεκτημένων (και η σιγουριά-άρνηση για ξεβόλεμα) με έκαναν να το προσπερνώ εύκολα. Φέτος.....????? Quote Share this post Link to post Share on other sites
leonidastria 4,307 Report post Posted September 22, 2020 (edited) Δεν μπορω να καταλαβω σε τι εξυπηρετει αυτου του ειδους το στυλ-σκι ... Edited September 22, 2020 by leonidastria Quote Κράτιστον κτημάτων ευβουλία. Σοφοκλής Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted September 22, 2020 1. θα κανεις τετρακέφαλους σαν του Ρονάλντο 2. ίσως είναι πιο safe για τα γόνατα 3. στα flat σημεία είναι πιο άνετο βασικά αν με έπαιρνε οικονομικά θα το δοκίμαζα...αλλα που λεφτά για τέτοια τώρα 1 Quote Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
Al_Foutzin 1,418 Report post Posted September 23, 2020 On 9/22/2020 at 4:03 PM, Turms said: 1. θα κανεις τετρακέφαλους σαν του Ρονάλντο 2. ίσως είναι πιο safe για τα γόνατα 3. στα flat σημεία είναι πιο άνετο βασικά αν με έπαιρνε οικονομικά θα το δοκίμαζα...αλλα που λεφτά για τέτοια τώρα 1. ξεκάθαρα 2. μάλλον (?) αλλά αφού κανείς καιρό (βλέπε 1). Κατα καιρούς έχω διαβάσει διφορούμενες απόψεις (πχ για τις γωνιες που τοποθετεις το ποδι οταν στριβεις + για τις δέστρες κτλ), αναρωτιέμαι αν οι "αρχάριοι" του telemark αλλα καλοί σκιερ αλπικού θα προσπαθήσουν να πιέσουν περισσοτερο (λόγω συνήθειας) και θα καταπονήσουν περισσοτερο τα γονατα. 3. ε ναι! 1 Quote Skiing is a dance, and the mountain always leads. Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted September 23, 2020 βασικα δεν ξερω για καταπονηση...αλλα σιγουρα αποφευγεις καποιες περιπτωσεις που σκαλωνει το σκι, κ την πληρωνει ο χιαστος γιατι απλα θα πεσεις με τα μουτρα στο χιονι...αλλα δεν ξερω... εχω κανει μονο σκι αντοχης , κ οσες φορες επεσα δεν αισθανηθηκα τιποτα ιδιαιτερο στα γονατα....τρως πολυ χιονι αλλα οκ...αλλα δεν βαζω το χερι στην φωτια.... Quote Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted September 23, 2020 Βασικα, θελεις να κανεις non-lift served skiing, πρεπει να εχεις ελευθερες φτερνες. Ουσιαστικα ξαναγυριζοντας στις απαρχες του σκι πριν εφευρεθουν οι συγχρονες δεστρες για σκι πιστας. Ελευθερες φτερνες εχουν τα σκι αντοχης (ΧC). Ειναι ομως στενα και βουλιαζουν στις πουδρες και οχι μονο. Ως γνωστον, αυτα τα σκι (με λεπια η βαξ) πανε και στην ανηφορα και (πολυ γρηγορα) στο ισιωμα. Με αυτα τα σκι, για να στριψεις εχεις τρεις τεχνικες. Αυτη με τα βηματακια (σε στρωμενες πιστες XC-skating ολοι ετσι στριβουν. Στα Classic XC που ειναι μεγαλου μηκους (εγω ειχα 2.15μ) τα βηματακια γινονται ολο και πιο δυσκολα. Το Stem Christi (οποιος δεν ξερει τι ειναι ψαχτε το, ο Γουγλης ξερει...). και το telemark. Αυτο, (οταν το μαθεις) δινει μεγαλη ευσταθεια στην κατευθυνση μπρος-πισω. Αμα εχεις ελευθερες φτερνες, αυτη την ευσταθεια την θελεις (και συ και τα μουτρα σου). Το επομενο στυλ (που δεν υπαρχει στην Ελλαδα) ειναι το touring skiing. Το λες και back country. Τα σκι ειναι φαρδυτερα 90-65-85 ειναι μια καλη διασταση και εχουν δεστρες back country η telemark με καλωδιο/σουστα. Την εποχη που εκανα τετοιο σκι (96-99 στη Νορβηγια) ειχα δεστρες με ελευθερη φτερνα που ανοιγαν μονο σε περιστροφη του ποδιου (την περιστροφη γυρω απο τα δαχτυλα των ποδιων την κανει η ελευθερη φτερνα, δεν χρειαζεσαι να ελευθερωσεις και την μετατοπιση στο πλαι την κανει επισης η ελευθερη φτερνα λογω ζευγους με το κ.β. τους σωματος). Αυτα τα σκι εχουν λαμες και εχουν και λεπια (αν θελεις) οπως τα XC. Μπορεις να πας κατηφορα, ισιωμα και ανηφορα χωρις να χρειαστεις φωκιες. Αλλα παιρνουν και φωκιες για μεγαλυτερες κλισεις αν εχεις δρομο και θελεις να γλιτωσεις το ζιγ-ζαγκ (οχι για πολυ). Αυτα τα σκι εχουν βαρεως τυπου μποτες και ειναι βαρυτρα σκι (απο τα XC), οποτε το τελεμαρκ βολευει στις στροφες περισσοτερο απο τα βηματακια και στο stem Christi. Στα βιντεακια, πολλοι φορανε τετοιο εξοπλισμο Τελος, υπαρχουν οι mountaineering δεστρες.Το ολο συστημα ειναι πολυ πιο ατσαλο στην ανηφορα και το ισιωμα απο το touring, αλλα στην κατηφορα, κλειδωνεις τις δεστρες και δεν χρειαζεσαι ουτε τελεμαρκ ουτε τιποτε. Γιαλαντζι συστημα, αλλα εξοικιωνεσαι πολυ γρηγορα. 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites